Zeer vriendelijk monteur en snelle Montage

Er werd duidelijk gecommuniceerd voorafgaande aan de levering. Vriendelijke monteur, welke alles goed uit had gelegd over de werking. Super fijne ervaring

Waterontharder zonder poespas

Een van de bedrijven die langs is gekomen en eigenlijk vanaf het eerste moment al een goed gevoel gaf. Geen verplichte contracten en andere verborgen zaken die de prijs en garantie aantrekkelijk maken. Gewoon een goede waterontharder die gebruiksvriendelijk is en simpel weg zijn ding doet zonder poespas. Met meer dan 25 jaar ervaring was het bezoek duidelijk en informatief. Plaatsing in de meterkast was helaas niet mogelijk, maar daarvoor kwam men al snel met een andere oplossing. De installatie liep vlekkeloos. Mehmet was zeer kundig en vriendelijk en nam ons mee in het process. Na afloop werd keurig het water getest en werd de hardheid terug gebracht naar 2 / 3. Nu ruim een week verder merken we aan alles dat het water zachter is geworden en zijn wij zeer tevreden met onze ontharder.

Superblij met z8water!

We zaten al een aantal jaar te twijfelen om een waterontharder te nemen of niet. Door de wildgroei van verschillende aanbieder nooit echt ingedoken, totdat we in contact kwamen met Z8-Water. Die hadden een mooi en helder verhaal zonder poespas tegen een mooie prijs! Installatie verliep vlekkeloos en was zo gepiept! En daarna direct genieten van fijn zacht water, echt heel erg blij mee. Geen kalkvlakken meer, dus makkelijk schoon maken en je merkt ook heel erg op je huid die veel minder droog is. Absolute aanrader!

ik merk niet echt verandering t.o.v. daarvoor

ik merk niet echt verandering t.o.v. daarvoor

Personeel, zeer vriendelijk, verplichten je niets. Bij de uitvoering van de afgesproken werkzaamheden, wordt er goed telefonisch bekend gemaakt hoelaat de monteur arriveerd, werken zeer netjes, laten alles netjes achter en geven een goede uitleg. Kortom wij zijn tevreden.

Het werkt echt heel erg blij mee .

Top apparaat

Snelle levering en plaatsing. Personeel zeer vriendelijk en geven duidelijke uitleg vertellen geen sprookjes maar eerlijk hoe het apparaat werkt en doet wat ie moet doen

Heerlijk water

Netjes geregeld , en mooi geïnstalleerd

Zo Z-8 voor huid en was

Blij dat ik deze stap heb genomen, snelle en duidelijke informatie. Ook (door een foutje in de bouw) blij met het support tijden het opstarten van ons apparaat. Hij is net een week geleden aangesloten dus moet het gemak nog ondervinden.

Heel blij mee

We hebben hem vandaag precies 2 weken. In de keuken en badkamer absuloot te merken dat er geen kalk meer is rond kranen, wastafel en douchewand. Vaatwastabletten snijd ik nu door en wasmiddel kan ook gehalveerd worden. Monteur die goed in oplossingen meedacht, waardoor gepland meerwerk aan leidingen niet nodig bleek. Het factuurbedrag werd direct netjes aangepast.

Geen moment spijt

Keurig geïnstalleerd. Resultaat direct te merken. Zacht water.

De waterontharder is geweldig voor mijn huid . Geen kalk meer in de badkamer.

geweldig

Goede informatie en een vriendelijke monteur. Het installeren is netjes en snel gegaan. Ik heb de ontharder nog niet zo lang maar ik merk het wel aan mijn huid. Ik had altijd veel jeuk en is nu bijna helemaal verdwenen. Alleen het drinken is nog wel een dingetje ik ben nog niet aan de smaak gewent ik dronk altijd veel kraanwater maar dat is wel wat minder geworden omdat de smaak toch heel anders is! Dus ik hoop dat ik toch aan de smaak gaat wennen.

Erg blij mee

Zacht water minder zeep geen wasverzachter nodig en kalkvorming over

Zowel de bestelling als het monteren helemaal top

Wie zoekt kent Z8 water niet, maar wie Z8 water kent, die zoekt niet. Helemaal top.

Werkt prima en is stil

Waterontharder werkt prima. Kalk is nagenoeg weg.

Fantastische en snelle plaatsing

Probleemloze plaatsing, voorkomende en hoffelijke monteur (en dat is zeldzaam). Ontharder werkt uitstekend.

Goede prijs, werkt perfect.

Bij de 1e installatie poging ging het mis i.v.m. de boorgaten voor de ontharder. Bij de 2e poging was alles snel gefikst. Zachtheid ingesteld op 2 tot 3 Graden DH om zeepaanslag te voorkomen en om mijn warmtepomp en boiler te beschermen. Ik kreeg er een testset en 2 zakken zout bij en de test werd netjes voorgedaan. PERFECT!

Duidelijk

Alles was duidelijk en de monteur was een vakman erg fijn.

Top geregeld

Netjes geïnstalleerd en voldoet geheel aan de verwachting.

Top apparaat en werkt naar behoren.

Tot op heden werkt de ontharder goed. Het is echter wat feedback van het apparaat wat we missen. Stel de stroom aparter valt uit dan kan dat lang onopgemerkt blijven. Dit geldt ook voor de zout tabletten. Een melding als ze op zijn zou super werken! Maar zijn echter verbeter pinten. Het apparaat werkt top en de installatie ging prettig en vlot.

goed product

prima product en snelle installatie

Snel en zonderproblemen geplaatst, in er heel blij mee

Het contact met het bedrijf was in het begin al een goeie ervaring, ze hielden ons op de hoogte en was duidelijk. De installateur die bij ons thuis kwam installeren was ook vriendelijk en netjes. Ze zeiden dat het binnen een uur klaar zou zijn en dat was zeker het geval. Tot nu toe bevalt de waterontharder super goed en zijn we er heel blij mee!!

Een compleet goede ervaring

Het advies aan huis was uitstekend, de installatie verliep vlot. En nu hebben we veel profijt van de waterontharder, we hoeven de douchecabine niet meer droog te maken. Al met al: super!

Kringloopweg 24

3343LR Hendrik-Ido-Ambacht

0108082024

Over Z8-Water

Dag in dag uit, genieten duizenden mensen door heel Nederland van onze Z8-Water waterontharder. Waterontharder kopen of bestellen voor thuis? Wij staan voor je klaar! Met meer dan 25 jaar ervaring, standaard 15 jaar garantie en onderhoud zonder verplichtingen, garanderen wij jou van kalkvrij water. De laatste jaren is de populariteit van waterontharders gigantisch toegenomen. Én dat is natuurlijk niet heel vreemd! Zacht en kalkvrij water is niet alleen goed voor de huid, maar ook beter voor de levensduur van bijvoorbeeld je wasmachine of waterkoker. Meer weten of contact met ons opnemen? Bezoek dan onze website. www.z8-water.nl