Fairhip is mijn favoriete webshop!

Fijne spullen, bruikbare tips en goede service.

Dankjewel, graag tot snel!

Leuke en originele artikelen die je met een goed gevoel cadeau kunt doen.

Zo blij met weer een stukje duurzaamheid

De siliconen bewaarzakjes zijn binnen. Lekker stevig dus die kunnen vast jaren mee. Direct meegenomen naar kantoor en mijn collega's waren gelijk nieuwsgierig. Hopen dat zij hun boterhamzakjes laten voor wat het is. De intensief gebruikte Loofco afwasborstel is vervangen. Blij mee! En ik krijg geen genoeg van de lekkere zeepjes, deodorantsticks en dropjes. Weer dik tevreden dus mij zien ze zeker terug in deze webwinkel!

Leuke winkel, snelle verzending

Leuk om een duurzaam cadeaupakketje zelf samen te kunnen stellen. De verzending ging sneller dan ik dacht en past door de brievenbus.

Fijn te horen! Dank je wel!

Hele leuke pakketten en uitstekende service!

Erg leuke pakketten om cadeau te doen. Fijn ook dat bijna alles vegan is. De ontvanger was er ook erg blij mee!

Dank je wel Janneke! En goed te horen dat de ontvanger ook blij is!

Groen cadeautje

De box is superleuk om cadeau te geven aan iemand die graag duurzamer wil leven. Doordat je zelf nog een aantal keuzes kunt maken kun je een persoonlijke box samenstellen en kan de ontvanger van alles uit proberen.

Dank je wel Marina voor je mooie woorden! En leuk dat je het cadeau hebt gedaan!

Fantastisch!

Gewoonweg geweldig.

Dank je wel Kariene voor deze gewoonweg geweldige review!

Betrouwbare duurzame producten

Ik kom graag terug bij Fairhip voor schoonmaakspullen. Mijn gehele 'routine' is ingericht op de makkelijke en duurzame producten. De levering en communicatie verlopen altijd erg prettig.

Superfijn om te lezen, we kijken er naar uit!

Leuke collectie, super vriendelijk en meedenkend personeel.

Leuke collectie! Milieu bewustheid en duurzaamheid is in interne proces goed doorgevoerd. Dit blijkt uit gerecyclede verpakking en opvulmaterialen, fietskoerier etc. Super dat ze al één jaar bestaan!!

Goede webshop met mooie producten ook nog eens heel leuk verpakt!

Goede service, snelle verzending, zeker een aanrader

Dank je wel Arianne! Jij als klant kunnen we ook aanraden :)

Mijn favoriete duurzame webwinkel

Mijn voorraad vaatwastabletten was op, dus gelijk nieuwe besteld. Ruiken lekker, plakken niet in de vaatwasser en alles komt er picobello schoon uit. Ook het bakpapier is weer in huis dus ik kan weer aan de slag in de keuken. De dropjes zijn al bijna helemaal opgegeten. Nu nog hopen dat de kattenharen aan de handschoenen blijven hangen. Zodra ze ze ziet, rent ze weg. Dan maar voor wat anders gebruiken. En de haarzeep is een echte aanrader. Wat een lekkere geur. Ik kom weer terug!

Heel fijn Brigitte, we zijn zeeeer content met zo'n vaste klant als jij!

mooie en originele producten

Nu de producten nog gebruiken en kijken of ze goed zijn. Blij dat jonge mensen begaan zijn met het milieu en er iets aan verbeteren:))

Dank je wel voor je mooie review en cijfer Janneke! En we hopen dat je content bent met de mooie producten =)

Leuke maar ook zinvolle artikelen, lollig, duurzaam en bruikbaar!

Leuke maar ook zinvolle artikelen, lollig, duurzaam en bruikbaar! Kleine kritische noot is dat de webshop niet heel erg makkelijk werkt als je artikelen wilt wijzen, zelfs met het 6 ogen principe heeft het toch een aantal pogingen gekost. Goed als jullie hier nog aandacht aan besteden. Voor het overige; top!

Hallo Susan, Bedankt voor prachtige beoordeling! We willen graag je kritische noot kraken. Ik stuur je een e-mail met de vraag wat nou precies niet makkelijk is gegaan. Groeten! Ilonka

Leuke duurzame spullen en snelle levering

Fairhip heeft leuke duurzame spullen en levert snel. Het feit dat de verzenddoos gerecycled wordt en zelf wordt opgepimpt, past helemaal in dat principe. Ik hou er van!

Dank je wel Lanny. Wij houden van deze mooie beoordeling!

Totaal waanzinnig tof!

Het fairhippakkket hebben we als prijs gebruikt voor een duurzaamheidswedstrijd rond dikketruiendag en werd heel erg in de smaak gevallen bij de winnaar. Top!

Wat tof dat jullie dit soort wedstrijden organiseren én ons pakket als prijs hebben gebruikt! Hulde!

(H)eerlijke producten

Bestelling via de site ging lekker vlot en alle producten zijn (h)eerlijk. Van drop, kaarsen tot haarzeep. De grote klapper van deze bestelling waren de sokken gemaakt van spookvisnetten. Ze zitten superfijn! Ik zou zeggen: bestel maar, FAIRHIP is een aanrader!

Brigitte willen we allemaal als vaste klant!! Dank je wel voor deze mooie woorden!

Fairhip is de kers op de taart van het duurzame leven!

Het blijft een feestje om iets bij de vrolijke meiden van fairhip te bestellen.

En het is een feestje om jou als vaste klant te hebben Margriet!

lang leve groente door Slowd

1klein zakje met wonderkorrels in de groentela zorgt ervoor dat de groente langer goed blijft. Fairhip minder verspilling!

Goede informatie over bezorging en uitstekend ingepakte leuke producten.

Dank je wel Jolande voor deze uitstekende review!

Betrokken, duidelijk en snel

Als je in de buurt bent van Den Haag kun je ook gewoon je pakketje ophalen!

Dank je wel Luc voor je mooie review en het prachtige cijfer =)

SUPER!!!!!!

Wat een superleuke site! En ook als je een vraag hebt zijn ze super behulpzaam en geïnteresseerd. Echt aan te raden :)

Met hoofdletters zijn wij ook BLIJ met jou als klant!! Wat een mooie review, dank je wel.

Persoonlijke benadering, fijn contact en goede service!

Kerstpakketten besteld en mooi op tijd ontvangen, doosjes waren niet groot, maar de inhoud was super; goede en interessante producten, voor ieder wat wils.

En de inhoud, daar gaat het uiteindelijk om =) Dank je wel Kai voor je bestelling. Graag tot een volgende keer!

Fijne service en makkelijke online bestelling

Ik heb mijn kerstcadeau’s makkelijk online kunnen bestellen. Mooie duurzame artikelen die goed werden ontvangen. De bestelling heb ik lekker op de fiets kunnen ophalen.

Dank je wel voor de 10 Bas! Daar zijn wij dan weer heel blij mee!

Leuke producten

Hele leuke producten! Blij mee! Heel fijn ook per fietskoerier geleverd in een recycled doos. Jammer dat er een heleboel losse kaartjes/brieven in de doos zaten. Dat kan ook digitaal.

Fijn te horen Angela! En dank voor de feedback. Graag tot een volgende keer!

Dank voor het leuke pakket en de snelle service!

Dank je wel Rick, jij bedankt voor je snelle bestelling =)

Lange Voorhout 102 2514 EJ Den Haag

06 81060149

Over fairhip

De leukste webshop met duurzame producten en (cadeau)pakketten! Wij van fairhip proberen de nuance aan te brengen met verrassende duurzame producten en (cadeau)pakketten, tips, adviezen en inspiratie gebracht met een snufje humor. Want natuurlijk moeten we voorzichtig zijn met deze aardkloot, het schijnt dat we er maar één hebben. En het mag af en toe ook best een onsje minder zijn. Een betere wereld begint bij jezelf, een duurzamere levensstijl ontstaat stapje voor stapje. Koop meer spullen en red de planeet! Grapje natuurlijk, maar we doen ons best :). Wees welkom in onze webshop en ontdek iets nieuws: https://www.fairhip.nl.