Super geholpen en afspraken nagekomen

Auto snel gekocht , Op locatie afgeleverd op de afgesproken tijd Komen hun woord na

Professioneel, betrouwbaar en begripvol. Dat is pas luxe!

Wij hebben een mooie geimporteerde Mercedes Marco Polo Camperbus gekocht bij Autolux. Vanaf het eerste contact hadden we een prettig gevoel bij Autolux. Rico heeft die verwachting volledig waargemaakt. We voelden ons welkom en begrepen. Geen druk en in alle vrijheid kunnen beslissen. De proefrit die we in aanwezigheid van Rico maakten gaf de doorslag. We gaan binnenkort naar Zuid Duitsland en in de zomer naar Noorwegen. Dank je wel Autolux en Rico.. het ga je goed.

Alles verliep duidelijk en snel bij mij aankoop van de auto. Zeer vriendelijk.

Prima geholpen en komt afspraken na.

Vrijdag 23 september hebben wij deze mooie Cupra Born bij Autolux opgehaald. Fijne ervaring om hier een auto te kopen. Prettig contact, klantvriendelijk, gastvrij en komen de afspraken naar. Bedankt Anton-Jan. Wij genieten van deze top auto.

Zeergoef

Ik ben heel twvreden

geen enkele klacht, alles is goed verlopen en paar dingetjes wat gedaan moest worden is keurig geregeld

Ik ben werknemer bij Autolux, dus mijn mening is niet relevant.

n.v.t.

zeer tevreden en komt alle afspraken na!

De aanvraag gedaan voor het importeren van een jong gebruikte Audi Q8. Keurig verlopen en tijdens het proces op de hoogte gehouden. Ik kan Rico en zijn team van Autolux van harte aanbevelen.

Snel, goed en betrouwbaar

Vriendelijke, snelle en klantgerichte service. En uiteraard een mooie auto!

top deskundigheid en service

uitstekende voorlichting en deskundige begeleiding, service

Onze mooie bolide bij autolux gekocht.. Zeer tevreden over de afhandeling van onze mooie Mercedes door de vriendelijke eigenaar!

Geweldige afhandeling

Zeer professioneel en deskundig

Goede service en heldere afspraken.

We hebben prettig contact gehad. Zowel het inruilen als het aankopen was helder en transparant.

Erg tevreden!

Goede dienstverlening.

goede ontvangst auto zelf s aan huis bezorgt goed geregeld

zeer goed ontvangst en duidelijke informatie auto werd zelfs aan huis bezorgt

servicegericht, blij met auto

Rico en Marco heb ik ervaren als aardige, service gerichte en vakkundIge mensen. Auto die ik gekocht heb (Volvo C70) bevalt me zeer. Voor een redelijke prijs heb ik ook garantie voor een halfjaar bijgekocht, dat gaf een veilig gevoel. Dank voor goede auto en service!

bedroevend.

Ik heb in februari 2021 een Volvo XC 60 gekocht. Hoewel de testrit goed verliep bleek de auto bij nader onderzoek volledig doorgeroest aan de bodemplaat en draagbalken. Niet verantwoord om mee door te rijden. Hoewel Autolux schrijft dat er een klachtenregeling is (met verwijzing naar de BOVAG) bestaat die niet. Ok de onderhoudshistorie van de auto was niet beschikbaar en de Algemene Voorwaarden rammelen aan alle kanten. De auto is uiteindelijk weer ingenomen door *** tegen 15% annuleringskosten (circa ***). Dit behoort een "redelijke vergoeding voor de gemaakte kosten" te zijn. In dit geval bedroegen die hooguit *** De Volvo staat gewoon weer te koop en "verkeert technisch in goede staat". Ja,ja. Kortom; koop geen auto bij dit bedrijf!!!

Goede service, top auto, fijn contact

Heb hier een een top Cooper gekocht. Enthousiaste verkopers en fijn in het contact

Grensverleggend

Klantvriendelijk, professioneel, geïnteresseerd, meedenken en ontzorgen; Autolux in een notendop. Erg blij met de nieuwe auto.

Goede aankoop

Hele goede ervaring. Reageert snel op mails. Ik kon vrij snel een proefrit maken en dankzij het uitstekende bod op mijn inruil een snelle beslissing. Een paar dagen later de auto al kunnen ophalen en de items zoals steenslag waren gerepareerd. Ik kan dit bedrijf aan iedereen aanbevelen.

Op alle gebieden de verwachtingen overtroffen!

Hoewel ik het spannend vond om voor het eerst een geimporteerde auto aan te shaffen, is het door Autolux een goede ervaring geworden. Van aangeven van de gewenste auto, het grote aanbod, de zeer scherpe prijs, de uitstekende heldere begeleiding, de complete verzorging van importeren, op kenteken zetten en afleveren is door Autolux uitstekend verzorgd. Ik kan het iedereen van harte aanbevelen! Gegroer, Willem Miermans

Over Autolux

Autolux richt zich volledig op de importservice van jonge merkdealer kwaliteit occasions uit Europa. Als je overweegt om een jong gebruikte auto te importeren uit Duitsland (of een ander EU land) wil je natuurlijk als eerste weten wat de kosten zijn. Dankzij onze rekenmodellen weet je precies wat je vooraf aan jouw droomauto kwijt bent. Er komt namelijk veel kijken bij het importeren van een auto. De aankooponderhandeling, het transport naar Nederland, technische controle en vervolgens het regelen van een Nederlands kenteken. Heel simpel, dit regelen wij en ons doel is het invoeren van jouw droomauto met een zo groot mogelijke kostenbesparing, zonder risico en zonder zorgen te realiseren. Wij zijn een betrouwbare partner bij het importeren van jouw nieuwe droomauto.