Top, overzichtelijke website, goede app en snelle service en levering.

Ik zocht informatie over waar ik kan gaan suppen en kwam daarbij op jullie website. Goede indruk, app gedownload en later ook nog de waterdichte tas met toebehoren besteld. Helemaal tevreden

Snelle levering. Komen afspraak na en een product van hoge kwaliteit.

Mooi product, goeie service!

Onze nieuwe sup besteld bij Wannasup nadat we veel mensen op het water tegen kwamen op een sup van Wannasup. Besteld via internet, mooie kleur en kwaliteitsproduct. Binnen een paar dagen in huis met een leuke app er bij waar we direct wat aan hadden. Wij lekker aan het suppen, kids gebruiken hem als vlot om op te spelen.

Bested en ontvangen op tijd. Prima!

Prima artikel. Netjes verpakt en op tijd in huis. Fijn!

Goed en snel geleverd

We hadden een sup peddel op het oog voor onze dochter. Deze was in prijs/kwaliteit perfect. Jammer dat ze er maar een uurtje plezier van heeft gehad. Ze had de peddel gedemonteerd, en wou met het korte stuk zittend peddelen. Deze uiteraard losgelaten en die zonk dus naar de bodem van het kanaal. Maat voor dat uurtje was het een zeer goede peddel.. We zijn nog met haar in overleg of we een nieuwe bestellen,maar als we dat doen zeker weer hier.

Een fantastische Sup!!

Sup is zeer stabiel en alle toebehoren zitten erbij. Heel handig in een rugzak, dus ook makkelijk op de fiets mee te nemen.

Sup stoeltje gekocht. Mooie stevige kwaliteit. Goed Verzonden.

Vriendelijk en kunndig personeel, snelle levering en service.

lekker vlot geleverd en prima kwaliteit!

Had voor 10.00u 2 vinnen voor de sups besteld en die had ik de volgende dag om 12.00u in huis. Super snel geleverd en precies wat ik verwachte van de bestelling.

Goed en snel

Ik had een aantal suppeddels besteld, ik kreeg ze snel en goed verpakt binnen. Top. Waarom geen 10? Er valt altijd wel iets te verbeteren.

Goede service, snelle verzending!

Ik bestelde een kajakseat en had wat vraagtekens bij de verzending. Alles heel snel en keurig opgelost en mijn bestelling was een dag later binnen. Betrouwbare site waar je probleemloos een bestelling kunt plaatsen.

Snelle levering, prima supboard

Behulpzaam, klantvriendelijk en prima kwaliteit!

Nieuw SUP-board gekocht bij Wannasup, heb prima uitleg gekregen over het SUP-board en mogelijkheden. Extra opties (zoals de app) zijn ook handig. Board is lekker stabiel, oogt en voelt stevig. Blij met mijn aankoop dus!

Super fijne sup, stabiel!

Service ook prima in orde. Snelle verzending en reactie op vragen.

Prima snel geregeld

Bestellen bezorgen ging helemaal goed. Product werkt naar behoren

Fantastisch!

Top product, service en klantbenadering! Nu was ik ook wel een heel makkelijke klant ; )

Uistekend SUP board

Mooi, fris en stabiel board. Set is helemaal compleet. Pomp op 12v is aan te bevelen. Dit scheelt volume in de tas maar vooral tijd en inspanning! Kun je tijdens het opblazen genieten van een kopje koffie.

Super service! Dikke pluim

In 2020 een supboard gekocht alleen hier ontbrak de enkel leash. Verder een super stabiele supboard. Officieel hoorde de leash er niet bij maar zou worden nagestuurd. Dit duurde en duurde, Corona kwam ff niet gesupped en dus totaal vergeten. Tot 2 weken geleden n kaartje van Wanda sup op de mat viel met topklant en kortingsaanvraag. Een reminder gestuurd over de leash of dat we hem met korting moesten kopen alleen de verzendkosten waren bijna net zo duur als de leash. Wat blijkt, we ontvingen binnen een aantal dagen een enkel leash voor ons supboard. En ook nog zonder kosten. Dit maakt het sippen een stuk aangenamer voor een beginnende supper, scheelt heel veel achter je plank aanzwemmen.! Nogmaals super super bedankt. Wij bevelen Wanda sup van harte aan.

Heel erg vriendelijk geholpen

Ivm Pinksteren was mijn bezorging verlaat en niet geheel duidelijk. Even kort contact gehad en werd snel gebeld met de bezorgings- details. Supp werd goed geleverd. Weekend erna lekker gesuppt!!!

Het zitje maakt een kajak van je SUP board

SUPpen doe je staand, maar af en toe zittend kunnen paddelen is best lekker, dus heb ik het zitje en bijbehorende paddel gekocht. De paddel komt in drie delen, maar twee ervan heb ik al, ik had alleen het extra blad nodig. Maar goed, nu heb ik reserve-onderdelen. Het bevestigen van het zitje gaat makkelijk als je het filmpje eerst even bekijkt. Op het water nog wat prutsen aan de riempjes en je kan prima paddelen met goede rugsteun.

Grote en erg stevig sup

Met het team hebben wij gebruik gemaakt van de sup. Leuke activiteiten op kunnen doen! Erg stevige sup. Veel plezier mee gehad!

Top service!

Fijne service geboden door Wanna sup. Prijs van het supboard in de FB shop kwam niet overeen met de website prijs. Na een berichtje aan wanna sup, kreeg ik dezelfde avond nog een emailtje met een persoonlijke kortingscode! Enige minpunt: bij een bestelling van ruim €340 moet je nog nog wel verzendkosten betalen.

Naadje leek een beetje los te zitten. Foto gestuurd en binnen paar uur reactie en alles geregeld. Nieuwe sup toegestuurd gekregen!

Bleekstraat 1 4811 KH Breda

+31 88 010 5651

Over WANNAsup

WANNAsup is een Nederlands bedrijf gevestigd in Breda. Wij vinden het belangrijk dat iedereen met een druk bestaan, lichaam en geest kan ontspannen door middel van suppen. Onze sup boards worden in Nederland ontworpen en ontwikkeld. Hierbij hebben we rekening gehouden met de beste sup board technologieën. Zo beschikken al onze opblaasbare sup boarden over drop-stitch fusion technologie waarbij duizenden draden de boven- en onderkant van het board met elkaar verbinden. Zo zijn we er in geslaagd een board te ontwikkelen wat zeer stevig is, een lange levensduur heeft en geschikt is voor zowel een beginnende als een ervaren supper. Sup accessoires Daarnaast hebben we een ruim aanbod aan accessoires binnen ons assortiment. Zo kun je extra ontzorgd worden tijdens het suppen. Denk bijvoorbeeld aan een snelle elektrische pomp, lichte peddels, maar ook een zitje waarmee je jouw board in een kajak kunt veranderen. Service We vinden het belangrijk dat iedere supper het maximale uit zijn of haar sup ervaring haalt. Daarom stellen we hoge eisen aan onze service. We zullen altijd met je meedenken of snel op jouw vragen reageren. Omdat we zelf fanatieke suppers zijn, hebben we ook een gratis sup app ontwikkeld. Hierin zijn vele sup routes door Nederland en België te vinden. Maar ook tips over het gebruik en onderhoud van je board en accessoires. De app download je eenvoudig via de App store of Google Play. Wij hopen dat je ontzettend veel plezier hebt van jouw WANNAsup sup board. Bij vragen staan we graag voor je klaar!