prima service, goed produkt

Via de mail advies gevraagd over de elec. pomp. Die werd keurig beantwoord. De pomp is keurig geleverd, en voldoet heel goed: de sup wordt nu veel beter en sneller volgepompt (scheelt gauw 0.2 bar i.v.m. handpomp)

Net voor de zomer mijn board gekocht bij WannaSup en ben er echt super blij mee! Heel de zomer en nazomer plezier van gehad. Het board is stabiel maar ook voor onervaren suppers heel fijn! Via WannaSup koop je een hele set, dus je bent gelijk klaar om te starten en hebt geen extra uitgave aan een peddel, pomp etc. Dikke aanrader!

Goed product, goede voorlichting oa. via app

—————////

GE-WEL-DIG

Onwijs leuk contact met wanna sup, toegankelijk en altijd vriendelijk. Kan niks anders zeggen dan dat ik su(p)per blij met mijn sups! Voel me ook echt een gewaardeerde klant!

Fijne stabiele sup

Hele mooie sup. Ligt stabiel in het water. Ben er echt heel blij mee! Heerlijk om ‘s avonds na het eten met één van de kinderen nog even te genieten op het water. Moet nog wel een beetje oefenen om iets betere bochten te maken, maar door de handige filmpjes op de app lukt dat ook steeds beter!

Snel geleverd en prima hulp!

De sup besteld en de andere dag al afgehaald. Daar konden we zelfs nog wisselen van kleur als we dat zouden willen. Niet gedaan maar alles uitgepakt in de rugzak gestopt waar alles bij zat.. inclusief tas en telefoonhoesje. Toen op de (bak)fiets met 2 kids richting huis. Veel info gekregen zodat we meteen konden suppen!

Fantastische sup board

Heel blij dat ik de overstap heb gemaakt naar deze sup. Super blij mee, ziet er mooi uit, maar belangrijkst is dat je er goed en stabiel op staat en mijn dochtertje met tas er ook nog op passen en hij dan nog steeds stabiel ligt en soepel door het water gaat. Top!

Super ervaring! gewoon genieten op de plank en hartelijk dank voor de filmpjes :)

Dankzij jullie filmpjes en opvolging van de bestelling hebben we genoten van een eerste sup ervaring. De plank werkte perfect en was ook eenvoudig in gebruik. Voor herhaling vatbaar!

betrouwbaar en goede service

Bestelling opgehaald in winkel.

Goede service en snel geleverd

Heel prettig, alles goed geregeld en perfect aangeleverd

Leuk!

Internet afgezocht naar een sup board waarmee je ook kunt kayakken. Uitgekomen bij Wannasup. Op basis van de reviews én de ontwikkelde app, twee boards aangeschaft incl. de dubbele peddel + sup board zitje. Sups zien er prima uit, liggen stabiel in het water. Heb mij laten vertellen dat dit een double layer plank is, daardoor steviger. Ik ben benieuwd of de sups ook de beloofde 5 jaar mee zullen gaan ! Na een middagje suppen wel de dual action sup pomp omgewisseld voor een elektrische pomp, nu duurt het een minuut of 7 voordat 1 sup 15 psi/1 bar is.

Fijn sup board!

Blij met het stabiele sup board van WANNAsup. De sup kon in een compleet pakket gekocht worden, waardoor het een goede prijs-kwaliteit verhouding heeft. Ook ideaal dat alles opgehaald kon worden in Breda. Aardig personeel en een goede service!

Goed geregeld!

Telefonisch contact gehad! Heel fijn, helder gesprek. Het was snel geregeld en op de afgesproken tijd had ik de sub in huis!

Super!!

Wat een heerlijke ervaring op dit fijne board!

Snelle levering en goede kwaliteit

Super bord met extra's. Heel mooi en degelijk materiaal.

Vriendelijke mensen.

Na een enthousiaste collega over suppen en een sup van Wannasup, was ik toch wel wat nieuwsgierig geworden. Ik had via de website contact gehad of een bezoek mogelijk was omdat ik nog nooit een sup had gezien. En dat was mogelijk, eenmaal daar aangekomen stonden de 2 sups met attributen uitgestald in een soort van ( show ) stukje van hun kantoor. Ik werd te woord gestaan door een vriendelijke jonge man. Goede nette service tot op heden. Heb zelf nog geen problemen ondervonden met het bord.

Snelle verzending, scherpe prijzen

Scherpe prijs, snelle verzending, duidelijke communicatie over verzending en goede kwaliteit product

Fijn board

Board snel geleverd en compleet. Vandaag voor het eerst gebruikt, snel opgepompt.

zeer goed

We hebben een subbord gekocht met extra pedel en zitje De pedel werd niet onmiddelijk geleverd. we hebben een e-mail gestuurd en ze hebben een nieuwe pedel gestuurd. Deze was stuk gegaan tijdens transport De plank zelf is heel stevig we kunnen er makkelijk met 3 personen en een hond op; Hij is zeer stabiel en ook op zee is het zeer leuk.

Fijne en stabiele sup

Erg fijne sup. Je kan er makkelijk met 2 personen (50kg ieder). Het enige nadeel was dat de vin er lastig op en af gaat

Top bedrijf

In 1 woord een super bedrijf. Erg klantvriendelijk en een goede service

Leuk

Mooie sup, mooie actie, leuk personeel

Snelle en goede levering!

Vóór 13 uur besteld, betekende ook echt de volgende dag in huis. Leuk, duidelijk, enthousiast en goed bedrijf! Handige tips via de mail en een overzichtelijk assortiment.

Goede service en een fijn board. Top!

Vrijheid in perfectie!

Een board waar je zo het water mee op kan en de vrijheid die je dan voelt! Waanzinnige vormgeving en kleur met als extra: de peddel die je in 4 seconde van Sup-peddel in een kano-peddel veranderd. Sup-handvat op je board onder je elastiek: geen last van, en relax kanoën. Zo blij met dit board en deze peddels! Zeer stabiele ligging in het water.

Bleekstraat 1

4811 KH Breda

+31 88 010 5651

Over WANNAsup

WANNAsup is een Nederlands bedrijf gevestigd in Breda. Wij vinden het belangrijk dat iedereen met een druk bestaan, lichaam en geest kan ontspannen door middel van suppen. Onze sup boards worden in Nederland ontworpen en ontwikkeld. Hierbij hebben we rekening gehouden met de beste sup board technologieën. Zo beschikken al onze opblaasbare sup boarden over drop-stitch fusion technologie waarbij duizenden draden de boven- en onderkant van het board met elkaar verbinden. Zo zijn we er in geslaagd een board te ontwikkelen wat zeer stevig is, een lange levensduur heeft en geschikt is voor zowel een beginnende als een ervaren supper. Sup accessoires Daarnaast hebben we een ruim aanbod aan accessoires binnen ons assortiment. Zo kun je extra ontzorgd worden tijdens het suppen. Denk bijvoorbeeld aan een snelle elektrische pomp, lichte peddels, maar ook een zitje waarmee je jouw board in een kajak kunt veranderen. Service We vinden het belangrijk dat iedere supper het maximale uit zijn of haar sup ervaring haalt. Daarom stellen we hoge eisen aan onze service. We zullen altijd met je meedenken of snel op jouw vragen reageren. Omdat we zelf fanatieke suppers zijn, hebben we ook een gratis sup app ontwikkeld. Hierin zijn vele sup routes door Nederland en België te vinden. Maar ook tips over het gebruik en onderhoud van je board en accessoires. De app download je eenvoudig via de App store of Google Play. Wij hopen dat je ontzettend veel plezier hebt van jouw WANNAsup sup board. Bij vragen staan we graag voor je klaar!