Prima service, snel geleverd

Prima en snel

Waarom dit veld verplicht invullen?

Goede hulp

Goede hulp via contactformulier!

Super blij met mijn bestelling Nomad premium Dreamzone xw 100. Na contact met Nomad goede service omdat ik op zoek was naar een los koppelstukje om op mijn opblaaspomp te monteren zodat het niet via de opblaaszak hoeft. Nomad denkt mee en kwam met een goede alternatieve oplossing omdat het koppelstukje wat ik nodig had niet los leverbaar is. Erg blij met deze service! Hoop nog veel plezier van mijn mat te hebben ( gebruik hem ter revalidatie van mijn sekwester/ hernia). Dus ook voor dagelijks en intensief gebruik een aanrader!!

Fijne service

Fatsoenlijke en snelle levering. Fijne klantenservice

Vlotte levering

Product zoals omschreven

Fijn bedrijf met kwalitatief goede producten

Ik waardeer Nomad als bedrijf omdat het kwalitatief goede producten maak die lang mee gaan. Wel prijzig, maar doordat het lang mee gaat is het toch een goede aankoop.

Ik ben blij met Nomad

De Nomad pulls zijn ongeëvenaard; licht, dun, warm en koel tegelijk, heerlijk om te dragen.

Snelle levering, mooie kwaliteit producten

Altijd blij met Nomad. Mooi merk, goede kwaliteit en mooie producten.

Dag 8 en nog steeds geen rugtas...

Dat de grootste frustratie bij post.nl ligt is me wel duidelijk maar ik ga weer naar een winkel want dit is me verre van goed bevallen.

Hoge kwaliteit en snelle service

Bestelling proces liep soepel en levering was ook snel. Meerdere kampeerspullen van Nomad, o.a nomad blazer en blazer classic slaapzakken. Bevallen allen zeer goed. Voor hoge kwaliteit en duurzame producten komen we vaak bij Nomad uit.

Snel en correct!

Eenvoudige bestelprocedure. Snelle levering. Goed product.

Kleding top , bezorgen onder de maat

Beloofd binnen 24 uur bezorging . Realiteit donderdag besteld woensdag erna bezorgd.

prima thermoshirt van merino wol

Het was makkelijk om te bestellen en de bestelling kwam vlot.

Gewldig product en snel thuis gestuurd.

Ik zocht skisokken met merino wol en vond deze bij Nomad. Prijs kwaliteit goed en snel thuis gestuurd.

Bedrijf met degelijke spullen

Bedrijf dat degelijke spullen verkoopt

Snelle levering, mooi product

De rugzak was snel geleverd.

Overzichtelijke site, snelle levering, goede kwaliteit!

Snel geleverd en t-shirt wat ik kocht, is wat er in de omschrijving staat.

Vlotte bezorging, zeer tevreden over het bestelde product

Sympathiek Nederlands outdoormerk met goede prijs-kwaliteit-verhouding

Nomad bestaat zolang ik kampeer en buiten sport. Ik koop voor deze hobby's zo veel mogelijk producten die lang mee gaan en op een verantwoorde wijze zijn geproduceerd. Hoewel dat als consument moeilijk te controleren is, lijkt Nomad op de goede weg te zijn: https://nomad.nl/nl/duurzaamheid/ Daarnaast is het een Nederlands merk. Mijn artikelen heb ik via de Nomad-website aangeschaft. De communicatie over mijn order verliep goed. De volgende werkdag zijn mijn spullen bezorgd. Graag zou ik wel meer productfilmpjes op de website zien en in welk land de artikelen zijn gemaakt (net als bv. Vaude doet).

Snelle levering.

Snelle levering volgens afspraak.

Fijne backpacks en daypacks

Snelle levering van de backpacks. Enige minpunt wat ik heb, is dat ik twee vragen in de mail naar ze toe heb gestuurd na de eerste levering. Echter geen enkel antwoord op heb gekregen. Dat vind ik erg jammer.

Mijn bestelling was snel binnen. Voldoet aan de verwachting

Goede producten en informatie.

Meerdere Nomad producten inmiddels en ze voldoen allen zeer goed. Goede omschrijvingen.

About The Nomad Company

Het NOMAD®-verhaal NOMAD® is een outdoormerk dat in 1978 in Nederland is opgericht. Onze producten staan ​​voor hoge kwaliteit en staan ​​bekend om hun duurzaamheid. Vanuit een kernexpertise in slaapzakken en matten hebben we een compleet assortiment reisuitrusting gecreëerd, waaronder dagrugzakken, reisrugzakken, rugzakken, backpacks, tenten en outdoorkleding. NOMAD® levert al meer dan 40 jaar beproefde producten aan reizigers. Onze missie is om mensen aan te moedigen om samen te genieten van hun reizen, kort of lang. Doe mee en deel uw verhaal #IAMNOMAD.