geleverd wat ik besteld heb

Er is geleverd wat ik besteld heb, Top.

Vriendelijk en goede hulp

Bestelling werd in 3 delen geleverd, poster en sticker voor op het raam waren snel geleverd. Het 3e pakket met de stickers was helaas zoek geraakt bij levering. Dit werd snel en behulpzaam opgepakt en uiteindelijk kosteloos opnieuw opgestuurd!

Snelle verzending. Stickers bleken niet helemaal goed geprint te zijn. Ik kreeg de bestelling direct kosteloos opnieuw toegestuurd.

Tevreden!

Correct en snelle levering!

Snelle levering en prima prijzen

goede en klantvriendelijke benadering

het was erg fijn, na een opmerking via the whatsapp/contact chat kreeg ik duidelijke antwoord/instructies en de goederen kwam snel aan

Posters waren iets verkreukt, advies ze in een koker te vervoeren

snel geleverd

makkelijk, goedkoop en snel geleverd

wat een service...vriendelijk en openstaand voor alles. snelle levering

Keurig verzorgd.

De stickers na een aantal dagen niet ontvangen. Contact gehad met bedrijf. Ze zijn uit gaan zoeken waar het aan lag. De fout lag niet bij hun, maar bij het bedrijf die voor verzending zorgt. Ze hebben contact met me gehouden en gezorgd voor een goede communicatie en afhandeling.

Beste Elly, Bedankt voor uw review. Het spijt ons om te horen dat u niet tevreden bent met de levering van uw bestelling. Wij hebben uw bestelling vrijdag 26 april ontvangen en deze nog dezelfde dag verzonden. Helaas hebben wij daarna geen invloed op de post. Ik heb voor u gekeken en zie dat uw bestelling vrijdag 3 mei bij u afgeleverd wordt. Ook wij vinden dat dit veel te lang duurt. Wij zullen de Track & Trace ook nog naar uw mail versturen. Met vriendelijke groet, Jonatan van Kortingsticker.nl

Niks bijzonders

Slechte kwaliteit meer van verwacht

Beste Demmy, Bedankt voor uw beoordeling. Het spijt ons en we vinden het jammer om te horen dat wij niet aan uw verwachting hebben kunnen voldoen. Wij hebben altijd zorg voor onze producten en leveren graag kwaliteit. Onze opdrukken zijn dan ook altijd haarscherp. We horen graag waar u niet tevreden over bent. Ik ga contact met u opnemen om te kijken wat er aan de hand is. We willen het graag met u oplossen! Met vriendelijke groet, Jonatan van Kortingsticker.nl

Supersnelle service

Binnen 1 dag proefdruk ontvangen, goedgekeurd en gelijk verzonden, top!

top

top

top, snel, juiste kwaliteit prijs verhouding

voor deze prijs prima stickers. en snel en duidelijke gemaakt.

op tijd, zeer tevereden

op tijd, zeer tevereden

gewoon goed

niet duur en gewoon goed

Keurig en netjes

Afspraken goed nagekomen

Zeer ruim assortiment,met aantrekkelijke prijzen. Snelle verzending,kortom echt een aanrader!

snel

Snelle levering van de gevraagde artikelen.

Snelle levering prima kwaliteit

Te duur

€4,78 voor twéé stickervelletjes met 96 sale stickers. Maar dan óók verzendkosten erbij (€7,20!!!). Terwijl je het als post voor €1,09 zou kunnen versturen.. 't Is dat de andere sites ook zo duur zijn, maar het kan echt niet zo duur zijn voor de website zelf om zulke prijzen te moeten hanteren..

Beste Thomas, Bedankt voor uw beoordeling. We vinden het jammer om te horen dat u niet tevreden bent over onze prijzen. De prijzen die u hier noemt zijn inclusief btw. Groot deel van onze klanten bestellen zakelijk en dan vervalt het btw bedrag. Omdat veel klanten een Track & Trace willen ontvangen hebben wij ervoor gekozen om met brievenbuspakje+ te verzenden. Wij verzenden momenteel geen bestellingen in envelop omdat deze geen Track & Track bevatten. Ik hoop dat ik u hiermee meer duidelijkheid kan geven. Met vriendelijke groet, Jonatan van Kortingsticker.nl

Duidelijke website en snelle levering. Product voldoet aan verwachting.

Goede communicatie, snel ook

Super snel

Super snel en goed geleverd. Onze uitverkoop kon daardoor mooi op tijd en duidelijk beginnen.

Winde 62

8265 EK Kampen

+31 6 36485157

Over Kortingsticker.nl

Kortingsticker.nl biedt een groot assortiment winkelreclame stickers en posters. Heb je binnenkort een sale of uitverkoop? Dan helpen wij jou graag verder!