Geweldige service!!

Had verkeerde maat stickers besteld. Op mijn mail werd snel gereageerd en met bijbetaling kreeg ik enkele dagen later de juiste binnen. Ben zeer tevreden.

Heel behulpzaam

Fantastisch service, En door vertraging bij post nl ook naar andere oplossingen gezocht om toch alles op tijd in huis te krijgen! Super Service!

Correct en snelle levering!

aanbevolen!

Snelle correcte service, prima product

Telefonisch contact met vraag over product snel en correct afgehandeld. Drukproef binnen 24 uur, levering dag later. Prima! Volgende keer weer deze leverancier.

Slecht

Vorige week woensdag bevestiging van de bestelling gehad, maar is nog steeds niet binnen.

Beste Harry, Bedankt voor uw feedback. We vinden het jammer en het spijt ons dat u een slechte ervaring heeft met de levering van uw bestelling. Echter hebben wij uw bestelling dinsdag 9 augustus ontvangen en woensdag 10 augustus binnen de beloofde 2 werkdagen verzonden. Helaas hebben wij daarna geen invloed op de post. Wij vinden ook dat de bestelling lang op zich laat wachten. Ik heb voor u gekeken en ik zie dat uw bestelling vandaag 15 augustus wordt afgeleverd. Met vriendelijke groet, Jonatan van Kortingsticker.nl

Snelle levering, goed product, komt afspraken na

Snelle levering en goede kwaliteit

Ik had stickers besteld voor onze Rommelmarkt en was bang dat ze niet op tijd geleverd zouden worden, dus heb een belletje gedaan en zei zouden er voor zorgen dat ik ze op tijd binnen had… en dat was ook zo echt heel blij met de goede service.. bedankt nogmaals

Redelijk goed

Product ontvangen had verwijderbaar stikkers besteld kwa plak kwalitatief valt het een beetje tegen inderdaad verwijderbaar maar op niet gladde producten weinig tot geen kleef vermogen (kleding) en de prijs is redelijk hoog voor wat je geleverd krijgt.

Beste Niki, Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons en we vinden het jammer dat u dit zo ervaren heeft. Uiteraard moeten de stickers goed plakken, ook op textiel. Wij gaan dit voor u uitzoeken. Ik ga contact met u opnemen via de e-mail. We willen dit graag met u oplossen. Met vriendelijke groet, Jonatan van Kortingsticker.nl

-zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding -Supersnelle levering -Ik bestel zeer zeker nog

Groot assortiment en bellen zelfs na om advies te geven

Reageren snel en geven goed advies + snelle verzending.

goed geholpen ietsje trage verzending.

Zie bovenstaand.

Alles zoals verwacht

Alles zoals verwacht

Alles prima geregeld en vlotte service

Alles vlot geregeld

Precies wat we vroegen

Besteld, betaald , gekregen. Alles ok

mooie stickers en goede service

Je kan de korting laten printen die je wil. erg handig en zien er mooi uit. Je hoeft ook niet in 1 keer heel veel te bestellen. aanrader.

De stickers die wij hebben besteld zijn prachtig !

Goede communicatie, scherp geprijsd.

Snelle levering en mooie posters

Professioneel, goede kwaliteit en snelle service!

Na het aanleveren van mijn logo is de bestelling snel geleverd en ben ik zeer tevreden over de kwaliteit. Ik zou deze winkel aanbevelen bij anderen.

Snelle levering en goede kwaliteit.

Het was makkelijk om te bestellen, ruim aanbod en goede producten. Ik ben zeer tevreden!

Precies wat wij nodig hebben!

Jonathan is een gedreven vakman! Helpt je graag bij wat jij nodig hebt. En precies zoals we gehoopt hadden. Snel en betrouwbaar. Als onze voorraad op is, dan bestellen we zeker opnieuw naar Kortingstickers.

Snelle levering, goed product, handzaam op A4

Het was eenvoudig te bestellen, de levering was snel en ik werd goed op de hoogte gehouden van de levering, product sluit helemaal aan en handig dat ze het op A4 vellen leveren. Ik raad Kortingsticker.nl zeker anderen aan!

Over Kortingsticker.nl

Kortingsticker.nl biedt een groot assortiment winkelreclame stickers en posters. Heb je binnenkort een sale of uitverkoop? Dan helpen wij jou graag verder!