Fijn geholpen bij afhalen

Volgens mij hebben jullie heel veel leuke spullen en zou een winkel waar je ertussen rond kunt lopen ook heel leuk zijn.

Dankjewel, wie weet ooit. Nu kunnen we van alles uit de voorraad halen en laten zien. Helaas nog geen plek om rond te snuffelen ;-)

Fijne service, goeie producten

Makkelijk besteld, en zelfs nog aanpassingen binnen bestelling aan kunnen geven

Dankjewel! We pakken graag weer eens een andere keer wat in voor jou :-).

Erg leuke ontdekking!

De verantwoorde producten zijn duidelijk beschreven, makkelijk te bestellen en worden -goed verpakt- snel geleverd. Met een extraatje en een kaartje als persoonlijke noot. Mijn notebook van steenpapier gebruik ik elke dag met veel voldoening, de wasbare gezichtsreinigings pads komen net uit de machine. In de bamboe zeepbakjes komt handgemaakte zeep, eentje voor eigen gebruik, een als cadeautje! Dank voor deze goede dingen!

Hartelijk bedankt! Hartstikke fijn om de dag te beginnen met deze mppie review in de inbox :-). Graag tot een volgende keer.

Fijne webshop met mooie producten!

Dit keer een supermooi regenboog scheermes besteld, wederom heel erg blij mee!

Dankjewel Suzanne!! Een mooie kleurrijke dag gewenst :-).

Chapeau

Snel geleverd. Duurzaam verpakt. Tevens nog enige presentjes en tips bijgevoegd.

Dankjewel! Heel graag tot een volgende keer :-)

Heldere website zodat bestelling plaatsen makkelijk gaat.

Heel fijn dat je ook kunt ophalen. Ging heel makkelijk om daarvoor een afspraak te maken Goede zaak dat bezorging niet de volgende dag is. We moeten er vanaf dat alles zo snel mogelijk moet.

Door de vakantie een beetje een late reactie... maar goed om te lezen, dankjewel en graag tot een andere keer!

Netjes en duurzaam verpakt

Zo kan het ook! Netjes en duurzaam verpskt met aandacht voor t milieu.

Goed om te lezen, bedankt voor je positieve feedback en graag tot een volgende keer!

Leuk en duurzaam gaat samen

Een leuk zomer pakket als cadeau verstuurd; voor de ontvanger een uit-pak-feestje!

dank je wel voor de prachtige tien en je mooie woorden Laura! Graag tot een volgende keer!

Wat een fijne pakket

Fijn dat er contact opgenomen is omdat mijn adres niet zou kloppen. Leuk dat jullie leuke tips erbij doen en een zoetigheidje. Mijn collega vond dit heel leuk.

Goed om te lezen dat je collega er blij mee was! Graag tot een volgende keer.

Verfrissende webshop met een inspirerende boodschap

Wil je een bijdrage leveren de wereld leefbaarder te maken shop dan bij fairhip voor leuke en duurzame producten. Je wordt niet teleurgesteld, maar juist blijer van.

Wat fijn om te lezen! Graag tot een volgende keer :-).

Fijne producten en tips!

Ik heb al eerder bij Fairhip besteld en ik ben iedere keer weer blij met mijn nieuwe spullen. Dit keer een scheermes besteld om van die plastic wegwerpmesjes af te komen. Waarom heb ik dat niet eerder gedaan?? Superblij weer!

En wij zijn superblij met jouw reactie! :-)

Fijne producten en snelle levering

De bestelde producten zijn kwalitatief erg goed en de levering was bizar snel. Heel erg fijn om in deze leuke en duurzame webshop te winkelen. Ik kan het iedereen aanraden en kom zeker weer terug!

Dank je wel, we zijn blij met jou als vaste klant Brigitte!

Duurzame mooie producten.

Ondanks dat ik het alleen op beeld heb gezien bij de bestelling, was de vriendin aan wie ik het gestuurd had voor haar verjaardag er erg blij mee. En het kwam precies aan op de dag dat zijn jarig was.

Bedankt voor de mooie beoordeling en heel fijn te lezen!

supersnelle bezorging

Goede producten (de merken waar ik naar op zoek was) en levering veel sneller dan verwacht: 1 dag ipv de aangekondigde 4 dagen. Ik ben een dik tevreden klant.

Fijn om te lezen, graag tot een volgende keer!

Duurzame spullen van hoge kwaliteit

Ik ben nog steeds van alles aan het ontdekken hier maar aangenaam verrast door wat ik tot nu toe besteld hebt hier. Ingenieus bedacht, goede spullen en aan alles is duurzaam gedacht. Ook de verpakking en het vervoer. Ook de kaartjes met duurzaamheidstips zijn erg welkom. Ik kom graag binnenkort eens in de winkel kijken!

Wat goed om te lezen! We hebben (nog) geen fysieke winkel, maar het is altijd mogelijk om op het Lange Voorhout (na afspraak) langs te komen om een bestelling op te halen. Scheelt verzendkosten of je kan een product eerst bekijken of besnuffelen :-)

Altijd helemaal top, die producten van fairhip

Alledaagse gebruiksproducten, maar dan in een duurzaam jasje, dat voelt goed! Mooi verpakt en met veel nuttige tips. Altijd blij mee!

Alles weer helemaal goed

Naast de wat normalere items waar ik altijd al erg tevreden over ben (bijvoorbeeld bakpapier en vaatwastabletten) heb ik een schrijfboekje van steenpapier gekocht. Supermooi dessin en het is heel fijn in gebruik. Hier ga ik heel wat plezier van hebben!

Dank je wel Brigitte en heel veel schrijfplezier :)

Goede kwaliteit spullen en duurzaam t/m de deur

Ruime keus aan spullen. Vooral voor de keuken erg handig. Goede kwaliteit en fijn dat ook aan de verpakking en verzending is gedacht. De brief en tips die erbij zitten, laten het allemaal voelen als een cadeautje.

Dankjewel! Graag tot een volgende keer :-).

Goede producten met snelle levering

De producten zijn van goede kwaliteit en ik moet altijd weer glimlachen om de nieuwsbrief en de manier waarop alles aangeprezen wordt. Levering is supersnel en ook milieubewust verpakt.

Dankjewel, wij worden ook heel blij van jouw bestellingen!

Prachtige producten

De bestelde producten zijn heel fijn, en enorm leuk en duurzaam verpakt.

Heel fijn om jouw review te lezen :-). Dankjewel!

Altijd een feestje

Altijd een feestje om je bestelling uit te pakken Ben er weer heel blij mee

Super! Graag weer tot een volgende keer.

helemaal goed, leuke en grappige producten en ook nog eens duurzaam

Vooral het uitzoeken van de sokken is altijd weer een feestje. En wie wil er nou geen champagnethee?

Superdank weer voor je bestelling. Nu zelf uit het buitenland :-)!

Zo leuk en echt héél blij verrast!

Het is een FEEST om, als jarige, geschenken (gekocht bij fairhip) te ontvangen! Zo LEUK en echt heel BLIJ verrast! Van harte aan te bevelen! Onder meer heerlijke drop, hippe sokken en thee. Met zorg en toewijding verpakt, waarvoor dank!

Dankjewel voor deze enthousiaste review Femke!

Veel keus en snelle service

Zelfs een goede controle van het adres.

Dank je wel Ad!

heel veel plezier van uitzoeken tot uitpakken en gebruiken toe

ontzettend leuk hoe de producten gepresenteerd worden; een hoog feel-good gehalte. Ook de verpakking en verzending is een plezier om te volgen; persoonlijk gevoel. Het is ook heel leuk om iets van fairhip kado te doen omdat het verhaal goed is en bijdraagt aan al onze pogingen om de wereld een klein beetje beter te maken

Dank je wel voor je persoonlijke hoge feel-good gehalte review! Heel fijn te horen! Graag tot een volgende keer :)

Over fairhip

De leukste webshop met duurzame producten en (cadeau)pakketten! Wij van fairhip proberen de nuance aan te brengen met verrassende duurzame producten en (cadeau)pakketten, tips, adviezen en inspiratie gebracht met een snufje humor. Want natuurlijk moeten we voorzichtig zijn met deze aardkloot, het schijnt dat we er maar één hebben. En het mag af en toe ook best een onsje minder zijn. Een betere wereld begint bij jezelf, een duurzamere levensstijl ontstaat stapje voor stapje. Koop meer spullen en red de planeet! Grapje natuurlijk, maar we doen ons best :). Wees welkom in onze webshop en ontdek iets nieuws: https://www.fairhip.nl.