Aanbevolen

Heerlijk zacht water na installatie.

Goede communicatie, duidelijke uitleg gehad over de verschillende stappen tijden het opnemen van het werk. Montage prima en netjes gedaan, de kleine aanpassing die we in de kast wilden is uitgeynaar volle tevredenheid.

Snel en vakkundig aangelegd en werkt goed

Tijdens de offerte te fase alles doorgenomen zodat we de juiste onthardingsinstallatie kregen op onze gezinssamenstelling

super service. netjes klant vriendelijk heerlijk water

netjes vriendelijk personeel en het belangrijkste zacht water

Fijn bedrijf- goed bereikbaar- goede service.

Medewerkers zijn erg betrokken en klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel. Komen afspraken na en handelen adequaat. Ook toen onze wifi het na installatie niet deed hebben ze ook dit direct opgelost. Van harte kan ik dit bedrijf aanbevelen. Bas Pellikaan

Topmonteur!

Robin van Ast over de vloer gehad. Alles ging in goed en duidelijk overleg. Er werd naar onze wensen geluisterd en netjes (af)gewerkt. We zijn zeer tevreden! Robin, bedankt.

Goedemorgen JTK, Wat een prachtig compliment! Ik heb het meteen doorgegeven aan Robin. Hij is nu op pad en onderweg, dus zal later vandaag ongetwijfeld hierop reageren. Namens hem alvast grootse dank, dit soort complimenten kunnen we altijd ontzettend waarderen. Veel plezier van jullie waterontharder gewenst. Bij vragen weten jullie ons te bereiken. Fijne dinsdag gewenst, Team Z8-Water (www.z8-water.nl)

Subliem

Zeer correct

Beste meneer Adjodhia, Bedankt voor uw prachtige cijfer, de aanbeveling en het nemen van de tijd voor het schrijven van een beoordeling. Fijn om te lezen dat u onze service als correct omschrijft, daar doen we het voor. Wij wensen u veel plezier van uw waterverzachter toe. Bij hulp of vragen kunt u ons altijd bereiken per telefoon, mail of natuurlijk langskomen op locatie. Fijne dag gewenst, Team Z8-Water (www.z8-water.nl)

Goede eerlijke voorlichting

Goede uitleg qua inbouw! Water smaakt soms “anders” en het lijkt soms alsof er “lucht” in de leiding zit. Gebruikers manual zou opgestuurd worden maar nog niet ontvangen. Misschien een idee om klanten eens na te bellen over hoe het product bevalt. Hoop dat er terugkoppeling komt op bovenstaande. Grt, john

Goedemorgen John, We hebben per mail zojuist de gebruikshandleiding naar u toegestuurd. Deze wordt enkele tijd na de installatie toegestuurd. In dit boekje staat alle informatie, van manier van aansluiten tot aan handige tips en veelgestelde vragen. Wat betreft de smaak kan het even wennen zijn. Je proeft het 'zachte' inderdaad. Dat kan soms even anders zijn. Middels het resthardheidsventiel kunt u eventueel de hardheid ietwat aanpassen. Mocht u ondersteuning wensen in hoe u dit aanpast kunt u dit natuurlijk aan ons laten weten. Het 'aftersales belletje' moet tussendoor geschoten zijn, want we bellen een week na installatie vrijwel altijd op om te vragen hoe het proces is verlopen en of we nog ergens in kunnen ondersteunen. We houden hoe dan ook contact naderhand met elkaar. Bij vragen staan we altijd voor u klaar. Dank voor het vertrouwen John in Z8-Water en de mooie feedback. Een heel fijne werkweek toegewenst, Team Z8-Water (www.z8-water.nl)

Goede service en eerlijk advies. Na twijfels of alles goed was ingesteld, kwamen ze kosteloos langs en opnieuw instellen.

Goedemorgen Freddy, Dank voor het nemen van de tijd voor het schrijven van zo'n prachtige beoordeling! Bij twijfel inderdaad altijd contact met ons opnemen. Onderdeel van onze service is en zal altijd blijven: direct klaarstaan voor de klant. Is er iets aan de hand, heeft u het vermoeden of wenst u contact met ons? Dan zorgen wij dat we er staan. Niet alleen voor aanschaf, maar ook juist daarna zullen wij ervoor zorgen dat u op ons kan rekenen. Dank voor het noemen hiervan. Dat vinden wij een fantastisch compliment, waarvoor dan ook dank! Fijne dag toegewenst, Team Z8-Water (www.z8-water.nl)

Fijn!

Mooie apparatuur, tot heden erg blij mee.

Hoi Larissa, Leuk om te mogen lezen dat je blij bent met de waterverzachter en er tot op heden blij mee bent. Wij weten zeker dat u er nog heel er lang van zult genieten. Geniet van zacht en kalkvrij water en bij vragen staan we voor jullie klaar. Immers een thuiswedstrijd zo om de hoek. Fijne dag toegewenst, Team Z8-Water (www.z8-water.nl)

Plaatsing bleek toch iets anders in elkaar te zitten.

Na de plaatsing aan Z8-Water te hebben gegund is er iemand van naar later bleek verkoop langs geweest om met een dummy te kijken of het allenmaal op de beoogde wijze in de meterkast geplaatst kon worden. Dat kon. Echter toen de installateur kwam bleek dat dit technisch helemaal niet kon. Dat vond ik behoorlijk slordig. Ik heb de installateur weggestuurd (dat vond hij geen probleem) de spullen bleven hier achter. Na aanpassing van de indeling van de meterkast is het alsnog geplaatst. Voor aspirant kopers: staar je niet blind op de genoemde netto apparaat maten. Aan de harstank zit een de bovenzijde nog van alles waardoor een grotere inbouwmaat nodig is. Hou ook rekening met dikke stugge aansluitslangen die invloed hebben op de positie van de harstank. Verder werkt alles naar behoren.

Goedemorgen Paul, Dat is inderdaad niet gegaan zoals het normaliter gaat. Dat zal je altijd zien... Wij kunnen in ruimschoots de meeste gevallen middels de voorschouw bepalen of alles past, of installatie mogelijk is en welk model daartoe geschikt is. Het komt inderdaad helaas zo nu en dan wel eens voor, dat de situatie voor de monteur net wat anders uitkomt dan vooraf bedacht - zo ook in uw geval. Dat heeft er toen inderdaad in moeten resulteren dat wij de installatie niet konden afmaken zoals in eerste instantie gedacht. Gelukkig hebben we met elkaar goed contact kunnen houden en heeft u ons de mogelijkheid gegeven om alsnog een unit te kunnen plaatsen, waar we heel blij mee zijn om te hebben kunnen doen. U ook zo te lezen, want het is fijn om te mogen lezen dat u alsnog een positieve aanbeveling geeft en aangeeft dat alles naar behoren werkt. We zitten immers om de hoek, dus bij verdere vragen zullen we direct klaarstaan. Dank voor het fijne contact en een heel prettige dag toegewenst namens ons allen, Team Z8-Water (www.z8-water.nl)

Alles geregeld volgens afspraak.

Dag Adriaan, Bij ons geldt altijd; afspraak is afspraak. Zoals het hoort vinden wij! Fijn om te lezen dat deze manier van werken aanspreekt en dat u ons beoordeelt met zo'n mooi cijfer. Geniet van de waterontharder. Bij vragen weet u ons te vinden en staan we voor u klaar. Fijne dag gewenst, Team Z8-Water (www.z8-water.nl)

Prima advies gehad en goed meegedacht.

Prima meegedacht en kundige plaatsing in de meterkast. We hebben inderdaad nauwelijks merkbaar drukverlies en heerlijk zacht water. Klein apparaat en het zoutvat ernaast geplaatst net zoals besproken in het adviesgesprek. Fijn dat er demomodellen waren om te zien hoe een en ander in onze meterkast zou passen. Het tweewekelijks regenereren maakt ons ‘s nachts wat teveel lawaai in die holle meterkast dus dat gaan we anders plannen. Al met al erg tevreden.

Dag Marissa, Fijn om te mogen lezen dat er goed is meegedacht en jullie blij zijn geweest met ons kosteloze en vrijblijvende huisbezoek. Zo'n mogelijkheid is natuurlijk voor ons heel fijn om in te meten en te kunnen passen, en voor jullie om te weten wat de mogelijkheden zijn. Zo staan we bijna nooit voor verrassingen. Jullie zouden indien gewenst het tijdstip van regenereren ook kunnen aanpassen naar een gewenst moment. In de installatiehandleiding staat een stap-voor-stap uitleg hoe u dit doet. Mocht het nou niet lukken, laat dit ons weten; dan denken we graag mee. Fijn dat jullie tevreden zijn! Veel plezier ervan gewenst. Bij vragen horen we jullie en staan we klaar om deze op te lossen, Team Z8-Water (www.z8-water.nl)

Snel, duidelijk, zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen!

Zeer tevreden.

Goedemorgen Tjeerd, Afspraak is afspraak, we doen wat we beloven. Leuk om dit terug te mogen lezen in zo'n prachtige beoordeling met zo'n mooi cijfer. Geniet van de waterontharder en bij vragen weet u ons te vinden, we staan immers klaar om te helpen. Fijne dinsdag gewenst, Team Z8-Water (www.z8-water.nl)

Alles uitstekend geregeld.

Na telefonisch contact is er iemand langs geweest om te kijken of de watermeter geplaatst kon worden in onze meterkast. Dit kon en er is daarna telefonisch een afspraak gemaakt voor plaatsing. Alles verliep uitstekend, monteur werkte netjes. We genieten nu van kalkvrij water!

Dag Joke, Fijn om te horen dat het gehele proces van het eerste contact per telefoon tot aan het inplannen en installatie allemaal soepel is verlopen. Daar doen we het immers voor! Veel plezier gewenst van de waterontharder. Geniet van zacht en kalkvrij water. Fijne dinsdag gewenst, Team Z8-Water (www.z8-water.nl)

Uitstekende service!

Bezoek aan huis met uitleg tm installatie ging heel goed. Waterontharder paste niet helemaal in onze meterkast maar de monteur heeft t zodanig aangepast dat het toch ging zoals gepland. Met betaling wat misverstand maar ook dit werd heel goed door de klantenservice goed aangepakt. Ik zou iedereen willen aanraden en ik ben helemaal tevreden met kalkvrij water!

Dag Melissa, Bedankt voor het nemen van de tijd voor het schrijven van deze mooie beoordeling. Fijn om te mogen lezen dat de service als uitstekend wordt omschreven en alles goed is verlopen, van bezoek aan huis t/m installatie. De betaling en het verwerken daarvan was inderdaad wat zoek- en speurwerk, maar na fijn en goed contact met elkaar zijn we eruit gekomen. Dat is waar onze klantenservice goed in is. Zij staan klaar om te helpen, zowel voor als na de installatie. We wensen jullie heel veel plezier van de ontkalker. Bij vragen of ondersteuning weten jullie onze klantenservice te vinden en staan we voor u klaar om te helpen. Een heel fijne dinsdag gewenst, Team Z8-Water (www.z8-water.nl)

Betrouwbaar en vakkundig

Alles volgens afspraak geïnstalleerd. Goede uitleg. Jagen je niet op extra kosten met onnodig onderhoud en zijn daar eerlijk in. Al met al heel tevreden.

Goedemorgen meneer de Bruijn, Bedankt voor de fantastische review. De woorden betrouwbaar en vakkundig blijven altijd fantastisch om als omschrijving te mogen krijgen van onze klanten. Geweldig! Over onze werkwijze, het proces en onszelf als bedrijf zijn we altijd geheel transparant. Niet meer dan logisch als je het ons vraagt. Wij zeggen altijd: "Wij proberen een troebele markt weer transparant en helder te maken", en dat slaat dan niet alleen uit het kalk uit het water halen, maar ook juist op de werkwijze volledig open en eerlijk. Geniet van de waterontharder Peter! Bij vragen weet u ons te vinden en staan we uiteraard ook gewoon voor u klaar. Fijne dag gewenst, Team Z8-Water (www.z8-water.nl)

Snelle en nette installatie

Het is gelijk te merken dat het water zachter is. Koffie apparaat even anders in moeten stellen voor de smaak. De communicatie verliep vlot en de installatie is erg netjes gedaan. Keurige monteur.

Dag Erik, Dat klopt! Meteen na installatie werkt de waterverzachter, én dat merk je. Niet alleen is het water zachter, maar ook de koffie inderdaad. Voor de koffieliefhebbers een groot genot. Nog meer smaak en aroma! Fijn dat alles zo goed verlopen is en we dit terug mogen lezen in zo'n mooie beoordeling. Geniet van de waterontharder, Team Z8-Water (www.z8-water.nl)

Zeer goed en duidelijk advies.

Vriendelijk en kundig personeel

Dag mevrouw Jong-Wijman, Dat vinden we leuk om te horen! Namens ons allemaal; bedankt! Wij wensen u veel plezier van de waterontharder toe. Bij vragen staan we altijd voor u klaar en helpen we u direct verder. Fijne dag gewenst, Team Z8-Water (www.z8-water.nl)

Gewoon goed.

Perfect, goede communicatie. Monteur netjes werk geleverd en ons op de hoogte gehouden met een telefoontje hoe laat hij er zou zijn. Zelfs netjes plankje aan de muur gemaakt voor het zout vat. Goede uitleg na installatie. Top gedaan.

Dag Carlo, Wat leuk om dit terug te mogen lezen! Bedankt voor de mooie beoordeling. Bij Z8-Water gaat het niet alleen om de kwaliteit van het product, maar ook om het geheel daaromheen. Zo ook het contact voor, tijdens en na de installatie. Én ja, ook dat plankje hoort erbij. We maken het geheel helemaal compleet, zoals het hoort als je het ons vraagt! Ontzettend bedankt voor de aanbeveling en het mooie cijfer. Hier worden wij blij van. Grootse dank dan ook namens ons allen. Fijne dag gewenst en bij vragen staan we voor u klaar, Team Z8-Water (www.z8-water.nl)

Heerlijk zacht water

Ik merk het vooral aan mijn haar, dit is zachter. Mijn apparaten in huis hebben minder kalkaanslag en ik gebruik minder afwas- en zeepproducten. In mijn vaatwasser doe ik nog maar een half vaatwasblokje. Ik ben er blij mee

Goedemorgen Sandra, Fijn om te lezen dat u blij bent met de waterontharder, daar doen we het voor! Veel mensen denken bij een waterontharder inderdaad alleen aan zachter water, maar het gaat inderdaad veel verder dan dat. Van zachter huid en haar tot aan apparaten welke niet meer verkalken. Zoals bijvoorbeeld inderdaad de vaatwasser. Heel veel plezier ervan gewenst in ieder geval! Fijne dinsdag toegewenst. Bij vragen staan we klaar om te helpen, Team Z8-Water (www.z8-water.nl)

Goed te merken de water kwaliteit

Snelle levering prima monteur

Goedemorgen N. Jalink, Bedankt voor de duidelijke en mooie beoordeling. Wat leuk om dit terug te mogen lezen. Ik heb de complimenten aan de monteur doorgegeven. Wij wensen u veel plezier van de waterontharder toe en bedanken u voor het vertrouwen in Z8-Water. Geniet ervan! Team Z8-Water (www.z8-water.nl)

Geweldig product!

Zeer goed product. Geadviseerd en uiteindelijk geplaatst door een deskundig team. Kranen in onze nieuwbouwwoning blijven prachtig schoon en kalk is nergens meer te vinden. Erg prettig voor huid en haar.

Dag Mark, En dat is de kracht van de waterontharder! Zeker in een nieuwbouwwoning, waarin alles nog nieuw en niet verkalkt is, komt de waterontharder steeds vaker voor. En dat is natuurlijk niet heel vreemd. Al het nieuwe sanitair, leidingwerk etc.. blijft allemaal schoon en kalkvrij. Dat blijkt maar weer eens! Bedankt voor de mooie complimenten en de prachtige beoordeling. Geniet van de waterontharder. Fijne dinsdag gewenst, Team Z8-Water (www.z8-water.nl)

Water lekker zacht en geen kalk aanslag

Even wennen in begin tijdens douchen merk echt dat water anders is maar een fijn gevoel, ook het drinken van kraanwater is verbeterd. En niet meer ontkalken van kranen en douche is erg fijn. De was in de wasmachine komt er zonder wasverzachter veel zachter uit.

Dag Ralph, Het is inderdaad echt een ander gevoel, een andere beleving. Het smaakt niet alleen zachter, maar voelt ook merkbaar zachter. En dat blijkt uit uw mooie beoordeling, waarvoor dank! Geniet van het niet meer te hoeven ontkalken van de kranen, de douche en de schone en zachte was! Veel plezier gewenst van de waterontharder. Bij vragen staan we voor u klaar! Team Z8-Water (www.z8-water.nl)

Goedemorgen Edward, Dat zijn duidelijke woorden! Dank voor de mooie beoordeling, het cijfer en de aanbeveling. Veel plezier gewenst van de waterontharder! Team Z8-Water (www.z8-water.nl)

Over Z8-Water

Dag in dag uit, genieten duizenden mensen door heel Nederland van onze Z8-Water waterontharder. Waterontharder kopen of bestellen voor thuis? Wij staan voor je klaar! Met meer dan 25 jaar ervaring, standaard 15 jaar garantie en onderhoud zonder verplichtingen, garanderen wij jou van kalkvrij water. De laatste jaren is de populariteit van waterontharders gigantisch toegenomen. Én dat is natuurlijk niet heel vreemd! Zacht en kalkvrij water is niet alleen goed voor de huid, maar ook beter voor de levensduur van bijvoorbeeld je wasmachine of waterkoker. Meer weten of contact met ons opnemen? Bezoek dan onze website. www.z8-water.nl