Goed vlees en service

Een duidelijke slager die weet wat hij heeft en kan leveren. Communicatie geen probleem en levering was exact volgens afspraak. Toen ik begreep dat dit via postnl liep had ik wel even mijn twijfels, maar alles was goed ingepakt en is op tijd geleverd. We hebben genoten van de maaltijd, de kwaliteit van het vlees was top en dat is al meer dan het halve werk.

Hallo Jan, Wat een leuk bericht, fijn dat u genoten heeft. Dankjewel voor deze mooie beoordeling! Hier zijn we heel blij mee.

Top service en kwaliteit!!

Verse producten, kwalitatief hoog en een top service! Wat wil je nog meer?

Hoi Aylin, Thanks voor de mooie review! Dit zorgt voor een glimlach op ons gezicht. Super om te horen dat je zo tevreden bent.

Van de site tot op mijn bord geweldig!

Geweldig vlees, website werkt makkelijk en overzichtelijk! Contact met van Eijk via de mail ook zeer attent

Hoi Niels, Wow! Wat een super mooi compliment, fijn om te horen dat je tevreden bent. Bedankt voor je review.

Prima.

Had niet anders verwacht.

Hallo meneer Ligthart, hartelijk dank voor deze mooie review! Hier zijn wij heel blij :-)

Erg lekker en divers.

Hapjes besteld via de site die erg lekker waren maar ook zeer divers.In een woord heerlijk.

Hoi Annet, wat leuk om te horen dat de hapjes gesmaakt hebben. Bedankt voor deze mooie review!

De kwaliteit is zoals altijd goed!

Helaas, vond ik het jammer dat er aan mijn verzoek geen gehoor was gegeven. Ik had spullen voor de fondue besteld, maar kreeg een aantal producten toch op gourmet formaat.

Hoi Laureen, Wat fijn dat je de kwaliteit goed vindt, blij om te horen! Super vervelend dat het vlees in gourmetlapjes gesneden was ipv fondueblokjes, sorry. Bedankt voor de feedback. Wij nemen deze feedback mee in de evaluatie. Nogmaals excuses!

Heel goede kwaliteit vlees. Ruime keuze producten. Hygiëne hoge prioriteit. Erg efficiënte afhandeling van bestellingen. Vriendelijke bediening in de winkel. Kortom: TOP

Hoi Hans, Bedankt voor deze mooie review! Heel blij mee, dankjewel!

Klantvriendelijk, kwaliteit en super service!

Alleen maar positief, echt heel erg goede kwaliteit vlees. Ook de service is altijd van een heel hoog niveau. Wij kopen hier al meer dan 10 jaar ons vlees.

Hoi Marcel, Bedankt voor deze mooie review! Dankjewel!

We hadden Vitelli tonato en carpaccio. Nog nooit zo lekker gegeten! Schaal Spaanse vleeswaren, ook lekker.

Hoi Eva, wat een mooi compliment! Wow, dank voor deze mooie review!

Heerlijke producten

Goede kwaliteit, vriendelijk personeel. Prijs kwaliteit goed.

Hoi Aad, bedankt voor deze super review! Hier zijn wij heel blij mee!

Vlees van zeer goede kwaliteit

Stoofvlees van wildzwijn, cranberrypaté en gebraden spek gehaald voor de kerst. Alledrie van zeer goede kwaliteit en heerlijk van smaak. Daarnaast ook super vriendelijk geholpen, ondanks de enorme drukte.

Hi Patricia, thanks voor deze te gekke review! Wat fijn dat het gesmaakt heeft. Dan heb je het ook goed klaargemaakt, complimenten voor de kok :-)

Het was een heerlijke kalkoen.

Bedankt en een heel gelukkig Nieuwjaar.

Hallo Marga, voor jullie hetzelfde! Bedankt voor de mooie review.

Klasse producten en service

Voor de kerst een varkensschouder (bereiding https://www.youtube.com/watch?v=zKB02svEP_Y) en een picanha (black angus) besteld. Producten waren keurig netjes op de 24e december afgeleverd. Ik vond de fatcap van de picanha aan de te dikke kant en heb daarover een mailtje gestuurd. Aad belde mij daarover de 27e december gelijk op en aan het einde van het gesprek had ik veel geleerd over de verschillende picanha's en kreeg ik nog een aanbod van hem.

Hoi Paul, Bedankt voor deze mooie uitgebreide review! Deze feedback zijn we blij mee, tot snel :-)

Heerlijk gourmet vlees! Uitstekend verpakt en op tijd bezorgd

Hoi Fee, dank voor deze mooie review! Fijn dat het gesmaakt heeft!

Super mals

Het vlees bereid op de bbq tot 48 graden. Daarna even laten rusten…het resultaat…super mals vlees perfect rosé van binnen. Echte aanrader voor vlees liefhebbers

Hoi Bertha, Bedankt voor deze mooie review. Hier spreekt een hele goede kok, als we het zo lezen. Leuk! Dankjewel!

Heel netjes én gekoeld verpakt , het vlees ziet er ook heerlijk uit en de rollade was heerlijk !!

Eerst dacht ik . Is het wel wat om het vlees laten bezorgen per post. Maar het was heel netjes (gekoeld) verpakt .

Hallo Theo, Bedankt voor deze mooie review! Wat leuk om te horen.

Het wat top!

Hoi Irma, Bedankt voor deze mooie review! Heel blij mee, dankjewel!

Altijd goed en lekker

Hoi Peter, wow! Wat een mooie review. Dankjewel!

Prima verzorgd.

We hebben ervan genoten.

Hallo mevrouw de Jong, Dank voor deze mooie review! Leuk om te lezen dat jullie er van genoten hebben.

Altijd super vlees !

Voor de kerst baksucade en hert besteld en 2 recepten gemaakt die ook van de slager komen , in 1 woord geweldig!

Hallo Trea, Super leuk om te horen. Goede thuiskok, als we het zo lezen. Leuk, dat je de recepten van ons hebt uitgeprobeerd! Bedankt voor deze mooie review.

Snel en goed product

Het heerlijke van slagerij van Eijk is het goede product elke keer weer een verademing en genot als we het consumeren

Hoi Maarten, Bedankt voor deze mooie review! Super blij mee, thanks!

Hele smakelijke malse kalkoenrollade

De kalkoenrollade was heerlijk gekruid en makkelijk te bereiden. Het gewicht van 1,5 kilo was voldoende voor 8 personen

Hallo Maria, Wat leuk om te horen dat de rollade geslaagd is! Bedankt voor deze mooie review.

De carpacciorollade was makkelijk te bereiden en de smaak was heerlijk.

Hoi Bram, Dank voor deze mooie review. De carpacciorollade is inderdaad erg lekker, goede bereiding heb je toegepast! Complimenten dus ook voor de kok ;-)

Het was zoals gewoonlijk weer top

Zoals ieder jaar was het bestelde weer goed en verzorgd en heerlijk om van te genieten tijdens de kerst.

Hallo Johan, wat leuk om te horen! Thanks voor de mooie review!

Subliem

Prettig ,smaakvol, perfecte prijs kwaliteit ,

Hoi Erwin, Thanks voor deze mooie review! Hier zijn wij heel blij mee, dankjewel!