Vlees ziet er goed uit nog niet gegeten

Vlees ziet er goed uit nog niet verwerkt of gegeten. Echter kwam heb deels al ontdooid aan. De beoordeling is dan meer gericht op het verzenden.

Prima.

Bestelling kwam netjes ingepakt en goed gekoeld aan. Was niet ontdooid.

Zorgvuldig, op tijd en leuk extraatje erbij

Ik wilde nog wat meer van het vlees en dat werd keurig bij geleverd en op tijd in huis, ik kijk uit naar de kerst waar ik het vlees op tafel kan zetten

Vlees zag er goed uit maar was bij levering deels ontdooid.

Het vlees is netjes en optijd geleverd. De saucijzen uit het pakket waren echter al voor het overgrote deel ontdooid en kon ik niet opnieuw in de vriezer leggen.

Zeer goede kwaliteit van de geleverde producten.

Duidelijke communicatie en snelle levering

Prima ervaring. Werd van aanvullen van voorraad tot verzending op de hoogte gehouden.

Hier voor het eerst besteld het vlees is van goede kwaliteit het enige minpuntje vind ik dat het vlees al wat was ontdooit ik ga zeker weer bestellen.

Goed geholpen

Op de oorspronkelijke bezorgdatum bleek ik plotseling niet thuis te zijn. Na een telefoontje geregeld dat het een dag later kon bezorgd worden. Flexibel bedrijf, chapeau

Ziet er allemaal heel verzorgd uit.

Een snelle levering mooi verpakt, zodat het goed overgekomen is. Prima kwaliteit. Twee aandachtspunten: de koelzakjes wat zit erin? Geef aan in welke bak het weggegooid kan worden. Mijn bestelling werd in twee keer geleverd. Neem even contact op, om evt beide zendingen toch in een keer te mogen versturen. Had in mijn geval goed gekund.

goed verzorgd prima.

Prima verpakt

Goed verpakt. Maar sommige artikelen waren niet bevroren,Heb het snel in de diepvries gedaan. Hoop dat het de smaak niet beinvloed

Keurig verpakt en op tijd afgeleverd.

Ik heb het product nog niet gegeten dus daar kan ik nu nog niks over zeggen.

Altijd goed, helaas had ik 2 potten rolpens die leeggelopen waren. Verder perfect!

Vlotte levering

Goede levering en op tojd

Prima, maar niet helemaal goed.

Door ziekte toch maar online besteld. Bestelling goed verwerkt. Message om geen kalfsleverworst als cadeau te geven helaas geïgnoreerd, dus weggegooid. Ik had iets anders voorgesteld, maar dit hoefde niet. Bestelling éen dag vertraagd en daardoor deels ontdooid. Dit is geen veiligheidsprobleem, maar leid tot waterafscheiding en uitdroging. Dus als het kan, is zelf ophalen toch een betere optie.

Alles prima in orde!

Overzichtelijke website en bij bestelling direct een bevestiging. Ook de bestelling werd op de aangegeven dag en tijd bezorgd.

Prima.

Bezorging is prima, de producten zijn prima, kortom ik ben een tevreden klant.

Goed vlees

Lekker vlees alleen die kipsnitzels en cordonblue dat vlees is geen kipvlees zoals ik verwachte Totaal geen structuur Lijkt wel kauwgom Maar de rest is tot nu toe prima

Volledig verast over kwaliteit

Voor de eerste keer besteld en erg verrast door eerstens de zorg voor de verpakking maar daarna over de kwaliteit van de wild- en stoofschotels. Wij wilden dit testen voor ons kerstdiner en hiermee gaan we moeiteloos onze gasten heel blij maken. Top producten

BBG was waanzinnig lekker!!

Dit was een mooie gelegenheid om al het onbekende te proeven!

Erzou iets extra’s geleverd worden maar dat zat er niet bij.

Geweldige service benieuwd naar het vlees

Vragen werden super snel beantwoord en in de antwoorden klinkt passie en vakmanschap door. Wij hebben voor de kerstdagen vlees besteld en ik ben enorm benieuwd

Correcte afhandeling.Prima kwaliteit.

Prima op tijd afgeleverd. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Pakket is goed aangekomen.

De inhoud was nog wel gekoeld maar van bevroren was geen sprake meer. Toch waren de producten nog in orde!

Blijmarkt 11 8011 ND Zwolle

+31 38 422 3447