Kwalitatief goed en vers vlees, snel geleverd!

Al een paar jaar bestel ik bij Slagerij Aad van Eijk en we genieten altijd weer van de goede kwaliteit vlees en snelle levering. Als we mensen te eten hebben, noemen zij meer dan eens op dat het hen opvalt hoe mals en lekker het vlees is. We blijven bestellen :)

Prijs, kwaliteit zeer goed

Ik koop vooral kippenbouten hier. Bestel via website. Zou fijn zijn als ik niet in een lange rij hoef te staan voor een bestelling die al klaar ligt. Zeer vriendelijk personeel

Hoi Bianca, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Fijn. dat je geniet van de kippenbouten. Helaas hebben we nog geen aparte afhaalbalie, wellicht in de toekomst. Bedankt voor je feedback.

Was weer super!

Hoi Herman, bedankt voor deze mooie beoordeling! Goed om te horen dat je genoten hebt.

Top kwaliteit

Bestelling lag keurig klaar en netjes verpakt. Was weer top.

Hoi Marcel, super bedankt voor deze mooie beoordeling! Fijn dat je er van genoten hebt! Tot snel :-)

Een superbrunch met kwaliteitsvleeswarenschotel.

Zie bovenstaande.

Hoi Marion, wat onwijs leuk om te horen dat je zo genoten hebt! Fijn en bedankt voor deze mooie beoordeling.

Heerlijke brunchschotel en gourmetvlees

Tijdens ons familie-paasontbijt genoten van een heerlijke en mooi opgemaakte brunchschotel met diverse soorten vleeswaar, paté, eiersalade en filet americain. En ook het gourmetvlees van de avond ervoor was weer heerlijk!

Hoi Heleen, wow bedankt voor deze mooie beoordeling! Goed om te horen dat jullie genoten hebben!

Het was top

Erg mals vlees. We hebben genoten van het lam.

Hoi Annemarie, super bedankt voor deze mooie beoordeling! Goed om te lezen dat jullie van het lamsvlees genoten hebben, dan heb je ook de perfecte bereiding toegepast :-)

GEWELDIG

Vleeswaren alvast top.overheerlijk! Rest nog niet geprobeerd in de vriezer. Maar zal zeker net zo lekker zijn zoals altijd. Fijne Paasdagen!

Hoi Roely, Wow, bedankt voor deze mooie beoordeling. Super leuk om te horen! We hopen dat de rest van de producten net zo bevalt. Fijne paasdagen!

eerlijk en heerlijk vlees

heerlijk vlees. van eigen bodem wat voor mij belangrijk punt is. keurig verpakt snel geleverd.

Hoi Karin, Bedankt voor deze mooie beoordeling. Hier zijn wij heel blij mee. Eet smakelijk en tot snel in de webshop :-)

Mooie produchten

Netjes verpakt en op tijd ontvangen

Hoi Adrie, Bedankt voor deze mooie beoordeling. Heel leuk om te horen dat je tevreden bent. Geniet lekker van de producten!

voor herhaling vatbaar!!

Slagerij Aad van Eijk kende ik al van mijn voormalige woonplaats. In mijn nieuwe woonplaats miste ik een slagerij als Van Eijk dus deze manier van kopen uitgeprobeerd. Het ging geweldig. Keurig met 3 elementen in een koeltas werd het aangeleverd. Vriezer ligt met heerlijke producten en volgende keer weet ik waar ik moet zijn. Hartelijk dank Van Eijk-team voor de goede zorgen.

Wat leuk om te horen, bedankt voor deze mooie woorden en beoordeling! Fijn dat u zo weer kunt genieten van onze kwaliteit ;-)

Heerlijk vlees voor een eerlijke prijs.

Lekker verse vleeswaren besteld. Handig verpakt. Snel geleverd. Smaakt super. En nog een handgeschreven briefje erbij ook. Super service. Wij komen terug.

Hoi Eelco, Super bedankt voor deze mooie beoordeling! Onwijs goed om te horen, hier worden wij blij van :-) Fijn dat je van de kwaliteit geniet, eet smakelijk en tot snel! Mooi weekend.

fantastisch

eerste keer dat wij hier hebben besteld. de levering was top. vlees smaakte erg goed en zag ook dat dit van uitstekend kwaliteit was! wij gaan hier zeker vaker bestellen.

Hoi Bonita, wow, bedankt voor de mooie beoordeling en nog belangrijker: wat fijn dat jullie tevreden zijn met de levering en kwaliteit! Geniet van onze producten en tot snel :-)

Keurig verzorgd

Altijd prima kwaliteit heerlijke vleeswaren en goed vlees prima verpakt

Hoi Jack, bedankt voor deze mooie beoordeling! Goed om te horen dat je geniet van onze kwaliteit! Eet er lekker van ;-)

Heerlijk vlees

Mooi vlees en goed verpakt in porties Ook mooi in een koeltas met koelelementen Moet koeltas niet terug?

Hoi Corine, Wow, bedankt voor deze mooie beoordeling! Hier zijn wij heel blij mee, de koeltas en elementen mogen wij om hygiëne reglementen zelf niet hergebruiken. Je mag ze zelf wel hergebruiken. Geniet lekker van alle producten :-)

Goede keuze

Prima vlees in blokjes voor de fondue. Zeker een aanbeveling waard.

Hoi Astrid, bedankt voor deze mooie beoordeling. Goed om te lezen dat jullie hebben genoten van de fondue! Tot snel :-)

Heerlijk

Het vlees is heerlijk en daarom bestellen wij bij jullie want in Wageningen is er geen vergelijkbare slagerij. Wat wij wel vervelend vinden dat het pas na 16.00 u bezorgd wordt en dat is te zien aan de verpakkingen. Jammer! Groeten, fam van Kan.

Hallo Familie van Kan, hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Fijn dat jullie genieten van de kwaliteit van ons vlees.

Bezorging

Geen bevestiging in de mail van de bestelling nog de verzending. Verzending via PostNL die niet langs de deur komt en duur vlees nu een nachtje laat warm worden in de opslag van een PostNL punt. Als je een 'ster' hebt moet je de hele keten professioneel inrichten. Ik koop geen paar schoenen.

Hoi Alex, inmiddels hebben we elkaar gesproken en je hebt het pakket gelukkig toch op dezelfde dag in ontvangst kunnen nemen , we hopen dat je jouw mening van deze review bijstelt wanneer je het geproefd hebt ;-) Eet smakelijk!

Hele fijne service

Goede producten, snelle service en heel leuk het persoonlijke kaartje

Hoi Sjoerd, super thanks voor deze mooie beoordeling! Geniet lekker van de producten. Tot snel :-)

Netjes verpakt

Zeer goede kwaliteit en goed verzorgd

Hi Jack, Super thanks voor deze mooie beoordeling! Heel blij mee. Geniet lekker van de producten. Tot snel :-)

Super vers en zacht/mals vlees

Smaakvol en super vers. Beter krijg je niet.

Hoi Roy, wow, thanks voor deze mooie beoordeling. Goed om te kezen dat je zo tevreden bent!

Lekkere macaroni

Sommige maaltijden hadden te veel smaak, niet subtiel genoeg. Echter de zuurkool stamppot van een later datum was heerlijk.

Hoi Jacky, bedankt voor je reactie. Fijn dat de zuurkool heeft gesmaakt! Wat bedoel je met teveel smaak? Teveel kruiden? In onze maaltijden gebruiken wij geen hulpstoffen, conserveringsmiddel etc. We gebruiken verse en gedroogde kruiden om het op smaak te brengen.

Heerlijke gourmets hotel

Voor herhaling vatbaar

Hallo, wat fijn om te lezen dat u heeft genoten van de gourmetschotels! Bedankt voor de beoordeling.

Goede kwaliteit

De salade die ik had besteld was heel goed verzorgd. Goede kwaliteits producten. En het smaakte heerlijk. En door het personeel vriendelijk en goed geholpen

Hallo, bedankt voor deze mooie beoordeling! Wat leuk om te horen dat de salade heeft gesmaakt en dat u tevreden bent over onze kwaliteit.

Zoals altijd : geweldig

Ik had hertenstoof vlees besteld en het was weer geweldig lekker !

Hoi Trea, wow, bedankt voor deze mooie beoordeling! Hier zijn wij heel blij mee. Fijn dat het hertenstoofvlees in de smaak is gevallen. Dan heb je het ook perfect bereid, compliment ook aan jezelf :-)