Snelle en goede service

Nadat ik een mail had gestuurd kreeg ik zeer snel een reactie. De bestelling snel ontvangen, precies conform hetgeen gemeld is bij het artikel. Ik ben zeer tevreden hoe alles is verlopen!

Aardige klantenservice voor advies en snelle levering

Vandaag besteld en morgen binnen

super service

besteld, vlot geleverd! Totaal wat we verwacht hadden!

Mooi servies!

Mooi servies en sympathiek dat er een kaartje bij zat dat je het mag terugsturen als er onverhoopt iets kapot of beschadigd is. Maar alles was netjes en mooi!

Corect

Zeer vlug ,en goed bedrijf

Eén woord "EXCELLENT"

Via bol.com een "4Gardenz Pakketbrievenbus XL" gekocht. Bij het uitpakken van de brievenbus bleek dat er een stuk ontbrak. Dit waarschijnlijk vanuit het fabriek aangezien de verpakking niet geopend was geweest. Je denkt dan verdorie, via bol.com besteld maar geleverd via een andere verkoper in dit geval 4Goodz. Via bol gekeken of ik de contact gegevens van de verkoper (4Goodz) kon terugvinden en dat was het geval. Via de website van 4Goodz de contact gegevens gevonden en ook een telefoonnummer wat tegenwoordig alsmaar minder wordt. 4Goodz gecontacteerd en een hele vriendelijk man aan de andere kant van de lijn, mijn probleem uitgelegd dat er een stuk ontbrak, de persoon van 4Goodz direct de handleiding erbij genomen om te zien welk stuk er ontbrak. Hij beloofde dat het stuk nog dezelfde dag (28/03/24) ging verzonden worden en zo gezegd zo gedaan vandaag (29/03/24) geleverd. Over een uitstekende service gesproken. Ik ga deze site zeker in het oog houden want ze hebben wel meer leuke producten op de site staan en deze voor meer dan aanvaardbare prijzen. Dus 4Goodz verdient geen hele zin om iets te zeggen maar met één woord is alles gezegd "EXCELLENT" of "UITMUNTEND". Dankjewel 4Goodz team voor deze uitmuntende service.

Duidelijke website en snelle service

Luzzo prullenbak besteld en volgende dag geleverd

de gutsenset voldoet aan de verwachtingen!

De gutsenset voldoet aan de verwachtingen zoals te zien was op de foto's. Snelle levering en je wordt per mail op de hoogte gehouden van het verloop van de bestelling! Kortom is heel goed bevallen!

Snel en goed. Volgens omschrijving

Duidelijk

Mooie afvalbak (scheider) keurig verpakt. Duur maar zijn geld zeker waard.

Van bestelling tot levering is alles prima verlopen.

Allereerst contact gezocht via de mail. Binnen 5 (!)minuten een reactie. Ik had de sensor deksel van de prullenbak stuk en wilde een nieuwe bestellen. Ongevraagd kreeg ik tips om de sensor deksel misschien weer “aan de praat” te krijgen. Is helaas niet gelukt en toch maar een nieuwe besteld. Dit was vrijdag tegen 18.00 uur. En …..zaterdagmorgen in huis. Ik had een dik jaar geleden ook contact gezocht en had toen ook een meer dan uitstekende plezierig contact.

Perfecte service en mooi product!

Een mooi schaduwdoek besteld bij 4Goodz van Hanse, mooi product en snelle levering

Prima snelle afhandeling en bezorging, goede en snelle reactie op een annulering, een voorbeeld voor menige ander webshop!

Prima prijs , snelle levering

Heb er een prullebak gekocht ( 4cookz® Smart Waste RVS afvalscheidingsprullenbak met sensor 72 liter ) Prima prijs en snelle levering. Maar een extra kunstof inzetbak voor 49 euro vind ik wel weer erg prijzig.

Super snelle levering

Snelle levering en producten zijn volgens verwachting

Snelle levering en goede service

Waarschijnlijk tijdens vervoer een beschadiging aan t product, maar dit werd snel en goed opgelost. Zeer tevreden over de aangeschafte prullenbak.

Goede snelle service bij storing/defect.

Door helaas storing in product werkte deze niet naar behoren. Automatische sensor deksel afvalbak 4cookz Dit meteen gemeld bij 4 goodz en kreeg snel antwoord. Na een reset poging die niets uithaalde ,direct een nieuwe deksel opgestuurd gekregen met retourzendingslabel voor oude. Was binnen dag geregeld….perfect. Hoe de afvalbak zich verder houdt/bevalt moeten we nog afwachten/testen maar hij werkt nu goed. En service was uitstekend.

Goed verlopen

Contact met klantendienst was zeer goed.

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit koekenpannen. Snelle levering

solide en snel geleverd

Het bestelde product (pedaalemmer) werd snel en solide verpakt binnen 24 uur geleverd.

Heel blij met mijn nieuw servies

Heel blij met mijn nieuw porseleinen servies. Is nog mooier in het echt dan op foto's!

Website werkt niet

Er worden diverse betalingsmogelijkheden aangeboden maar alleen IDeal werkt. Biedt het dan niet aan. Ook wordt niet duidelijk aangegeven of je nu wel of niet besteld hebt.

Snelle en correcte levering

Mooie producten

De service is echt top!! Kunnen menig bedrijf echt wat van leren namelijk dat de klant op # 1 staat !! Dank je wel.

Over 4Goodz

4Goodz levert hoogwaardige, goed geprijsde trendy en functionele artikelen voor in en om het huis, in diverse product categorieën, zoals bijvoorbeeld; - zonnebrillen - kookspullen - dierbenodigdheden - seizoensartikelen - sport- en spelartikelen - kantoor artikelen - teken en schilder benodigdheden - gereedschap - woonaccessoires - telefoon accessoires. Wij kopen zoveel mogelijk direct in bij fabrieken, verkopen dit direct zonder tussenhandel en kunnen daardoor aanbieden voor een scherpe prijs. Waarom bestelt u bij ons: - Wij leveren uit voorraad - Goede productinformatie en beeldmateriaal, zodat u weet wat u koopt - Gratis verzending waarbij u bij pakketverzending uw levering kunt volgen via Track&Trace - Omdat wij bestellen bij de bron, zijn onze artikelen scherp geprijsd! - U heeft 30 dagen bedenktijd