Alles hervorragend!

Versehentlich wurde bei der Lieferung ein Karton vergessen. Das Problem wurde von KaarsenPlus allerdings umgehend und problemlos gelöst. Danke dafür.

Keurig

Zelfs telefoontje gekregen dat er 1 dag vertraging was.

TOP webwinkel

Ik heb naar volle tevredenheid een groot aantal waxine clearcups gekocht. Deze webwinkel is d goedkoopste en beste webwinkel die voor dit soort aankopen. Hele snelle service, prima kwaliteit, heel scherp geprijsd en zeer klantvriendelijk

Supergünstig, beste Qualität und sehr schnelle Lieferung aus NL

Die Refill-Kerzen, die ich mir bei KaarsenPlus gekauft habe, waren fast 50 Prozent günstiger als bei anderen Anbietern. Top-Qualität von Bolsius. Wirklich erstaunlich war die sehr schnelle Lieferung von den Niederlanden nach Deutschland.

Snel geleverd en goed verpakt + verrassing!

Kaarsen zijn snel geleverd, goed verpakt en ook nog een leuke verrassing in de verpakking!

Goed en snel zoals gewoonlijk

Ik bestel al een paar jaar de navulling voor mijn kaarsen bij KaarsenPlus. Altijd goed geprijsd, keurig verpakt en snel geleverd. Top!

Van harte aanbevolen

Snel geleverd en uitstekend van kwaliteit.

Kaarsen besteld en houders. Werden snel geleverd en zaten keurig verpakt. Goede snelle service. Werd goed op de hoogte gehouden. En als verassing zaten er nog twee kaarsenhouders extra bij ook. Super. Ik ben fan.

Sehr gute Ware zu einem günstigen Preis, bei schneller, zuverlässiger Lieferung. Was will man mehr?

Sehr gute Ware zu einem günstigen Preis. Die Lieferung erfolgt sehr schnell und zuverlässig. Was will man mehr? Ich kaufe hier sehr gern und regelmäßig.

Snelle en goede service.

Snelle en goede service.

Mooie Kaarsen

De kaarsen zien er goed uit en branden heel mooi. Ze waren mooi verpakt in dozen waardoor ze gelukkig stabiel in de doos stonden. Mijn enige negatieve ervaring was de bezorging door DHL. Doos was beschadigd, het duurde 3 dagen voordat de dozen werden bezorgt. De eerste track en trage was uitgesteld wegens drukte, de tweede omdat we niet thuis waren, nou dat waren we wel. En de derde werd ook uitgesteld en toen kwamen de dozen. Er stond breekbaar op de doos maar dat konden ze niet lezen, gelukkig waren de dozen waar de kaarsen in zaten goed verpakt. Verder ga ik een mooie verlichte kerst tegemoet.

Mooie prijs/kwaliteit verhouding en snelle service

Goede ervaring met een mooi Produkt.

Zeer snelle levering en service.

Voor herhaling vatbaar.

alles perfekt gelaufen

Super Kerzen

Snelle service, goede kwaliteit mbt branduren van de kaarsen.

onduidelijke site

Vorig jaar 2 dozen witte Gouda dinerkaarsen besteld; dit jaar werd het Bolsius omdat Gouda niet meer te leveren was; hierop een mail gestuurd dat ik 3 dozen witte kaarsen wilde bestellen en ook op de site besteld, echter op de site van Kaarsen Plus stond vermeld dat het om ivoren kaarsen ging; als je naar de kleuring van de kaarsen op de site kijkt en deze vergelijkt met de afgebeelde Gotische kaarsen dan zie je dat deze een ivoorachtige kleur hebben en lijken de afgebeelde dinerkaarsen wit. De door mij toegestuurde kaarsen zullen natuurlijk ook wel branden, maar op uw site is dit niet geheel duidelijk, mogelijk een verbeterpuntje.

Goede produktkwaliteit

Snelle levering en de bestelde produkten zijn van goede kwaliteit

goede levering

zie boven

Echt helemaal leuk, kreeg mijn bestelling en wat bleek ook nog een presentje erbij. KaarsenPlus bedankt

Geweldige service

Twee dagen na mijn bestelling ontving ik de producten. Helaas was er een verkeerd product bijgeleverd. Na het toesturen van een mail is alles supergoed opgelost. Ben erg blij met de kaarsen.

super!

fijne mooie kaarsen en goed contact,

Perfekt gelaufen mit der Bestellung und Lieferung!!!

Auf "KaarsenPlus" bin ich durch Zufall im Internet gestoßen. Ich suchte neue Stumpenkerzen - meine waren aufgebraucht, die man auch wieder anzünden kann, wenn man sie nicht abbrennen lässt. Hab's bereits ausprobiert und bin sehr zu frieden! Außerdem waren die Kerzen im Vergleich mit deutschen Lieferdiensten etwas günstiger im Preis. Also: Kundendienst und Qualität sind "sehr gut". Danke für die schnelle Lieferung.

Top service en dienstverlening!

Fijn dat je hier ook als particulier terecht kunt!

Betrouwbaar en heel klantvriendelijk bedrijf

Werd zeer prettig te woord gestaan, juiste informatie over de zending en afspraken worden perfect nagekomen. Een verademing!!

Over KaarsenPlus

Kaarsen Plus is een familiebedrijf dat begonnen is met de verkoop van kaarsen aan (met name) horecabedrijven. Maar ook consumenten weten ons inmiddels te vinden. Ons assortiment is de laatste jaren uitgebreid met o.a. servetten, bestekzakjes en andere disposables. Kaarsen Plus is gericht op het leveren van kwaliteitsproducten tegen een lage prijs. Daarnaast staat het bieden van een goede service bij ons hoog in het vaandel. Wij vinden het dan ook erg belangrijk wat onze klanten van ons vinden, zodat wij, indien nodig, onze dienstverlening nog verder kunnen verbeteren. Op deze pagina leest u de beoordelingen. Ervaar zelf het gemak en de voordelen van bestellen bij Kaarsen Plus: