Smaakt heerlijk

Kwaliteit van produkten prima, maar verpakken matig.

Online besteld

Voor 1e kerstdag wildpoulet besteld. Het werd zoals aangegeven op de juiste dag geleverd zodat we er een heerlijke schotel van konden maken. Wat hebben we gesmuld van het heerlijke wildstoofschotel. Dit ga ik zeker nog eens doen. Zeker een Aanrader!

Al mijn bij jager en boer gekochte producten, van gourmet tot wildschotel, zijn van hoge kwaliteit.

Geweldig personeel verkoopt mij vanaf mijn eerste kennismaking met de winkel hoogwaardige producten. Van wildstoof tot bakbloedworst. Van wildsoep tot lamskotelet.

De ossenhaas was fenomenaal

Persoonlijk vind ik het wildvlees niet ideaal voor op de gourmetplaat. Maar het wildvlees was wel van topkwaliteit. De ossenhaas zal zeker vaker worden besteld ook als het geen Kerstmis is. Hierbij nog de beste wensen voor 2024. Het vlees was goed verpakt en de bezorging was prima.

Zeer goed goede kwaliteit snel en goed geleverd

Uitstekend!

Bestellen is eenvoudig en levering precies op tijd.

Kwaliteit proef je!

Héérlijke kalkoen, bestellen en afhalen volgens afspraak. Prima service en lekker vlees. Recepten op de site zijn ook top!

Is erg goed

Ik haal zo af en toe bij jullie vlees ik vind het ook super dat er recepten bij staan ik ben alleen maar positief en beveel jullie veel aan

Super goed en super geregeld

Ik heb hetceten laten bezorgen en het was super goed verpakt. De ganzenborst was heetlijk

Perfecte service!

Online besteld. Zowel producten als de levering fantastisch! Goed verpakt, prima contact en snelle levering. Voor ons voor herhaling vatbaar. Wij gaan vaker bestellen. Dank!

Waardeloos

Heel fijn als een deel van de bestelling ontbreekt 2 dagen voor kerst. Als je gasten hebt die ook echt willen eten dan zou ik elders zoeken.

Uitstekende service. Met mijn vragen kon ik goed terecht.

De bestelde kerstkalkoen is goed aangekomen via de post. Met nog een extra traktatie erbij. Feestje!

Prima service, uitstekend wild

Zoals altijd komen de bestelde producten in uitstekende conditie aan. Alles is goed verpakt en de koelelementen vormen samen met de speciale verpakking een koude omgeving, zodat de bevroren producten goed bevroren blijven. Ook wordt er snel gereageerd op email.

Keurige bezorging

Vlees ziet er goed uit

Komen afspraak niet na!

Goedemorgen, we kregen gisterenavond een bericht van post. NL, dat het wildpakket vandaag wordt geleverd… De afspraak is de 23e. Hier ben ik niet blij mee. Als ik niet aankan op de afspraak, gooit wel mijn planning in de war! Bij eventuele wijzigen zou contact wel zo correct zijn geweest. Groeten, Fam R ten Duis

Uitstekend. Alles keurig verpakt en ingevroren geleverd

Hetzelfde als hierboven beschreven

Prima vlees

Maar dat het een dag langer onderweg was, dan gepland, is geen prettig idee. Vlees was gedeeltelijk ontdooit en dat vervolgens weer in de vriezer. Weet niet wat het met de smaak doet. Maar gewoon het idee.

uitstekend

uitstekend, snelle levering, prima vlees

Goede kwaliteit wild

De wild (borrelplank, ganzenborst en wild zwijn poulet) was van uitstekende kwaliteit. Levering aan huis is ook goed verzorgt.

Geen koelelementen of transport in gekoelde wagen.

Het wagyu vlees was half ontdooit ! In de diepvriezer gestoken hopelijk is het nog goed met oudjaar!

Vlees ziet er goed uit nog niet gegeten

Vlees ziet er goed uit nog niet verwerkt of gegeten. Echter kwam heb deels al ontdooid aan. De beoordeling is dan meer gericht op het verzenden.

Prima.

Bestelling kwam netjes ingepakt en goed gekoeld aan. Was niet ontdooid.

Zorgvuldig, op tijd en leuk extraatje erbij

Ik wilde nog wat meer van het vlees en dat werd keurig bij geleverd en op tijd in huis, ik kijk uit naar de kerst waar ik het vlees op tafel kan zetten

Vlees zag er goed uit maar was bij levering deels ontdooid.

Het vlees is netjes en optijd geleverd. De saucijzen uit het pakket waren echter al voor het overgrote deel ontdooid en kon ik niet opnieuw in de vriezer leggen.

Zeer goede kwaliteit van de geleverde producten.