super snel en correct

zeker een aanrader voor een ieder ben er zeer tevreden over

De koring stelt niets voor ..doe maar niet

Ik moet voor minimaal € 50 euro bestellen ...prima...maar dat is dus zonder btw... bestel ik 2 dozen olievullingen zit ik weer onder de € 100 . Stop dan met de korting want zo stelt het niks voor.

Prima.

De bestelling was prima in orde.

Snel, goedkoop , no fuss!

De goedkoopste op de markt. Snel besteld. Snel geleverd.

Goede service, snel geleverd

Makkelijk bestellen. Snel geleverd met dhl

Wauw, wat een snelle levering. Goed verpakt ook. Super verzorgd.

Snelle levering goede prijs goorder kwaliteit

Prima. Snelle levering.

Goed. Aan te bevelen.

Sehr guter Service und sehr guter Preis

Hat alles super schnell geklappt Sehr schneller Versand Gute Auswahl im Store Sehr zu empfehlen, immer wieder

Snelle en correcte levering

heel goed, maar nog geen factuur gehad..die zou ik graag willen..

Snel, goed in prijs, maar jammer dat je geen factuur krijgt.. Heb die namelijk wel nodig, heb zelfs nog email over verstuurd. Kan dat nog ?

scherpe prijs en zeer vlotte levering

prettig en vertrouwd. Heb in het verleden al ooit besteld

Snel geleverd en precies zoals omschreven op de site

Gewoon perfect!

Kaarsen branden prachtig

Scherpe prijs, snelle levering. Door het transport waren er een paar kaarsen gebroken. Misschien kan de verpakking wat beter? Die kaarsen waren dus eerst aan de beurt.

Prima product, maar kost altijd meer dan vermeldt

Zeer tevreden over het product op zich (tankjes vloeibare parafine), alleen bij het bestellen (als particulier) kom je altijd een stuk duurder uit dan je in eerste instantie wordt voorgehouden. Bovenop de prijs komt bij invulling op de site steeds de schrikbarende BTW. Daarnaast moet je voor een behoorlijk bedrag bestellen, om voor gratis toezending in aanmerking te komen. Jammer, doch noodzakelijk...

perfecte verwerking en levering van mijn bestelling

alles verliep correct

Snelle service en correct, vriendelijk

Goede kaarsen

Ok

Subliem

Mooie prijs goed product snel geleverd.

Snelle levering en top theelichten van Bolsius.

Na lang zoeken voor goede theelichten, voor een goede prijs, uitgekomen bij KaarsenPlus. De Bolsius goldcup 8 uur branden echt super schoon en geurloos met een heel rustig vlammetje. Een echte aanrader als je van theelichten houdt maar niet van de geur.

deze kaarsen zijn super

deze kaarsen zijn super

Goede kaarsen en snelle levering

Al eerder besteld bij deze firma; prima kaarsen en een snelle levering! Aanrader!

Geweldig met een snelle levering.

Over KaarsenPlus

Kaarsen Plus is een familiebedrijf dat begonnen is met de verkoop van kaarsen aan (met name) horecabedrijven. Maar ook consumenten weten ons inmiddels te vinden. Ons assortiment is de laatste jaren uitgebreid met o.a. servetten, bestekzakjes en andere disposables. Kaarsen Plus is gericht op het leveren van kwaliteitsproducten tegen een lage prijs. Daarnaast staat het bieden van een goede service bij ons hoog in het vaandel. Wij vinden het dan ook erg belangrijk wat onze klanten van ons vinden, zodat wij, indien nodig, onze dienstverlening nog verder kunnen verbeteren. Op deze pagina leest u de beoordelingen. Ervaar zelf het gemak en de voordelen van bestellen bij Kaarsen Plus: