Prima vlees, smaakte heerlijk!

Werd netjes, goed gekoeld bezorgd. Enige nadeel, erg veel plastic bakjes

Heel goed!

Keurig verzorgd, en ziet er goed uit. Goed verpakt ook. Alleen bezorgdatum klopte niet. Zou op vrijdag bezorgd worden en werd uiteindelijk zaterdag.gelukkig alles goed verpakt. Kom beslist terug!

Hi Roely, wat fijn dat u tevreden bent! Dat horen we graag. De bezorgdienst heeft overuren gemaakt, bedankt voor de flexibiliteit. We hopen dat het gesmaakt heeft. Tot snel :-)

Prima vlees. Goed en snel bezorgd

Hi Iris, bedankt voor de mooie review!

Goed vlees

Vlees was goed ingepakt. Was wel al iets ontdooid.

Beste Hans, het vlees wordt vers verzonden, dus niet bevroren. Zijn de coolpacks wellicht iets te dicht bij het vlees gekomen? We hopen dat het gesmaakt heeft?

Vlees is echt klasse!

Heerlijk vlees.

Hoi Jocky, Bedankt voor je beoordeling. Wow, een 10! Hier zijn we heel blij mee, fijn dat je het vlees lekker vindt. Tot snel :-)

Helemaal top heerlijk vlees en keurig bezorgt

Service is prima en heerlijk vlees

Hoi Peter, Super! Wat een mooie beoordeling. Hier zijn we heel blij, fijn dat de kwaliteit en service goed is bevallen. Geniet van de producten!

Kwaliteitsprodukten en netjes op tijd bezorgd

Goede kwaliteit en erg lekker. Op tijd bezorgd alleen jammer dat Post.nl het pakket buiten in de pakketbox heeft gezet. Dat doe je niet met voedsel omdat het koel moet blijven.

Hallo Petra, dankjewel voor deze mooie review! Heel blij mee. Wat vervelend dat PostNL het in een pakketbox heeft geplaatst. Wij zullen hier ook melding van maken. Geniet van alle producten!

Snelle levering en goed verpakt.

Een ruim assortiment heeft mij overgehaald een keer online vlees te bestellen zoals het op voorraad hebben van buikspek, parelhoen en eendenbouten waar ik hier in het dorp of niet aan kan komen wegens te grote hoeveelheid die afgenomen moet worden, of besteld moet worden tegen een hoge prijs. De levering is snel geleverd en alles zat goed verpakt. De inhoud was nog goed gekoeld toen het aankwam.

Hoi Arjan, bedankt voor je feedback. Geniet van de producten!

Hierbga ik vaker gebruik van maken.

Goede bezorging, netjes verpakt en snelle levering.

Hoi Roy, Bedankt voor deze mooie beoordeling, wat fijn om te horen! Geniet lekker van de producten en tot snel :-)

Weer een goede prestatie geleverd

Hoi Danny, super bedankt voor de mooie beoordeling. Fijn dat de kwaliteit zo bevalt. Geniet ook van de grillworst ;-)

kwaliteit

het vlees van deze slager is in uitmuntende kwaliteit en dat proef je echt, word zorgvuldig en keurig netje vers verpakt in de koel isolatiedoos met elementen zodat bij aankomst de elementen nog bevroren zijn, kortom deze slager is echt een aanrader voor iedereen die echt vlees wilt proeven

Hallo Kleis, Wow! Bedankt voor deze mooie beoordeling, heel blij mee! Wat goed om te lezen dat u geniet van onze kwaliteit, daar doen wij het voor. Tot snel :-)

Na een valse start alsnog genoten van een heerlijk stuk Picanha

Ik had een stuk picanha besteld. Helaas ging er met het transport iets mis waardoor deze pas bij ontvangst niet meer te eten was (ondanks de goede verpakking). Contact gehad met de slagerij en er wordt gelijk een nieuw stuk picanha opgestuurd, waardoor we alsnog konden genieten van een heerlijk stuk vlees op de bbq.

Hallo Wietse, bedankt dat u ons een tweede kans gegeven hebt. Fijn dat u er alsnog van heeft kunnen genieten! Tot snel.

goed en lekker vlees

bestel regelmatig maar mis runderhachee op de site.

Hallo Kees, iwj zullen de runderhachee in de webshop plaatsen, bedankt voor de tip!

Lekker vlees, keurig verpakt, zelfs koel aan gekomen op een waddeneiland!

Hallo, wat fijn om te horen! Leuk dat u ook kunt genieten van onze kwaliteit op de waddeneilanden :-) Tot snel!

Heerlijke hamburgers

Heerlijke hamburgers

Hi Mischa, super leuk om te horen dat je genoten hebt van de hamburgers! Bedankt voor deze mooie beoordeling!

Precies naar verwachting

Mijn bestelling kwam precies op tijd, en alles was naar wens. We gaan zeker vaker bestellen.

Hi Jeroen, bedankt voor je review. Fijn dat alles naar wens was! Goed om te horen. Tot snel :-)

Goed verpakt (h)eerlijk vlees!

Inmiddels vaste klant bij Aad. Kwaliteit is geen toeval! Erg lekker vlees en lekkere vleeswaren, met zorg verpakt en snel thuisbezorgd. Voor ons een groot pluspunt dat alles uit Nederland komt, zo weet je zeker dat de slager ook echt weer waar zijn vlees vandaan komt! Dat alles biologisch en beter leven is, is ook nog goed voor land en dier. Bijna allws is goed op smaak, dus een ruime 9 voor ons.

Hoi Steven, thanks voor deze te gekke beoordeling! Wow, hier zijn wij heel blij mee. Fijn dat je zo tevreden bent. Tot snel :-)

Heerlijk vlees

Prima slager en persoonlijk klantgericht contact

Hoi Edward, Bedankt voor dit mooie cijfer, heel blij mee! Tot snel :-)

Heerlijk vlees

Heerlijk vlees, goed verpakt en gekoeld verstuurd. De porties waren zelfs iets ruimer dan besteld.

Hoi Tom, bedankt voor deze mooie review! Heel blij mee, geniet van al het lekkers! Of is het al op? :-)

Vlees was super

Vlees was, zoals altijd, top! Helaas waren er in de levering 2 bakjes kapot gegaan, waardoor alles onder de pastasalade zat. De roomkaas was ook kapot maar had gelukkig weinig gelekt. Daarnaast wordt er erg veel single use plastic gebruikt. Het zou mooi zijn om naar een meer duurzame oplossing te kijken.

Hoi Becky, Dat is vervelend! Bedankt voor je feedback. De volgende keer doen wij er iets extra lekkers voor jullie bij. We gaan aan de slag met de breekbare producten. We moeten met iets beters komen dan de 'Breekbaar' stickers :-)

vers vlees keurig verpakt

voor de eerste keer bestelt bij deze slager en wij zijn er zeer mee tevreden, absoluut keurig en netjes verpakt in de cool box, en het vlees is van top kwaliteit

Hoi Kleis, hartelijk dank voor deze hele mooie review! Hier worden wij heel blij van, thanks!

Super lekker vlees

Zeer tevreden, super lekker vlees en keurige bezorging.

Hoi Chris, Wow, wat een mooie beoordeling. Onwijs bedankt, geniet van de lekkere producten. Tot snel :-)

Heerlijke waldorfsalade

Een uitstekende salade met een heerlijke smaak!

Hallo Arie, Bedankt voor deze hele mooie review!

Goede producten en lekker super kwaliteit

Hoi Danny, super bedankt voor de mooie review. Hier zijn we heel blij mee! Fijn dat de kwaliteit bevalt.

Goed verpakt met koelelementen een thermozak voor de koeling en het vlees verpakt in vacuumzakken al met al nette aflevering. De biefspies was geweldig op mijn verjaardag hier kom ik zeker voor terug!

Hoi Lennard, bedankt voor je review + reactie. Fijn dat de biespies gesmaakt heeft en dat op je verjaardag :-) Tot snel!