Ik kan blindelings vertrouwen op een mooie attentie voor mijn team

Als blijk van waardering zoek ik af en toe een aardigheidje voor mijn team van leerkrachten. De keuze bij Pure labels is veelzijdig en origineel, zeker ook voor kleinere bedragen. Het bedrijf waarin mensen met afstand tot de arbeidsmarkt een belangrijke rol spelen, maakt het “shoppen” bij Pure Labels voor mij extra sympathiek. Kortom: heel blij en altijd tevreden met Pure Labels!!

fantastisch

Attentie besteld welke gelijk geleverd werd, veel keuze wat kiezen moeilijk maakt. Maar was goede keuze waardoor de mantelzorgers erg tevreden waren. Goede service en prijs kwaliteitsverhouding.

Lach op de gezichten bij het geven van de geschenken van PureLabels

7 dec was het de dag van de vrijwilliger en ik zocht iets origineels voor ouders van mijn ouderpanel die zich inzetten als vrijwilliger voor andere ouders in de jeugdzorg. Jullie hadden een leuk assortiment wat passend en origineel was en koos voor de box met 'kletskaarten'. Kaartjes met leuke onderwerpen die je met je gezin of in gezelschap toepast om leuke gesprekken aan te gaan. Toen ik het uitdeelde zag ik een lach verschijnen op ieders gezicht.

Super leuk pakketje voor de Dag van de Leraar!

We hebben de pakketjes in goede orde ontvangen, super leuk! Het zag er fantastisch uit! Dank je wel voor de snelle service, daar was ik heel blij mee! Want dinsdag besteld, volgende maandag in huis! Super! De docenten waren er ook erg enthousiast!

Cadeautjes met een goed verhaal

Voor de Dag van Zorg cadeautjes besteld bij Pure Labels. Voor onze teams gekozen voor de geluks-engeltjes. Het idee dat dit cadeautjes met een goed verhaal zijn sprak ons erg aan. De service was fijn en alles was snel geregeld. De engeltjes werden door onze medewerkers goed ontvangen. Gekozen voor het gevarieerde aanbod en gek genoeg hoorde wij van medewerkers regelmatig terug, dat het engeltje dat ze kregen paste bij waar de medewerker stond of mee bezig was en dat het precies op het goede moment kwam. Een absolute aanrader!

Wat mooi en bijzonder, daar worden we even stil van. Dankjewel voor het delen!

servicegericht en klantvriendelijk

Fijne communicatie en goede afstemming wat betreft de bestellingen. Snel antwoord op je vragen. Ik ben bijzonder tevreden over de geleverde producten.

Leuke originele attentie

Leuke originele attentie voor personeel besteld. Er was wat misgegaan met verzending naar het buitenland maar dit is netjes opgelost. Er werd hierbij ook meegedacht (omdat de feestdag al was geweest is de attentie op initiatief van Purelabels ook aangepast).

Dankjewel voor je reactie en prettige samenwerking. We streven altijd naar 100% klanttevredenheid en fijn te horen dat we de verzending buitenland goed hebben opgelost!

Jullie maken een presentje geven nog meer bijzonder!

Voor elke gelegenheid kun je hier wel wat vinden! Zit er iets tussen wat je graag aan zou passen, denken ze met je mee! Ze leveren ook erg snel!

Super services

Door de grote drukte, kreeg ik niet onmiddellijk respons maar eens we contact hadden gehad, heb ik een super service gehad, een vriendelijke, snelle en correcte afhandeling van Pure Labels en lachende gezichten bij het schenken van de mooie bloembolpakketjes!

Wat leuk om te horen! Graag tot een volgende keer

Zeer snelle actie na het bestellen van producten

Na een vraag waarop na een telefoontje niet direct antwoord gegeven kon worden, werd ik binnen 30 min. teruggebeld. Bestellingen kunnen erg snel geregeld worden.

Professioneel, persoonlijk, super enthousiast en snel!

Het was erg fijn om zaken te doen met Petra, de combinatie van haar persoonlijke maar ook professionele houding en de mooie geschenken die PureLabels aanbiedt maakten dit tot een waar feest. :-)

Telkens weer een feest de cadeautjes van Purelabels

Een presentje voor "mijn" team is telkens een feest om te geven en wordt met een glimlach ontvangen. Tevens is het contact tijdens de bestelling warm en persoonlijk net als de presentjes, daar wordt ik blij van :-)

Heel tevreden over de relatiegeschenken

Op zoek naar een duurzaam relatiegeschenk kwamen wij uit bij PureLabels. Er werd ontzettend snel gereageerd op onze vragen en we werden hierbij goed geholpen. Na fijn en vlot contact werden de relatiegeschenken binnen een zeer korte tijd geleverd. Erg tevreden!

Mooie, eerlijke producten en vriendelijke service

Ik heb zakjes bloembollen besteld om weg te geven. Met het leuke kaartje erbij echt een blijk van waardering! Het is ook fijn om te weten dat het een eerlijk product is. De service was erg goed en het contact prettig. Voor herhaling vatbaar!

Mooie producten en een snelle service

Mooie organisatie met achter het geschenk een verhaal en betekenis voor de maatschappij. Daarnaast een snelle service.

Persoonlijk, snel en keuze genoeg

Er wordt met je meegedacht en snel gehandeld. Er is genoeg (fairtrade!) keuze. Ons presentje ziet er top uit en kwam, ondanks de korte termijn, zelfs mét gepersonaliseerde kaart.

Leuke items en goed geregeld

Fijn om de medewerkers te kunnen verrassen op de dag van de pedagogisch medewerker en meteen bij te dragen aan een goed doel.

Super service, snelle levering en enorm vriendelijk.

Erg mooie en leuke spulletjes te koop! Snelle reactie op de mail en bestelling perfect tijdig geleverd. Voor herhaling vatbaar.

Dank je wel Corina voor je mooie review en graag tot een volgende keer!

Passend presentje en super service

Hele fijne ervaring met Petra van Pure labels. Op korte termijn had ik een passend presentje nodig. Via mail en telefonisch contact kwam er snel een passend aanbod en de volgende dag al afgeleverd! Het presentje voldoet helemaal aan mijn verwachtingen. Wat ik erg waardeer is de persoonlijke touch en aandacht. Een volgende keer ga ik weer naar Pure labels.

Danjewel Stephanie, we zien je graag terug!

Alles (assortiment - bestelling - levering ) super geregeld! - Aanrader!!

Voor mijn organisatie brievenbuspresentje besteld bij PureLabels. Ze hebben een mooi assortiment, alles kan met eigen logo (gepersonaliseerd worden). Ziet er echt supernetjes uit. Verzending kan in overleg. Echt top geregeld. En het goede doel steunen doordat de presentjes gemaakt worden in een sociale werkplaats en een deel van de opbrengst naar het goede doel gaat voelt des te beter.

Hoi Corina, dankjewel voor je support!

goeie, leuke producten.

goeie, leuke producten, snelle levering.

Leuk om te horen, dankjewel Natasja

Goede en snelle afhandeling, leuk product

Wij hebben voor onze studenten een hangtuintje besteld met gepersonaliseerd kaartje erbij, als kleine attentie bij het ontvangen van hun bul. Het zag er mooi uit, en de afhandeling ging vlot. Webshop is goed bereikbaar!

Dankjewel Nienke en hopelijk waren jullie studenten verrast met de presentjes!

Prettige samenwerking

Originele geschenken, gemaakt van duurzame producten.

Dank Wanita, het was leuk sparren met jou!

PureLabels is een prettige onderneming. Wij hebben onze wensen doorgegeven, waarna PureLabels met de juiste voorstellen kwam. De levering is tijdig en kwaliteit volgens verwachting.

Dank Janet ook voor jullie vertrouwen als klant van het eerste uur

Goede service !

Fijn contact en goede service. Pakketjes werden zoals besproken, op tijd verzonden.

Dank voor je positieve recensie Lisette!

Eegracht 12 8651 EG Ijlst

06272 52470

Over PureLabels

Bij PureLabels vind je originele relatiegeschenken die bijdragen aan een mooiere wereld. Ieder geschenk in onze webshop heeft een goed verhaal. Wij maken niet alleen de ontvanger graag blij, maar willen ook de gever én de maker een goed gevoel geven. Dat is onze missie. Een deel van de opbrengst van de verkopen van PureLabels gaat naar stichting Make-A-Wish. Zo help je met je aankoop mee om de allerliefste wens uit te laten komen van een ernstig ziek kind. Met de aankoop van een relatiegeschenk bij PureLabels maak je een statement en geef je altijd een geschenk met een hoge impact cadeau!