Heb een eerste bestelling gedaan en al het vlees ziet er goed uit. Als eerste de Hollandse biefstukjes geprobeerd en was heerlijk. De bestelling was een dag later bezorgd dan de bedoeling, maar dit was puur door Postnl. Maar het is dusdanig goed verpakt dat het na 2 dagen nog steeds goed gekoeld was. Absoluut een aanrader voor online bestellen/thuisbezorgen.

Altijd goed

Zoals altijd goed verzorgd en prima kwaliteit

geweldige kwaliteit

nog niet alles gegeten van mijn bestelling maar dat wat wel genuttigd is was bijzonder goed

Zoals altijd bestel ik één keer in de maand vlees bij Slagerij van Eijk en dit wordt zorgvuldig gekoeld verstuurd naar mijn thuisadres. Veel vlees gaat direct de vriezer in en zodoende hebben we een paar weken lang een heerlijke voorraad. Kwaliteit is super en we krijgen diverse complimenten van gasten die bij ons komen eten. Ik blijf trouw en (zeer) tevreden klant!

Goede levering en goed vlees

Ik heb vlees voor mijn bbq besteld en dit viel goed in de smaak! Lekkere kipsate en lekkere speklapjes! Het enige minpuntje vond ik de hamburgers, deze hadden een beetje een zure smaak. Over het algemeen was het erg lekker en zou ik het zeker aanbevelen!

Heerlijk vlees voor de BBQ

Super op smaak, mals, in 1 woord heerlijk

heerlijk vlees

biefstuk is heel mals

Levering was optijd en compleet. Deze keer was er een zakje met gehakt gaan lekken, waardoor een deel van de bestelling met het sap/bloed zat. Dat zag er alleen wat minder aantrekkelijk uit.

Uitstekende kwaliteit vlees

Voor de BBQ het BBQ pakket, spare ribs en de kip besteld. Uitstekende kwaliteit en goed gekruid! Heerlijk gegeten, bestellen gauw weer

Heerlijk genieten met het lekkerste vlees.

Elk hapje is een feestje. Met zorg ingepakt en netjes geleverd. Heerlijk genieten.

meer dan geweldig

Alles komt supervers en goed gekoeld aan. Vriezer staat al 24 uur op supervriezer en alles kan er gelabeled en wel in. Wij kunnen weer even vooruit. Alleen het aluminiumfolie om sommige vleessoorten was wel even fröbelen om er af te krijgen.

super kwaliteit

goede kwaliteit

Mooi vlees goed gematineerd.

De verpakking was goed Fantastisch. Onze gasten hebben ervan gesmuld.

Altijd zekere kwaliteit

Pri.a verpakt vleeswaren van zeer goede kwaliteit

Prima website, goeie producten, levering matig

Prima website, makkelijk te bestellen, alles staat goed gerubriceerd, wat ik tot nu toe heb gegeten is heerlijk. Levering vond ik matig. Er wordt beloofd voor 12 uur besteld, volgende dag in huis. Maar ik kon pas een week later een afleverdatum kiezen. En mijn vlees is twee dagen onderweg geweest. Ook al zit het in n koeling die 72 uur koel blijft, was mijn doos nat and e onderkant, in de koeldoos was alles nattig. Ik zou het dus niet snel meer laten bezorgen.

Dikke prima

Als 1 ster slagerij moet het vanzelf dik in orde zijn. Dat verwachten de klanten ook. Zelf jarenlang in sterrenzaken gewerkt dus weet wat er verwacht wordt. Jammer dat je tegenwoordig bij alles wat je besteld een review "moet" invullen waar ik inmiddels een hekel aan heb gekregen. Ik doe zelf nooit aan aanbevelen maar de vraag hierover geeft alleen de keuze ja of nee. Je kunt het niet weigeren helaas. Dan maar een ja ingevuld. Het geleverde was dik in orde.

Heerlijk vlees !

Heerlijk mals vlees en een fijn gevoel om te weten waar het vandaan komt. Zal hier zeker nog eens bestellen!

Slechte levering gecorrigeerd

Omdat Postnl niet leverde afgelopen woensdag. Is de levering vandaag op de stoep gezet in de zon !! Vlees 4 dagen in een doos lijkt me niet dat de kwaliteit goed is om in te vriezen. Zeer teleurstellend !! Dit moet niet kunnen met een vers produckt!! Wat is jullie oplossing??? Dank voor de perfecte correctie ! zeer tevreden met de oplossing. dank. top product!!

super service en top kwaliteit

Of je in de slagerij staat

Tot nu toe een prima ervaring, prima kwaliteit, goede service.

Heb de eerste bestelling binnen en inmiddels een paar dingen geproefd. Het smaakt fantastisch, je kunt echt proeven dat het bij een echte slager vandaan komt en niet vol zit met allerlei toevoegingen. Goede service en prima contact. Ik zal zeker vaker bestellen.

Keurig verzorgd

Prima kwaliteit keurig verpakt heerlijk

Kwalitatief goed en vers vlees, snel geleverd!

Al een paar jaar bestel ik bij Slagerij Aad van Eijk en we genieten altijd weer van de goede kwaliteit vlees en snelle levering. Als we mensen te eten hebben, noemen zij meer dan eens op dat het hen opvalt hoe mals en lekker het vlees is. We blijven bestellen :)

Prijs, kwaliteit zeer goed

Ik koop vooral kippenbouten hier. Bestel via website. Zou fijn zijn als ik niet in een lange rij hoef te staan voor een bestelling die al klaar ligt. Zeer vriendelijk personeel

Was weer super!

Top kwaliteit

Bestelling lag keurig klaar en netjes verpakt. Was weer top.

Van Beethovenlaan 13

2253 BD Voorschoten