Het water is zachter voor de huid en er is zichtbaar minder kalk

De installatie is vlot en probleemloos verlopen. De communicatie is vriendelijk en er wordt netjes gewerkt. Het water is zachter voor de huid. Apparaten hebben zichtbaar minder kalkafzetting. Ook het zwarte toilet ziet er nu schoon uit.

Beste Ed, Goede communicatie en netheid tijdens het werkproces zijn belangrijke factoren die bijdragen aan een positieve ervaring, dus het is geweldig om te horen dat dit aspect goed is bevallen. Het effect van zachter water op zowel de huid als huishoudelijke apparaten kan inderdaad erg goed merkbaar zijn. Minder kalkafzetting betekent dat je apparaten efficiënter kunnen werken en langer meegaan, wat op de lange termijn kostenbesparend is. En natuurlijk, een schoon uitziend zwart toilet zonder de gebruikelijke kalksporen is een mooie bonus! Geniet van de voordelen van je nieuwe installatie. Een fijne maandag toegewenst, Team Z8-Water (www.z8-water.nl)

Prima firma, alles volgens afspraak

Mijn ervaring met Z8-Water is goed. Eerst kwamen er 2 jongens alles bespreken en opnemen. 3 weken later werd hij volgens mijn wensen geïnstalleerd. Het enige kleine minpuntje wat ik heb is dat ik via de mail een gebruiksaanwijzing had aangevraagd maar dit is onbeantwoord gebleven. Verder alles TOP.

Dag Patrick, Fijn om te horen dat je ervaring met Z8-Water positief is! We zijn blij om te horen dat het hele proces soepel is verlopen, van vooropname tot aan de installatie. Het is altijd goed om te weten dat het installatieproces soepel verloopt en dat de service aan je verwachtingen voldoet. Wat betreft de gebruiksaanwijzing die je via de mail hebt aangevraagd maar nog niet hebt ontvangen, zou ik aanraden om nogmaals contact op te nemen met onze klantenservice. Soms kunnen e-mails over het hoofd worden gezien of verloren gaan in de drukte. Een direct telefoontje of een herinneringsmail kan soms sneller tot het gewenste resultaat leiden. Maar voor wat ik kan zien, is het allemaal ook nader per mail toegestuurd; dus u zou het moeten hebben op dit moment. Nogmaals dank voor de keuze en het vertrouwen in Z8-Water. Bij vragen staat onze klantenservice voor u klaar. Fijne maandag gewenst, Team Z8-Water (www.z8-water.nl)

Heel blij met de waterontharder

Heel blij met de waterontharder, houd alles in huis kalkvrij. Water smaakt heel lekker en zelfs de koffie word er lekkerder van. Fijne service gehad tijdens het gesprek vooraf en tijdens de installatie.

Dag mevrouw Schoonderwoerd, We zijn blij om zo'n mooie bericht met zoveel mooie complimenten te mogen lezen. Dat is een mooie start van de week! Service is het toverwoord voor ons. Wij vinden het ontzettend belangrijk om alles te doen met een glimlach, zowel voor, tijdens als na ons werk. Voor nu dan ook; mocht er nog wat zijn naderhand waarin we kunnen ondersteunen, dan horen we dit natuurlijk graag! Onze klantenservice staat voor u klaar. Een fijne maandag gewenst, Team Z8-Water (www.z8-water.nl)

Fijn zacht water

We zijn erg tevreden over onze waterontharder. Onze zwarte gootsteen blijft zwart, geen witte aanslag meer! Het water smaakt ook beter!

Dag Ria, Bedankt voor het nemen van de tijd voor het schrijven van zo'n mooie beoordeling! Dank voor de complimenten, de aanbeveling en het prachtige cijfer. Daar doen we het immers voor. Het is inderdaad een van de meest-genoemde redenen dat men kiest voor een waterontharder; zwart sanitair schoon en kalkvrij houden. En dat is niet heel gek. Kalkaanslag is dé vijand hiervan. Gelukkig is dat verleden tijd met de waterontharder. Wij wensen u dan ook nog veel plezier ervan komende jaren. Mocht er iets zijn waarin we u kunnen ondersteunen of mee kunnen helpen, horen we dat natuurlijk graag. De klantenservice staat immers klaar om u te helpen. Fijne dag gewenst! Team Z8-Water (www.z8-water.nl)

Werkt naar behoren! Zeer professioneel geïnstalleerd.

Beste Aydin, Fijn dat alles werkt zoals het hoort te worden en u blij bent met de installatie. Dat is immers waar we het voor doen. Voor toekomstige vragen weet u ons te vinden. Onze klantenservice staat voor u klaar om te helpen. Fijne maandag gewenst, Team Z8-Water

Superbedrijf/-product

Er werd heel erg netjes gewerkt met het installeren. De Z8-waterontharder: heel veel gemak van. Ik vond het ook zó leuk dat ik de waterontharder op de beurs had gewonnen. Ik had hier geen ervaring mee maar het werd allemaal zo goed geregeld. Zelf zou ik het niet kopen omdat het prijzig is en ik daar geen geld voor had dus u begrijpt dat ik er erg blij mee was en nog steeds ben! Goede communicatie. Echt blij mee. Probeer al familie en vrienden kennis te laten maken met jullie product.

Beste Marianne, Dat was inderdaad een gelukstreffer! Er waren zoveel mensen welke meededen aan onze win-actie op de Beurs Eigen Huis in Utrecht. De dagwinnaar was u! We zijn blij dat u er ook blij mee bent. Het is inderdaad niet een alledaags iets wat u aanschaft, maar wel jarenlang plezier van heeft. En natuurlijk iedere dag weer geniet van de dagelijkse voordelen; bijvoorbeeld het zachte water tijdens het douchen, het kalkvrij blijven van de apparaten en ga maar door... We zijn blij dat we u kennis hebben mogen laten maken met Z8-Water! Leuk dat u uw vrienden, kennissen en familie enthousiasmeert. Dat horen we graag. Nog wat leuks; mochten er mensen via u bij ons terecht komen en uiteindelijk klant worden, ontvangt u het Vriendenvoordeel. Lees hier meer: https://www.z8-water.nl/vriendenvoordeel Fijne maandag gewenst en geniet van de waterontharder! Team Z8-Water (www.z8-water.nl)

Heerlijk zacht water om te douchen en goed voor de apparatuur..

Prima en snelle installatie.

Beste fam. van Gendt, We zijn blij om te horen dat de installatie goed en snel is verlopen. Een goede voorbereiding, is het halve werk. Fijn dat we daartoe ook de mogelijkheid van u kregen! We wensen jullie veel plezier toe van de gekozen waterontharder. Geniet van het heerlijk zachte water. En natuurlijk de nevenvoordelen, zoals het kalkvrij blijven van apparatuur! Fijne maandag gewenst, Team Z8-Water (www.z8-water.nl)

Vooralsnog gode kwaliteit voor een redelijke prijs..vriendelijke monteur/goede uitleg

Dag fam. Boeijen, Fijn dat de uitleg van de monteur als goed en duidelijk is ontvangen. Én vriendelijkheid kost geen geld natuurlijk. Werken met een glimlach op het gezicht is wat ons betreft het belangrijkste wat er is! Geniet van de waterontharder en het zachte en kalkvrije water. Bij vragen weet u ons te vinden. We staan voor u klaar. Fijne dag gewenst! Team Z8-Water (www.z8-water.nl)

Perfect!

Vanaf het 1e contact moment tot met de plaatsing was alles tot in de puntjes geregeld. Geen onzin praat van de accountmanager en de beste prijs voor het product tov alle andere bedrijven. Direct na aansluiting hadden wij zachtwater en dat is aan alles merkbaar. Laat de waterhardheid direct op 0 DH zetten want dat is waar je de machine ook voor koopt. Het is absoluut verwaarloosbaar dat er gezegd word dat het water niet meer lekker smaakt als er geen mineralen meer inzitten. Mijn vrouw had deze mening waardoor wij de afstelling op 2 DH hadden laten zetten. Ik heb hem later bijgesteld naar 0 DH en mijn vrouw drinkt dagelijks liters fris water zonder mineralen zonder dat ze het proeft :-)

Goedemiddag beste familie, We winden er geen doekjes om en houden al helemaal niet van 'poespas'. We doen wat we beloven. Het fijne aan de resthardheidsmodule is dat jullie de hardheid helemaal zelf kunnen bepalen. Houd deze in ieder geval onder de 3 dH, dan blijft jullie water lekker zacht en kalkvrij. Nog heel veel plezier toegewenst van de waterontharder. Geniet ervan! Een kalkvrije groet van team Z8-Water (www.z8-water.nl) en een fijne dinsdag toegewenst

Duidelijke uitleg , en stel je vragen , nooit haast. Je weet wat je koopt erg belangrijk. Werken snel en netjes.

Dag fam. van der Heijden, Helderheid en transparantie, daar streven we naar. Niet alleen wat betreft het ontkalken van water, maar ook het hele voortraject/tussentijdse-uitleg en natuurlijk de nazorg. Bij ons geen verborgen kosten of geintjes, we doen wat we beloven! De installatie bij jullie thuis was een fijne 'thuiswedstrijd' voor ons, lekker in de buurt. Zodra we u in de toekomst nog bij kunnen staan in eventuele vervolgvraagstukken horen we het natuurlijk graag. We staan immers zo bij u op de stoep! Een kalkvrije groet van team Z8-Water (www.z8-water.nl)

Prima alles volgens afspraak

zeer tevereden vakundig geplaatst goede uitleg niets op aan te merken

Dag meneer Makkus, Afspraak is afspraak bij ons! Dank voor de prachtige complimenten. Fijn dat er op het geheel niets is aan te merken, daar doen we het immers voor. Zodra we u in de toekomst nog bij kunnen staan in eventuele vervolgvraagstukken horen we het natuurlijk graag. Onze klantenservice-toppers staan klaar om u te helpen! Een kalkvrije groet van team Z8-Water (www.z8-water.nl)

Top je merkt duidelijk het verschil

Had het veel eerder moeten doen

Dag fam. van der Werf, Hier worden wij altijd blij van; om te mogen lezen/horen dat het veel eerder gekocht had moeten worden. Dat blijft toch altijd wel een van de grootste complimenten. Nog jarenlang kalkvrij plezier gewenst van de waterontharder. Bedankt voor het nemen van de tijd voor het schrijven van een beoordeling en bij vragen horen we u natuurlijk graag! Een kalkvrije groet van team Z8-Water (www.z8-water.nl)

Snelle service en geen "verborgen" kosten. Heb nog wel een vraag mbt tot "schuim" wanneer je de kraan snel open doet. Is dat normaal?

Dag André, Transparant en helderheid, daar zetten we ons iedere dag weer voor ons. Niet alleen door het kalk uit het water te halen, maar natuurlijk ook door een transparante werkwijze te hanteren. We doen wat we beloven, geen addertjes onder het gras en afspraak is afspraak; dat is waar Z8 voor staat! Wat betreft het 'schuim', doelt u dan op bijvoorbeeld schuim na het douchen bij gebruik van shampoo of douchegel? Als dat niet het geval is, neem dan even contact op met onze klantenservice via het bij u bekende nummer (010 808 20 24). We helpen u graag verder! Een fijne dag gewenst en bij vragen horen we u natuurlijk graag, Een kalkvrije groet van team Z8-Water (www.z8-water.nl)

Tevreden duidelijk en snel geleverd en aangesloten

Goedemorgen Corné en Patricia, Een grote dank vanuit onze kant ook naar jullie. Bedankt voor het toesturen van de duidelijke situatieomschrijving, de duidelijke foto's en natuurlijk het fijne contact. Zo hebben we met elkaar een mooi eindresultaat neer weten te zetten. Heel veel kalkvrij plezier gewenst van de Kinetico-Waterontharder! Een fijne dag gewenst en bij vragen horen we u natuurlijk graag, Een kalkvrije groet van team Z8-Water (www.z8-water.nl)

uitstekend

Uitstekende service, goed product. Alleen jammer geen schriftelijke bedieningsinstructie aanwezig

Beste H. Eggers, Bedankt voor het prachtige cijfer, de aanbeveling en natuurlijk de mooie woorden. Service is bij ons de nummer één pijler binnen het bedrijf. Tevreden en blije klanten is waar we ons iedere dag weer voor inzetten! We wensen jullie nog heel veel plezier van de waterontharder en natuurlijk de bijkomende voordelen. Fijne dinsdag gewenst en bij vragen horen we u natuurlijk graag, Een kalkvrije groet van team Z8-Water (www.z8-water.nl)

Prima geregeld. Blij mee

Dag Ron, Fijn om te horen dat alles naar wens is geregeld en het geheel goed is verlopen. Voor minder doen we het natuurlijk niet. We wensen jullie nog heel veel plezier van de waterontharder. Fijne dinsdag gewenst en bij vragen horen we u natuurlijk graag, Een kalkvrije groet van team Z8-Water (www.z8-water.nl)

Goede waterontharder!

Alles is prima gegaan!

Dag Arnold, We zijn blij dat u tevreden bent over het geheel, daar doen we het immers voor! We danken u vriendelijk voor het nemen van de tijd voor het schrijven van een beoordeling, het mooie cijfer en natuurlijk de aanbeveling! Nog jarenlang kalkvrij plezier van uw waterontharder gewenst. Bij vragen weet u ons te vinden. Fijne woensdag, Team Z8-Water (www.z8-water.nl)

Zo geregeld

Ik was opzoek naar een waterontharder. Met een telefoontje kreeg ik duidelijke uitleg en een voorstel. Dus direct geregeld en binnen 3 weken geplaatst. Dat is nog eens goed zaken doen.

Dag Olav, We proberen de markt weer transparant en helder te maken! Niet alleen door het kalk uit het water te halen, maar... juist door het gehele proces transparant en helder te maken. Duidelijke prijzen - voor iedereen gelijk en gewoon op de website zichtbaar etc.. Fijn dat u dit ook ervaren heeft op deze manier, daar doen we het immers voor! Nog jarenlang plezier gewenst van uw waterontharder. Geniet van het Z8e water. Bij eventuele vragen horen we u graag, we staan immers klaar om u te helpen. Fijne woensdag gewenst, Team Z8-Water (www.z8-water.nl)

Prima levering

Professioneel gemonteerd en keurig aangebracht in de meterkast! Complimenten voor de installateur.

Beste meneer van Geest, We hebben de complimenten aan de desbetreffende monteur, Robin van Ast, doorgegeven. Namens hem ook grootse dank. Leuk om te horen! Geniet van het zachte en kalkvrije water. Bij vervolgvragen horen we u graag, we staan immers klaar om u te helpen. Fijne Kerstdagen! Team Z8-Water (www.z8-water.nl)

Werkt prima.

Netjes en snel geplaatst.

Dag Poul, Dat is duidelijke taal. Dank voor het mooie compliment. Geniet van het kalkvrije water en onze waterontkalker. Bij vragen staan we voor u klaar. Fijne Kerstdagen gewenst! Team Z8-Water (www.z8-water.nl)

Top! Raad het iedereen aan. Heerlijker zachter en alles blijft schoner. Topper!

Dag Paulien, Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent, dat vinden wij altijd leuke feedback om terug te mogen krijgen. Geniet van het heerlijke zachte en kalkvrije water. Zeg gedag tegen een douchewand of kraan vol met kalk. Bedankt voor het prachtige cijfer, de aanbeveling en de review! Mochten er in de toekomst nog vragen zijn, dan staan we uiteraard voor u klaar. Team Z8-Water (www.z8-water.nl)

net en vriendelijk bedrijf

nvt voor ons, kon niet geplaatst worden

Beste B.P.H. Janse, Het was inderdaad wat ongelukkig dat installatie toch niet mogelijk bleek te zijn. We hadden net te weinig ruimte om aan te sluiten en onze knelkoppelingen te leggen. Bedankt in ieder geval voor het aangename contact en natuurlijk de complimenten aan ons en ons bedrijf. Dat waarderen we! Wie weet tot in de toekomst, we helpen u dan graag weer verder. Fijne Kerstdagen gewenst! Fijne woensdag, Team Z8-Water (www.z8-water.nl)

Volgens afspraak geleverd

Monteur komt op tijd en is aardig. Werkt netjes. Aankoop proces ging ook goed.

Beste familie Rampersad, Afspraak is bij ons ook echt afspraak. We doen wat we beloven. Op z'n Rotterdams. Geniet van de waterontharder en het zachte en kalkvrije water. Fijne woensdag gewenst! Team Z8-Water (www.z8-water.nl)

Top product met fijn meedenkend team.

Erg tevreden, zijn wat opstart problemen maar z8water werkt naar oplossingen dat is waar het uiteindelijk om gaat. Ik raad iedereen z8water aan. Product is top!

Dag Kris, Helaas kon de waterontharder niet worden geplaatst zoals in eerste instantie bedacht. Gelukkig zitten er heel veel jaren vakkennis en ervaring in ons bedrijf, dus zijn we gelukkig mét elkaar tot een oplossing gekomen. Geniet van de waterontharder én de waterzuiveraar. Heerlijk zacht, kalkvrij en helder water. Bij vragen in het vervolg weet u ons te vinden, we staan immers voor u klaar. Fijne Kerstdagen gewenst! Team Z8-Water (www.z8-water.nl)

Perfecte service en prijs

Heldere uitleg en snelle plaatsing vd waterontharder. Het resultaat was meteen te merken

Dag Richard en Frederik, Het resultaat is inderdaad direct merkbaar. Na installatie is het water meteen zacht en kalkvrij. En dat blijft ook zo! Veel plezier gewenst van de waterontharder. Mochten er in de toekomst nog vragen zijn, staan we uiteraard voor u klaar. Fijne woensdag gewenst, Team Z8-Water (www.z8-water.nl)

Leeuwenhoekstraat 7

2652 XL Berkel en Rodenrijs

Over Z8-Water

Dag in dag uit, genieten duizenden mensen door heel Nederland van onze Z8-Water waterontharder. Waterontharder kopen of bestellen voor thuis? Wij staan voor je klaar! Met meer dan 25 jaar ervaring, standaard 15 jaar garantie en onderhoud zonder verplichtingen, garanderen wij jou van kalkvrij water. De laatste jaren is de populariteit van waterontharders gigantisch toegenomen. Én dat is natuurlijk niet heel vreemd! Zacht en kalkvrij water is niet alleen goed voor de huid, maar ook beter voor de levensduur van bijvoorbeeld je wasmachine of waterkoker. Meer weten of contact met ons opnemen? Bezoek dan onze website. www.z8-water.nl