Als nieuw!

Mijn auto hier heen gebracht op aanraden van mijn collega die hier zijn auto ook heeft laten poetsen. Mijn auto onlangs opgehaald bij de dealer maar stoorde mij al vanaf de aankoop van de vele krasjes in de lak, na de behandeling bij Poetsprof leek deze auto wel nieuw! Ik was verrast en enorm blij met het resultaat, klasse!

Als autoliefhebber moet je bij deze (Poets)Professionals zijn

Bij PoetsProf Zwolle is de kennis en kunde van een hoog niveau en zorgen ze ervoor dat je schade meer dan goed wordt hersteld. Je kunt zien wat ze doen, hoe ze het doen en dat doen ze met passie. TOP

Super aanbevolen.

Ja dat kan mij ook overkomen. STOEPRANDSCHADE Poetsprof heeft het in 1 dag hersteld en hoe. Onzichtbaar net of de schade er nooit had gezeten. En dat alles voor een nette prijs.

Doen wat ze beloven en meer dan dat!

Ik heb hier een setje velgen gebracht die echt flink verpest waren krom stoeprand schades blanke lak liet los etc Velgen zijn weer als nieuw. Mijn volgende set breng ik zeker weer hier heen. Matthijs en Tom heel erg bedankt!!!

Overtreft verwachtingen met glans!

Heb mijn BMW gebracht voor spotrepair op 2 plaatsen en poetsbeurt(zilver), na het werk van de mannen & vrouwen van Poetsprof is de auto weer als nieuw van binnen en buiten! Aanrader!

Super auto weer als nieuw!

Tom en zijn mannen hebben de auto weer in nieuwstaat gebracht! Weer helemaal brandschoon na een week wintersport!

Onze auto is weer in nieuwstaat. Van buiten en van binnen. Ook het leren interieur is als nieuw en voelt als nieuw. Ik kom hier de volgende keer zeker weer terug.

Uitstekende service en zeer goede kwaliteit

De auto ziet er weer als nieuw uit. Ook het interieur super schoon en fris. Het bedrijf is erg professioneel en levert zeer goede service.

Mijn VW camper is als nieuw

Wat een leuk bedrijf om mee in contact te komen. 2 Leuke eigenaars die met beide benen op de grond hun bedrijf runnen met passie en Kennis van zaken. Mijn camper heeft een Poetsbeurt ondergaan die echt te gek is uitgepakt, Lak van 25 jaar oud weer laten glimmen is echt verbluffend. We zijn er super blij mee, top werk Dank Poetsprof

Goede service en goed resultaat!

Erg tevreden over de goede service en het goede resultaat!

Geweldig!!

Van begin tot eind top geregeld. Hoge kwaliteit in werk en communicatie

Aardige mensen, mooi resultaat.

Zijn erg tevreden over het resultaat van onze gepoetste auto.

Perfecte service en een grote mate van betrokkenheid

Ik heb mijn auto, een Mercedes SLK uit 2004, door Poetsprof laten polijsten met een glascoating. Naast dit werk was er een lichtmetalen velg beschadigd en dienden er een tweetal deukjes weg gewerkt worden. Toen ik de auto van inmiddels 17 jaar oud terug had dachten veel mensen dat ik een nieuwe auto had aangeschaft.

Een geweldig team, die de tijd neemt met elke auto! Elke auto ziet er weer als nieuw uit en de communicatie naar de klant toe is erg fijn!

Top geregeld!

Auto glimt weer als nieuw! Top!

Top geregeld

Helemaal perfect! Mijn auto ziet er super uit en ruikt weer als nieuw.

Perfect!

Vakkundig gerepareerd.

Fantastisch!

Mijn auto is weer als nieuw! Deukjes zijn er uit gehaald en hij ziet er weer uit als toen ik hem heb gekocht, blij mee!

Prima service en kwaliteit

Erg vriendelijke geholpen Mooi stukje werk geleverd. Auto en velgen zijn weer als nieuw.

Auto weer uitstekend schoon. Verder veel mogelijkheden en goed contact

goede afspraken vooraf en een feestje om de boot weer op te halen

Vooraf goede afspraken rondom afleveren, wat er gedaan wordt en wanneer de boot weer klaar is. Top geregeld !!

goed en netjes

top

Wat een professioneel bedrijf!

Mijn auto volledig volgens afspraak behandeld! En resultaat is erg goed.

Top service!

Klantvriendelijk en goede service, zeker een aanrader.