zeer behulpzaam

ik had problemen met het bestellen van de juiste medicijnen voor mijn huisdieren maar door prima advies is alles in orde gekomen.

Prima !

Vriendelijke contactpersoon aan de lijn gehad en goed geholpen

Héle fijne dierenartspraktijk nemen ruim de tijd en leggen alles goed en duidelijk uit. En de webshop erbij is ook een groot gemak. Hebben Bella en ik mooi extra de tijd om lekker te wandelen!

Zeer efficiënt.

Het werkt overzichtelijk en snel.

Prima webshop

Goede webshop. Goede prijs / kwaliteit dierenvoeding.

Helemaal goed

Eventuele hulp als je dat nodig hebt en een verrassing bij bestelling. Vlotte levering.

Gemakkelijk bestellen

Fijn dat er kortingsacties zijn, als voer bijna over de datum is. Samen tegen verspilling!

Heel fijn!

Snel, makkelijk en goede prijs. Fijn ook dat erveen kundige dierenarts achter de schermen mee kijkt waar nodig. Dan kan ik toch de middelen online bestellen en is het ook veilig. Ik kreeg ook een leuke verrassing in het pakket. Super leuk!

Perfecte klantvriendelijkheid, goede prijs

Welgemeend vriendelijk, snelle verwerking en produktlevering. Goede persoonlijke contactmogelijkheid naast online bestellen.

Meedenkend en attente service

Zeer tevreden. Snelle reactie na mijn bestelling. Helaas was er niet voldoende op voorraad op dat moment en dachten met mij mee tot een uitstekend alternatief. Persoonlijk briefje bij de bestelling en attentie maakte het helemaal super

Betrouwbaar, precies wat ze zeggen

Ik heb vlooien/wormen pippetjes besteld, omdat het hier de helft goedkoper is dan bij mijn eigen dierenarts. Je hebt alleen wel een recept nodig van je eigen dierenarts, maar dat ging heel eenvoudig. Het enige is dat ze niet een mail sturen dat het verstuurd is. Maar ik had de kans bijna niet om mij af te vragen waar het bleef, want toen lag het al op de mat.

Positief

Goede communicatie, vriendelijk, snel levering.

Goede communicatie

Bestelling werd snel geleverd. Alles prima.

gemakkelijk, snel, goede kwaliteit, vriendelijk

heel erg gemakkelijk

Aangestoken door het enthousiasme en de kennis van Yvet

Ik heb van Yvet een online consult gekregen over de aanschaf van een pup. Yvet was heel enthousiast en kundig, ze stelde goede vragen waardoor ze snel een kloppend beeld had van mij en mijn thuissituatie. Ik zag/sprak haar voor het eerst maar ik had het gevoel alsof ik haar al langer ken, ze was bemoedigend en ze gaf me veel vertrouwen. En last but not least: ze heeft meegedacht over welke rassen bij mij zouden passen en praktische tips hierover gegeven, waardoor ik nu beter weet welk ras bij mij past en hoe ik hier naar kan zoeken. Echt een aanrader om met Yvet hierover te brainstormen!

Goeie service en snelle verzending

Word vriendelijk geholpen. Staan klaar voor al je vragen. Leuk in gepakt er zaten zelfs speeltjes bij voor de katten. Erg leuk. En wat lekkers.

Aanrader!

Aanrader! Het lijkt wel een kadootje als je de bestelling komt ophalen. Met een persoonlijk kaartje van Nina voor Bink. Super leuk en attent.

goede prijs/kwaliteit verhouding

duidelijke site, veel keus

Product was snel geleverd, goed verpakt, Niet duur en nog 2 gratis proefzakjes voer gehad.

Altijd netjes verpakt en snel bezorgd

Nemo heeft last van zijn darmen

Hij reageert goed op het voer

als eerste hondeneigenaar was het even lastig om de hunter tuig ombte doen groet petra

Keurig

Een bestelling geplaats er stond echter iets verkeerd op de website werd netjes gebeld! Bestelling word netjes verpakt de laatste x zelfs een briefje erbij met een speeltje leuke verassing!

Super service!

Goed geholpen en snel geleverd! Super!

Zandstraat 17 A

5391AL Nuland

+31 73 532 5580

Over Dr. Pet

Gezelschapsdierenarts Yvet Martherus is Dr pet. Zij startte haar carrière in 2009 en heeft een eigen gezelschapsdierenkliniek in Nuland bij 's-Hertogenbosch. De afgelopen jaren is Yvet steeds meer overtuigd geraakt van de kracht van preventieve zorg: verbeteren van de kwaliteit van leven en het voorkomen dat je hond, kat, konijn of cavia ziek wordt. Dit kan alleen door het aanbieden van hoogwaardige diervoeding, maar ook biologische en vegetarische varianten. Maar ook door wetenschappelijk (online) diervoedingsadvies op maat (FeedWise) voor jou en je hond of kat. Daarnaast door het aanbieden van de beste medicijnen, ontwormings- en ontvlooingsmiddelen, ergonomische hondentuigen, intelligentie spelletjes. Toegankelijk voor elke huisdiereigenaar en elke portemonnee. Hierbij natuurlijk rekening houdende met onze planeet en het milieu. Deze overtuiging heeft Yvet doen besluiten om, samen met haar team, Dr pet te starten in 2021. Op de webshop drpet.nl staan de door haar en andere veterinaire specialisten geselecteerde producten, online consulten, adviezen en praktische instructiefilmpjes (Youtube) voor je huisdier. Je mening wordt dan ook zeer gewaardeerd om te blijven leren, ons aanbod af te blijven stemmen op je echte en een optimale klantbeleving. Your pet, our passion!