Gratis retour en verzending. Goede backpacks. Blij mee.

Robuust

Bestellen was makkelijk, binnen 48 uur had ik mijn bestelling binnen, rugtas van goede kwaliteit

Duidelijk en snel

Goede productomschrijving en snel geleverd. Wel had ik graag meet afbeeldingen/video van de rugzak in gebruik willen zien.

Correct

Goede ervaring met uw Company. Bij ander bedrijf waren voor het zelfde produkt geen verzendkosten!!

Precies wat ik zocht

Ik heb deze backpack gekocht voor 2 maanden Interrailen door Europa. Misschien is 55L dan aan de kleine kant, maar door alle praktische en handige vakken zeker een aanrader. Echt een top backpack

Goede pasvorm en comfortabel

Deze sokken zitten als gegot. Heb je ze eenmaal besteld en gedragen dan zal uiteindelijk de volgende bestelling volgen.

Heerlijk warm, goed zittend shirt

In elk jaargetijde een essentieel kledingstuk

Degelijke tas

Ik hem hem nog niet gebruikt maar het ziet eruit als een degelijke tas en je kunt de schouderbanden mooi in hoogte aanpassen. Tevens zitten er stevige ruglatten in de achterkand, welke je eenvoudig kunt verwijderen.

Goed genoeg

Ik heb nu 2x iets besteld en 2x geen opdrachtbevestiging en ook geen verzendbevestiging en/of tracking informatie ontvangen.....en nee, ook niet in de spambox. De bezorger staat dan ineens onaangekondigd voor de deur. Dus dat zou wel beter kunnen. Verder geen aanmerkingen.

Alles prima gefixt

Duidelijke website, mooie producten, snel bezorgd. Ging iets mis, want ik kreeg geen bevestigingsmail of track and trace, maar product werd retesnel geleverd.

Alles ok.

Niets op aan te merken.

Mooie producten goede prijs

Supersnel geleverd!

Goede service! Bestellen en ontvangen.

redelijk

De klantenservice neemt geen telefoon op,terwijl je wel binnen hun eigen gestelde tijden belt. Rugzak terug gestuurd,deze was veel te kort in de rug voor mij.Aanbeveling toch een ja ,omdat ik de rugzak wel heel mooi vond.

Response from the business owner

Beste Renkum, Dank voor u feedback en reactie. Ivm de feestdagen zijn we gesloten en daardoor telefonisch niet bereikbaar. Jammer dat de rugzak te kort bleek te zijn ondanks dat de rugzak mooi is. Mocht u meer informatie willen over alternatieven dan wij zijn vanaf 4 januari weer telefonisch bereik, ook kunt u ons altijd een mail sturen, dan zullen wij deze asap beantwoorden. Fijne dagen gewenst! Team NOMAD

Snelle levering, goed product

Service middelmatig

Twee paar handschoenen besteld. Allebei online besteld en betaald. Ik heb 1 paar binnen gekregen. Vrijdag direct gebeld, niet bereikbaar. Mail gestuurd, wel binnen aanvaardbare tijd beantwoord. Excuses gekregen, artikel was wel online bestelbaar, maar helaas fysiek niet meer aanwezig. Geld werd terug gestort. Het zou netjes geweest zijn wanneer er van te voren een mail was gestuurd, bij het inpakken merk je namelijk al dat de bestelling niet volledig is.

Response from the business owner

Beste, Dank voor je review! Door de feestdagen waren we telefonisch minder bereikbaar. Gelukkig dat uw mail snel is beantwoord en dat u uw geld snel heeft gekregen. Wij nemen uw opmerking m.b.t. informeren mee! Fijne dagen gewenst! NOMAD team.

Snelle levering zeker in de tijden van Kerst.

Fijn bedrijf en snel geleverd

Nu al een paar producten van Nomad gekocht en alles is van hoge kwaliteit en heerlijk om mee op reis te gaan.

Prettig

Fijne website om meerdere spullen voor bijvoorbeeld wandelen te vergelijken.

Goede communicatie

Bij het bestellen van een product bleek een storing op de website te zijn. De afhandeling van de bestelling gebeurde wel netjes met goede communicatie.

Mooie en goed

Rugzak is goed en snel geleverd. Prachtige kwaliteit

Ik kreeg duidelijke informatie over bestelling maar niet over wanneer bezorger ging komen. Stond ineens voor de deur.

About The Nomad Company

Het NOMAD®-verhaal NOMAD® is een outdoormerk dat in 1978 in Nederland is opgericht. Onze producten staan ​​voor hoge kwaliteit en staan ​​bekend om hun duurzaamheid. Vanuit een kernexpertise in slaapzakken en matten hebben we een compleet assortiment reisuitrusting gecreëerd, waaronder dagrugzakken, reisrugzakken, rugzakken, backpacks, tenten en outdoorkleding. NOMAD® levert al meer dan 40 jaar beproefde producten aan reizigers. Onze missie is om mensen aan te moedigen om samen te genieten van hun reizen, kort of lang. Doe mee en deel uw verhaal #IAMNOMAD.

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement