Wat een geweldige klantenservice!

Post.nl was te laat met leveren. We dreigden 1 dag voor onze vakantie zonder slaapmat voor onze tent te komen zitten. De klantenservice was uiterst begripvol en meelevend om dit probleem op te lossen. Een medewerkster van het hoofdkantoor heeft een slaapmat bij ons aan huis gebracht. Dit was echt geweldig. Ook hebben we een compensatie voor het ongemak gekregen. Heel royaal en gul. Daarnaast ontzettend blij met prachtige campeerprodukt. Zeldzaam prettige ervaring met NOMAD!

Goede ervaring

Goed verpakt en snelle service van een mooi product.

service slecht.

Begin April 14-04-2024 heb ik bij jullie de Set Sarek Comfort besteld en ook ontvangen. ik heb op 9 juni jullie een mail gestuurd en al eerder een reactie achter gelaten op de site. Er is nog steeds niet gereageerd, dus dat vind ik slecht. Groeten Eric

Duidelijk en snel geleverd

Nomad producten staan goed aangeschreven. De omschrijving van hun producten is duidelijk en de levering is snel en correct.

Binnen de Blazer line naar de best mogelijke optie over gestapt

de levering was super snel!

Snelle levering goede producten

Snelle levering, goede producten

X

Snel geleverd en goede producten

Dit is mijn eerste keer dat ik bij Nomad heb besteld. Alles werd zeer snel verzonden en de producten zijn van hoge kwaliteit. Ik ben er zeer blij mee!!

Kwaliteit, snelheid en makkelijk

De website is gestructureerd en keuze maken uit het assortiment is gemakkelijk alsook het afrekenen. Je krijgt voldoende informatie over de bezorging en die is zoals beloofd. Zeer tevreden ben ik met Nomad

Geweldig snel en zoals op de website

Niks op aan te merken

Geen ervaring

Moet het nog ontvangen.

Response from the business owner

Beste Alex Wij begrepen uit uw review dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Graag gaan we voor u aan de slag om dit uit te zoeken en op te lossen. Wij konden geen contactgegevens van u vinden, daarom de vraag: wilt u contact met ons opnemen via [email protected] of 030-6622423 ? Met vriendelijke groeten Team Nomad®

Fijne website en heldere informatie

Goede productinformatie

Snelle communicate en bezorging

Na eerder emailcontact wandelsokken besteld,die ik de volgende dag al ontving. Helaas waren dit niet de sokken van de beloofde stofsoort,die ik jaren achtereen kocht. Dus heb ik ze terug moeten sturen.

Ik was op zoek naar de Nomad Triple S PREMIUM Junior die al enige tijd uitverkocht was. Ben goed geïnformeerd over wanneer de voorraad aangevuld zou worden en wat de achterliggende redenen waren van het tekort aan voorraad. Vervolgens geïnformeerd toen de slaapzak weer te koop was in de webshop.

Prima service en snelle levering

Snelle levering en goede garantievoorwaarden

Levering was snel en de garantievoorwaarden een stuk ruimer dan andere winkels.

Duidelijke website, snelle levering

Prima produkten voor een redelijke prijs

Zeer tevreden over het product en de levertijd.

Mooie slaapmatten

Ik heb 2 dreamzone extra wide en extra dik besteld om de camping aangenamer te maken. Deze zijn wel 20cm en ze zijn het meer dan waard. De matten blazen zichzelf op en als extra sinds hoes ook een pompzak. Ik kan niet anders zeggen dan dat ze super liggen! De keuze voor nomad was simpel, 5 jaar garantie!

Tas nog niet gebruikt maar oogt stevig en handig met optie 'voorlader'

Enige wat minder is dat op de dag van een wolkbreuk het vervoersbedrijf ervoor kiest (zonder opdracht hiervoor) een tas van 200€ zonder korting dan in de voortuin achter te laten. Kletsnatte tas dus voor überhaupt gebruikt te hebben.

Goede producten en sneller levering

1 Spiegelstraat

Nootdorp 2631 RS

+31 (0) 30 66 22 423

About The Nomad Company

Het NOMAD®-verhaal NOMAD® is een outdoormerk dat in 1978 in Nederland is opgericht. Onze producten staan ​​voor hoge kwaliteit en staan ​​bekend om hun duurzaamheid. Vanuit een kernexpertise in slaapzakken en matten hebben we een compleet assortiment reisuitrusting gecreëerd, waaronder dagrugzakken, reisrugzakken, rugzakken, backpacks, tenten en outdoorkleding. NOMAD® levert al meer dan 40 jaar beproefde producten aan reizigers. Onze missie is om mensen aan te moedigen om samen te genieten van hun reizen, kort of lang. Doe mee en deel uw verhaal #IAMNOMAD.