Fantastisch!

Leukste en beste slager! Kwaliteit goed vlees, voor een betaalbare prijs, fijne winkel om te komen en het allerliefste personeel!!!

Gewoon uitstekend !

Eerste keer besteld, bestelproces ging makkelijk, snelle reactie op vraag via mail en kwam uitstekend verpakt binnen. Grillworst en eierslede al gegeten en waren heerlijk, grillworst even warm gemaakt, om te smullen. ( had meer moeten bestellen) Rest gaat de vriezer in maar denk dat het daar niet lang in zal liggen. Ruime keuze op website om te laten bezorgen, jammer een paar dingen konden niet besteld worden ivm verzending, jammer maar is niet anders.

Beste Berthon, wat onwijs leuk om te horen! Van zo'n review kunnen wij enorm genieten :-) De grillworst kunnen wij begrijpen, dat is ook onze favoriet. We kunnen bij een volgende verzending altijd even contact hebben, over producten welke 'niet verzendbaar' zijn. Dan bekijjken we de mogelijkheden. Geniet van al het lekker en tot de volgende keer!

Heerlijk bbq vlees!

Heerlijk bbq vlees!

Hoi Frank, wat leuk om te horen! Dank je wel voor deze mooie review!

Heerlijke hapjes!!

De gasten en wij waren erg blij met de hapjes!

Hoi Danielle, Dank je wel voor deze mooie review! Leuk om te horen :-)

Vlees is heerlijk,goed van smaak en heel erg mals.

Zo goed van smaak en erg mals.

Hi Ronald, Bedankt voor deze mooie review! Super leuk om te horen.

Uitstekende slager

Top bedrijf, breed assortiment, goede kwaliteit. Je wordt altijd prettig geholpen.

Hoi Jeroen, Thanks voor deze mooie review. Goed om te horen, heel blij mee!

Geweldig en smaakvol BBQ vlees!

Heerlijke kip satéetjes. Vers en goed gekruid!

Hoi Bianca, wat leuk om te horen! Bedankt voor deze mooie review, heel blij mee!

Uitstekend vlees

Vlees is van uitstekende kwaliteit buitengewoon vriendelijk personeel

Hoi Franske, bedankt voor deze mooie review!

Heerlijk vlees

Snel geleverd, goed ingepakt, met coolpacks. Elke stuk vlees was gesealed. Duidelijke etiketten. Snelle reactie terug bij niet-werkende Track & Trace code.

Hallo Ton, Bedankt voor deze review. Heel graag gedaan en tot de volgende keer :-)

Kwaliteitsvlees met smaak!

Slagerij Aad van Eijk is een slager waar we graag voor om rijden, kwaliteit, goede smaak vlees(waren) en fijn personeel die je goed adviseert. Als het niet uitkomt, bestellen we online. Gekoeld bezorgd, geen kwaliteitsverlies en wordt alles met aandacht verpakt. Hun grillworst is eentje die je geproefd moet hebben!

Hoi Erik, bedankt voor je review! De grillworst is elke dag nog onze favoriet :-) Tot snel!

Goede kwaliteit en service met een lach

We worden vriendelijk geholpen met daarbij een goed advies. Recepten zijn ook overheerlijk en echt het proberen waard. Gaan er met een lach heen en gaan ook weer met een lach en goed vlees weer weg

Hoi Walter, bedankt voor je mooie review! Super. Hier krijgen wij een glimlach van :-)

Super slagerij.

Vriendelijk personeel, altijd behulpzaam met goede tips en heerlijke producten.

Hoi Pascal, bedank voor deze mooie review! Heel blij mee!

Smaakvol BBQ vlees

Dit weekend op de camping echt lekker BBQ vlees gegeten van Slagerij van Eijk Het kost meer dan BBQ vlees van de Jumbo maar daarvoor krijg je wel de echte smaak van vlees zoals je dat vroeger ook had Kortom goede kwaliteit voor een goede prijs

Beste Marcel, thanks voor je review! Proef het verschil :-)

Goed vlees vriendelijk personeel!

Hele goede slagerij. Prijzen oké. Vleeswaar wordt wel erg dun gesneden en extra verpakking bij voorgeseald vleeswaar scheurt snel waardoor extra verpakking nodig is. Zonde. Personeel denkt altijd mee en slager kan altijd ter plekke wat maken. Top!

Hallo Lieke, Bedankt voor je review. Je mag altijd vragen of we de vleeswaren iets dikker snijden. Dat doen wij namelijk graag! Dan kunnen we gelijk de juiste verpakking gebruiken. Tot in de winkel :-)

Top!!!

Altijd alles goed! En zeker de klantvriendelijkheid!

Hoi Monique, Bedankt voor deze mooie review! Heel blij mee!

Heerlijk vlees met oog voor dierenwelzijn en super service

Ik koop hier graag mijn vlees. Een breed assortiment, geen onnodige toevoegingen, mooie kwaliteit en ik word altijd prettig geholpen.

Hoi Nienke, bedankt voor deze super review! Hier worden wij blij van!

Heerlijk vlees

Hallo Marian, bedankt voor de mooie review! Super!

Anders

Bestel veel lever en pekelvlees omdat ik het kan invriezen deze keer viel het pekelvlees tegen was anders rond en het karton onder het beleg was ook geen goede ervaring omdat het beleg nat bleef door het karton hoewel ik het begrijp dat we van de plastic afval af willen.

Hallo Marion, Bedankt voor je reactie. De lever en pekelvlees wordt ambachtelijk gemaakt, handwerk, het kan daarom zijn dat de vorm is afgeweken. Sorry! We zijn in stapjes aan het verduurzamen. De vleeswarenschaaltjes zijn nu van papier ipv plastic. Het papier wordt iets vochtiger. We kunnen de vleeswaren ook vacuüm verpakken als dat je voorkeur heeft? Wanneer je een bestelling plaats, kan je dit erbij schrijven in het opmerkingen veld. We horen het graag van je!

geweldig

Zeer goede producten, veel keus, ook bami en lasagna, ook weg van die leverworst, een geweldige slager.

Hoi Kees, super leuk om te horen! Bedankt voor de mooie review.

Altijd goede produkten en gezellige service

Na mijn verhuizing naar Zoetermeer per 1-7-2021 kom ik nog steeds 1x per 14 dagen naar de winkel om vlees te halen. Dat zegt genoeg toch?

Hoi Martin, super leuk om te horen! We bezorgen het ook graag bij je, als je niet in de gelegenheid bent om langs te komen :-)

Altijd goed en eerlijk!

Wij komen graag bij de familie van Eijk. Zij zijn klantvriendelijk, en denken graag mee. Personeel is vriendelijk en de broer en zus die het runnen doen het met veel liefde en plezier!

Hoi Paul, bedankt voor deze mooie review!

Super tevreden

Een zeer tevreden klant. Alles is super vers, er is genoeg keuze, heerlijkheden oa de snack hapjes. Fijne vleeswaren, fijn dat het allemaal bezorgd kan worden.leuke attenties.

Hoi Ria, Leuk om te horen dat je tevreden bent, daar doen we het voor!

Goede producten en goede service. Komen afspraken perfect na.

Hallo, Bedankt voor deze super mooie review! Daar zijn we blij mee.

Uitstekende slager

Uitstekende slagerij. Prima vlees, ook van eigen vee. Zeer klantvriendelijk. En uitermate vriendelijk personeel.

Hallo meneer Ligthart, hartelijk dank voor deze mooie review!

Super kwaliteit en top bediening.

Altijd goede kwaliteit voor een schappelijke prijs. Kennis van het assortiment en geeft goede tips en recepten.

Hoi Peter, super bedankt voor deze fantastische review! Blije klanten, daar houden we van :-)