Slecht

Bed was verkeerd gemonteerd door leverancier,maar ik moest het oplossen anders moest ik 100 euro betalen zodat ze het konden repareren. Niet klantvriendelijk om hun fout op mij te verhalen.

0 sterren

Het bedrijf bestaat en je krijgt de spullen op tijd, maar wat een slechte kwaliteit. Ik heb een matras met geïntegreerd traagschuim matras waar na 1 mnd gebruik al kuilvorming van meer dan 2 cm, het is zelfs zo erg dat ik de vering voel (nee wij zijn niet te zwaar). Klacht ingediend bij de klantservice (enkel via mail te bereiken) en wat zeggen ze 'het is contourvorming'. Traagschuimmatras heeft dit nooit. Als je traagschuim indrukt moet het daarna direct terugveren. Ik word door hen niet geholpen behalve dat ik 10% korting krijg op een nieuwe topper...alsof ik behoefte heb aan een topper van zo'n zielige kwaliteit. KOOP HIER NIET als je op zoek bent naar een goed matras die langer dan 1 maand meegaat. OPLICHTERS

Vanaf het besteld te hebben goede uitleg gekregen, de levering heeft wel wat langer geduurt maar het resultaat was er wel, we zijn zeer blij met onze nieuwe boxspring ziet er hele maal naar verwachting uit de levering door de chauffeurs is ook heel goed gegaan waren vriendelijke mannen en hebben de boxspring uitgepakt en in elkaar en op de plaats gezet ja het was een goede ervaring. Met vriendelijke dank Fam. M Bouman

Super bed

Wat een top bed.

handig en duidelijk te bestellen via de site

Handig en duidelijk te bestellen via de site. Vervolgens bellen ze de bevestiging door en krijg je 2 weken voor levering de datum door. Chauffeurs bellen op en waren keurig optijd.

goede firma, schappelijke prijzen voor mooie bedden, snelle levering

Wij kochten bij deze firma een seniorenbed tegen een schappelijke prijs (aanbieding) Werd binnen 1 week ook geleverd! Prima service. Tevens bieden ze de gelegenheid tot het monteren van het bed thuis; er waren 2 monteurs aan bezig en het was binnen 1 uur voor elkaar. Dit óndanks dat de monteurs zeiden dat ze dit niet gewend waren eigenlijk!

Boxspring voldoet aan verwachting

Half uur voor bezorging gebeld. Aardige bezorger. Was alleen, dus moest wel even helpen om matrassen naar eerste verdieping te tillen, maar geen probleem. Bezorger zetten boxspring snel in elkaar.

Correct op tijd en geen problemen gehad.

Vriendelijke levering

Mooi bed ,vriendelijke levering

Goede en vakkundige mensen

Alleen jammer dat ze het afval niet meenemen dit voor zo een groot bedrijf

VERSCHRIKKELIJK!!!

Verschrikkelijk!!!! Het bed zou binnen 4-6 weken geleverd geworden. Moest er zelf achteraan gaan en dit werd uiteindelijk 13 weken. Ongelofelijk brutale klantenservice medewerkers die er geen probleem mee hebben je uit te schelden of te roken tijdens het gesprek. Ik heb nog nooit zon slechte service ervaren. NOOIT MEER!! Ik heb in het begin nog netjes gevraagd of ze mij eventueel tegemoet willen komen, maar dit was niet mogelijk. Annuleren van de bestelling ook niet. En de site is niet betrouwbaar, ze plaatsen alleen de goede reviews.

Goedemiddag Dank u voor uw review. Indien u een review plaatst dan vragen wij u wel het hele verhaal te vertellen. Bij uw bestelling op 5 december heeft u aangegeven dat u pas na 1 januari geleverd wilt krijgen omdat u dan de sleutel van uw nieuwe woning zou ontvangen. Levertijd van uw bed is een 8/ 10 weken na besteldatum. Het bed is op 20 februari bij u geleverd. Dat is ongeveer een week vertraging wat in deze tijd niet raar is. Indien er een kleine week vertraging is dan kunnen wij daar zoals u hopelijk begrijpt. geen compensatie voor geven. Annuleren kan kosteloos binnen 14 dagen na besteldatum, wij hebben immers ook al alles in werking gezet en ingekocht bij de fabrikant. Waar het rokende en schelden klantenservice medewerkers op gebaseerd is is ons een raadsel. Graag ontvangen wij daar meer informatie over via [email protected]

Super bedrijf

Ondanks een levertijd van 6 tot 8 weken, binnen 1 maand geleverd. Top

Dubbel zo lange levertijd als gezegd

Aflevering was prima en correct!

Heel degelijk bed voor een goede prijs

Na sommige reviews te lezen was ik na mijn bestelling een beetje sceptisch maar het bed is geleverd en ik ben heel tevreden. De wachttijd was wel 12 weken maar het was het wachten waard. Heel mooie elektrische boxspring. Degelijk materiaal en goede matras. Enkel de hoeslakens moet ik nog ontvangen dus hopelijk komt dit ook inorde.

Drama!

Verschillende spullen besteld, 1 ding niet geleverd gekregen. 2 dingen terug gestuurd, geen geld terug ontvangen ook al een stuk of 20 mails verder en je krijgt allemaal valse hoop dat ze ermee bezig zijn....niet bestellen hier mensen!! En wat je wel krijgt is TROEP

Levering duurde lang!

De levering duurde erg lang, na het punt bereikt te hebben om de bestelling te annuleren. Kreeg ik ineens een bericht, dat hij een paar dagen later zou worden geleverd. Hierna liep alles goed. Ze kwamen op de tijd dat ze hadden afgesproken. De chauffeur was erg vriendelijk en behulpzaam. Het bed voldoet aan de kwaliteit die ik had verwacht. Ik ben er zeer tevreden mee.

Super!!!!

Wat een heerlijk bed, keurig alles geleverd en De bezorgers hebben het bed in elkaar gezet. Echte goede service. Ik beveel het zeker aan

100 procent tevreden met aankoop boxspring en topper

Goed advies gekregen in showroom ( Evalien), de levering was prima geregeld, een aantal dagen voor levering gebeld door Boschbedding voor bezorging. De bezorgers waren keurig op tijd en zeer vriendelijk. Ook de montage van de boxspring verliep soepel.

Prima bed en netjes en op tijd geleverd

Bed bevalt goed, slaap heerlijk op het hybride topmatras en matras van Bosch Bedding. Hotelbed Sky zat netjes en goed ingepak, als was aanwezig (behalve de handleiding) filmpje YouTube ook helemaal goed! Transporteur was er al om half 8, terwijl aangegeven tijd tussen 10.00 - 13.00 uur stond helemaal goed.

Top service!!

Super goede service en kwaliteit tegen een betaalbaar bedrag

Lekker bedje

Mooie kwaliteit tegen goede prijs

Vreselijk

Vele malen klacht ingediend, bestelde fout geleverd. Geen reactie. Klachten formulier ingevuld, geen reactie. Koop hier geen bed. Grootste miskoop.

verkeerd matras bezorgd / klantenservice niet bereikbaar/geen oplossing

een latex matras besteld 22 cm de firm versie, vervolgens werd een goedkopere versie van een latex matras geleverd, de 18 cm versie. dit gemeld via de website en de klantenservice app, tot op heden (nu twee weken) geen reactie en/of oplossing van de klantendienst, daardoor kan ik helaas geen hoger cijfer dan een 1 geven. het ziet er nu naar uit (als er geen oplossing komt vanuit boschbedding) om: 1. klachtenformulier in te vullen (gedaan/dossieropbouw) 17-11-2022 2. aangetekende brief te sturen met termijn (dossieropbouw) 3. indien geen reactie aangetekende brief ingebrekestelling (dossieropbouw) 4. dan naar de rechter om de koop te ontbinden en geld terug te eisen in combinatie met veroordeling in de proceskosten ik zal de lezers van het forum op de hoogte houden omtrent de oplossingsgerichtheid van boschbedding

Slechte communicatie !!!

Ik heb niks meer van ze vernomen , de tv lift is tot heden nooit meer geleverd . De laatste keer hadden ze een te grote lift bij zich , meneer zei u hoort van ons , nou nee hoor niets meer , zelf heb ik ook geen contact meer opgenomen, na zoveel bellen en mailen had ik er geen zin meer in. Mail gedrag onprofessioneel, mijn zoon zegt kansloos die gasten , en hij heeft nog gelijk ook !!!

A dismal business to avoid for sure

I wish I could give zero stars. they kept me waiting 7 weeks to only promise that my order will be delivered 3 weeks later. Don't waste your money, temper, time on this dismal business.

Over BoschBedding

Het kopen van een boxspring doe je niet in één dag. Een boxspring moet natuurlijk voldoen aan je wensen en eisen van zowel de uitstraling als van het slaapcomfort. Wij begrijpen dit maar al te goed en hebben daarom een ruime collectie boxsprings. Iedere boxspring kun je helemaal naar eigen wens samenstellen. Je ligt iedere nacht op je boxspring en daarom zijn jouw wensen erg belangrijk voor ons.