Prima geregeld

De bestelling lag klaar, volgens afspraak. Heerlijk vlees.

geweldig

Het werd snel geleverd en de producten zijn geweldig. Ze smaken heerlijk en het bewerken is een feest want eerlijk vlees zonder extra vocht kan je in de supermarkt niet meer vinden. Ik heb iedereen verteld over jullie dus er zullen meer mensen gaan bestellen :D

Zeer lekker vlees helaas was het wel al ontdooid toen het binnen kwam.

Netjes en verzorgd, voldoende naar het gene voor een gezellige avond is besteld, chapho Kom zeker terug.

Goed en lekker

Het vlees word bevroren geleverd en het is heel goed kwaliteitsvlees. En super lekker, vlees zoals de natuur het bedoeld heeft

prima kwaliteit, mooi verpakt vriendelijke bediening

zie boven

Lekker mals

Makkelijk, snel en ruime keus en van goede kwaliteit, aanlevering ig zeer goede gekoelde vorm, blijf bestellen.

Heel vers wild en snel en goed geleverd.

Eerste keer dat ik wild online heb besteld en zeer goed ervaring hiermee. Heel erg vers en mooi wild. Biologisch wild uit Nederland. Onlangs weer besteld bij Jager en Boer. Ik kant iedereen aanbevelen.

Vlotte levering

Slechte bezorging en veel spam

De bestelling werd niet op de afgesproken dag bezorgd. Mijn duifjes lagen daardoor 10 uur lang ongekoeld bij een buurman. Verder heel veel ongevraagde e-mails na afloop van de bestelling.

Vlees is top, service kan beter

Ik bestel regelmatig bij Jager&Boer. Het vlees is altijd goed. Ik heb echter twee keer achter elkaar een incompleet vleespakket gekregen waardoor ik terug moest naar de winkel. In het verleden ook wel eens laten bezorgen, maar dan kon ik geen dag of tijdstip kiezen en heb ik wel eens een telefoontje op werk gekregen 'ik sta nu voor de deur'. Dat kan beter.

Het smaakte weer geweldig .

Wij hebben gesmuld! Helaas ben ik alleen (weduwe) en zal ik voor mij alleen niet snel iets bestellen, ook wel omdat er een behoorlijke verstuur prijs aan zit. Mijn volgende bestelling zal vast kalfslever zijn, vind ik heerlijk! Vriendelijke groeten Marjolein Derschow

Geweldig correct en top producten.

Goede service. Chapeau. Voor iedereen aan te raden.

perfect

in een zin super

Heerlijk en goede kwaliteit

Zeer goed geleverd goede kwaliteit en heerlijk vlees

heel goed

producten prima,goed van smaak.

Gewoon goed

Goed vlees, snel geleverd

Het bestelde wild was erg smakelijk en snel geleverd.

Heerlijk vlees voor de feestdagen

Onze kleine kalkoen was heerlijk mals voor de kerst maaltijd en wij hebben later genoten van de lams rack en kwartels. Fijn biologisch. Uitstekend.

prima eerste ervaring.

Mijn bestelling was even zoek in het systeem, maar omdat de kerstdagen voor de deur stonden werd er snel gehandeld en een nieuwe toegezonden. Producten voor zover verwerkt waren prima. advies voor Jager&Boer geef aan op de verpaking dat het een gekoelt produkt is. Voor de rest prima ervaring.

Helemaal top

Snelle levering, zelfs kort voor het kerstweekend. Alles tip top verpakt en goed gekoeld. En dan het vlees, jammie!! De truffelkaas was ook heerlijk!

Heerlijke kalkoen en uitstekende service

Een paar dagen voor Kerst heb ik eerst telefonisch contact gehad om er zeker van te zijn dat de kalkoen op tijd geleverd zou worden. Met een paar goede tips op zak voor bewaren bereiding kreeg ik het vertrouwen dat op tijd geleverd zou worden. Online besteld en de volgende dag in huis. De smaak was uitstekend! Bedankt!

Goed vlees

Heerlijk vkees, goede service en lieve mensen!!

Heerlijke stoofschotel

Goed gegeten