Netjes en snel geleverd.

De rugzak is keurig netjes geleverd en precies zoals hij op de site stond. Ik was wel een beetje onzeker omdat ik geen bevestiging via mail kreeg van mijn bestelling. Pas toen hij op de post ging was ik er zeker van dat de rugzak geleverd ging worden.

Wandelsokken fantastisch & bezorgen zeer slecht

De wandelsokken zijn fantastisch, maar: nog nooit zo'n slechte bezorg service via DHL gehad. Nomad heeft gekozen voor levering overdag zonder dat je een tijdstip o.i.d. (bijvoorbeeld een servicepunt in de buurt) kan aangeven. Kreeg ook geen enkele update via de mail. Uiteindelijk kon ik het pakket ophalen EEN HALF UUR van mijn woonplaats vandaan. DHL heeft mij uitgelegd dat dit komt door het type bezorgservice wat Nomad inkoopt. De customer service deed zijn best, maar ik zal hier niets meer bestellen.

Goede prijs/kwaliteitverhouding.

Snelle levering, goede service.

Het bestellen was eenvoudig, levering volgende dag. Kwaliteit van produkten is prima

Snelle en goede levering

Snelle en goede levering. Wel bevat de site een fout bij het invoeren van het adres. Hier staat: straat + huisnummer (verplicht) Huisnummer (optioneel) Het eindresultaat is: straat + huisnummer (uit het verplichte veld) + huisnummer (uit het optionele veld). Het veld huisnummer (optioneel) is daarnaast een verplicht veld al je door wilt gaan (je krijgt een fout melding).

Snelle levering en goede kwaliteit

Zeer snelle levering

Prachtig product en snelle levering

Prachtige 80L travel duffelbag gekocht. Ontzettend stevig product en binnen een week ontvangen zonder poespas.

Super ervaring met de klantenservice | Amazing and customer centric organization!

Ik heb al een paar jaar verschillende producten van Nomad en ben zeer te spreken over de kwaliteit. Vorige week kwam ik voor het eerst in aanraking met het bedrijf erachter i.v.m. het scheuren van de opberghoes van mijn Nomad Blazer XL slaapzak. Ik ben daarbij extreem goed geholpen en tegemoetgekomen en kan mijn slaapzak weer schoon opbergen voor nog vele jaren :-) --- I have owned a variety of products from Nomad since a few years now and I am very pleased with the overall quality. I am convinced sustainability can also be achieved by purchasing goods only once by focussing on longevity instead of sale/price. Last week I came into contact with the company behind it for the first time in connection with me tearing the storage bag of a Nomad Blazer XL sleeping bag. I was helped extremely well and I can store my sleeping bag clean again for many years to come :-)

Mooie rugzak mooi design

Goede kwaliteit rugzak snelle levering

Alles rondom het bestelproces en levering ging makkelijk en snel.

goede spullen

Fijne producten

Professionele producten met een goede afwerking en mooie uitstraling

Snelle bezorging.

Goede service en snelle levering

Makkelijk te bestellen op de site van dit top artikel

Goede site en snelle verzending.

De site is goed duidelijk en de verzending is perfect. Mooi product ook!

De bestelling was erg snel binnen en de slaapzak zakt goed verpakt. Hopelijk bevalt de slaapzak ook goed.

Info aan telefoon niet helemaal juist. Wel behulpzaam

Telefonisch contact gehad over of 2 verschillende slaapzakken aan elkaar te ritsen zijn. Dit zou moeten kunnen met de modellen die ik bedoelde. In een winkel dit vervolgens getest alvorens tot aankoop over te gaan. Toen bleek dat de ene slaapzak zo’n 6cm breder was dan de ander. Ondanks dat de maat hetzelfde is. Hierdoor startte de rits niet op t zelfde punt en was t verschil in de hoek wel zo’n 10cm.

Pop-up verstoord de bestelling

Korting wordt niet verwerkt tgv een irritante pop-up. Klantenservice reageert niet op mail op 1e mail van 27 juli jl. Hopelijk wordt de pop-up snel verwijderd. De aanbeveling is moet drie keuze hebben ipv twee. Als de pop-up verwijderd is wordt het ja, maar nu is het nee.

Beste Bert, Dank voor je bericht. Ik kan helaas geen mail vinden die je naar onze klantenservice hebt gestuurd. Het is ons namelijk niet helemaal duidelijk om welke pop-up het gaat alsmede welke 2 of 3 keuzes je bedoeld? Wij hebben namelijk op onze website geen pop-up met diverse keuzes. Zou je ons een screenshot kunnen sturen? Dan kunnen we bekijken hoe we je kunnen helpen. Dit mag naar support@nomad.info Ook horen we graag of we je nog kunnen helpen met je bestelling. Met vriendelijke groet, Team NOMAD

Al jaren gebruik ik de producten van Nomad

Na meer dan dertig jaar met veel plezier en gemak op mijn bergschoenen van Nomad te hebben gelopen moet ik nu op zoek naar nieuwe omdat mijn voeten zijn uitgezakte. Maar de schoenen zijn nog steeds in perfectebstaat

Mooi rugzak en snelle bezorging

Rugzak past goed, zit fijn en is zoals op de website beschreven. De bezorging is snel en wordt per email op de hoogte gehouden.

Erg mooie degelijke rugzak

Voornamelijk fijne spullen van nomad...voor de vakantie deze rugzak besteld en hij was er binnen 2 dagen...top

Firma die uistekende , kwalitatieve producten levert

Na bestelling werd de rugzak zeer snel geleverd. Jammer dat de verzending zelf (door DHL) kleine probleem opleverde. Dit is gelukkig goed opgelost. Nomad is een aanrader voor hiking- en wandel producten!

Zeer snelle verzending

Het zou goed zijn bij bestelling een bevestigingsmail te krijgen, zodat je weet dat de bestelling goed terecht is. Contact met klantendienst is zeer snel, zelfs op zaterdag . De bestelling werd uiterst snel verstuurd, prima traceerbaar.

prima polo snel in huis

goede prijs kwaliteit verhouding

Over The Nomad Company

Het NOMAD®-verhaal NOMAD® is een outdoormerk dat in 1978 in Nederland is opgericht. Onze producten staan ​​voor hoge kwaliteit en staan ​​bekend om hun duurzaamheid. Vanuit een kernexpertise in slaapzakken en matten hebben we een compleet assortiment reisuitrusting gecreëerd, waaronder dagrugzakken, reisrugzakken, rugzakken, backpacks, tenten en outdoorkleding. NOMAD® levert al meer dan 40 jaar beproefde producten aan reizigers. Onze missie is om mensen aan te moedigen om samen te genieten van hun reizen, kort of lang. Doe mee en deel uw verhaal #IAMNOMAD.