Laden reviews...
Laden reviews...
43 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Beoordelingen benadrukken over het algemeen snelle levering en behulpzame klantenservice. Verpakking wordt vaak als goed omschreven en de producten voldoen aan de verwachtingen. Een paar beoordelingen melden vertragingen of betalingsproblemen, maar het team reageert meestal snel en lost problemen effectief op. Over het geheel genomen is de ervaring positief met sterke punten in levering en klantenservice.
Heel vriendelijk, behulpzaam, sociaal en betrouwbaar
Beveelt aan
16 June 2026
Delano
Leidschendam
Verpakkingswebwinkel geeft goede service, producten zijn van kwaliteit en betaalbaar, ze hebben een snelle levering en alles is altijd netjes verpakt,
Beveelt aan
13 June 2026
Dervis
Arnhem
Makkelijk om dit produkt te krijgen
Beveelt aan
11 June 2026
Johan
Nunspeet
Telefonisch goed bereikbaar.
Beveelt aan
8 June 2026
Maureen
EDE GLD
Vriendelijk en vakkundig geholpen , altijd snelle levering Komen hun afspraken na Netjes en goed verpakt Ik geef dit bedrijf een cijfer 10. Heel te vreden .
Beveelt aan
13 May 2026
Herm
Bobeldijk
Fijne ervaring. Er zat wat vertraging op de levering. Dit werd netjes gecommuniceerd met de keuze om de bestelling voort te zetten. Uiteindelijk kwam de bestelling zeer snel.
Beveelt aan
2 April 2026
Damian
Ridderkerk
Ik wil hierbij mijn zeer negatieve ervaring delen met verpakkingswebwinkel.nl. Op 05/12/2025 heb ik een bestelling geplaatst en betaald via de betaallink op hun website. Het bedrag is correct van mijn rekening gegaan. Volgens de verificatiepagina van Mollie staat de betaling ook gewoon als “geslaagd”. Tot op heden heb ik echter nog steeds niets ontvangen. De webshop schuift de verantwoordelijkheid af op hun betaalverwerker Mollie en beweert dat er iets fout gelopen is, terwijl alle bewijzen aantonen dat de betaling wel degelijk is uitgevoerd. Ik zit dus zonder bestelling én zonder geld. Voor mij voelt dit als pure ********ij. Ze nemen geen verantwoordelijkheid en lossen het probleem niet op. Wees voorzichtig als je hier bestelt.
Beveelt niet aan
23 March 2026
Loic
Stabroek - belgie
Beste Loïc,
Bedankt voor uw review en het delen van uw ervaring.
We begrijpen dat de situatie rondom uw bestelling voor verwarring en frustratie heeft gezorgd, en daarvoor bieden wij onze excuses aan. Inmiddels is het pakket gelukkig bij u afgeleverd.
In uw geval was er sprake van een incidentele storing bij onze betaalpartner, waardoor uw betaling pas later zichtbaar werd in ons systeem. Hierdoor is de verwerking van uw bestelling vertraagd. Dit betreft een uitzonderlijke situatie buiten onze directe invloed.
Uiteraard vinden wij het vervelend dat dit zo is gelopen en begrijpen wij dat dit voor u niet transparant overkwam. We nemen dit soort situaties serieus en blijven onze processen verbeteren om dit in de toekomst zoveel mogelijk te voorkomen.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak en bedankt voor uw geduld.
Met vriendelijke groeten,
Het team van de Verpakkingswebwinkel!
Goede kwaliteit , ik ga er nog meer bestellen
Beveelt aan
16 March 2026
Erik-Jan
Venlo
Ik heb de bestelling, nadat het bericht om te halen, opgehaald. Snelle reactie
Beveelt aan
16 March 2026
Erick
Arnhem
Product snel ontvangen en zijn zoals omschreven
Beveelt aan
7 March 2026
Osman
Barendrecht
Goed materiaal, goeie service en snelle levering.
Beveelt aan
4 March 2026
dirk
Hamme
Klantenservice doet iets extra's
Beveelt aan
19 February 2026
Erik
Dieren
zeer tevreden
Beveelt aan
19 February 2026
Petra
Groot-Ammers
Bestellen gaat makkelijk. Aangegeven dat we de verpakkingen wilden komen ophalen. Even gebeld en alles stond netjes klaar!
Beveelt aan
11 February 2026
Marjan
Eemster
Er wordt geadventeerd met volgende dag verzending,maar het heeft 6 dagen geduurd dus veel te lang.
Beveelt aan
9 February 2026
Joke
Varik
Deze mannen verstaan hun vak en denken graag met je mee. Zo krijg je precies wat je nodig hebt. Ook ophalen is heel flexibel en makkelijk. Top producten ook, en helemaal niet duur.
Beveelt aan
1 February 2026
Alexander
Biddinghuizen
Ik heb nu al meerdere keren een bestelling geplaatst. Het gaat allemaal super makkelijk. Het wordt netjes afgeleverd hoe groot je bestelling ook is. Kort samen gevat is het een goede bedrijf waar je makkelijk je bestelling kan plaatsen en op tijd je bestelling kan verwachten.
Beveelt aan
26 January 2026
Uğur
Terborg
Vlot verlopen. Goed verzonden. Degelijk product.
Beveelt aan
21 January 2026
Lucas
Leuven
Tevreden over de producten
Beveelt aan
21 January 2026
Markus
Emmen
Goed voor elkaar
Beveelt aan
21 January 2026
Hendrie
Raalte
Hele fijne ervaring met deze verpakkingswebwinkel. Ik had jerrycans besteld en vooraf per mail gevraagd of ze twee extra sluitringen wilden meeleveren, omdat ik thuis nog een oude jerrycan had waarvan de sluitring niet meer goed was. Dat was geen enkel probleem. Ze dachten meteen mee en gaven aan dat ik het gewoon bij de bestelling kon vermelden. Alles is netjes geleverd zoals afgesproken en de communicatie per mail was snel, vriendelijk en behulpzaam. Mijn probleem is volledig opgelost: ik heb nu voldoende nieuwe jerrycans én mijn oude jerrycan kan ik weer gewoon gebruiken. Absoluut een aanrader door de goede service en klantvriendelijkheid.
Beveelt aan
19 January 2026
Daniël
Oosterhout
Deze firma is zeer attent, controleert en corrigeert de bestellingen, gaat in overleg indien nodigen alles komt op tijd en goed verpakt aan volgens afspraak. Mooi bedrijf.
Beveelt aan
18 January 2026
Mirko
Schagerbrug
Bedrijf duidelijk & snel. Produkt geheel volgens verwachting, top!
Beveelt aan
15 January 2026
Jan-Willem
Fijnaart
Product ziet er goed uit. Zeer te vreden.
Beveelt aan
14 January 2026
Willem
Strijen
Snelle levering
Beveelt aan
2 January 2026
Maureen
EDE GLD
Celsiusstraat 9
6716BZ Ede
Branch
Reclame, Drukwerk
Specializations
Verpakking, Dozen
Webshops_aangepast