Vanaf advies tot installatie was alle dikke 10

Z8 hele tijd proberen me te denken.advies was heel goed. Monteur was heel aardig en netjes opgeruimd en schoon achter gelaten de werkplek.

Zeer uitstekend.

Ik ben zeer tevreden. Ik zou niet anders willen.

Perfect apparaat, zeer vakkundig geïnstalleerd

Heerlijk Zachtwater in het gehele huis

snelle en vakkundige installatie

Al veel eerder moeten doen, alles werkt perfect en eenvoudig onderhoud zelf te doen.

apparaat lijkt ok service en installatie een ramp

Wegens gezondheid problemen de installatie gekocht. Wij gaan het water enkele maanden na installatie laten testen dus daar kunnen we weinig over zeggen. Het installeren zelf was ronduit slecht. Kwam 2 uur te laat en moest snel weer weg. helemaal geen interesse in goede oplossing zomaar neer gezet zonder instructie en zich totaal niet aan de afspraak gehouden. Was niet aanspreekbaar. Dit gemeld aan de leverancier meer helaas geen antwoord. Ik kan deze leverancier niet aanraden.

Geweldig! (TIP: boek een huisbezoek in!)

De ervaring die ik heb gehad met z8-water was geweldig. Via de telefoon een super gesprek gehad waar alles heel snel duidelijk werd; een super prijskwaliteit verhouding! Daarna twijfelde ik nog een beetje, maar had ik een huisbezoek ingepland en kwam Thijn langs. Hij heeft me echt over de streep getrokken, want door het huisbezoek viel alles op zijn plek. Hij legde me uit dat de ontharder gemakkelijk in mijn huis geïnstalleerd kon worden – ook wel fijn om de ontharder eens in het echt te zien - en dat het zout bijvullen zeer gemakkelijk gaat. Met 15 jaar garantie ben ik verzekerd van een kalk vrij huis wat me veel tijd en energie bespaart – letterlijk haha. Ik zou Z8-Water aan iedereen aanbevelen (mijn baas heeft zelfs een waterontharder aangeschaft via mij).

Erg snelle en nette installatie van het systeem. Goede communicatie met het bedrijf zelf.

Prettig en vakkundig advies en installatie

Duidelijke uitleg per telefoon en met huisbezoek. Vlotte levering en plaatsing voor een goede prijs. Later heeft het bedrijf nog geïnformeerd of het ons bevalt. Wij zijn zeer tevreden.

Geen last meer van eczeem!

Dankzij de waterontharder

Goede service, snelle levering na eerst duidelijk geïnformeerd te zijn.

Prettig gesprek zowel aan de telefoon als bij het huis bezoek. De installatie ging daarna heel vlot. En nu ervaar ik naast de zachtheid van het water, geen aanslag meer in de douche of apparatuur!

bevalt zeer goed

na het aansluiten was het even aankijken , maar het water voelt beter aan en nu geen last van kalk, je kan dus nu lekker douchen en gewoon kraan water drinken ook de waterkoker ziet er beter uit dan vroeger met die kalkaanslag

Perfect voor bij de verbouwing

Onlangs hebben we een nieuwe woning gekocht en besloten we te investeren in een zachtwater systeem. Wat een geweldige beslissing! Het verschil is direct merkbaar: zachter water voelt heerlijk aan op de huid en ons haar. Daarnaast merken we dat onze apparaten zoals de wasmachine en vaatwasser beter presteren en langer meegaan. Geen kalkaanslag meer op kranen en tegels is een enorme plus. Al met al, zachtwater heeft ons wooncomfort enorm verbeterd. Zeker een aanrader voor iedereen die verhuist of zijn huidige woning wil verbeteren.

Had dit veel eerder moeten doen

Lokaal bedrijf en levert super werk

Prima.

Goed en vlot geinstallerd. Water smaakt beter.

Zeer tevreden over de vakkundige installateur die de plaatsing verrichte. Goede uitleg en doet wat het beloofd

Ik ben er blij mee.

Aardige mensen heerlijk zacht water en dus gewoon tevreden.

Goede en duidelijke communicatie met een eerlijk verkooppraatje! Snelle en nette installatie door vriendelijke installateur. En inderdaad….geen vervelende kalkaanslag meer.

Transparant, eerlijk en servicegericht!

Duidelijkheid vanaf het eerste contact tot installatie en service na installatie. Goed bereikbaar en no-nonsense bedrijf.

Wat een heerlijk water!

Na een vakkundige plaatsing door een vriendelijke en behulpzame installateur genieten wij nu al een paar weken van heerlijk zacht water. Zacht met douchen, maar ook lekker om te drinken.

Fijne zaak erg behulpzaam en correct met de afspraken Ik kwam even langs voor informatie en ze zijn gelijk met mij mee gegaan om de situatie bij mij thuis te bekijken.

Fijn bedrijf, zeer goede ervaring.

Apparaat doet zijn werk prima. Hadden we dit maar eerder gedaan. Zeer aan te bevelen. Medewerkers erg vriendelijk en netjes.

De montage was op tijd en netjes gedaan. Ben super blij, geen druppelafzetting meer in de douche en in de wasbak in de keuken.

Deze waterontharder voldoet aan al mijn wensen, dus geheel tevreden.

Aanschaf en installatie+uitleg zijn uitstekend verlopen. Het water voelt zacht aan en smaakt beter. Met betrekking tot de positieve werking bij wasmachine en vaatwasser heb ik uiteraard (nog) geen mening, maar dat zal best wel kloppen.

Prima zaak

Na wat zoek werk bij Z8Water terechtgekomen vanwege prijs en de reviews. En ik moet zeggen ik heb prima contact gehad met Z8Water. Ze komen hun afspraken na en Ron zelf legt alles duidelijk uit en staat open voor vragen. Op de dag van installatie is alles prima verlopen. En wordt mee gedacht wat het beste is voor de huidige situatie. Al met al zeer tevreden. 2 familie leden hebben het ook direct aangeschaft na mijn ervaring.

Kwaliteit en goed geïnstalleerd!

Mooi design, compact en werkt prima.!

Kringloopweg 24

3343LR Hendrik-Ido-Ambacht

0108082024

Over Z8-Water

Dag in dag uit, genieten duizenden mensen door heel Nederland van onze Z8-Water waterontharder. Waterontharder kopen of bestellen voor thuis? Wij staan voor je klaar! Met meer dan 25 jaar ervaring, standaard 15 jaar garantie en onderhoud zonder verplichtingen, garanderen wij jou van kalkvrij water. De laatste jaren is de populariteit van waterontharders gigantisch toegenomen. Én dat is natuurlijk niet heel vreemd! Zacht en kalkvrij water is niet alleen goed voor de huid, maar ook beter voor de levensduur van bijvoorbeeld je wasmachine of waterkoker. Meer weten of contact met ons opnemen? Bezoek dan onze website. www.z8-water.nl