Goed te merken de water kwaliteit

Snelle levering prima monteur

Goedemorgen N. Jalink, Bedankt voor de duidelijke en mooie beoordeling. Wat leuk om dit terug te mogen lezen. Ik heb de complimenten aan de monteur doorgegeven. Wij wensen u veel plezier van de waterontharder toe en bedanken u voor het vertrouwen in Z8-Water. Geniet ervan! Team Z8-Water (www.z8-water.nl)

Geweldig product!

Zeer goed product. Geadviseerd en uiteindelijk geplaatst door een deskundig team. Kranen in onze nieuwbouwwoning blijven prachtig schoon en kalk is nergens meer te vinden. Erg prettig voor huid en haar.

Dag Mark, En dat is de kracht van de waterontharder! Zeker in een nieuwbouwwoning, waarin alles nog nieuw en niet verkalkt is, komt de waterontharder steeds vaker voor. En dat is natuurlijk niet heel vreemd. Al het nieuwe sanitair, leidingwerk etc.. blijft allemaal schoon en kalkvrij. Dat blijkt maar weer eens! Bedankt voor de mooie complimenten en de prachtige beoordeling. Geniet van de waterontharder. Fijne dinsdag gewenst, Team Z8-Water (www.z8-water.nl)

Water lekker zacht en geen kalk aanslag

Even wennen in begin tijdens douchen merk echt dat water anders is maar een fijn gevoel, ook het drinken van kraanwater is verbeterd. En niet meer ontkalken van kranen en douche is erg fijn. De was in de wasmachine komt er zonder wasverzachter veel zachter uit.

Dag Ralph, Het is inderdaad echt een ander gevoel, een andere beleving. Het smaakt niet alleen zachter, maar voelt ook merkbaar zachter. En dat blijkt uit uw mooie beoordeling, waarvoor dank! Geniet van het niet meer te hoeven ontkalken van de kranen, de douche en de schone en zachte was! Veel plezier gewenst van de waterontharder. Bij vragen staan we voor u klaar! Team Z8-Water (www.z8-water.nl)

Goedemorgen Edward, Dat zijn duidelijke woorden! Dank voor de mooie beoordeling, het cijfer en de aanbeveling. Veel plezier gewenst van de waterontharder! Team Z8-Water (www.z8-water.nl)

Prima contact en levering

Prima contact, goede uitleg, snelle en prima levering

Dag mevrouw de Vos-Rouweler, Bedankt voor de mooie beoordeling, het cijfer en de aanbeveling. Geniet van de ontkalker! Bij vragen staan we voor u klaar om te helpen. Fijne dinsdag gewenst, Team Z8-Water (www.z8-water.nl)

lijkt goed te gaan werken

Ik denk dat het nog tekort is om al verbetering te zien(2 weken). het lijkt of dhet wasgoed zachter is, dat er minder kalkvlekken in de badkamer zijn, en dat de wc pot minder kalkaanslag achterlaat. De waterkoker lijkt weer iets van aanslag in te komen, maar het is nu nog te vroeg denk ik voor een goede en juiste review te plaatsen. Maar het vooruitzicht lijkt gunstig.

Helemaal prima

Apparaat werkt goed. Fijn idee dat het water (redelijk) kalkvrij is. Schoonmaken gaat makkelijker. Geen waterkoker meer ontharden etc etc. Het geld meer dan waard.

Helemaal top!

Keurig geplaatst en volledig naar tevredenheid. Er werd netjes gebeld of de mannen eerder konden komen aangezien er een klus was uitgevallen, dit was in mijn geval geen probleem.

Fijne aankoop

De waterontharder is voor ons een fijne aankoop geweest. Heerlijk zacht water in huis. Geen kalkaanslag meer en het water smaakt lekkerder. De aankoop en montage van het apparaat is door dit bedrijf heel netjes verlopen. Wij hadden een bepaalde wens voor de montage hier is naar volle tevredenheid rekening mee gehouden.

topppp!!

Heel prettig contact, duidelijke informatie en uitleg en vooral deskundige plaatsing. We zijn heel erg tevreden. Aanrader!

Genieten van kalkvrij water

Minder kalkaanslag, veel minder shampoo en douchegel nodig. Een echte aanrader

Helemaal prima

Na een leuk intakegesprek en de voordelen ten opzichte van andere waterontharders gekozen voor de Kinetico. De installatie zelf en het gebruik tot nu toe bevalt heel goed. Enige puntje was dat tijdens de installatie een extra aftakking gemaakt zou worden. Dit was niet goed gecommuniceerd waardoor dit niet geïnstalleerd kon worden. Omdat na wat mailverkeer de oplossing uitbleef dit zelf nog geregeld. Anders waren het zeker 5 volle sterren geweest.

Lekkerder water en een zachtere huid.

Sinds wij zacht water smaakt het water lekkerder en ook de koffie. Na een paar dagen voelden wij ook dat je huid zachter wordt.

Heerlijk zacht en smaakvol water

De waterontharder is door uw monteur keurig netjes gemonteerd . Meterkastdeur dicht…. en je ziet niet van. Wel ervaren wij de luxe van heerlijk zacht water. Dank jullie wel

heerlijk water om te drinken

super blij mee, toekomst moet uitwijzen , woon nl net pas in nieuwe woning

Prima Service

Monteur dacht goed mee met de plaatsing en aanpassen van de kast waarin de installatie geplaatst is.

Super snel netjes

Na een snelle schouw afspraak gemaakt monteur werkte netjes snel legde alles goed uit was goeie snelle service top !

Zeer fijn apparaat en professioneel personeel

Kan niet anders zeggen dan zeer positief! Fijn direct contact en de installateur werkt netjes. Het apparaat werkt goed, stil en neemt weinig ruimte in beslag. Zeker aan te bevelen!!

Goede service, snelle response, eerlijke prijs

Vragen worden snel beantwoord, met name over noodzaak van onderhoudscontract. Plaatsing van installatie was snel en goed geregeld. Sindsdien geen kalkaanslag meer in douche

Goede service en prijs kwaliteit verhouding!

Prima monteur.

Monteur heeft alles prima uitgelegd. Nu na een aantal weken niet de beleving dat het water zachter is. In maart hebben we een nieuwe badkamer, dan zouden we het verschil moeten gaan zien

Prima service van de monteur

Niet alle werkzaamheden waren goed genoteerd maar de monteur was daar heel makkelijk in. Wel goed opletten dat de waterontharder geplaatst wordt waar je die wil hebben, er even bij blijven dus. Helaas is de tegoed bon niet toegestuurd

Als je een waterontharder overweegt kan ik je hem via z8 water aanraden. Leuk contact, goed advies en snelle service. Staan voor je klaar als je vragen hebt voor, tijdens en na de installatie. Zeker een goede prijs kwaliteit verhouding.

Goed en snel geplaatst

Goed en snel geplaatst en een vakkundig monteur die eea Goed uitlegde

Redelijk

Over Z8-Water

Dag in dag uit, genieten duizenden mensen door heel Nederland van onze Z8-Water waterontharder. Waterontharder kopen of bestellen voor thuis? Wij staan voor je klaar! Met meer dan 25 jaar ervaring, standaard 15 jaar garantie en onderhoud zonder verplichtingen, garanderen wij jou van kalkvrij water. De laatste jaren is de populariteit van waterontharders gigantisch toegenomen. Én dat is natuurlijk niet heel vreemd! Zacht en kalkvrij water is niet alleen goed voor de huid, maar ook beter voor de levensduur van bijvoorbeeld je wasmachine of waterkoker. Meer weten of contact met ons opnemen? Bezoek dan onze website. www.z8-water.nl