Prima service van de monteur

Niet alle werkzaamheden waren goed genoteerd maar de monteur was daar heel makkelijk in. Wel goed opletten dat de waterontharder geplaatst wordt waar je die wil hebben, er even bij blijven dus. Helaas is de tegoed bon niet toegestuurd

Als je een waterontharder overweegt kan ik je hem via z8 water aanraden. Leuk contact, goed advies en snelle service. Staan voor je klaar als je vragen hebt voor, tijdens en na de installatie. Zeker een goede prijs kwaliteit verhouding.

Goed en snel geplaatst

Goed en snel geplaatst en een vakkundig monteur die eea Goed uitlegde

Redelijk

Waar voor je geld

Vanaf het eerste moment een heel goed gevoel wat aan alle kanten is waargemaakt. Zeer professionele mensen. Zeker een aanrader.

Goede voorlichting, duidelijke afspraken, Keurige monteur die zijn werk goed en snel deed. Daarna goede voorlichting over het gebruik gaf. Goede resultaten mbt het water en een redelijke prijs in vergelijking met anderen.

Gewoon goed!

Vanaf het 1e contact met de verkoper tot het laatste contact met de installateur, is alles netjes, duidelijk en volgens afspraak verlopen. Ik ben heel blij met de waterontharder van Z8. Je proeft het maar bovenal merk je het door het uitblijven van kalkaanslag. Ook qua prijs valt dit bedrijf op en meerwerk (aanleggen stopcontact) was geen probleem.

Goed bedrijf, en goede service!

Een uitstekende monteur die netjes zijn werk deed, wij weten helaas zijn naam niet. Met het installeren van de waterontharder dacht hij met ons mee hoe je de waterontharder het beste neer kon zetten. Alles naar wens verlopen, en zijn er erg blij mee, geen doffe wasbakken meer, en schone doucheruiten! TOP!

Prima en nette service

Alles volgens afspraak geregeld en zeer nette medewerker

Prima apparatuur en deskundige hulp

Naar aanleiding van onze aanvraag werden we al snel gebeld en heel goed geholpen en geadviseerd. Na plaatsing order ook heel netjes een duidelijke orderbevestiging gehad. Plaatsing exact volgens afspraak en enkele dagen van tevoren heeft een monteur gecheckt of alles naar wens gemonteerd kon worden. Super tevreden over de hele gang van zaken en de apparatuur bevalt ook prima! Een aanrader!

Doet was is beloofd

Van verkoper tot de installatie, alles is prima verlopen en werkt perfect. Fijn dat zachte water.

Keurig geplaatst en resultaat merkbaar

Netjes geplaatst en goede service. Na enkele weken merkbaar . Smaak is beter en frisser en persoonlijke verzorging voelt zachter aan.

Fijn zacht water na uitstekende installatie

Van offerte tot installatie alles prima voor elkaar. Monteur keurig op tijd en werkt netjes. Goed verleg waar in de meterkast alles zou passen en alles netjes gemonteerd. Test laat mooi zacht water zien dus prima. Zonder meer aan te raden!

super aardig en netjes gewerkt

netjes gewerkt aardig personeel en ik heb er heel veel baat bij ben echt super blij

Tevreden.

Wij zijn tevreden met de kwaliteit van het water, zowel in de badkamer als met het ramen zemen. Ook bij de wasmachine is resultaat hoopgevend. In onze stoomoven is nog steeds zichtbaar, alweer een keer moeten ontkalken. De stoomoven is de echte graadmeter, en volgens jullie is ontkalken niet meer nodig. Ik kijk het nog even aan, blijf het zo neem ik contact met jullie op.

Snel gemonteerd

Al gelijk voelbaar ander water. Douche is veel aangenamer kalk resten zijn bv ook uit de waterkoker verdwenen dus het ziet er goed uit

Simpel en goed geregeld.

Zeer tevreden met Z8 Water! Vanaf het eerste contact verliep alles soepel en professioneel. De installatie was snel en efficiënt, en het water voelt nu zachter aan. Aanbevolen voor iedereen die op zoek is naar een betrouwbare oplossing voor hard water.

Dag Bernard, Het is fijn om te horen dat u zo'n positieve ervaring hebt met Z8 Water en onze waterontharder. Van een soepel en professioneel eerste contact tot een snelle en efficiënte installatie, het lijkt erop dat alles volgens wens is verlopen. En dat is waar we het voor doen! Bedankt voor het delen van uw ervaring en uw positieve beoordeling en het prachtige cijfer! Voor vragen in de toekomst weet u on te vinden. We staan immers voor u klaar. Fijne maandag toegewenst, Team Z8-Water (www.z8-water.nl)

Netjes, nauwkeurig en vakkundig gewerkt

Zeer goede ervaring, alles werkt naar behoren en is vakkundig geïnstalleerd, TOP

Beste Willem en Christine Beijersbergen, Fijn dat jullie algehele ervaring positief is, alles naar behoren werkt en jullie blij zijn met de installatie. Daar doen we het voor! Nog jarenlang veel plezier gewenst van de waterontharder. Bij vragen weet u ons te bereiken. Fijne maandag gewenst! Team Z8-Water (www.z8-water.nl)

Installatie en monteur perfect, communicatie (intern) en probleem oplossing kan beter.

Afspraak huisbezoek verloopt vlot en snel; er wordt gekeken of de waterontharder in de ruimte geplaatst kan worden en vervolgens wordt de afspraak voor het installeren ingepland. Op de dag van de installatie blijkt er onvoldoende ruimte te zijn voor de waterontharder en moet er eerst een aanpassing worden gedaan (op onze kosten) voordat er een nieuwe afspraak gemaakt kan worden. Deze nieuwe afspraak zou pas 5 weken later kunnen plaatsvinden… Na verschillende telefoontjes en mailtjes is hij 2 weken later geplaatst en zijn we blij met deze verduurzaming van ons appartement.

Dag mevrouw van Vuurde, Het is fijn om te mogen lezen dat het initiële huisbezoek snel en vlot werd geregeld, wat blijk geeft van efficiëntie. Echter, de verrassing dat er onvoldoende ruimte was voor de installatie, ondanks de eerdere inspectie, en de daaropvolgende vertraging en extra kosten, zijn begrijpelijkerwijs frustrerende aspecten geweest. En was voor ons ook een verrassing. Het gaat er voor ons uiteindelijk om hoe we het hebben kunnen oplossen, en dat hebben we - mede door uw/jullie flexibiliteit en meedenken - tot een mooi einde kunnen brengen. Het is fijn om te horen dat u, ondanks de hobbels op de weg, uiteindelijk blij bent met de verduurzaming die de waterontharder aan je appartement biedt. Het verminderen van kalkaanslag kan aanzienlijke voordelen hebben voor zowel je leefomgeving als voor de efficiëntie en levensduur van watergebruikende apparaten. Nog jarenlang veel plezier gewenst van de waterontharder. Bij vragen weet u ons te bereiken. Fijne maandag gewenst! Team Z8-Water (www.z8-water.nl)

Goede service en installatie

Goede service en een vakman bij de installatie

Dag meneer Lakke, Het is geweldig om te horen dat u tevreden bent met de service en de kwaliteit van onze installateur bij je installatie. Goede service maakt wat ons betreft echt het verschil en zorgt voor een soepele en prettige ervaring, terwijl de expertise van een vakman vertrouwen geeft in de kwaliteit en duurzaamheid van het werk.Geniet van de voordelen van de waterontharder. Mocht u in de toekomst nog vragen of behoeften hebben weet u ons te vinden. Nogmaals dank voor het nemen van de tijd voor het schrijven van de beoordeling! Een fijne maandag gewenst, Team Z8-Water (www.z8-water.nl)

Het water is zachter voor de huid en er is zichtbaar minder kalk

De installatie is vlot en probleemloos verlopen. De communicatie is vriendelijk en er wordt netjes gewerkt. Het water is zachter voor de huid. Apparaten hebben zichtbaar minder kalkafzetting. Ook het zwarte toilet ziet er nu schoon uit.

Beste Ed, Goede communicatie en netheid tijdens het werkproces zijn belangrijke factoren die bijdragen aan een positieve ervaring, dus het is geweldig om te horen dat dit aspect goed is bevallen. Het effect van zachter water op zowel de huid als huishoudelijke apparaten kan inderdaad erg goed merkbaar zijn. Minder kalkafzetting betekent dat je apparaten efficiënter kunnen werken en langer meegaan, wat op de lange termijn kostenbesparend is. En natuurlijk, een schoon uitziend zwart toilet zonder de gebruikelijke kalksporen is een mooie bonus! Geniet van de voordelen van je nieuwe installatie. Een fijne maandag toegewenst, Team Z8-Water (www.z8-water.nl)

Prima firma, alles volgens afspraak

Mijn ervaring met Z8-Water is goed. Eerst kwamen er 2 jongens alles bespreken en opnemen. 3 weken later werd hij volgens mijn wensen geïnstalleerd. Het enige kleine minpuntje wat ik heb is dat ik via de mail een gebruiksaanwijzing had aangevraagd maar dit is onbeantwoord gebleven. Verder alles TOP.

Dag Patrick, Fijn om te horen dat je ervaring met Z8-Water positief is! We zijn blij om te horen dat het hele proces soepel is verlopen, van vooropname tot aan de installatie. Het is altijd goed om te weten dat het installatieproces soepel verloopt en dat de service aan je verwachtingen voldoet. Wat betreft de gebruiksaanwijzing die je via de mail hebt aangevraagd maar nog niet hebt ontvangen, zou ik aanraden om nogmaals contact op te nemen met onze klantenservice. Soms kunnen e-mails over het hoofd worden gezien of verloren gaan in de drukte. Een direct telefoontje of een herinneringsmail kan soms sneller tot het gewenste resultaat leiden. Maar voor wat ik kan zien, is het allemaal ook nader per mail toegestuurd; dus u zou het moeten hebben op dit moment. Nogmaals dank voor de keuze en het vertrouwen in Z8-Water. Bij vragen staat onze klantenservice voor u klaar. Fijne maandag gewenst, Team Z8-Water (www.z8-water.nl)

Heel blij met de waterontharder

Heel blij met de waterontharder, houd alles in huis kalkvrij. Water smaakt heel lekker en zelfs de koffie word er lekkerder van. Fijne service gehad tijdens het gesprek vooraf en tijdens de installatie.

Dag mevrouw Schoonderwoerd, We zijn blij om zo'n mooie bericht met zoveel mooie complimenten te mogen lezen. Dat is een mooie start van de week! Service is het toverwoord voor ons. Wij vinden het ontzettend belangrijk om alles te doen met een glimlach, zowel voor, tijdens als na ons werk. Voor nu dan ook; mocht er nog wat zijn naderhand waarin we kunnen ondersteunen, dan horen we dit natuurlijk graag! Onze klantenservice staat voor u klaar. Een fijne maandag gewenst, Team Z8-Water (www.z8-water.nl)

Fijn zacht water

We zijn erg tevreden over onze waterontharder. Onze zwarte gootsteen blijft zwart, geen witte aanslag meer! Het water smaakt ook beter!

Dag Ria, Bedankt voor het nemen van de tijd voor het schrijven van zo'n mooie beoordeling! Dank voor de complimenten, de aanbeveling en het prachtige cijfer. Daar doen we het immers voor. Het is inderdaad een van de meest-genoemde redenen dat men kiest voor een waterontharder; zwart sanitair schoon en kalkvrij houden. En dat is niet heel gek. Kalkaanslag is dé vijand hiervan. Gelukkig is dat verleden tijd met de waterontharder. Wij wensen u dan ook nog veel plezier ervan komende jaren. Mocht er iets zijn waarin we u kunnen ondersteunen of mee kunnen helpen, horen we dat natuurlijk graag. De klantenservice staat immers klaar om u te helpen. Fijne dag gewenst! Team Z8-Water (www.z8-water.nl)

Werkt naar behoren! Zeer professioneel geïnstalleerd.

Beste Aydin, Fijn dat alles werkt zoals het hoort te worden en u blij bent met de installatie. Dat is immers waar we het voor doen. Voor toekomstige vragen weet u ons te vinden. Onze klantenservice staat voor u klaar om te helpen. Fijne maandag gewenst, Team Z8-Water

Leeuwenhoekstraat 7 2652 XL Berkel en Rodenrijs

Over Z8-Water

Dag in dag uit, genieten duizenden mensen door heel Nederland van onze Z8-Water waterontharder. Waterontharder kopen of bestellen voor thuis? Wij staan voor je klaar! Met meer dan 25 jaar ervaring, standaard 15 jaar garantie en onderhoud zonder verplichtingen, garanderen wij jou van kalkvrij water. De laatste jaren is de populariteit van waterontharders gigantisch toegenomen. Én dat is natuurlijk niet heel vreemd! Zacht en kalkvrij water is niet alleen goed voor de huid, maar ook beter voor de levensduur van bijvoorbeeld je wasmachine of waterkoker. Meer weten of contact met ons opnemen? Bezoek dan onze website. www.z8-water.nl