snele reactie

Fijn mailcontact, goed geholpen

Leuke producten en snelle levering!

Bij Purelabels hebben we al een aantal keer iets laten bestellen vanwege het brede aanbod, de prettige communicatie en de snelle levering. Er zit een mooi verhaal achter de duurzame producten, en het is aantrekkelijk dat we met de aankoop van een attentie voor onze medewerkers ook kunnen bijdragen aan Stichting Make-A-Wish. Bij het geschenk, de speelkaarten, viel het ons tegen dat alleen de verpakking bedrukt was en niet de speelkaarten zelf.

Hoi Sylvia, Dankjewel voor je mooie beoordeling en fijn dat jullie ons steeds weer weten te vinden. Daar zijn we blij mee! De kaartjes kunnen we met je eigen logo en zelfs eigen vragen bedrukken vanaf 500 stuks. Hier hebben we voor gekozen omdat de kaartjes anders simpelweg té duur worden. Daaronder kunnen we de kaart personaliseren en ook de wikkel die om het doosje zit. We gaan dit duidelijker in de productomschrijving zetten, dank dat je ons hierop attent hebt gemaakt. Groetjes van Petra

De missie, kwaliteit en samenwerking hebben gezorgd voor een hele mooie ervaring!

Het feit dat we met de aankoop van een attentie voor onze medewerkers ook kunnen bijdragen aan stichting Make-A-Wish spreekt ons erg aan. De samenwerking met PureLabels is ons al meerdere keren heel goed bevallen. Er wordt meegedacht om een zo passend mogelijk geschenk te kunnen geven, waarbij de kwaliteit ook een belangrijke rol speelt.

Super fijne samenwerking, mooie producten

Ik werk altijd fijn samen met PureLabels. Ik vind het heel belangrijk dat de producten een mooi verhaal hebben. Ze zijn enorm flexibel en prettig in de omgang!

Goede communicatie, snelle verzending.

Goede communicatie en snelle verzending!

Veel keus, goed contact over afstemmen wensen en mogelijkheden.

Snelle levering, de artikelen zijn zoals afgebeeld op de website. Ik vond de prijzen ook scherp.

Prettig contact en mooi product

Er was een prettig contact met medewerkers. Ik had wat vragen omtrent levering die iets sneller moest dan op de site aangegeven stond. Dit was geen enkel probleem en producten waren op tijd binnen. Mooie sleutelhangers en bloemzakjes. De doos waarin het verpakt zat was wel beschadigd (zat een groot gat in). Maar gelukkig zat alles er nog in. Advies voor een stevigere doos of extra vulling ter bescherming. Voor de rest zeer tevreden.

Goed contact (telefonisch en per mail), er ging iets mis met de bestelling, maar dat werd direct opgepakt en opgelost.

Prettig bedrijf om snel mee te schakelen

Een heel fijn bedrijf, die dit jaar onze attentie voor de zogenaamde "dag van de zorg" heeft verzorgd. Ontzettend goed geregeld en prettig dat ze meedenken.

Heel fijn contact snelle levering en leuk product!

Aan te bevelen voor bedrijven voor attentie medewerkers. Mooi is dat je met je aankoop ook een goed doel steunt.

Snelle levering mogelijk

Op het laatste moment nog een Paasgeschenk voor medewerkers kunnen bestellen. Er werd direct contact met me opgenomen en de order werd snel uitgevoerd en is supersnel en netjes geleverd!

Klantenservice en contact goed

Echter is het niet helemaal duidelij kwat nu duurzaam was aan het gekozen product, dit is jammer. Wij kozen bewust voor jullie omdat jullie zeggen "duurzaam" te zijn, echter blijkt dat nergens uit het geschenk..

Hoi Cindy, Bedankt voor je reactie, fijn dat je onze klantenservice en contact goed vind. Onze chocolade is duurzaam en fairtrade gemaakt. De chocolade geschenken worden verpakt door mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt. Goed dat je ons hierop attendeert, we gaan onze omschrijvingen hiervoor aanpassen. Graag tot de volgende keer. Groetjes Miranda

Origineel en maatschappelijk

Een prettig bedrijf die graag met je meedenkt en heel service verlenend is. Daarbij dienen ze ook nog een maatschappelijk doel en wie wil nu niet graag een bijdrage leveren om zieke kinderen te laten dromen en deze ook uit laten komen?

Gewoon goed en snel geregeld

Natuurlijk ben je soms te laat met het regelen van een leuk presentje voor je medewerkers. Fijn dat het dan soepel en vlot geregeld is met PureLabels. Dank voor de service!

Alles is super netjes geregeld en service was super

Top ervaring

Ik heb al een aantal maal via PureLabels een aankoop gedaan en iedere keer weer is de ervaring echt heel goed. De snelheid, de klantvriendelijkheid en het aanbod is echt goed. Super blij mee.

Alles geleverd naar wens en binnen de levertijd!

We hebben de samenwerking met PureLabels als erg prettig ervaren. We kregen snel antwoord op mails en de bestelling werd keurig en op tijd geleverd. We hebben veel collega's blij kunnen maken met een zakje bloembollen!

Klantgericht, adviseren en denken mee!

Communicatie verloopt heel prettig, levering volgens afspraak. Een hele fijne partij om mee samen te werken!

Het leuke van Purelabels is dat je iets leuks doet voor je team, en tegelijkertijd ook bijdraagt aan een mooiere wereld. - Groot assortiment om uit te kiezen. - Brievenbus geschenken worden leuk verpakt. - Goede klantenservice. - Eenvoudige procedure.

Goede kwaliteit en fijne samenwerking

Wij hebben onze medewerkers blij kunnen maken met een vrolijk voorjaarspakketje van PureLabels in de brievenbus.

Fijn contact en snel schakelen

Duidelijke communicatie en snel de geschenken geleverd.

Leuke attentie voor personeel

Super leuke Valentijn attenties kunnen aanschaffen voor mijn medewerkers. Goed contact met de webshop zelf. De levering was na betaling vrij vlot. Helaas hebben niet alle attenties de bezorging overleefd en dat is zonde.

Positieve ervaring

Jullie zijn meedenkend en er is een fijne communicatie geweest en snelle levering! Tot een volgende keer.

Leuk kerstpakket

Onze medewerkers vonden de producten in het pakket fijn en bruikbaar, en de deken lekker. Ingepakt in een leuke doos. Vlotte communicatie en flexibiliteit vanuit de organisatie. En een fijn gevoel dat het verantwoorde producten zijn en er ook nog mooie doelen mee gediend worden!

Eegracht 12

8651 EG Ijlst

06272 52470

Over PureLabels

Bij PureLabels vind je originele relatiegeschenken die bijdragen aan een mooiere wereld. Ieder geschenk in onze webshop heeft een goed verhaal. Wij maken niet alleen de ontvanger graag blij, maar willen ook de gever én de maker een goed gevoel geven. Dat is onze missie. Een deel van de opbrengst van de verkopen van PureLabels gaat naar stichting Make-A-Wish. Zo help je met je aankoop mee om de allerliefste wens uit te laten komen van een ernstig ziek kind. Met de aankoop van een relatiegeschenk bij PureLabels maak je een statement en geef je altijd een geschenk met een hoge impact cadeau!