Snelle service goede uitleg

Snelle service Goede uitleg Goede volledige pakketten voor goede prijs en met handige tas.

Mooie sup

Onze zoon (9 jaar) zeurde al een geruime tijd om een sup. In de zomer ervaarde ik zelf hoe leuk een sup is. Toen ben ik mij gaan oriënteren om uiteindelijk een sup te kopen. Naarmate de herfst kwam, staakte ik de zoektocht. En in de week van black friday kon ik deze deal niet voorbij laten gaan. Na de wintersport mag het gauw lente worden, zodat ik kan toeren op mijn sup! Waarom een 7? Ik had de sup online besteld. De website gaf aan: "vandaag besteld, morgen geleverd". Wij wilden hem graag zelf ophalen en had tijdens de bestelling op dinsdagochtend aangegeven dat we hem vrijdag wilden ophalen. Want dan was mijn partner voor zijn werk in de buurt. Uiteindelijk op donderdag contact opgenomen, want had nog niks van ze gehoord. Op donderdag aan het einde van de middag kregen we het bericht dat hij op vrijdag afgehaald kon worden.

Mooie sup

Snelle verzending, mooie actieprijs.

SUPergoede service en prachtig board

Zowel via de mail als op locatie in Breda erg vriendelijk en geduldig te woord gestaan. Er werd ook meegedacht wat betreft het samenstellen van een voor mij optimaal pakket, erg fijn! Het is winter dus nog geen praktijkervaring, maar sup ziet en voelt er erg solide uit/aan. Snel naar het voorjaar, want kan niet wachten te water te gaan. Elektrische pomp raad ik trouwens aan, want het oppompen an sich is al een hele workout :-)

Super! Snelle levering; goede service

Omdat ik een afwijkende bestelling wilde doen werd er apart een code voor mij aangemaakt om ook voor het extra artikel de geldende korting te ontvangen. Appcontact was snel en goed afgestemd. Sup nog niet kunnen gebruiken maar levering was snel. Ik ben heel tevreden.

Precies goed!

De subboards zijn geleverd zoals ze zijn besteld. Mooi op tijd geen bijzonderheden en dik tevreden.

Prachtige en fijne sup.

Goede service. Handig dat ik de sup kon ophalen in de winkel. Leuk dat je kunt kiezen uit meerdere kleuren. Pakket is mooi compleet.

Helemaal geweldig!

Mooie handige spullen besteld voor suppen. Nog leuke routes kunnen vinden, dus helemaal top!

Prima sup

Wij zijn starters 60+ maar kunnen het lekker oppakken. Ook de instructie filmpje helpen je hier goed bij.Op vakantie had ik behoefte voor wat ondersteuning en dat werd gewoon in het weekeinde opgelost.

Mijn ervaring was goed Ze nemen de tijd voor je en geven goed advies

Snelle en correcte levering

Goede keuze en uitleg op site

top geregeld

via een andere leverancier een sup besteld voor de kids. Hierbij ging vrij snel de vin kapot waarna ik bij WANNAsup 2 andere vinnen heb besteld. Deze waren wel van een goede kwaliteit en deze zijn niet meer afgebroken. Top advies, service en snel geleverd. Volgende keer bestel ik een sup meteen bij WANNAsup!

Beste Daan, Ik zag uw review en graag lossen we dit op. Heeft u een sup van ons of van een ander merk, want dan zou het weleens kunnen zijn dat deze niet helemaal aansluit, maar dan kunt u de vin uiteraard retourneren. Graag horen we van u om het zo op te lossen. Alvast bedankt! Team Wannasup

Super geholpen door wannasup . Service is uitstekend

Prima service, snel geleverd!

Na een telefonische afspraak heb ik een goede en uitgebreide uitleg gekregen in het kantoor / showroom in Breda. Mijn vragen zijn prima beantwoord. Ik kon de sup de volgende dag al ophalen en ben 's middags nog gaan suppen. Prima service, snel geleverd!

Goede producten

Kwalitatief goede producten geleverd, redelijke informatie op website (omschrijving van sommige artikelen zou iets uitgebreider kunnen). Leverkosten zijn wel heel fors vergeleken met andere bedrijven, daarom 4 sterren.

Snelle levering en mooie sup

Enige nadeel is DPD: matige communicatie over leveringsmoment waardoor ik met de fiets m’n pakket moest ophalen ergens in de stad

Gebruiksvriendelijk en snel op pad om nieuwe avonturen te beleven

Ik had nooit gedacht dat ik me deze nieuwe vaardigheid zo snel eigen kon maken

Snelle en vriendelijke reacties.

De bestelling die ik online gedaan had werd 2 dagen later bezorgd. Dus snelle en correcte levering. Later had ik nog technische vragen via de mail. Die werden vrijwel direct beantwoord, en naar tevredenheid !!

Wederom een top aankoop!

Prettige klantenservice die mij goed heeft geholpen. Snelle verzending!

Goede uitleg , super service

Goed te woord gestaan en duidelijke uitleg met goede tips . Kregen gelijk zin om te gaan suppen, inmiddels al 4x gebruikt . Tip sup routes niet altijd toegankelijk vanwege dichtgroeit van sloten door zuurstof planten, was niet door te komen Wel goed voor de spierballen

Great product and service!

My husband is super happy with his birthday present! Thank you very much for your support!

SUPper!

Kids hebben er elke dag lol van!

Top service. Goede sup voor goede prijs.

Prettig in contact, snelle afhandeling. Goede complete set. Top gewoon.

Over WANNAsup

WANNAsup is een Nederlands bedrijf gevestigd in Breda. Wij vinden het belangrijk dat iedereen met een druk bestaan, lichaam en geest kan ontspannen door middel van suppen. Onze sup boards worden in Nederland ontworpen en ontwikkeld. Hierbij hebben we rekening gehouden met de beste sup board technologieën. Zo beschikken al onze opblaasbare sup boarden over drop-stitch fusion technologie waarbij duizenden draden de boven- en onderkant van het board met elkaar verbinden. Zo zijn we er in geslaagd een board te ontwikkelen wat zeer stevig is, een lange levensduur heeft en geschikt is voor zowel een beginnende als een ervaren supper. Sup accessoires Daarnaast hebben we een ruim aanbod aan accessoires binnen ons assortiment. Zo kun je extra ontzorgd worden tijdens het suppen. Denk bijvoorbeeld aan een snelle elektrische pomp, lichte peddels, maar ook een zitje waarmee je jouw board in een kajak kunt veranderen. Service We vinden het belangrijk dat iedere supper het maximale uit zijn of haar sup ervaring haalt. Daarom stellen we hoge eisen aan onze service. We zullen altijd met je meedenken of snel op jouw vragen reageren. Omdat we zelf fanatieke suppers zijn, hebben we ook een gratis sup app ontwikkeld. Hierin zijn vele sup routes door Nederland en België te vinden. Maar ook tips over het gebruik en onderhoud van je board en accessoires. De app download je eenvoudig via de App store of Google Play. Wij hopen dat je ontzettend veel plezier hebt van jouw WANNAsup sup board. Bij vragen staan we graag voor je klaar!