De service van PureLabels is uitstekend.

Zeer plezierig in het contact en een prima service. Een steentje bijdragen aan de wens van een ernstig ziek kind voelt fijn, een heel mooi doel. De geschenken zien er leuk en origineel uit.

Vriendelijke en goede service

Snelle goede service en heel behulpzaam.

Top service, mooi product!

Erg tevreden over de service én het product is ook erg mooi (een gepersonaliseerd kaartje met aangehecht bloembommetje). Ook fijn dat wij ontzorgd werden voor wat betreft de verzending!

Al meerdere keren prima geregeld

Onze ervaring is iedere keer goed, het afleveren bij 16 verschillende locaties in Nederland, de communicatie en de producten.

Super leuke chocospoons als bedankje voor mijn klanten.

Top produkt!!

mooi en snel

De tassen die ik had besteld, waren mooi en van goede kwaliteit. Zeker gelijk als hetgeen ze aangeven op de website. De medewerkers waren er erg blij mee. De levering was ook erg snel en goed verpakt. ik zal zeker in de toekomst hier opnieuw bestellen.

Super services en snelle prachtige levering

Een aanrader voor iedereen. Leuke en betaalbare presentjes

Duidelijke website en fijn persoonlijk contact.

Wij hadden wat specifieke wensen rondom kaartjes aan zakjes met tulpenbollen, maar dit was geen enkel probleem. Goed en vriendelijk geholpen. Er ging bijna iets mis met leveren, maar alles was er op tijd.

De communicatie heb ik als prettig ervaren denken graag met je mee. De producten zijn origineel en prijs, kwaliteit komen goed overeen. Kortom een fijne samenwerking.

Heel tevreden!

Erg fijne ervaring gehad met een grote huis aan huis bestelling. De communicatie over de verzending heb ik als er prettig ervaren. Ze waren flexibel en dachten mee in mogelijkheden. Hierdoor was het mogelijk om in zeer korte tijd een mooie bestelling af te leveren. Zeker aan te raden!

Fijn contact en leuke producten

Wij hebben via PureLabels onze Dag van de Leraar attenties besteld. De samenwerking met PureLabels was erg prettig en de attenties zijn goed ontvangen door onze medewerkers.

Snelle service en vriendelijke medewerkers

Voor onze medewerkers waren wij op zoek naar een origineel geschenk voor Sinterklaas. Via internet kwam ik op de website van Pure Labels uit. De offerte die ik had aangevraagd, had ik snel in mijn mailbox. De medewerkers die me vervolgens geholpen hebben, waren vriendelijk en bijzonder klantgericht. Het product dat ik heb besteld, wordt volgende maand geleverd. Wij kijken er naar uit.

Een zeer goede communicatie omtrent de aankoop van originele geschenken.

Een lichtje in de donkere dagen

Goede service en communicatie vanuit Pure Labels. Ik heb het contact als zeer prettig ervaren. Ook werd het gestuurde presentje op het afgesproken moment verstuurd. Een mooi product waar velen van kunnen genieten in de donkere dagen die gaan komen! Pure Labels, Bedankt!

er wordt plezierig meegedacht in mogelijkheden

Een prima kwaliteit cadeau waar dan ook nog een dubbele mooie boodschap achter zit.

Snelle levering en hele mooie custom made cadeautjes

Goed contact gehad tijdens het ontwerpen van de cadeaus. Er is goed geluisterd naar onze wensen en ze kwamen ook zelf met eigen ideeën. Hele snelle levering en de cadeaus zijn erg mooi geworden. Prachtige relatiegeschenken! Bedankt

Leuk product en super communicatie en aflevering

Voor de dag van de leraar heb ik via een collega jullie website gevonden. Het product kon worden aangepast, zodat een leuke attentie (thee/koffie brewer met drie chocolony's) voor onze medewerkers is besteld. Ook het logo kon worden vermeld. De bestelling is per school op tijd bij ons bezorgd. We zijn er superblij mee. En nu lees ik ook dat jullie mede door onze bestelling 3 wensen van stichting Make-a-Wish geadopteerd hebben en dat jullie voor deze ernstig zieke kinderen iets hebben kunnen betekenen.

Fijn bedrijf

Goede ervaringen, mooie producten, leveringen op de afgesproken tijd, tevreden!

Dit is niet de eerste keer dat wij via PureLabels bestellen. Onze eerdere ervaring was dus zo goed dat we besloten hebben om nog een keer samen te werken. Het mooie vind ik dat er steun gegeven wordt aan stichting Make-a-Wish, duurzaamheid voorop staat en dat er vrijwel altijd direct gereageerd word is ook zeker fijn!

Super fijn contact!

Nadat ik een offerte had aangevraagd, wilde ik toch graag het aantal bijstellen. Telefonisch heb ik even overleg gehad en daarop volgend is het aantal onmiddellijk bijgesteld. Helaas was dat op mysterieuze wijze niet verwerkt in de order waardoor ik te weinig zakjes toegestuurd had gekregen. Een mailtje en er werd voor gezorgd dat de missende zakjes nog tijdig geleverd werden. Super service!! (Nu natuurlijk nog even afwachten wat er van de bollen terecht komt)

Super leuk assortiment

PureLabels verkoopt super leuke spulletjes. Wij hebben er onze cadeautjes voor de leidsters voor de Dag van de Leidster gekocht. De communicatie is heel persoonlijk. Er wordt gewerkt met offertes op maat en ze helpen je snel.

Prima keuze!

Prima keuze.! Zowel qua cadeautje (voor de dag van het onderwijs... een cooltasje) als voor de wijze waarop telefonisch informatie werd verstrekt en de afspraken zijn nagekomen wat betreft snelle levering.

Snelle en vriendelijke service

Leuke producten. Na bestelling was er veel mogelijk qua tekst-aanpassing. Eigenaren reageren snel en persoonlijk. Dit bedrijf is een absolute aanrader! Kidslution koos voor de bloemzaadjes en we hebben veel positieve reacties van onze gastouders ontvangen. Zij kunnen ze leuk planten met de gastkindjes.

Leuk, origineel en duurzaam

Het contact met het bedrijf is uiterst vriendelijk, oplossingsgericht en eerlijk. De producten zijn origineel en prijs, kwaliteit komen goed overeen.

Pure Labels doet wat ze beloven!!

~Pure Labels doen wat ze beloven en dat is prettig om mee te werken!

Over PureLabels

Bij PureLabels vind je originele relatiegeschenken die bijdragen aan een mooiere wereld. Ieder geschenk in onze webshop heeft een goed verhaal. Wij maken niet alleen de ontvanger graag blij, maar willen ook de gever én de maker een goed gevoel geven. Dat is onze missie. Een deel van de opbrengst van de verkopen van PureLabels gaat naar stichting Make-A-Wish. Zo help je met je aankoop mee om de allerliefste wens uit te laten komen van een ernstig ziek kind. Met de aankoop van een relatiegeschenk bij PureLabels maak je een statement en geef je altijd een geschenk met een hoge impact cadeau!