Laden reviews...
Laden reviews...
6 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Over het geheel genomen merken klanten snelle verzending en zorgvuldige verpakking op. Het assortiment is ruim en de prijzen redelijk. De klantenservice is betrouwbaar en reageert snel bij problemen. De winkelervaring blijft vlot en vertrouwd.
Grote bestelling gedaan door alle verschillende artikelen die ze hebben. Alles kwam netjes ingepakt binnen de volgende dag.
Beveelt aan
19 April 2026
T
Papendrecht
Dezelfde dag nog verzonden en goed geleverd!
Beveelt aan
15 April 2026
Jasper
Hendrik ido ambacht
Veel keus en mega snelle verzending.
Beveelt aan
8 April 2026
Tijn
Van es
Maandag werd mijn bestelling verstuurd en het werd de volgende dag al bezorgd door PostNL op het afhaalpunt wat ik gekozen had. Er was alleen een klein probleempje met een product , maar dit werd door Gino binnen een uurtje opgelost!!
Beveelt aan
7 January 2026
Matthijs
Ulrum
Bestelling als kerstcadeau geplaatst....komt toe, pak dit in. Op kerstavond w het uitgepakt en blijkt dat er oranje monster in zit ipv groene. Ik begin aan mezelf te twijfelen....kijk de ochtend erna mijn bestelling na en correct besteld, maar fout geleverd dus . Dan denk je, geen punt... bedrijven houden hun stock bij, dus dit is wel erg duidelijk als ze correct zijn en correct werken. Dus ik mail....met bestelbon en uitleg ... Krijg ik als antwoord de vraag voor foto 's....Ah ja want daar ging ik me kerstavond echt mee bezig houden.Hun stock zou ook correct zijn volgens hun (opletten dus aan iedereen die er besteld want duidelijk dus slechte organisatie in het magazijn als deze klopt na een foutieve levering) Dat was dus de eerste en laatste x dat ik er bestelde. Ik had weliswaar geen complete refund of nalevering verwacht, maar een correcte empathische reactie wel...deze reactie wekt dus nul nul vertrouwen..beweren dat stock correct is als levering fout is wekt geen vertrouwen mensen ...
Beveelt niet aan
31 December 2025
Kim Swaeb
Zonhoven
Hi Kim,
Vervelend om te horen dat onze werkwijze niet is bevallen! Wij hanteren deze werkwijze (vragen om een foto) ter controle, om zo oneerlijke consumenten te tackelen (helaas gebeurd dit). Ook gaat er bij ons wel eens wat mis in het voorraadsysteem, dit door retourstromen en meerdere afzetmarkten.
Onze excuses, wij willen het graag oplossen! Kan u ons een mailtje sturen?
Met vriendelijke groet,
Team Candyspot
Al meerdere keren mijn favoriete chipjes besteld, wat altijd goed is gegaan. Ik bestel ze in grote hoeveelheden:). Helaas smaakte ze de laatste keer minder lekker en heb ik contact opgenomen met de klantenservice. Mijn klacht werd echt serieus genomen en het is allemaal heel goed afgehandeld. Hier kunnen andere webshops een voorbeeld aan nemen. Aanrader dus. @Gino, nogmaals veel dank!
Beveelt aan
17 October 2025
Serge
Maarssen
Alles was fantastisch , van het assortiment, tot het bestellen en het ontvangen van het pakket!!!
Beveelt aan
14 May 2025
Mientje
Venlo
This online shop ****s. Avoid this ****mer shop at all cost. I ordered chocolates on 24th April with free shipping. On the next day there was no update. I called their several times but their contact phone number never worked. I had to cancel the deal on 25th close to 5pm. The store initially in their first reply did not express any problem with cancellation, but hours later in the night they told me the item was shipped. I then told them I had to reject the order and then they did not reply until around 10 hours later rejection at door. The shop suddenly claims they will take my money for "return cost" of 9.95 euros. It is a ****. PostNL told me there is no additional cost for sending things back with a rejection. Moreover, on Candyspot website, the usual shipping cost is 5.95 euros. So I do not understand how a return with rejection will be 9.95. Postnl also told me they dropped the item at 8:19pm, which is much later after the store owner knew I cancelled the order. At least they ignore consumers' requests. If the shop cannot answer the phone and cannot provide information within a reasonable time about potential cost, then the business itself is to blame. Trying to **** consumers for a high shipping cost which does not exist, and without telling consumer relevant information is solid a violation of Dutch law and EU law. Avoid this ****mer shop at all cost. It is one of the worst business I encounter in the Netherlands.
Beveelt niet aan
11 May 2025
Yi
Amsterdam
Ik zou het iedereen aanraden . Ik ben zeer tevreden. Ik ben Fan
Beveelt aan
24 February 2025
Paula
Rotterdam
Goede service en snelle levering ik raad candyspot zeker aan!
Beveelt aan
5 February 2025
Abdulaziz
Etten-Leur
Ik had een aantal dingen besteld. De chocolade letters kwamen kapot aan. Dit vermeld en zouden ze nieuwe opsturen. Nooit aangekomen en ook nooit verzonden. Na mailcontact stelde ze voor om geld terug te storten. Dit was al snel geregeld. Prima bedrijf!
Beveelt aan
4 January 2025
Ramona
Uden
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
Voor het eerst de Dubai reep en Sinterklaasletter besteld. En wat waren deze lekker, zijn zeker de prijs waard. Precies goede chocola en vulling verhouding
Beveelt aan
6 November 2024
Ar
Hengelo
Hallo Jullie zijn de bete in Candy Shop jullie service is goed mensen met kleine Beurs letten jullie op ruim voorraad aan product heb al verschillende producten en drinken besteld jullie klantenservice is een dikke 10+ en jullie prijzen dikke 10+ ben zeer te vrede en ga zo door tot de volgde bestelling
Beveelt aan
1 November 2024
Alex
Damwoude
Ik ben een verzamelaar van monster blikken en had 8 blikken besteld omdat deze enkel in de buurt te vinden zijn in het Pools en met deuken in voor 1 euro . Ik dacht ze dan maar online te bestellen om de mooie Nederlandstalige versie te hebben. Krijg ik voor 250% van de prijs identiek dezelfde kapotte Poolse Monsters en in plaats van het pakje voor de deur te zetten heeft de bezorger het mee genomen en een gemeente verder in een winkeltje afgezet wat 5x zo ver was als de shop waar ik normaal mijn blikken koop dus voelt toch een beetje ge****med.
Beveelt niet aan
4 October 2024
Michael Vandewalle
Ingelmunster
Had met hele erge nood Ruitspekken nodig, diezelfde avond nog. Had om 16:30 gebeld met Gino, om het om 18 uur op te halen daar. Normaal zijn ze om 17 uur klaar, maar hij was speciaal blijven wachten totdat mijn man er was en die heeft alles kunnen ophalen! Ik raad Gino en Candyspot heel erg aan!
Beveelt aan
24 July 2024
Laura
Amsterdam
Heel veel keus op een mooie webshop, met goede prijzen.☺️ Snelle en nette levering door DHL. Speciaal aangevraagd via de mail en binnen een uurtje al reactie terug, van dat het geregeld zou worden.
Beveelt aan
14 July 2024
Skinny
Werkendam
Ik had helaas geen track and trace ontvangen van mijn bestelling en stuurde Candyspot een mail met de vraag wanneer ik mijn pakketje kon verwachten. Ik kreeg binnen 10min een mail terug van Gino met daarin mijn antwoord. Het pakket heb ik hierna opgehaald en deze was goed verzorgd/ netjes ingepakt. Super goede klantenservice, vriendelijke medewerker en de producten waren goed! Ik raad Candyspot aan.
Beveelt aan
4 March 2024
Séry Boot
Almere
Vlug en correct
Beveelt aan
6 May 2023
Ludwig
Torhout 8820
Snel geleverd,producten van goede kwaliteit,ruime keuze
Beveelt aan
30 April 2023
Anita
Weert
Gebeld om navraag te doen over voorraad en uitgelegd dat ik mijn bestelling i.v.m. omstandigheden snel nodig had. Super fijn geholpen en ondanks dat het al na 13u was werd mijn bestelling toch dezelfde dag nog verzonden. Super service!
Beveelt aan
28 April 2023
Sascha
Pijnacker
binnen 2 dagen bestelling ontvangen van een product wat in de winkel bijna niet te krijgen is.
Beveelt aan
26 April 2023
Paul
Zutphen
Perfect!
Beveelt aan
25 April 2023
M.
West-Vlaanderen
snel en heel goede prijs
Beveelt aan
23 April 2023
isabelle de passe
dworp
Ik had 5 paashazen besteld waarvan er 2 kapot waren. Ik heb ze een bericht gestuurd en kreeg meteen 2 nieuwe opgestuurd. Super snel en netjes werd er gereageerd. Echt 5 sterren dik verdiend.
Beveelt aan
22 April 2023
Jose Huisman
Borne
Bestelde nu voor 2de x en steeds netjes verpakt en snelle levering ik deel de site met vrienden endie gaan zeker ook bestellen denk ik
Beveelt aan
22 April 2023
Diana
Dinteloord
Olivijn 200
3316 KH Dordrecht
Branch
Horeca, Food
Specializations
Snoep, Zoetwaren
Webshops_aangepast