Supersnelle service

Binnen 1 dag proefdruk ontvangen, goedgekeurd en gelijk verzonden, top!

top

top

top, snel, juiste kwaliteit prijs verhouding

voor deze prijs prima stickers. en snel en duidelijke gemaakt.

op tijd, zeer tevereden

op tijd, zeer tevereden

gewoon goed

niet duur en gewoon goed

Keurig en netjes

Afspraken goed nagekomen

Zeer ruim assortiment,met aantrekkelijke prijzen. Snelle verzending,kortom echt een aanrader!

snel

Snelle levering van de gevraagde artikelen.

Snelle levering prima kwaliteit

Te duur

€4,78 voor twéé stickervelletjes met 96 sale stickers. Maar dan óók verzendkosten erbij (€7,20!!!). Terwijl je het als post voor €1,09 zou kunnen versturen.. 't Is dat de andere sites ook zo duur zijn, maar het kan echt niet zo duur zijn voor de website zelf om zulke prijzen te moeten hanteren..

Beste Thomas, Bedankt voor uw beoordeling. We vinden het jammer om te horen dat u niet tevreden bent over onze prijzen. De prijzen die u hier noemt zijn inclusief btw. Groot deel van onze klanten bestellen zakelijk en dan vervalt het btw bedrag. Omdat veel klanten een Track & Trace willen ontvangen hebben wij ervoor gekozen om met brievenbuspakje+ te verzenden. Wij verzenden momenteel geen bestellingen in envelop omdat deze geen Track & Track bevatten. Ik hoop dat ik u hiermee meer duidelijkheid kan geven. Met vriendelijke groet, Jonatan van Kortingsticker.nl

Duidelijke website en snelle levering. Product voldoet aan verwachting.

Goede communicatie, snel ook

Super snel

Super snel en goed geleverd. Onze uitverkoop kon daardoor mooi op tijd en duidelijk beginnen.

Goed en snel geleverd

Gevonden in Google. Goed en snel geleverd Niet echt goedkoop

Goede communicatie en bij vragen werd ik goed geholpen. Snelle levering.

Top op heden nog niks ontvangen

Top op heden nog niks ontvangen

Beste Debbie, Bedankt voor uw review. We vinden het jammer en het spijt ons dat u niet tevreden bent met de levering van uw bestelling. Wij hebben uw bestelling 10 januari ontvangen en deze is 11 januari verzonden. Helaas hebben wij daarna geen invloed op de post. Ik heb voor u gekeken en ik zie dat de bestelling vandaag bij u wordt afgeleverd. Met vriendelijke groet, Jonatan van Kortingsticker.nl

Zeer klantvriendelijk!

Snelle, prettige en persoonlijke communicatie, wat het contact en de afhandeling heel klantvriendelijk maakt. De gewenste aanpassingen werden snel en mooi uitgevoerd en de bestelling lad daarna al in de bus. Mede dankzij de goede medewerking van PostNL dit keer natuurlijk.

Super snel geholpen!

Door een vergetelheid van mezelf was mijn huisnummer vergeten te zetten. Meteen een mail en telefoontje gekregen om het in orde te brengen en de dag nadien was alles al geleverd!

Ik werd gewoon gebeld of mijn ontwerp aangepast moest worden naar dunne of dikke letters! Mijn stickers zijn prachtig geworden en van zeer goede kwaliteit. Dit wordt mijn mijn vaste inkoopadres!

Mooie stickers!

Mooie stickers, netjes verstuurd

Kortingsticker.nl leverde snel perfecte posters

Ons bedrijf had voor een december-actie redelijk snel posters nodig en dan gaan het om "kwaliteit" en "snelle levering" en aan deze voorwaarde heeft Kortingsticker.nl ruimschoots voldaan. Wij zullen daarom zeker vaker poster bestellen.

Alles zeer correct !!!

Opzoeken :heel goed. Bestellen : heel goed Snel geleverd !

Mooie sticker

Mooie sticker, volgens voorbeeld en snel geleverd. Bezorgkosten voor beperkt aantal vellen wel hoog.

Over Kortingsticker.nl

Kortingsticker.nl biedt een groot assortiment winkelreclame stickers en posters. Heb je binnenkort een sale of uitverkoop? Dan helpen wij jou graag verder!