Snelle levering mogelijk

Op het laatste moment nog een Paasgeschenk voor medewerkers kunnen bestellen. Er werd direct contact met me opgenomen en de order werd snel uitgevoerd en is supersnel en netjes geleverd!

Klantenservice en contact goed

Echter is het niet helemaal duidelij kwat nu duurzaam was aan het gekozen product, dit is jammer. Wij kozen bewust voor jullie omdat jullie zeggen "duurzaam" te zijn, echter blijkt dat nergens uit het geschenk..

Hoi Cindy, Bedankt voor je reactie, fijn dat je onze klantenservice en contact goed vind. Onze chocolade is duurzaam en fairtrade gemaakt. De chocolade geschenken worden verpakt door mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt. Goed dat je ons hierop attendeert, we gaan onze omschrijvingen hiervoor aanpassen. Graag tot de volgende keer. Groetjes Miranda

Origineel en maatschappelijk

Een prettig bedrijf die graag met je meedenkt en heel service verlenend is. Daarbij dienen ze ook nog een maatschappelijk doel en wie wil nu niet graag een bijdrage leveren om zieke kinderen te laten dromen en deze ook uit laten komen?

Gewoon goed en snel geregeld

Natuurlijk ben je soms te laat met het regelen van een leuk presentje voor je medewerkers. Fijn dat het dan soepel en vlot geregeld is met PureLabels. Dank voor de service!

Alles is super netjes geregeld en service was super

Top ervaring

Ik heb al een aantal maal via PureLabels een aankoop gedaan en iedere keer weer is de ervaring echt heel goed. De snelheid, de klantvriendelijkheid en het aanbod is echt goed. Super blij mee.

Alles geleverd naar wens en binnen de levertijd!

We hebben de samenwerking met PureLabels als erg prettig ervaren. We kregen snel antwoord op mails en de bestelling werd keurig en op tijd geleverd. We hebben veel collega's blij kunnen maken met een zakje bloembollen!

Klantgericht, adviseren en denken mee!

Communicatie verloopt heel prettig, levering volgens afspraak. Een hele fijne partij om mee samen te werken!

Het leuke van Purelabels is dat je iets leuks doet voor je team, en tegelijkertijd ook bijdraagt aan een mooiere wereld. - Groot assortiment om uit te kiezen. - Brievenbus geschenken worden leuk verpakt. - Goede klantenservice. - Eenvoudige procedure.

Goede kwaliteit en fijne samenwerking

Wij hebben onze medewerkers blij kunnen maken met een vrolijk voorjaarspakketje van PureLabels in de brievenbus.

Fijn contact en snel schakelen

Duidelijke communicatie en snel de geschenken geleverd.

Leuke attentie voor personeel

Super leuke Valentijn attenties kunnen aanschaffen voor mijn medewerkers. Goed contact met de webshop zelf. De levering was na betaling vrij vlot. Helaas hebben niet alle attenties de bezorging overleefd en dat is zonde.

Positieve ervaring

Jullie zijn meedenkend en er is een fijne communicatie geweest en snelle levering! Tot een volgende keer.

Leuk kerstpakket

Onze medewerkers vonden de producten in het pakket fijn en bruikbaar, en de deken lekker. Ingepakt in een leuke doos. Vlotte communicatie en flexibiliteit vanuit de organisatie. En een fijn gevoel dat het verantwoorde producten zijn en er ook nog mooie doelen mee gediend worden!

Fijne, snelle en persoonlijke service!

Mooie producten en fijne service.

Fijn en snel geregeld

zoeken naar een oplossing / meedenken

Het contact met dit bedrijf verliep zowel telefonisch als via de mail zeer vlot. Heel prettige medewerkers welke met je meedenken. Mijn bestelling had ik ook bijzonder snel in huis. Alles keurig verzorgd en met een leuke attentie erbij.

Leuke producten en goede service

Wij hebben via PureLabels de sinterklaasattenties voor onze medewerkers besteld. De verpakking en de inhoud was weer van hoge kwaliteit. Ook de service vanuit PureLabels was wederom super.

Prettige samenwerking, mooie en eerlijke producten!

Snelle reactie. Er is goed meegedacht en de kado's voor onze vrijwilligers zijn op tijd geleverd. Mooi bedrijf met duurzame producten en een positieve samenwerking met bijvoorbeeld een sociale werkplaats voor de productie.

prima communicatie en heldere afspraken

Vanuit een anonieme gift mochten we wat extra's doen voor de vrijwilligers van beide locaties in Almkerk. Hier is goed in meegedacht en we hebben allen een geschenk kunnen sturen voor de dag van de vrijwilliger. Hierin heeft PureLabels alles uit handen genomen en verzorgd. Hoe fijn is dat?

Prima product, top service!

Ik was aan de late kant, maar er werd goed meegedacht met mijn budget en gewenste levertijd.

Heel klantvriendelijk en een geweldige persoonlijke service. Erg fijn!

Fijn contact gehad met Miranda. Ze dacht fijn mee en daardoor was ons probleem opgelost. Top!

Leuke presentjes en goede service.

Snelle en prettige communicatie met de klantenservice. Presentjes zien er goed uit en alles volgens afspraak geleverd. Een goede ervaring!

Leuke producten! Goeie service!

Wat een leuke producten hebben ze, er wordt ook echt met je meegedacht, verder kun je alles precies zo regelen als je zelf wilt qua cadeautjes, verzenden etc. Vriendelijke service en alles top geregeld!

Wat een geweldige service!

Miranda, heel erg bedankt voor de prettige service en alle moeite die je hebt gedaan en heel leuk de weggevertjes!

Over PureLabels

Bij PureLabels vind je originele relatiegeschenken die bijdragen aan een mooiere wereld. Ieder geschenk in onze webshop heeft een goed verhaal. Wij maken niet alleen de ontvanger graag blij, maar willen ook de gever én de maker een goed gevoel geven. Dat is onze missie. Een deel van de opbrengst van de verkopen van PureLabels gaat naar stichting Make-A-Wish. Zo help je met je aankoop mee om de allerliefste wens uit te laten komen van een ernstig ziek kind. Met de aankoop van een relatiegeschenk bij PureLabels maak je een statement en geef je altijd een geschenk met een hoge impact cadeau!