Perfekte Abwicklung

Schneller Versand, sicher verpackt, Ware top, werde wieder bestellen

Goede prijs kwaliteit verhouding

Mooi op tijd ontvangen.

Goede kwaliteit. Beter dan je normaal krijgt met een lange brandtijd. Alleen jammer van de iets wat hoge minimum order bedrag (50 euro).

Blij mee

Ik heb altijd een kaarsje aan Wil ook alleen bolsius Maar ze zijn bijna niet meer te betalen Ik zoeken op internet en kom op deze site terecht Tjonge wat een mooie prijs Gelijk maar 200 besteld Kan ik weer een tijd vooruit Scheelt een hele hoop geld En heel snel in huis

Super schnelle Lieferung, tolle Produkte

Die Lieferung kam super schnell an. Die Veroackung einwandfrei und der Zustand der Produkte 1 a. Jederzeit gerne wieder!

super snelle levering!!

alles dik in orde !!!

Prima en snelle levering .

Mijn bestelling werd supersnel en goed verpakt geleverd.

Supergoed en snel

Naast de goedverzorgde levering was er ook een leuke verrassing meegestuurd

Supersnelle bezorging

Zomaar 2 waxinelichthouders bij mijn bestelling als cadeautje. Heel erg leuk!

Duidelijke webshop , snelle levering

Duidelijke webshop , makkelijk te bestellen en af te rekenen , snelle levering !

Netjes en snelle levering

Netjes en snelle levering.

Goede prijzen en snelle levering

Goede prijzen en snelle levering

Kaarsen zijn perfect

Ik moet nog altijd de goede factuur krijgen, ze hadden niet alle kaarsen die ik besteld had en daarom klopt de factuur niet

Keurig gereageerd

Zeer goede kwaliteit kaarsen, snelle levering en concurrerende prijzen. Dus alles top.

Prima geholpen

Correcte en snelle levering van de bestelling

super

ken het product reeds enkele jaren. De bestelling en leverig zijn zeer vlot verlopen

Zoals gewenst, verwacht en gehoopt is het gegaan!!

Gewoon goed, duidelijk en snel!!

Makkelijk bestellen en snel geleverd

Prima service, goede kwaliteit verpakking qua verzending

Prima prijzen en een snelle service

Na enig rondneuzen, kan er wel gesteld worden dat de prijzen van Kaarsenplus toch de gunstigste zijn. Snelle afhandeling. Zou niks negatiefs of ter verbetering kunnen verzinnen.

Geweldig wat een service.

Snel en accurate service.

Perfekter Service + gute Ware! Immer ausgesprochen freundlich!

Ich kaufe regelmäßig größere Mengen Kerzen dort. Die Abwicklung online läuft ausgezeichnet, der Versand erfolgt prompt und wenn man mal Fragen hat ist der dortige Chef ein überaus freundlicher Ansprechpartner. Immer wieder gerne! Liebe Grüße ins Nachbarland! Barbara Bremer

Echt een aanrader, goede prijskwaliteit

Een goed contact mogelijk en doelgerichte oplossingen...erg prettig.

Het bestellen ging snel. De levering ging wat langzaam. Maar het is goed gekomen. Groetjes

Het is goed gekomen.

Beste Johan, Vriendelijk dank voor de beoordeling. De vertraagde levering kwam omdat wij wegens vakantie een week gesloten waren. Dit stond ook op onze website vermeld. Het kan echter zijn dat u via uw mobiel heeft besteld. Wij kwamen er een paar dagen later achter dat de banner met de vakantiemelding op de mobiel niet goed functioneerde. Dit hebben wij toen wel meteen laten herstellen, echter dat kan dus de oorzaak zijn. Onze excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Gerrit ter Welle

Over KaarsenPlus

Kaarsen Plus is een familiebedrijf dat begonnen is met de verkoop van kaarsen aan (met name) horecabedrijven. Maar ook consumenten weten ons inmiddels te vinden. Ons assortiment is de laatste jaren uitgebreid met o.a. servetten, bestekzakjes en andere disposables. Kaarsen Plus is gericht op het leveren van kwaliteitsproducten tegen een lage prijs. Daarnaast staat het bieden van een goede service bij ons hoog in het vaandel. Wij vinden het dan ook erg belangrijk wat onze klanten van ons vinden, zodat wij, indien nodig, onze dienstverlening nog verder kunnen verbeteren. Op deze pagina leest u de beoordelingen. Ervaar zelf het gemak en de voordelen van bestellen bij Kaarsen Plus: