Heerlijk vlees, bezorging kan beter.

Voor de 2e keer besteld, heerlijk vlees; mals en zeer smakelijk! De bezorging kan echter beter. De eerste keer was de bestelling grotendeels ontdooid, dit is destijds keurig opgelost door Jager en Boer. Deze 2e bestelling had ook enkele stukken vlees die al gedeeltelijk ontdooid waren. En deze laatste keer waren er ook verpakkingen bij die niet vacuĆ¼m verpakt waren, wat ik nogal bijzonder vond.

Prima kwaliteit

Heerlijke malse steaks

Netjes verpakt en afgeleverd

Ondanks dat ik op een waddeneiland woon is het pakket vlees netjes en koud afgeleverd. Goed verpakt met ijspacs.

?

Tegenvallend

Pakket kwam drijfnat aan en de bestelling was niet compleet

(H)eerlijk vlees en lekkere lokale producten.

Fantastische (web) winkel met zeer goede producten en een persoonlijke benadering; dat zie je vandaag de dag niet veel meer. Ben er al jaren klant en ik haal mijn vlees nergens anders meer. Echt een aanrader.

Heerlijk vlees en er werd geregeld dat het bezorgd werd toen afhalen geen optie bleek.

Alles zoals het hoort

Alles verlopen zoals het hoort en op gestelde tijd geleverd

Prima vlees

Goede levering, en kwaliteit. Alleen varkenswangen moet ik nog krijgen, dus nog niet bekend, en van de gans jammer dat het vel eraf was ivm bakken. Maar zeker voor herhaling vatbaar.

Altijd goed

Heb meerdere bestellingen gehad, goede kwaliteit en service

Zeer betrouwbaar vlees Heerlijk van smaak

snelle levering, maar heel laat de track&trace

Erg lekker en zeer snelle levering. Als er iets mist krijg je meestal vervanging of snelle nalevering.

Is heel goed

Is heel goedIk bestel vaker

Altijd blij met Jager en Boer

Tevreden met alle producten, alle hebben prima kwaliteit.

heerlijk vlees en goede kwaliteit en goede service

Goede kwaliteit en goede service

perfecte lamsracks

heb uw rececpt voor de bereiding in de oven gebruikt.Mijn gasten hebben er volop van genoten.

Mooie kwalitatieve, eerlijke en heerlijke producten. Ben blij met deze winkel. Mooie aanvulling op de biologische winkels in Zwolle.

goede dienstverlening

---

Geweldige producten!!

Je proeft het verschil! De smaak van de biologische producten proef je direct. Een geweldig en uniek concept in Zwolle.

Lekkere vleessmaak met vriendelijke bezorging.

We hadden onverwachts een extra gast bij het eten. Snel naar de supermarkt voor wat extra vlees. Smaak testen natuurlijk . Vlees van jager&boer was als eerste op. Van de supermarkt voor de helft. Een groot verschil in smaak. Mooi om te zien waar de voorkeur naar toe ging.

Prima best gedaan voor mijn artikel

Topproducten en attente service

Heel prettig. J&B denkt mee, zorgt dat alles wat bedteld is keurig klaar ligt en on top of it zat er nog een lekker extraatje bij.

Toppers

Goed geleverd en top kwaliteit

Netjes en snel

Netjes en snel geleverd.