Niks kopen hier!

Niks kopen hier! Op 18 september 2021 heb ik een bestelling geplaatst voor een bed bij dit bedrijf. De levertijd zou 6 tot 12 weken zijn. Uiteindelijk kwam mijn bed op 17 januari. Dit zijn meer dan 12 weken. Ik keek het door de vingers dat ze laat waren. Maar wat mij verbazing schetst is dat zij zonder hoofdbord van het bed kwamen aanzetten. De bezorgers wisten niet waar dat hoofdbord was. Na telefonisch gesprek hebben ze aangeven dat het hoofdbord kwijt is geraakt in het magazijn. Ze zouden een nieuw hoofdbord bestellen met wederom een levertijd van 6 tot 12 weken. Afgelopen april 2022 zou ik het hoofdbord moeten ontvangen. Ik heb toen niks van heb vernomen. Bij het opnieuw contact opnemen hebben we een afspraak gemaakt voor vandaag 10 juni 2022. Beste lezer wil je geloven dat ze WEEERRRR zonder hoofdbord aangekomen zijn! Ik kan de conclusie trekken dat het hoofdbord niet besteld is. Hoezo moet het zolang duren? We zijn inmiddels al in juni 2022 en ik heb nog steeds geen VOLLEDIG BED. Beseffen jullie dat ik dit bed op 18 SEPTEMBER 2021 besteld heb. Ik heb eerder een 1ster review geplaatst voor Boschbedding en dit staat nu tot mijn verbazing onder een andere bedrijfsnamen genaamd: Rotterdam Bedden en Astor Bedden. Boschbedding verandert steeds hun naam op Google waar te veel slechte reviews zijn geplaatst. Onder deze namen kan je de rest reviews terug lezen over oplichterij van Boschbedding. Dus beste lezer! Koop hier niet een gewaarschuwd mens telt voor 2!

gebeld kreeg goede uitleg

Positieve ervaring

De overal ervaring vanaf bestellen tot levering was positief. Enige waar nog beter naar gehandeld kan worden is wanneer er vertragingen zijn in de levering/productie. Pro actief i.p.v. reactief.

De bed is super comfortabel

geweldig

Goede advies gekregen. Alles was top ook de levering en inelkaar zetten.

Prima levering

Prima levering bed ligt lekker

Snelle levering, betaalbare prijzen. Alleen jammer dat er weinig informatie op de website staat, zodat je daarover moet bellen.

Bezorging en bestelling uitstekend, bereikbaarheid dramatisch.

Bed gekocht online, duurde uiteraard lang, maar dat is logisch. Bij het datum prikken ook geen enkel probleem mee ervaren tot ik het wilde verplaatsen. Voor eem bedrijf dat 'de grootste van dr Benelux' is, is het best een triest aanzicht dat jullie na 13.00 niet meer te bereiken zijn, helemaal omdat er vamaf 12.00 niemand meer zat, want werd er gewoon op geknald.. In het weekend nog n soort van noodlijn proberen te bereiken via whatsapp.. Niets meer van terug gekregen uberhaupt.. Lig je dan in t ziekenhuis. Verder hele relaxte bezorgers.

Heel blij mee.

Netjes afgeleverd en geen afval achter gelaten

Prima prijs-kwaliteit verhouding

Prima prijs-kwaliteit verhouding

Super geweldig bed

Geweldig bed ligt heerlijk. Onwijs bedankt voor de zeer goede kwaliteit en service.

Goede klantenservice

Bed is van goede kwaliteit slaapt heerlijk Personeel vriendelijk en bekwaam

goede service

werkt niet

Helemaal top

Van begin tot eind een topservice!

Ik ben er tevereden

Mijn besteling was op tijd in geleverd, alleen krijg ik rug pijn ervan en ik wacht op hem vervangen.

Prijs kwaliteit verhouding is prima

Prima bedrijf

Goed bezig

Goede kwaliteit dekbed, tevreden

Op de site staat snelle levering, maar ik heb na 5 dagen toch maar even gebeld wanneer ik mijn bestelling kon verwachten. Een paar dagen daarna kreeg ik mijn dekbed in goede orde toegestuurd. Erg tevreden over de kwaliteit van het dekbed .

Heel blij met dit matras

Sneele levering. Rugklachten snel over..Heel blij en tevreden

Kan altijd beter

Het bed is goed maar de service kan beter alle rotzooi laten liggen en de nachtkastjes vergeten deze vandaag gekregen dank u het is een mooi bed

Wel twee weken op moeten wachten , maar er werd hier keurig een mailtje over verstuurd.

Uitstekend.

De contacten waren goed en men dacht mee voor het samenstellen van het bed. Online bestelling verliep zonder hindernissen. Bezorging en montage was uitstekend gedaan. Zeer vriendelijke bezorgers-monteurs om het bed in elkaar te zetten en te plaatsen. Bedankt hen voor het vertrouwen in ons.

Snel en netjes

Goeie ervaring zowel met de klantenservice en de chauffeur!!!

Goede bezorging, lange wachttijd

Ik heb 6 weken gewacht voor m'n bed. Het aangegeven tijd met track en tracé ging goed. Het bed ligt heerlijk. Enkel zijn de ijzeren dingen tussen het het bed en schot snel stuk gegaan