Heerlijk vlees voor de BBQ

Super op smaak, mals, in 1 woord heerlijk

Hi Merieme, super bedankt voor deze fantastische beoordeling! Hier worden wij blij van, fijn dat je zo genoten hebt van het BBQ vlees. Tot snel :-)

heerlijk vlees

biefstuk is heel mals

Hoi Sascha, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Goed om te horen dat u zo geniet van de biefstuk!

Levering was optijd en compleet. Deze keer was er een zakje met gehakt gaan lekken, waardoor een deel van de bestelling met het sap/bloed zat. Dat zag er alleen wat minder aantrekkelijk uit.

Hoi Jolenta, thanks voor deze mooie beoordeling! We kunnen het gehakt helaas niet vacuum verpakken, omdat wij geen conserveringsmiddelen gebruiken, zal het mega verkleuren. We gaan de verpakking op het gehakt onder de loep nemen en bespreken. Dank voor je feedback!

Uitstekende kwaliteit vlees

Voor de BBQ het BBQ pakket, spare ribs en de kip besteld. Uitstekende kwaliteit en goed gekruid! Heerlijk gegeten, bestellen gauw weer

Hoi Erik, wow, bedankt voor deze mooie beoordeling! Hier doen we het voor. Wij de ene helft: goed kwalitatief vlees en jij de andere helft: een perfecte bereiding op de BBQ. Win, Win. Leuk. Tot snel ;-)

Heerlijk genieten met het lekkerste vlees.

Elk hapje is een feestje. Met zorg ingepakt en netjes geleverd. Heerlijk genieten.

Hoi Ingrid, hartelijk dank voor deze mooie review. Wat onwijs leuk om te horen :-) Geniet lekker van onze producten en tot snel in de webshop!

meer dan geweldig

Alles komt supervers en goed gekoeld aan. Vriezer staat al 24 uur op supervriezer en alles kan er gelabeled en wel in. Wij kunnen weer even vooruit. Alleen het aluminiumfolie om sommige vleessoorten was wel even fröbelen om er af te krijgen.

Hallo Emmy, wat een mooie beoordeling! Heel hartelijk dank! Jullie kunnen weer lekker genieten ;-) Het folie is ter verkleuring van het vlees, zo blijft het beter op kleur, omdat wij geen kleurbehoudende middelen willen gebruiken. We zullen intern bespreken of we wellicht iets minder folie kunnen gebruiken, zodat het minder lastig is om van het vlees te verwijderen. Geniet van al het lekkers!

super kwaliteit

goede kwaliteit

Hoi Petra, Wow, super bedankt voor deze mooie beoordeling! Onwijs blij mee, hier doen wij het voor. Heel goed om te lezen, dat je zo tevreden bent met onze kwaliteit. Tot snel, geniet van het mooie (bbq) weer :-)

Mooi vlees goed gematineerd.

De verpakking was goed Fantastisch. Onze gasten hebben ervan gesmuld.

Hoi Lenny, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Zijn we erg blij mee. Fijn om te lezen dat u en de gasten gesmuld hebben van onze producten ;-)

Altijd zekere kwaliteit

Pri.a verpakt vleeswaren van zeer goede kwaliteit

Hoi Jack, bedankt voor deze mooie beoordeling! Fijn om te horen dat je geniet van onze kwaliteit. Daar worden wij blij van :-)

Prima website, goeie producten, levering matig

Prima website, makkelijk te bestellen, alles staat goed gerubriceerd, wat ik tot nu toe heb gegeten is heerlijk. Levering vond ik matig. Er wordt beloofd voor 12 uur besteld, volgende dag in huis. Maar ik kon pas een week later een afleverdatum kiezen. En mijn vlees is twee dagen onderweg geweest. Ook al zit het in n koeling die 72 uur koel blijft, was mijn doos nat and e onderkant, in de koeldoos was alles nattig. Ik zou het dus niet snel meer laten bezorgen.

Hoi Wim, bedankt voor je feedback, wat vervelend dat de levering niet helemaal naar wens is geweest. Wij besteden de levering uit. De producten worden in boxen verzonden waar de producten 72 uur op temperatuur blijven. Helaas hebben wij bij deze levering geen invloed gehad op de levertijd. Je kan ook online bestellen en het in onze winkel in Voorschoten afhalen. We hopen dat je geniet van de producten!

Dikke prima

Als 1 ster slagerij moet het vanzelf dik in orde zijn. Dat verwachten de klanten ook. Zelf jarenlang in sterrenzaken gewerkt dus weet wat er verwacht wordt. Jammer dat je tegenwoordig bij alles wat je besteld een review "moet" invullen waar ik inmiddels een hekel aan heb gekregen. Ik doe zelf nooit aan aanbevelen maar de vraag hierover geeft alleen de keuze ja of nee. Je kunt het niet weigeren helaas. Dan maar een ja ingevuld. Het geleverde was dik in orde.

Hallo Paul, Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven. Dit helpt ons enorm om onze kwaliteit te verbeteren. Fijn dat je geniet van het vlees.

Heerlijk vlees !

Heerlijk mals vlees en een fijn gevoel om te weten waar het vandaan komt. Zal hier zeker nog eens bestellen!

Hoi Arianne, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Fijn dat het zo lekker smaakt ;-)

Slechte levering gecorrigeerd

Omdat Postnl niet leverde afgelopen woensdag. Is de levering vandaag op de stoep gezet in de zon !! Vlees 4 dagen in een doos lijkt me niet dat de kwaliteit goed is om in te vriezen. Zeer teleurstellend !! Dit moet niet kunnen met een vers produckt!! Wat is jullie oplossing??? Dank voor de perfecte correctie ! zeer tevreden met de oplossing. dank. top product!!

Beste Johan, wat vervelend. We nemen contact met je op en gaan het oplossen.

super service en top kwaliteit

Of je in de slagerij staat

Hoi Peter, bedankt voor je beoordeling. Fijn om te horen dat je geniet van de kwaliteit!

Tot nu toe een prima ervaring, prima kwaliteit, goede service.

Heb de eerste bestelling binnen en inmiddels een paar dingen geproefd. Het smaakt fantastisch, je kunt echt proeven dat het bij een echte slager vandaan komt en niet vol zit met allerlei toevoegingen. Goede service en prima contact. Ik zal zeker vaker bestellen.

Hallo, wat een mooie beoordeling! Wat fijn om te horen dat u het verschil proeft.

Keurig verzorgd

Prima kwaliteit keurig verpakt heerlijk

Hoi Jack, bedankt voor deze mooie beoordeling!

Kwalitatief goed en vers vlees, snel geleverd!

Al een paar jaar bestel ik bij Slagerij Aad van Eijk en we genieten altijd weer van de goede kwaliteit vlees en snelle levering. Als we mensen te eten hebben, noemen zij meer dan eens op dat het hen opvalt hoe mals en lekker het vlees is. We blijven bestellen :)

Hoi Joeri, bedankt voor deze mooie beoordeling! Te gek, zijn wij heel blij mee. Heel leuk om te horen dat de kwaliteit opvalt bij de gasten tijdens een etentje, wat een mooi compliment. Ook voor jou als kok, dan heb je het ook perfect klaar gemaakt :-)

Prijs, kwaliteit zeer goed

Ik koop vooral kippenbouten hier. Bestel via website. Zou fijn zijn als ik niet in een lange rij hoef te staan voor een bestelling die al klaar ligt. Zeer vriendelijk personeel

Hoi Bianca, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Fijn. dat je geniet van de kippenbouten. Helaas hebben we nog geen aparte afhaalbalie, wellicht in de toekomst. Bedankt voor je feedback.

Was weer super!

Hoi Herman, bedankt voor deze mooie beoordeling! Goed om te horen dat je genoten hebt.

Top kwaliteit

Bestelling lag keurig klaar en netjes verpakt. Was weer top.

Hoi Marcel, super bedankt voor deze mooie beoordeling! Fijn dat je er van genoten hebt! Tot snel :-)

Een superbrunch met kwaliteitsvleeswarenschotel.

Zie bovenstaande.

Hoi Marion, wat onwijs leuk om te horen dat je zo genoten hebt! Fijn en bedankt voor deze mooie beoordeling.

Heerlijke brunchschotel en gourmetvlees

Tijdens ons familie-paasontbijt genoten van een heerlijke en mooi opgemaakte brunchschotel met diverse soorten vleeswaar, paté, eiersalade en filet americain. En ook het gourmetvlees van de avond ervoor was weer heerlijk!

Hoi Heleen, wow bedankt voor deze mooie beoordeling! Goed om te horen dat jullie genoten hebben!

Het was top

Erg mals vlees. We hebben genoten van het lam.

Hoi Annemarie, super bedankt voor deze mooie beoordeling! Goed om te lezen dat jullie van het lamsvlees genoten hebben, dan heb je ook de perfecte bereiding toegepast :-)

GEWELDIG

Vleeswaren alvast top.overheerlijk! Rest nog niet geprobeerd in de vriezer. Maar zal zeker net zo lekker zijn zoals altijd. Fijne Paasdagen!

Hoi Roely, Wow, bedankt voor deze mooie beoordeling. Super leuk om te horen! We hopen dat de rest van de producten net zo bevalt. Fijne paasdagen!

eerlijk en heerlijk vlees

heerlijk vlees. van eigen bodem wat voor mij belangrijk punt is. keurig verpakt snel geleverd.

Hoi Karin, Bedankt voor deze mooie beoordeling. Hier zijn wij heel blij mee. Eet smakelijk en tot snel in de webshop :-)

Van Beethovenlaan 13

2253 BD Voorschoten