Goed advies en snelle levering!

Het persoonlijke contact voor de advisering van het product en de prijs kwaliteit is uitmuntend. Twee weken na het advies stond de monteur al op de stoep. Netjes geplaatst in de meterkast. Direct heerlijk zacht water. Kan niet beter.

Heerlijk Z8 water

Huisbezoek uitleg en situatie bekijken, nette offerte uitgebracht. Duidelijk en herleidbaar verhaal. De offerte is prijs kwaliteit scherp. Productie kwaliteit zeer goed. Installatie vakmanschap door monteur en denkt mee in oplossingen Inmiddels is de installatie 3 weken geleden. Bedrijfszekerheid top. Net de eerste regeneratie achter de rug. Ben er door heen geslapen. Rustig. Zout verbruik nog niet kunnen meten. Zout aanslag 0 in water koker. Vaatwasser en wasmachine hebben minder reinigingsmiddel nodig en minder tijd omdat er sneller verwarmd wordt. CV ketel stook profiel nog niet onder de loep genomen. De installatie doet wat wij er van verwachten. Wij zijn er blij mee en zeer tevreden over de afhandeling van Z8 water

Het water is zacht, lekker en geen kalk.

Ik ben blij dat ik een Z8 Waterontharding heb aangeschaft. Het water is zacht, lekker en bevat geen kalk. Mijn waterkoker en douch cabines hebben geen kalk aanslag meer. Z8 werkt geheel automatisch. Het re-genereren gaat vanzelf. Je merk eigenlijk niks. De monteur heeft dit apparaat bij mij goed afgewerkt. Wij zijn erg tevreden. Groet, Fam. Lim

Goed aan huis advies en installatie goed uitgevoerd

Goede advies en uitleg aan huis wat als sterk pluspunt is ervaren. installatie ook prima verzorgd. Nu 1/2 jaar in gebruik en zijn zeer tevreden

Goede service en erg tevreden met de waterontharder!!!

De aanvraag van de waterontharder liep zeer vlot! Er werd meteen contact met me opgenomen voor een afspraak. Paar dagen erna kwam een vertegenwoordiger het werk opnemen. Een erg vriendelijke en profesionele man. Hij dacht erg goed mee met het installeren van de waterontharder in de meterkast, zodat alles mooi en overzichtelijk in me meterkast zou passen. Ook de montageafspraak verliep zeer goed! Monteur had niet lang nodig en gaf een volledige uitleg hoe de waterontharder werkte en waar je op moet letten. Na een aantal maanden gebruik kan ik niets anders zeggen dan dat ik zeer positief ben. Geen kalk, tijdens het douchen voel je duidelijk zacht water, waardoor je minder zeep nodig heb en ook heb ik mijn koffiezetapparaat nog geen een leer hoeven ontkalken. Wij hebben warmtepompinstallatie in ons huis en ook deze installatie heeft door de waterontharder minder onderhoud nodig. Al met al zeer tevreden over de kwaliteit en service van z8 waterontharders! Zeker een aanrader!

werkt goed

netjes gewerkt, goede oplossingen gevonden voor de installatie in de meterkast. instructie boekje even als het display is niet helemaal van deze tijd, maar prima werkbaar.

Goedemiddag Jeroen, Bedankt voor het compliment over installatie en onze werkwijze! Tevens ook bedankt voor de feedback over het instructieboekje en het display. Zo worden we iedere dag beter als bedrijf en kunnen we een nog sterker product in de markt zetten en en nog betere service verlenen. Op dit moment zijn we al enige tijd druk achter de schermen bezig met de ontwikkeling van een nieuwe display, eveneens het instructieboekje welke meegeleverd wordt bij installatie. Mocht er ooit nog wat zijn waarin we kunnen ondersteunen of helpen, dan vernemen we dit graag. Nog jarenlang kalkvrij plezier van uw waterontharder toegewenst. Vriendelijke groet, Team Z8-Water (www.z8-water.nl)

prima water ontharder

goede installatie en fijn om onder zacht water te douchen.

Ha EV, Bedankt voor de complimenten over installatie en onze waterontharder. We zullen onze monteur het compliment doorgeven! Nog lang veel plezier toegewenst van de waterontharder. Prettig weekend en vriendelijke groet, Team Z8-Water (www.z8-water.nl)

Geweldige service

Top product en geweldige service

Ha Mart, Fijn om te lezen dat ons product en service zo goed zijn bevallen. Dank voor de mooie complimenten! Nog lang veel plezier toegewenst van de waterontharder. Prettig weekend en vriendelijke groet, Team Z8-Water (www.z8-water.nl)

Geweldig,

Geweldig voor het gebruik van het water op zich maar ook voor het onderhoud van je huis , badkamer en dergelijke, dat bespaar je een hoop werk , geen witte aanslag meer en ook de kranen blijven mooi

Beste Marcel, Fijn om te lezen dat de waterontharder als geweldig ervaren wordt. Nog veel jaren plezier toegewenst van uw Z8-Waterontharder. Dank voor de keuze en vertrouwen in ons, ons bedrijf en onze waterontharders. Prettig weekend en vriendelijke groet, Team Z8-Water (www.z8-water.nl)

Het bevalt mij zeer goed!

Ha Corry, Daar zijn wij heel blij mee. Hier doen we het immers allemaal voor! Nog heel lang heel veel plezier ervan toegewenst. Geniet ervan. Prettig weekend en vriendelijke groet, Team Z8-Water (www.z8-water.nl)

Geen kalk, zacht wasgoed, geen droge huid, zacht haar

Bedrijf reageert direct bij vragen en is zeer behulpzaam. Geen kalkaanslag meer, geen wasverzachter, alles is heerlijk zacht, het wasgoed, geen droge huud meer na het wassen en mijn haar zit ook veel beter. Apparaat past in de meterkast, om de zoveel maanden even bijvullen en dat is alles.

Ha Janneke, Daar zijn we immers voor! Als we ergens mee kunnen helpen, dan doen we dat graag. We zullen het compliment hierover doorgeven aan onze klantenservice medewerkers. Altijd leuk om deze terugkoppeling aan hen te mogen geven. Fijn om te lezen dat er geen kalkaanslag meer is, geen wasverzachter meer nodig is en alles fijn zacht aanvoelt. Daar doen we het voor! Nog heel lang heel veel plezier ervan toegewenst. Geniet ervan. Prettig weekend en vriendelijke groet, Team Z8-Water (www.z8-water.nl)

Zeer tevreden met zacht water

Wij zijn zeer tevreden met ons water onthardingssysteem. Goede service, snelle levering en nette installatie. Tot slot heerlijk zacht water wat lekkerder smaakt en bij draagt aan een langere levensduur van onze apparaten.

Ha Marleen, Bedankt voor de prachtige beoordeling, de complimenten en het mooie cijfer. We wensen u nog heel veel plezier toe van het zachte water en de vele voordelen van uw waterontharder de komende jaren. Prettig weekend en vriendelijke groet, Team Z8-Water (www.z8-water.nl)

een nieuwe sensatie

koffie smaakt anders, je huid voelt ozo zacht na het douchen....even wennen aan deze prettige sensatie

Beste M, Wat een bijzonder gevoel is zacht water, toch? Het is inderdaad een aangename en prettige sensatie. Nog heel plezier ervan toegewenst. Prettig weekend en vriendelijke groet, Team Z8-Water (www.z8-water.nl)

Prima kontakt, prima installatie

Zie boven

Beste Jan, Dank voor het mooie compliment over het contact en installatie. Altijd fijn om hier een mooie beoordeling over terug te krijgen. Daar doen we het voor! Nog veel plezier toegewenst van onze waterontharder. Prettig weekend en vriendelijke groet, Team Z8-Water (www.z8-water.nl)

Werkt uitstekend

Heerlijk water. Snel geplaatst

Goedemorgen familie Albers, Daar doen we het voor! We zijn blij om te lezen dat alles vlot verlopen is en is gegaan zoals beloofd. Daar doen we het voor! Een heel prettige donderdag toegewenst. Mochten er ooit nog vragen zijn, dan weet u ons te bereiken. Vriendelijke groet, Team Z8-Water (www.z8-water.nl)

voorteffelijk

we zijn heel goed geholpen en alles is netjes in de kast geinstalleerd. het apparaat werkt ook uitstekend. dus geen klagen

Goedemorgen Yvonne, Bedankt voor alle mooie complimenten, het prachtige cijfer en de aanbeveling. We zijn blij dat alles tot noch toe bevalt, en datzelfde plezier wensen we jullie ook voor de komende jaren toe! :-) Een heel prettige donderdag toegewenst. Mochten er ooit nog vragen zijn, dan weet u ons te bereiken! Vriendelijke groet, Team Z8-Water (www.z8-water.nl)

De informatie vooraf was helder , Z8-water doet wat ze beloofd , komt afspraken na werken snel en netjes ! De werking van de ontharder merkten we vrijwel meteen. De hardheid van ons water was 8+ en daalde snel naar 5. Inmiddels is de hardheid 3 ! Buiten verwachting heel goed resultaat

Goedemorgen Els, Fijn om te lezen dat onze bedrijfsvoering en filosofie bevallen is. Bij ons zijn er drie kenmerken heel belangrijk. Helderheid. Transparantie. Zacht. Dit gaat zowel over ons zachte water als onze bedrijfsvoering! Nog heel veel jaren plezier toegewenst. Mocht er ooit wat zijn, staan we voor u klaar. U weet ons te bereiken. Prettige dinsdag toegewenst, Team Z8-Water (www.z8-water.nl)

goede water ontharder

Vriendelijke en kundige monteur, goede waterontharder

Ha Ben, Ik heb het compliment over de monteurs doorgegeven, dat zal hij leuk vinden! Nog jarenlang plezier toegewenst van onze waterontharder. U ook hartelijk dank voor de fijne communicatie tussentijds en uw keuze in de betrouwbaarheid en kwaliteit van Z8-Water. Prettige dag toegewenst, Team Z8-Water (www.z8-water.nl)

Prima apparatuur en aftersales service

Apparatuur vlot geplaatst, goede adviezen gegeven en ook bij vragen naderhand is de be antwoording snel. Meerdere buren hebben inmiddels ook interesse.

Goedemorgen Peter, Bedankt voor alle complimenten. Met name het compliment over de aftersale service vinden wij fantastisch. We doen er altijd alles aan om de klant niet alleen maar bij aanschaf als klant te zien, maar gedurende het hele traject en de tientallen jaren daarna. Wij staan altijd voor u klaar bij vragen, hulp of ondersteuning. Leuk om te lezen over de buren! Mochten zij ook interesse hebben kunnen ze altijd contact met ons opnemen om te kijken naar de mogelijkheden. Als zij voor een waterontharder kiezen, profiteren u en uw buren allebei van onze 'burenkorting'. Altijd mooi meegenomen! Nog heel veel plezier in gebruik toegewenst. Een prettige dinsdag toegewenst, Team Z8-Water (www.z8-water.nl)

Fantastisch water ook om te drinken

Een heel goedemorgen familie Kuperus, Onthard water smaakt heerlijk. Aanrader van ons, probeer ook eens de koffie en thee uit. De smaak hiervan is ook merkbaar voller. Nog heel lang plezier toegewenst van onze waterontharder. Een vriendelijke groet, Team Z8-Water (www.z8-water.nl)

Goed, Snel, Betaalbaar en gewenst resultaat

Goed, Snel, Betaalbaar en gewenst resultaat

Ha Peter, Kijk! Dat is nog eens een krachtige beoordeling. Hartelijk dank voor de fantastische beoordeling, lovende woorden en aanbeveling. Nog heel veel jaren plezier toegewenst van onze waterontharder. Een zeer prettige dag toegewenst, Team Z8-Water (www.z8-water.nl)

Ik ben zeer tevreden met de Z8 waterontharder geen kalk aanslag meer merk duidelijk verschil.

Beste Leo, Hartelijk dank voor de lovende woorden. Onze waterontharders maken inderdaad een einde aan kalkaanslag. Fijn dat alles tot dusver zo goed bevalt. Nog veel plezier toegewenst komende jaren van onze ontkalker. Voor vragen, hulp of ondersteuning weet u ons te bereiken. Een zeer prettige dag toegewenst, Team Z8-Water (www.z8-water.nl)

Perfect!

Bevalt heel goed het zachte water, top monteur, goede service kortom, aan te bevelen!!

Goedemorgen Monique, Bedankt voor alle complimenten! Ook het compliment van de monteur, Jerry, heb ik hem doorgegeven! Alvast bedankt namens hem. Nog heel veel jaren plezier toegewenst in gebruik. Voor vragen in de toekomst staan we altijd voor jullie klaar. Prettige dag toegewenst, Team Z8-Water (www.z8-water.nl)

Superzacht water

geen kalk meer rondom de douche. geen aanslag meer in pannen na het koken van water. Bij het douchen echt een zacht gevoel.

Ha Vincent, Fijn dat het effect van de waterontharder direct merkbaar is. Leuk om dit te mogen lezen! Bedankt voor het nemen van de tijd om een beoordeling te schrijven, ons aan te bevelen en natuurlijk het mooie cijfers. Nog jarenlang plezier toegewenst van onze waterontharder. Voor vragen of ondersteuning weet u ons altijd te bereiken en te vinden. We staan voor u klaar! Een prettige dag toegewenst, Team Z8-Water (www.z8-water.nl)

Heerlijk water

We gebruiken de waterontharder nu enige tijd en zijn er zeer tevreden over. Nergens geen kalkaanslag meer. En lekker water om te drinken. Ook aan de was merken we dat dit zachter is. We zouden niet meer terug willen.

Goedemorgen Sil, Fijn om te lezen dat onze waterontharders doen, waarvoor jullie deze hebben gekozen. Zeg gedag tegen kalkaanslag en hallo tegen het gebruik van minder wasverzachter en een aangenamere smaak van water, koffie en thee. Nog ontzettend veel jaren plezier toegewenst van onze waterontharder. Mocht er ooit iets zijn, dan weet u ons te bereiken. Prettige dag toegewenst. Vriendelijke groet, Team Z8-Water (www.z8-water.nl)

Over Z8-Water

Dag in dag uit, genieten duizenden mensen door heel Nederland van onze Z8-Water waterontharder. Waterontharder kopen of bestellen voor thuis? Wij staan voor je klaar! Met meer dan 25 jaar ervaring, standaard 15 jaar garantie en onderhoud zonder verplichtingen, garanderen wij jou van kalkvrij water. De laatste jaren is de populariteit van waterontharders gigantisch toegenomen. Én dat is natuurlijk niet heel vreemd! Zacht en kalkvrij water is niet alleen goed voor de huid, maar ook beter voor de levensduur van bijvoorbeeld je wasmachine of waterkoker. Meer weten of contact met ons opnemen? Bezoek dan onze website. www.z8-water.nl