Kwaliteit aan je voeten!

Topsokken

Mooi en zeer snel

Mooie slaapzak en hele snelle levering.

Goed.

Ziet er goed uit, en hangt wel goed. De test gaat het bewijzen.

Goed en snel

Snel bedrijf , goeie kwaliteit

Voelt goed en kwalitatief goed aan

Nig niet gebruikt in het veld, maar aangezien het kwalitatief goed en stevig voelt (de stoelen) en comfy en warm voor de dekens en slaapzak zie ik met vol vertrouwen de volgende vakantie tegemoed.

The Nomad Company is TOP

Snelle levering, leveren kwaliteit.

snel geleverd

Supersnel en uitstekende slaapmat.

Zeer snel geleverd in goede verpakking!

De bestelling is de volgende dag geleverd. De verpakking is degelijk en de producten zijn van zeer goede kwaliteit!

Voor alle seizoen. Licht. Soepel. Ademend.

Snelle levering en goed product

mooie backpack

mooie backpack, met name handig dat hij aan voorzijde open kan.

Duidelijke site goede levering

Ik heb vertrouwen in de producten. Ze zijn sterk, degelijk en zien er ook nog goed uit. Gaat jaren mee, dus duurzaam, wel zo prettig. Ook de kleding mag er zijn. Fijn casual, makkelijk draagbaar.

De wandel broek is fijne om de hond uit te laten.

en makkelijk aan - en uit te trekken .. en snel droog

Netjes en snel geholpen met een leuke compensatie.

Het bestelde was niet in voorraad. Alternatief aangeboden of geld terug. Prima geregeld!

Snel geleverd en kwalitatief goed

Goede ervaring met bestellen, snel geleverd en een mooi product.

top!

top!

overzichtelijk en heldere informatie

Vlotte levering van de producten en prima garantie voorwaarden op de producten

Uitstekende ervaring

Snelle levering, goede service, website prima. Voor mij geen verbetering mogelijk.

Snelle service en zeer goede producten

Besteld en zeer snel geleverd.

Simpel bestellen, zonder gedoe.

Makkelijk, gebruiksvriendelijk en snel.

Goeie service, goeie kwaliteit

De bezorging verliep erg snel. De verpakking is professioneel en met extra bescherming. De kwaliteit van het materiaal is uitzonderlijk.

Goede kwaliteit en service

Goede kwaliteit en service

ondergoed en wandelsokken gekocht.

Snelle levering en fijne beschrijving bij alle producten

Een mooi product met alle specificaties uitges cv geven op de website. De filmpjes van het product zijn ook erg fijn en geven een toeging aan het beoordelen van het product of deze geschikt is voor jou.

Spiegelstraat 1 2631 RS Nootdorp

+31 (0) 30 66 22 423

Over The Nomad Company

Het NOMAD®-verhaal NOMAD® is een outdoormerk dat in 1978 in Nederland is opgericht. Onze producten staan ​​voor hoge kwaliteit en staan ​​bekend om hun duurzaamheid. Vanuit een kernexpertise in slaapzakken en matten hebben we een compleet assortiment reisuitrusting gecreëerd, waaronder dagrugzakken, reisrugzakken, rugzakken, backpacks, tenten en outdoorkleding. NOMAD® levert al meer dan 40 jaar beproefde producten aan reizigers. Onze missie is om mensen aan te moedigen om samen te genieten van hun reizen, kort of lang. Doe mee en deel uw verhaal #IAMNOMAD.