Top serves

Al lang op zoek naar een bepaalde plaid, maar al een tijdje niet leverbaar. Mailtje gestuurd snel antwoord gekregen en hielden mij op de hoogte wanneer deze weer op voorraad was.

Alles prima in orde

Plakkerig etiket zorgt voor problemen bij verwijderen

Ik heb een bamboeproduct gekocht. Bestelling en levering gingen vlot, maar er zat een grote witte sticker van slechte kwaliteit op het hout dat er maar met moeite afkwam. Er bleven veel lijmresten achter.

Snelle levering en concurrerende prijzen

Zoon had voor een kunstles penselen nodig, maar bedacht dat twee dagen van tevoren. Mooi setje gevonden op een andere website, maar deze was niet de volgende dag leverbaar. 4Goodz kon dezelfde set wel een dag later leveren.

Jammer dat we van België zijn.

Het product dat ik wenste was duurder dan bij Bol.com maar werd niet in België geleverd. Rechtstreeks aankopen zou toch voordeliger moeten zijn.

Snel, goede kwaliteit en behulpzaam

Mooi servies, blij mee! Er waren 2 borden gebroken en kregen na mailtje borden alsnog geleverd.

Zeer snelle levering, goede updates.

Zeer snelle levering. Duidelijke communicatie,

Kwam wat problemen tegen met geleverde stoelen. Maar wat een goede service,het probleem hebben ze prima opgelost. Telefonisch snel te bereiken. En ben blij met mijn transparante stoelen,ze zitten geweldig en een mooie prijs.

Een mooi produkt en netjes geleverd

Het product dat ik heb besteld komt overeen met de afbeelding. Het is niet duur in vergelijking met andere aanbieders. Werd keurig verpakt afgeleverd.

Bestellingen werden keurig bezorgd op afgesproken tijd

Post kon mijn adres niet vinden en stuurt het retour. Ik direkt de telefoon,en bel ik 4goods Heel prettig kontakt en het werd meteen zonder vragen opgelost. Mijn hartelijke dank

Correct bedrijf goede instelling!

Nvt

Super!!!

Hele mooie badkamer kastjes, goede kwaliteit, maten kloppen precies, hele snelle levering, super snel eigenlijk. Een dikke aanrader!!!!

Goed geholpen door de klantenservice

Verkeerde artikel besteld, gebeld, gelijk geannuleerd telefonisch zonder moeilijk gedoe. Binnen een minuut was het geregeld

Positief

Ideale prullenbak

Makkelijke en mooie prullenbak. Bovenkant wordt gebruikt voor plastic en groen afval. En onder een bak papier en overig huisafval. Wel jammer dat je de onder lade uit de reals trekt en dus los staat. Misschien een uittrek reals een verbetering voor de prullenbak. Verder top!

Zeer positief

Netjes op tijd geleverd

Goede en snelle levering van een degelijke grondstof voor ook een goede prijs. Gewoon goed en aanrader voor iedereen.

Mooi blad, snelle levering

Nadat onze inductiekookplaat beschadigde omdat er iets op viel, wilden we een beschermplaat. Bij 4Goodz een mooie verhoogde snijplank zodat deze ook over de geïntegreerde afzuiging past. Fraaie plank sie de volgende dag al geleverd werd.

Kwalitatief Uitermate Teleurstellend (KUT

Schaduwdoek waterafstotend 5x5x5 gekocht, opgehangen volgens beschrijving, na een flinke regenbui stond het doek vol water, zijkanten zijn welliswaar stevig gestikt en zo strak mogelijk opgespannen maar het doek hangt als een zak ertussen en laat dus geen water aflopen... (tenzij je het doek op 1 punt bijna op de grond bevestigd) Voor een doek van deze prijs had ik toch meer verwacht... Niet dus...!!

Goed advies en snelle levering

Goed advies en snelle levering

Zeer tevreden!

Heel blij met de mooie parasol. Precies dezelfde als op de foto, snelle levering.

Snelle levering, goederen top!

De goederen werden zeer snel geleverd en zijn zoals beschreven

Mooie plantenbakken

Besteld maar kunnen na controle toch niet leveren omdat er een voorraad verschil is

Keurig advies, goede service en snelle levering.

Goede zoekfunctie op de site.

Over 4Goodz

4Goodz levert hoogwaardige, goed geprijsde trendy en functionele artikelen voor in en om het huis, in diverse product categorieën, zoals bijvoorbeeld; - zonnebrillen - kookspullen - dierbenodigdheden - seizoensartikelen - sport- en spelartikelen - kantoor artikelen - teken en schilder benodigdheden - gereedschap - woonaccessoires - telefoon accessoires. Wij kopen zoveel mogelijk direct in bij fabrieken, verkopen dit direct zonder tussenhandel en kunnen daardoor aanbieden voor een scherpe prijs. Waarom bestelt u bij ons: - Wij leveren uit voorraad - Goede productinformatie en beeldmateriaal, zodat u weet wat u koopt - Gratis verzending waarbij u bij pakketverzending uw levering kunt volgen via Track&Trace - Omdat wij bestellen bij de bron, zijn onze artikelen scherp geprijsd! - U heeft 30 dagen bedenktijd