Fantastische cadeaus, uitstekende service

Deze webshop verkoopt hele mooie cadeaus die een oplossing bieden voor het dilemma: ik wil wel een cadeautje geven, maar ik wil voorkomen dat ik weer allerlei prularia geef die in de kast belanden. Deze cadeaus geef je graag weg én geven je een goed gevoel! En de service is uitstekend!

En jouw woorden geven ons ook een goed gevoel Pauline! Dank je!

Superformidabelfantakolosachtig

Top service, vriendelijke mensen, echt leuk bedrijf

Superfantaformidabelkolosachtige review Onno, dank je!!

Sprankelend, duurzaam en snel geleverd.

fairhip is de leukste webshop van Nederland en omstreken!

Hiep hiep hoera voor Menno! Dank je wel =)

Een fijne samenwerking met Fairhip om tot een duurzaam kado voor ons team te komen

Met zorg en aandacht werd het kerstpakket samengesteld en geleverd door enthousiaste mensen. Fijn om Fairhip te kunnen ondersteunen als bedrijf en ons team een duurzaam kado te kunnen schenken: win-win!

Dank je wel Wendy, heel leuk dat we jullie team blij hebben kunnen maken met een kerstpakket!

Superleuke en persoonlijke kerstpakketten

We zijn blij dat we dit jaar hebben gekozen voor fairhip. Het persoonlijk contact maakte het bestellen erg prettig. fairhip biedt mooie, duurzame kadootjes. De collega's waren ook erg blij verrast.

Heel fijn te horen Eline! Wij zijn blij met jou!

Eens een keer heel wat anders.

Kerstpakket van fairhip uitgezocht en was heerlijk vernieuwend. Zelf wat specifieke keuzes gemaakt en snel en correct bezorgd…

Dank je wel Edwin voor deze mooie woorden!

Snelle levering van fijne producten

Verschillende biertjes gemaakt van gered brood. Lekker van smaak! De zeep ruikt lekker en is zoveel fijner in gebruik dan de vloeibare varianten in plastic flessen. De vaatwastabletten zijn goed. Alles komt spic en span uit de machine. Voor het eerst de Zeiltjes geprobeerd. Wat een gaaf concept en wat smaakt de chocolade lekker. En degene waar de dropjes aan cadeau gegeven zijn, was helemaal in de gloria!

Wij zijn in de gloria met jou Brigitte! =)

In één woord; helemaaal fantastisch!

Was even stoeien op de site. Toen besteld en zeer snel op kunnen halen. Ruim op tijd voor S. Klaas. Top. Oh ja. En het bevalt ook nog es goed.

Dank je wel Peter, en heel fijn dat het ook nog eens goed bevalt! =)

Mooie producten liefdevol verpakt.

Goede service goede producten. SUPER!

Super te horen Ellen! Dank je wel!

Ik ben fan van de pakketjes van Fairhip!

Ik ben fan van de pakketjes van Fairhip! Ze zien er mooi uit en zitten vol fijne producten. Voor jezelf of om cadeau te geven. De producten en meegestuurde tips dagen uit om wat duurzaamheid betreft nog meer je best te doen. En dat is leuk! Dus ja! Ik ben blij. Ik ben verrast. En mij leven is drastisch verbeterd.

Wij zijn fan van jou :-), bedankt voor je reactie!

De samenwerking was fantastisch, snel geregeld allemaal.

Qua inhoud van het pakketje leuk. De kracht zit vooral in het duurzame, qua producten niet het meest origineel. Maar het blijft leuk om mensen te verrassen en daarbij ook te denken aan onze wereld. Een thema pakket of iets dergelijks had nog wel leuk geweest. De communicatie, flexibiliteit en snelheid van het leveren was echt super. Fijne club om mee samen te werken.

Dankjewel voor je enthousiaste review! We hebben ook thema pakketten en er zijn ook nieuwe in ontwikkeling. Heel graag tot een volgende keer!

Toffe spullen

Ik ben blij, verrast & mijn leven is drastisch verbeterd! :)

Dat is geweldig om te horen =) Dank je wel Simone!

Vond het heel fijn dat er zoveel moeite werd gedaan voor de snelle levering in België Dank jullie wel daarvoor Over de inhoud van het bestelde zijn we ook heel tevreden! De oplader op zonnen-energie heeft tijdens trektochten al meermaals zijn nut bewezen. Lieve groetjes Marleen

Heel graag gedaan Marleen, bedankt voor de lieve woorden! Dat is heel fijn te horen!

Lekkere en verantwoorde biertjes

De biertjes smaakten goed en nog beter omdat ze ook een goed gevoel geven!

Hoera! Verantwoord bier drinken! =) Dank je wel Tom en graag tot een volgende keer!

Geweldig dat fair en duurzaam zo leuk en mooi kan zijn!

De ontvangers waren heel blij verrast en vonden het geweldig!

Dank je wel Anne voor deze mooie review, fijn te horen!

altijd verrassend zo'n pakket. Je word er blij van

dit is al mijn derde pakket en het blijft leuk om duurzame spullen aan te schaffen bij fairhip.

En wij zijn blij met jou als vaste klant Corinne!!

Zwarte pleisters hoe gaaf!

Ik vind zwarte pleisters echt heel stoer! En het werkt ook goed :)

Ja he! Hoe tof =) Dank je wel Simone!

Mooie producten en een snelle levering

Alle producten voelen, ruiken en proeven goed. Zo fijn om met kleine beetjes te helpen duurzamer te leven. Ik kom graag terug in deze webwinkel!

Mooie woorden Brigitte en dank je wel dat je met kleine beetjes helpt! Graag tot een volgende bestelling =)

Ik ben heel enthousiast over de producten die ik heb besteld, moest natuurlijk eerst alles uitproberen voordat ik reactie kon geven. Prima dat het snel is bezorgd.

Wat fijn te horen Rita! Dank je wel en graag tot een volgende bestelling!

Feestelijke doos met mooie spullen!

Heel leuk om een pakket van jullie te ontvangen. Feestelijke verpakking met mooie spullen. Rode deo ruikt lekker en werkt goed!

Wat fijn te horen Simone! En goed dat je oksels ook fris en lekker ruiken =)

Cadeaupakket versturen via Fairhip: super leuk idee!

Ik verstuurde vorige week via Fairhip een pakket met leuke, slimme en duurzame producten naar een jarige vriendin. Ik had er een persoonlijk kaartje (is een optie bij online bestelling) bij kunnen voegen. En mijn vriendin was zo blij verrast!

Dank je wel voor je bestelling en prachtige review Barbara, een blij verraste vriendin is fijn te hebben! =)

prima, snelle bezorging, goed contact

ik heb enkele producten besteld en kado gedaan. ontvangster was erg blij en verrast met wat er allemaal beschikbaar is. 1 praktisch puntje: de fles siroop was open gegaan tijdens verzenden

Dank je wel voor je bestelling en feedback Linda, we pakken het voortaan nog beter in!

Heel verassende milieu verantwoorde inhoud !

Heel leuk om uit te pakken- lijkt soort grabbelton. Sokken gemaakt van plastic uit zee- echt geweldig! Mn de eetbare en drinkbare dingen vond ik heel leuk - weer eens wat nieuws te proberen. En verantwoorde zonnebrand ook echt iets wat veel meer in de schappen moet staan. Het ziet er allemaal ook heel aantrekkelijk uit - mooie stijl.

Hallo Wendy, Dankjewel! Graag tot een volgende keer :-)

Leuke doos om cadeau te geven!

Ik wist niet echt wat ik kon verwachten toen ik het pakket bestelde. Was enigszins bang voor een megadoos, maar het was een leuk klein doosje vol verrassingen. Alleen een van de zeepjes rook nogal 'organisch', maar verder werd alles heel goed ontvangen.

Echt geweldig zulke mooie producten

Ik ben heel enthousiast over fairhip. Wil meer voor het milieu doen en deze website helpt mij hiermee. Leuke verrassings pakketten.

Dat is fijn te horen Anthony! Daar doen we het voor!

Lange Voorhout 102

2514 EJ Den Haag

06 81060149

Over fairhip

De leukste webshop met duurzame producten en (cadeau)pakketten! Wij van fairhip proberen de nuance aan te brengen met verrassende duurzame producten en (cadeau)pakketten, tips, adviezen en inspiratie gebracht met een snufje humor. Want natuurlijk moeten we voorzichtig zijn met deze aardkloot, het schijnt dat we er maar één hebben. En het mag af en toe ook best een onsje minder zijn. Een betere wereld begint bij jezelf, een duurzamere levensstijl ontstaat stapje voor stapje. Koop meer spullen en red de planeet! Grapje natuurlijk, maar we doen ons best :). Wees welkom in onze webshop en ontdek iets nieuws: https://www.fairhip.nl.