Mooie plantenbakken

Besteld maar kunnen na controle toch niet leveren omdat er een voorraad verschil is

Keurig advies, goede service en snelle levering.

Goede zoekfunctie op de site.

Gemakkelijke website, ik had zo gevonden wat ik zocht. Schaduwdoek met de juiste afmeting en kleur. Besteld en de volgende dag in huis. Precies zoals ik hem had verwacht.

Snelle service en goede producten

De producten, in dit geval spullen voor een schaduwdoek komen overeen met de beschrijving en foto’s.

Direct reageren

Ondanks gespreide levering (lag aan PostNL) direct actie ondernomen door 4Goodz met tevreden uitkomst.

Super mooi schaduwdoek ..

Super mooi schaduwdoek Snelle verzending Uitstekend dus !

Mooi product, kwaliteit snelle levering en service

Top product , snelle levering

Makkelijk en snel

Makkelijk en snel een mooie toiletrolhouder besteld.

Stevig materiaal, zeer tevreden

Snel geleverd en uitstekende producten

Duo rolgordijnen gekocht voor een super goede prijs. En het is ook echt goede kwaliteit!! Makkelijk op te hangen, zelfs zonder boren, kind kan de was doen. Ik had met Klarna betaald omdat ik het bedrijf niet kende, maar dat zit zeker goed, volgende keer via iDEAL! Dikke 10!

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit

Super snelle en correcte levering en service

Ik kan het bedrijf aanbevelen vanwege snelle en correcte levering. Ook nazorg bij vragen is snel en correct. Ik kom er zeker weer eens

Mokana heeft goede prijzen en snelle levering. De kast is prachtig. Enige kanttekening die ik heb is dat de chauffeur in zijn eentje de kast bijna niet kon tillen, dus heb ik hem moeten helpen want ik vond het wel een beetje sneu. Het was een super aardige jongen.

Goede kwaliteit, snelle terugkoppeling

Mooie kwaliteit product, bij probleem snelle oplossing

Goede service en prijs-kwaliteit

Twee kastjes gekocht om tijdelijk op de badkamer te plaatsen tot de verbouwing. We hadden gezien de prijs geen hele hoge verwachtingen. De verhouding prijs-kwaliteit is echter dik in orde! Stevige constructie en zien er ook nog eens leuk uit. Nog even contact gehad omdat we er in eerste instantie maar 1 ontvingen. Binnen enkele minuten reactie. Andere kastje bleek nog bij PostNL te staan. Top service!

Fantastisch karton

De vormgeving vind onze grote kat super. Hij mag graag op de beide onderdelen zitten/liggen. Hij kon bijna niet wachten tot ik klaar was met uitpakken vd krabpalen. Ook het spelen op de grote krabpaal word erg gewaardeerd. Ook erg fijn dat we het pakketje snel in huis hadden

Het aantal sterren zegt genoeg

Recent contact gehad met 4Goodz (Onno) reageerde snel en vriendelijk. Begreep het probleem direct en kwam meteen met een aantal mogelijke oplossingen. Resultaat was echter negatief. Vervolgens heeft Onno mij onder garantie zonder problemen het onderdeel toegestuurd. Tot het toesturen was het contact vriendelijk en ook als ik het onderdeel had moeten kopen had dit bedrijf ook 5* gekregen.(Ik hoor jullie denken “dat zal”. Maar eerlijk is eerlijk zo zou ieder klantencontact moeten werken onafhankelijk van het eindresultaat.

Prima bedrijf!

Alles geheel volgens planning verlopen, prima kwaliteit fietsenstandaard en nog sneller dan afgesproken geleverd!

Ik had een servies besteld . Er was een schaaltje kapot direct een nieuwe opgestuurd gekregen zodat ik het zeker voor kerst had. Weer door verzending kapot. Direct weer een nieuw gekregen op 24 Dec nog bezorgd. Heel erg bedankt

Super goede service staan ke snel te woord en snelle levering

Super product. Volgende dag in huis

S middags besteld en de volgende dag in huis. Product was exact volgens info op de site. Blij mee

Zeer tevreden. Aanbevolen.

Goed product. Concurrentiële prijs. Snelle verzending. Top.

Zeer tevreden. Aanbevolen.

Goed product. Concurrentiële prijs. Snelle verzending. Top.

Vendelier 61 A

3905 PD Veenendaal

+31645658109

Over 4Goodz

4Goodz levert hoogwaardige, goed geprijsde trendy en functionele artikelen voor in en om het huis, in diverse product categorieën, zoals bijvoorbeeld; - zonnebrillen - kookspullen - dierbenodigdheden - seizoensartikelen - sport- en spelartikelen - kantoor artikelen - teken en schilder benodigdheden - gereedschap - woonaccessoires - telefoon accessoires. Wij kopen zoveel mogelijk direct in bij fabrieken, verkopen dit direct zonder tussenhandel en kunnen daardoor aanbieden voor een scherpe prijs. Waarom bestelt u bij ons: - Wij leveren uit voorraad - Goede productinformatie en beeldmateriaal, zodat u weet wat u koopt - Gratis verzending waarbij u bij pakketverzending uw levering kunt volgen via Track&Trace - Omdat wij bestellen bij de bron, zijn onze artikelen scherp geprijsd! - U heeft 30 dagen bedenktijd