Vind het makkelijk. Werkt goed

Altijd vlotte aflevering van een goed product!

Aanrader

Snelle bezorging, goede service, persoonlijk advies. Zit gekoppeld aan een dierenkliniek dus de expertise is in huis. Ik heb vertrouwen in de kwaliteit van de producten. Altijd goede ervaringen.

Amazing and detailed responses from Inge

My cat has been having a number of allergy and weight related issues. Finally some clarity on how to move forward :)

De afspraken van tevoren worden nagekomen

Erg fijn dat je weet waar je aan toe bent, goede prijs en kwaliteit verhouding.

Geweldige service

Vlotte levering en altijd op tijd! De bestelling zoeken is vaak moeilijk. Daar kan nog wel iets verbeterd worden.

Gezonde brokken voor mijn kat, makkelijk verkregen via de webshop van dr.pet. Na berichtgeving per e-mail haal ik ze zelf even af want dat is een stuk duurzamer en voor mij een kleine moeite. Kortom prima webshop.

Prima webshop

Prima webshop. Snelle reactie. Prima kwaliteit spullen.

Prima artikelen en vlotte verzending!

Goed hoor

Vlot bezorgd en een goed product

Rima firma

Via internet vriendelijk en snel geholpen.

Communicatie is duidelijk en snel, met het doel je zo goed mogelijk te helpen, zonder dat je met een kluitje in het riet gestuurd wordt.

Vlot en betrouwbaar en goede producten

Ben zeer tevreden over D’r. Pet. Niet tevreden over Post.nu De laatste levering hebben ze twee straten bij mij vandaan afgeleverd

Na uitgebreid advies een bestelling geplaatst. Alles verliep vlekkeloos. Ik had de bestelling snel in huis. En het bevalt goed!

Duidelijk, via app en website. Persoonlijk contact en hulp. Medicatie stuk goedkoper dan bij eigen dierenarts. Goed en snel verzonden, volgende dag in huis. Leuke attentie erbij. Vriendelijke mensen een aanrader!

Fijne dierenarts met eigen webshop. Makkelijk besteld, snel verzonden, persoonlijk contact.

Vlotte levering en goed materiaal.

Als ik bestel, is het bestelde er met twee werkdagen. De catalogus is overzichtelijk en bij de bestelling is altijd iets extra voor de hond!

Betaalbaar en klantvriendelijk

Dr Pet heeft fijn betaalbare producten in hun assortiment. Zeker de y (h) tuigjes hebben een klein prijsje waardoor ze ideaal zijn voor een pup van 8 weken die dus meerdere maten tuigjes nodig heeft, zeker in zijn eerste jaar. Meteen 2 gekocht, de kleinste past dus wanneer deze niet meer past hebben we ook gelijk nog een maatje groter. Telefonisch werd ik ook erg vriendelijk te woord gestaan door de medewerkers. Het enige minpuntje is dat er in de mail werd aangegeven dat je via een track en trace code je bestelling in de gaten kon houden, maar deze Track en Trace code heb ik nooit ontvangen. Of dit probleem nu bij DrPet of bij PostNL ligt dat weet ik niet. Toen ik belde hiervoor werd er voor mij nagekeken hoe het zat met de bestelling.

Bestelling geleverd en aangekomen zoals besteld.

Prima ervaring!

Snelle, goede service

Alles wordt altijd netjes verpakt en als iets niet op voorraad is, bellen ze altijd op om te overleggen

Goede communicatie en service

duidelijke site en snelle service

gemakkelijk om iets te bestellen

Perfecte service

Goed product, Er werd meegedacht en vlot gecommuniceerd, een top ervaring!

Goede, snelle levering

Levering kwam mooi op tijd en dan met een persoonlijk briefje erbij, maakt het net af .... super !! Blij met jullie.

Snelle levering en vriendelijke service!

Mijn bestelling was snel verwerkt. Bij het afhalen werd ik zeer vriendelijk ontvangen en kreeg ik goed advies!

Over Dr. Pet

Gezelschapsdierenarts Yvet Martherus is Dr pet. Zij startte haar carrière in 2009 en heeft een eigen gezelschapsdierenkliniek in Nuland bij 's-Hertogenbosch. De afgelopen jaren is Yvet steeds meer overtuigd geraakt van de kracht van preventieve zorg: verbeteren van de kwaliteit van leven en het voorkomen dat je hond, kat, konijn of cavia ziek wordt. Dit kan alleen door het aanbieden van hoogwaardige diervoeding, maar ook biologische en vegetarische varianten. Maar ook door wetenschappelijk (online) diervoedingsadvies op maat (FeedWise) voor jou en je hond of kat. Daarnaast door het aanbieden van de beste medicijnen, ontwormings- en ontvlooingsmiddelen, ergonomische hondentuigen, intelligentie spelletjes. Toegankelijk voor elke huisdiereigenaar en elke portemonnee. Hierbij natuurlijk rekening houdende met onze planeet en het milieu. Deze overtuiging heeft Yvet doen besluiten om, samen met haar team, Dr pet te starten in 2021. Op de webshop drpet.nl staan de door haar en andere veterinaire specialisten geselecteerde producten, online consulten, adviezen en praktische instructiefilmpjes (Youtube) voor je huisdier. Je mening wordt dan ook zeer gewaardeerd om te blijven leren, ons aanbod af te blijven stemmen op je echte en een optimale klantbeleving. Your pet, our passion!