Het bestellen ging snel. De levering ging wat langzaam. Maar het is goed gekomen. Groetjes

Het is goed gekomen.

Beste Johan, Vriendelijk dank voor de beoordeling. De vertraagde levering kwam omdat wij wegens vakantie een week gesloten waren. Dit stond ook op onze website vermeld. Het kan echter zijn dat u via uw mobiel heeft besteld. Wij kwamen er een paar dagen later achter dat de banner met de vakantiemelding op de mobiel niet goed functioneerde. Dit hebben wij toen wel meteen laten herstellen, echter dat kan dus de oorzaak zijn. Onze excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Gerrit ter Welle

goede kwaliteit en goede levering

alles correct

Super goed

Super goed!,,

Perfecte levering, goeie prijzen!

We hebben de kaarsen gebruikt bij de decoratie op een trouwfeest. Alle kaarsen hebben prima hun werk gedaan (de brandduur was meer dan voldoende). Kwaliteit/prijs-verhouding is zeker ok!

snel bezorgd voor een goede prijs

Snelle service!

Levering kwam later dan gedacht, jullie bleken met vakantie te zijn, maar er kwam een snelle reactie op mijn vraag hierover. De levering kwam vervolgens erg snel met zelfs een “cadeau”, geheel niet nodig, wel super leuk! Lampjes waren top voor het feest, dus geslaagd! Mvg Bibi Balhuizen

Gemakkelijk te bestellen en snelle perfecte levering

Alles super!!!!

professioneel

x

Prettig contact

Keurig volgens afspraak geleverd

De website is heel duidelijk met veel keuze. De bestelling was snel geplaatst en binnen twee dagen werd mijn bestelling afgeleverd in Belgie!

Altijd snelle levering en goede website met makkelijk bestelsysteem.

Snelle levering, goede service

Mijn bestelling snel ontvangen, goed verpakt

Kaarsen branden mooi. Over het pakket opbouwend bedoeld: Het pakket van 2x200stuks was te zwaar, ook in 2x. 4x 100stuks zijn beter te dragen en te vervoeren als ik ze uit de grote doos pak.

Perfekt!

Schneller Versand, sehr gutes Preis & Leistung s Verhältnis, ddadanke

Prima service en zeer goede prijs kwaliteit verhouding

Niet

Prima, snelle levering voor een goede prijs.

Perfect!

Perfect service and fast deliver!

Geweldige service en snelle verzending

Een aantal Bolsius professional refills besteld+houder. Als verassing een extra gratis houder ontvangen. Leuk!

Snelle levering top

Mooie regio kaarsen

Zeer snelle levering.

‘s Middags besteld, dag erop binnen.

perfect!

Perfecte afhandeling en zeer snelle levering !

Alles hervorragend!

Versehentlich wurde bei der Lieferung ein Karton vergessen. Das Problem wurde von KaarsenPlus allerdings umgehend und problemlos gelöst. Danke dafür.

Keurig

Zelfs telefoontje gekregen dat er 1 dag vertraging was.

TOP webwinkel

Ik heb naar volle tevredenheid een groot aantal waxine clearcups gekocht. Deze webwinkel is d goedkoopste en beste webwinkel die voor dit soort aankopen. Hele snelle service, prima kwaliteit, heel scherp geprijsd en zeer klantvriendelijk

Haaksbergseweg 120 7161 BN Neede

06 – 290 50 660

Over KaarsenPlus

Kaarsen Plus is een familiebedrijf dat begonnen is met de verkoop van kaarsen aan (met name) horecabedrijven. Maar ook consumenten weten ons inmiddels te vinden. Ons assortiment is de laatste jaren uitgebreid met o.a. servetten, bestekzakjes en andere disposables. Kaarsen Plus is gericht op het leveren van kwaliteitsproducten tegen een lage prijs. Daarnaast staat het bieden van een goede service bij ons hoog in het vaandel. Wij vinden het dan ook erg belangrijk wat onze klanten van ons vinden, zodat wij, indien nodig, onze dienstverlening nog verder kunnen verbeteren. Op deze pagina leest u de beoordelingen. Ervaar zelf het gemak en de voordelen van bestellen bij Kaarsen Plus: