Levering van Nomad i.c.m. DHL is niet betrouwbaar

Eerst bij Bever slaapmatjes besteld. De levering was sterk vertraagd.. blijkbaar hadden ze niet geleverd gekregen vanuit Nomad werd duidelijk. Vanwege snel volgende vakantie toch ook maar direct bij Nomad besteld. Eerst vooraf even gebeld, want op de website stond niet duidelijk of het wel op voorraad was. Klantenservice garandeerde me dat het binnen 2 dagen geleverd werd, na op dag 3 geen verzendbericht o.i.d. te hebben ontvangen nog even nagebeld. Uhhm, dit moesten ze even navragen en ik zou teruggebeld worden. Niet meer teruggebeld.. maar de volgende dag hadden we de slaapmatjes ineens wel in huis. Matjes zelf, Airtec comfort R zien er wel goed uit. Zoiets wel vaker gehad met verzendingen via DHL, maar hier gaat ook iets mis met de communicatie. Uiteindelijk hebben we wel onze matjes een dag voor vertrek vakantie.

Een leuke aanbieding in de krant

Via de advertentie in de krant hebben we twee stoeltjes en een tafeltje gekocht. Een leuke aanbieding voor een goede prijs. Tafel en stoelen zijn lichtgewicht en als een klein pakketje op te vouwen en dus makkelijk mee te nemen. Snelle service en levering.

Product viel tegen.

De kwaliteit van het product betwist ik niet. Ik vond het product bij het nader bekijken zeer tegenvallen. Het was een compact campingsetje bestaande uit 2 stoeltjes en een tafeltje praktisch maar het leken kindermaatjes. Ik begrijp als je erg compact reist ja dan zou je dit kunnen overwegen. Mijn partner waarvoor ik dat aangeschaft zei direct: Dit gaan we niet gebruiken te laag. Daarom retour gestuurd.

Positief

Enige opmerking is dat op plekken draad niet stof niet goed genaaid is en stukjes duckdons vrijkomenuit slaap zak.

Geweldig! Goede kwaliteit, goede levering

Kwaliteiten van de producten is hoogwaardig. Zoon slaapt prima in de slaapzak en matje ligt ook erg goed. Complimenten!

Zeer slecht. Belachelijk!!

Zeer slecht. Na een week nog niet geleverd en nul respons vanuit de klantenservice. Belachelijk!!

Precies wat ik gehoopt dat en dan nog ietsje meer…

We dachten een mooi, circulair product te bestellen. En het was meer dan dat: ook nog mooi en gebruiksvriendelijk.

Dikke prima!

Site is overzichtelijk en handig. Kortingsvouchers gelden alleen niet voor afgeprijsde artikelen, dat mag wat duidelijker aangegeven worden. Top producten! Kwaliteit is altijd goed. Goede verpakking. Levertijd was wat lang, maar ik kan me voorstellen dat ze het druk hebben met het vakantieseizoen.

Ik had de bestelling snel in huis. Website werkt ook prima met de zoekfuncties.

Kwaliteit en goede service

Snel geleverd en mooi product

Bij het pakket geen aanwijzingen voor retourzenden

De stoelen bevielen niet. Voor retourzenden lang op website moeten zoeken hoe de afhandeling gaat. Na vraag wel vriendelijk antwoord > 24 uur

Goede communicatie over het bestelde en over de bezorging.

Mooie koffers met uitstekende service

Nadat ik de aanbieding had besteld, toch twijfelen over de grootte, telefonisch contact opgenomen, bestelling werd veranderd geen probleem, echt maatwerk dus!

Prima roltas

Sterk materiaal, fijne wielen, veel vakken.

Quick delivery. Can't wait to use the backpack

Very happy that I found the large 60L Nomad backpack with a full front opening. Can't wait to use it. Fits nicely.

Snel en netjes verstuurd

Perfecte service, zeer goede kwaliteit van de producten.

Uitstekend product en goede levering

Uitstekend product en een goede levering, eerste ervaring met de Nomad webshop. Heb al wel jarenlang meerdere producten.

Goede service en kwaliteitsproducten

Ik had een fout gemaakt in adres …toen ik de klantenservice daarover belde bleek dat het hun al was opgevallen en dat ze het al hadden aangepast. Heel fijn!

Prachtige stoeltjes met een handig tafeltje. Gaan we met veel plezier gebruiken.

Uitstekend.

Prettige klantenservice

Prettige en vriendelijke klantenservice, maar een wat lastiger retour proces

Snelle levering!

De bestelling was binnen no-time in huis! Bestelling bij Nomad geplaatst maar geen bestelbevestiging gehad. Deze 'bevestiging' kwam pas toen ik een mail ontving met de track & trace code. Eenmalig fout of altijd het geval? De doos was niet heel. Eveneens kritiek op de samenwerking met DHL; bezorger was weg voordat je überhaupt naar de deur kon lopen.

Perfect geleverd

Keurig op tijd en zonder gedoe

Erg blij metNOMAD® Allround 10.0

Super matje

About The Nomad Company

Het NOMAD®-verhaal NOMAD® is een outdoormerk dat in 1978 in Nederland is opgericht. Onze producten staan ​​voor hoge kwaliteit en staan ​​bekend om hun duurzaamheid. Vanuit een kernexpertise in slaapzakken en matten hebben we een compleet assortiment reisuitrusting gecreëerd, waaronder dagrugzakken, reisrugzakken, rugzakken, backpacks, tenten en outdoorkleding. NOMAD® levert al meer dan 40 jaar beproefde producten aan reizigers. Onze missie is om mensen aan te moedigen om samen te genieten van hun reizen, kort of lang. Doe mee en deel uw verhaal #IAMNOMAD.