D e schotels zagen er goed uit en waren uitnodigend

De warm te maken schotel had als probleem, dat de producten op verschillende momenten warm waren Daardoor werden een aantal producten te vroeg, dus niet gaar en warm genoeg ,of te laat dus enigzins aangebrand geserveerd.Hhet lijkt me verstandig voor alle producten op een schotel dezelfde verwarming tijd te kunnen aanhouden.,

Beste meneer de Lara, bedankt voor uw review en feedback. We gaan er mee aan de slag en zullen een uitgebreider bereidingsadvies aan toevoegen. Fijn dat de hapjes gesmaakt hebben!

Super lekker vlees.

Voor de eerste keer besteld. Zeer tevreden over levering, kwaliteit en smaak.

Hoi Chris, wat onwijs leuk om te horen! Bedankt voor deze te gekke review! Blij mee :-) Tot snel.

Persoonlijke service, goed advies, hoge kwaliteit producten

Niet voor niets is het hier altijd druk. Alles klopt aan deze slagerij: persoonlijke benadering, goede webwinkel, mooie kwaliteit producten en altijd bereid om advies te geven over bereidingswijze of recepten

Hoi Jos, Bedankt voor de hele mooie review met een 10! Wow, fantastisch!

Prachtig kookboek!!

Snelle levering en heel leuk dat persoonlijke kaartje.

Hoi Co, super leuke beoordeling. Hier zijn wij blij mee! Geniet lekker van het kookboek, heel veel kookplezier. Eet smakelijk :-)

Prima kwaliteit goed verpakt

Goede site en volgens afspraak bezorgd.

Hallo Rein, wow, bedankt voor deze mooie review! Dankjewel, geniet lekker van de producten.

geweldig

Ik vind het vlees erg lekker en ik ben dus erg tevreden ook over de bezorging, het wordt goed gekoeld aangeleverd.

Hoi Loes, Bedankt voor je beoordeling. Super leuk dat je de moeite neemt om een review te schrijven! Geniet van de lekkere producten en tot snel :-)

Goed vlees, snelle levering, alleen de laatste 2 leveringen geen bonus meer ontvangen, geld denk ik niet meer, jammer.

Hallo, Bedankt voor de online review! Super blij mee! Fijn dat onze producten u zo bevallen. Ik zie dat er wel een kortingscode is aangemaakt. We zullen deze naar u mailen. Fijne dag!

Topkwaliteit, ongekende expertise en altijd vriendelijk

Onverslaanbaar als het gaat om kwaliteit, voor iedere maaltijd goed advies en een geweldige website vol heerlijke recepten. Ook het kookboek is een aanrader.

Super bedankt voor deze mooie review! Wow, hier zijn wij blij mee! Heel leuk om te horen dat u veel gebruik maakt van de recepten en het kookboek :-)

Super goede producten. Verzenden gaat prima wordt altijd in de avond uren geleverd.

Hoi Arno, super leuk om te horen! Bedankt voor deze mooie beoordeling. Hier zijn wij heel blij mee :-)

Kakelvers en super lekker.

De vitello tonnatoschotel en de carpaccioschotel waren geweldig. Dank

Wow, hartelijk dank voor deze mooie review! Met heel veel plezier hebben we de schotels voor u gemaakt. Goed om te horen dat u genoten heeft.

Heerlijk!

Topkwaliteit buffet, heerlijk. Aanrader.

Hoi Ellen, super leuk om te horen! Bedankt voor deze mooie review.

Topkwaliteit!

Ik bestel inmiddels een paar weken bij jullie en wij zijn erg tevreden over de uitstekende kwaliteit van het (h)eerlijke vlees. Mensen die bij ons eten proeven net als wij dat er met liefde wordt omgegaan met het slagersvak. Erg leuk ook trouwens dat we af en toe een gratis grillworst bij de bestelling krijgen. Wij blijven trouwe klant! Ga zo door!

Hallo Joerie, wat een leuke review! Heel erg bedankt, hier doen wij het voor.

niets op aan te merken

voor 1e maal besteld, was het supermarktvlees meer dan zat, en zocht op internet een goede slager en kwam vanuit Rotterdam bij jullie terecht. Ouderwetse kwaliteit.

Hallo Robert, Dankjewel voor deze mooie review! Geniet lekker van jouw bestelling! Tot snel :-)

Was weer prima! (Zoals altijd)

Het recept kalfsribeye met little gem gemaakt. Heerlijk! Tweede paasdag de carpaccio-rollade gemaakt. Die viel ook al goed in de smaak. De carpaccio rollade was te groot voor 4 personen dus na de Paasdagen nogmaals gegeten (in dikke plakken gesneden en heel kort op hoog vuur om en om bakken) Dat was een goed advies

Hoi Edith, Wat leuk om te horen! Bedankt voor deze mooie review! Heel blij mee, tot snel in de winkel :-)

Top slager

Top kwaliteit en vriendelijk personeel

Hoi Angela, Wow! Wat een mooie review. Dankjewel!

Makkelijk en snel bestellen

Goede kwaliteit en lekker vlees

Hoi Rob, thanks voor deze mooie review! Hier zijn wij heel blij mee. Tot snel!

Eerlijk en goed vlees en volgens afspraak bezorgd

Hoi Ed, bedankt voor deze mooie review. Fijn dat je tevreden bent!

Fantastisch!

Het was voortreffelijk, de presentatie, verrukkelijk vlees, een dikke pluim.

Hallo Otto, bedankt voor deze leuke review. Hier doen we het voor. Dankjewel!

prima verpakte gourmet pakketten.

Voor het eerst besteld is ons erg bevallen.

Hoi Joke, wat leuk om te horen dat het heeft gesmaakt. Bedankt voor de mooie review!

Heerlijke gerechten zalig gegeten

Het vlees was voortreffelijk

Super kwaliteit en geweldige service!

Snelle reactie, duidelijke informatie, geweldige kwaliteit en uitmuntende service.

Hallo, hartelijk dank voor deze mooie review! Wat fijn dat u zo te spreken bent over de informatievoorziening, service en de kwaliteit.

Ik vond en vind de lamsrack die ik bij slagerij van eijk kocht uitstekend van kwaliteit met vr. gr. Jan van Teijingen

Hallo Jan, wat ontzettend fijn om te horen dat de kwaliteit zo bevalt, hier doen we het voor! U heeft dan ook de lamsrack perfect klaar gemaakt :-)

Gewoon heel goedk

Makkelijk bestellen, de volgende dag al ophalen, keurig verpakt en het was erg lekker. De winkel ziet er heel erg netjes uit.

Hoi Marcel, wat een leuke complimenten! Hier worden we blij van, dankjewel en tot snel :-)

Prima vlees en alles volgens afspraak.

Makkelijk en snel bestellen. Dit keer de keuze gemaakt om het af te halen, maar bezorgen is ook mogelijk. Wij hebben heerlijk zitten smullen.

Hallo Gerard, dankjewel voor deze mooie review. Wat goed om te horen dat jullie lekker gegeten hebben. Leuk, hier doen we het voor!

Netjes verzorgd en een prima product

Het vlees was prima en netjes verzorgd.

Hoi Lucy, bedankt voor deze mooie review. Dankjewel! Fijn dat je genoten hebt van het vlees.