Snelle levering, mooi product

Fijne site

Goed product, snelle verzending.

Product kwam snel aan, communicatie over verzending was helder. Prettig bedrijf om bij te bestellen.

Mooie producten/ assortiment

Dit keer rechtstreeks een product gekocht, en snel ontvangen!

Prima, dure verzending en ruilen kan alleen voor zelfde prijs

Grote doos voor klein (brievenbus)pakketje. Ruilen kan alleen voor product met exact dezelfde prijs, had dus beter in één keer meerdere maten kunnen bestellen en de verkeerde terugsturen

Top product!

Snelle levering, goed product, ga ik zeker vaker bestellen.

Top rugzak!

Comfortabel, licht en precies wat ik nodig had

Super handige rugzak

Super handig, en fijne bezorging. Fijn dat er ook een regentas bij zit.

Goed merk

Eenvoudige bestelprocedure, snelle levering

goede kwaliteit

ik dacht ik ga eens nomad onderkleding proberen

Hoogstaande kwaliteit.

De producten van Nomad zijn van hoogstaande kwaliteit, ze voelen prettig aan en hun claims snijden dus hout.

Hele fijne selfinflatable matjes besteld, een mooi product waar wij nog jaren slaap en kampeer plezier van gaan hebben.

Mooie spullen, goeie service

luchtmat 2 pers 10

had bestelling geplaats via de webshop. ik merkt dat iets niet klopte. Heb telefonisch contact opgenomen en werd uitgezocht en werd terug gebeld. super fijn en kon direct mijn bestelling wel in orde maken. en werd toen snel geleverd. ik vond het een nette service!

Goede spullen

Nomad staat voor kwaliteit.

Mooi merk

Mooi merk met veel mooie en stevige outdoor spullen.

Bestelling was snel binnen en jullie hebben goede artikelen. Maar de prijs is er ook naar

Gemakkelijk en goed

Mijn bestelling snel in huis en ook precies wat ik zocht

Uitstekende service: snel en betrouwbaar

Ook heel fijne en snelle klanenservice

Snelle levering en duidelijke website

Snelle levering en duidelijke website

Nomad: Een leven lang plezier!

In 2005 maakte mijn vriendin en ik onze eerste grote reis naar Nieuw-Zeeland, en kochten we onze eerste spullen van Nomad. De slaapzakken en backpacks van Nomad waarmee we toen op pad waren, gebruiken we tot op de dag van vandaag nog steeds! Inmiddels hebben we de tent ingeruild voor een klein campertje en reizen we samen met onze 2 zonen en de hond heel Europa door op zoek naar een nieuw avontuur. Of het nu gaat om stoelen, rugzakken, kleding of een hangmat, al die jarenlang reist Nomad al met ons mee en hebben we veel plezier en gemak van de uitstekende kwaliteit van hun producten.

Service is goed

Een snelle keuze kunnen maken en heel erg snel in huis!

We willen voor onze kinderen een goede kwaliteit slaapzak van een Nederlands merk. We wilden graag een rode slaapzak en deze was nog eens in de aanbieding. Dus een dubbele topaankoop!

Zoals al vele jaren, zijn producten van nomad gewoon van top kwaliteit

Eerlijk gezegd heb ik van nomad nog nooit iets gekocht wat tegenvalt. Zowel online als in fysieke winkels altijd mooie fijne producten

Goede kwaliteit voor een goeie prijs

Snelle levering en goede prijs zoals je van Nomad mag verwachten.

About The Nomad Company

Het NOMAD®-verhaal NOMAD® is een outdoormerk dat in 1978 in Nederland is opgericht. Onze producten staan ​​voor hoge kwaliteit en staan ​​bekend om hun duurzaamheid. Vanuit een kernexpertise in slaapzakken en matten hebben we een compleet assortiment reisuitrusting gecreëerd, waaronder dagrugzakken, reisrugzakken, rugzakken, backpacks, tenten en outdoorkleding. NOMAD® levert al meer dan 40 jaar beproefde producten aan reizigers. Onze missie is om mensen aan te moedigen om samen te genieten van hun reizen, kort of lang. Doe mee en deel uw verhaal #IAMNOMAD.