Eerst andere besteld, kon nog geannuleerd worden na belletje. Andere deur op tijd bezorgd. Alles prima.

Speciaal slot besteld. Overzichtelijke website met technische tekeningen. Snel geleverd.

Alles volgens afspraak en verwachting.

Had twee deuren besteld. Deze werden op de aangekondigde datum en op het vroegst gemelde tijdstip geleverd waardoor ik niet lang hoefde te wachten en weet verder kon met mijn eigen werk. Deuren werden netjes binnen neergezet.

Slechte informatievoorziening, lange levertijd en verkeerde product

Bij deurenexpress garnituur besteld voor twee deuren. Geen levertijd vermeld op de website. Ruim 13 euro betaald voor verzending. Na twee weken een verzendbevestiging ontvangen, zonder manier van verzending of track and trace. Weer vijf dagen later ontving ik een envelop met twee zegels er op (ruim 13 euro?), met daarin garnituur van een ander merk, zonder bevestigingsmateriaal. Op een antwoord op mijn mail met het verzoek tot correctie zal het wachten ook wel weer lang duren…

Slecht.

Na goed contact met meneer, 7 Svedex deuren besteld, echter bleek er na levering 1 onjuiste maat te zijn ( verkeerde maat doorgeven ). Contact opgenomen met het bedrijf zelfde dag, helaas kan de deur niet retour, omdat de Svedex deuren onder “maat” werk deuren vallen, echter betreft dit een gangbare maat. Ook aan gegeven dat wij graag weer de juiste maat voering bij hun willen bestellen, echter komt er van Deurenexpress géén enkel mee dekend aanbod. Terwijl ten tijde van bestellen levertijd 4 weken zou bedragen (zwart wit op de mail) al 2 keer verzet is. Blijkbaar is dat normaal en moet de consument dat maar accepteren.

Tevreden .

Ondanks een kleine vertraging , bestelling in goede orde ontvangen . Uitstekend geholpen door de klantenservice . Het bestelde product is zijn geld waard . Een betrouwbaar adres

Zeer snelle levering van mooie handgrepen.

Op vrijdag had ik nieuwe handgrepen besteld bij Deurenexpress. Deze werden snel geleverd, al op dinsdag had ik ze in huis. Handgrepen waren netjes verpakt en zagen er mooi uit.

Deuren niet zoals afgesproken

3 Geluidswerende deuren en 2 normale deuren besteld, normale deuren in orde maar de geluidswerende helaas niet. Kozijn-deurcombinatie op tijd geleverd en chauffeur heeft ze keurig in de garage geplaatst, toen we ze 2 weken later gingen plaatsen bleken de geluidswerende deuren van geen kant te kloppen. Onderkant en bovenkant beschadigt, nietjes om strip te bevestigen waren te ver door het kozijn geschoten en deuren bleken niet te sluiten. Dit gemeld bij "Deurenexpress" en konden een compensatie van precies 20 euro krijgen, onze aannemer is ca. 4 uren bezig geweest om deuren netjes en passend te krijgen. Maar dit bleek lastiger dan gedacht te zijn, deuren steken namelijk 1 cm uit. Gaan nu met veel moeite dicht maar niet op de manier zoals het zou moeten, het ziet er ook erg slecht uit aangezien ze dus niet volledig in het kozijn vallen. Tevens werken de strips onderaan niet bij 2 deuren, aantal keer gevraagd of ze met een goede oplossing willen komen maar ze blijven bij een maximale vergoeding van 20 Euro. Veel geld uitgegeven maar klantvriendelijkheid en behulpzaamheid ver onder peil

Deur laten frezen, zeer slecht!

Na een skantrae te hebben besteld, zonder frezing van de scharnieren. Contact gezocht met deurenexpress en ze hebben me laten weten dat zij dit ook doen. De maten van mijn scharnieren doorgegeven (via mail) en uiteindelijk te klein gefreesd?? Teruggebeld en ze gaven aan niet de (volledige) kosten willen vergoeden? Nog een discussie aangaan, terwijl alles via de mail was vastgelegd?

Super goeie service

Zeer snelle levering en service

Betaalbaar geïsoleerde deur met uitstraling

Na enige offerte's besloten om de voordeur zelf te vervangen. Na wat zoek werk voor een Cando deur bij deurenexpress gekozen. Website duidelijk, de deur makkelijk te configureren en snel geleverd

Perfecte service

Perfecte service. Behulpzaam

Wat een tegenvaller na 3maanden levertijd

2 deuren besteld, allebei met schade.

Prettig bedrijf om zaken mee te doen.

Bezorging volgens afspraak en zeer vriendelijk., communicatie met het bedrijf verloopt uitstekend.

top geleverd zoals afgesproken

Precies geleverd zoals afgesproken en verwacht

Goede en snelle service

Goede ervaring met dit bedrijf. Duidelijke omschrijving van de bestelde deuren op de website en een nette en duidelijke correspondentie betreft de levering

levering deuren is keurig op tijd afgeleverd.

Matig

Niet leveren volgens opgave website ( + 1 maand ) Kwaliteit product net voldoende. Afwerking niet volledig. Moet zelf nog stukken verwijderen alvorens kozijn geplaatst kan worden

De deuren werden kaal UIT de verpakking geleverd, met beschadigingen en plekjes. Deze moesten eerst gerepareerd worden.. Wij hebben eerder Skantrae deuren elders gekocht en die zaten netjes in verpakking. De bezorging was wel op tijd en zeer vriendelijk.

Keurig op tijd

Idem

Er was iets mis gegaan met mijn bestelling maar dit werd heel snel geregeld, top service

Deskundig en snel

Deskundig advies en snelle levering

Netjes, correct

Snelle bezorging, goed verpakt en factuur netjes meegeleverd.

Snelle order afhandeling

Goed product