Prima levering

Snelle levering en een hele mooie patchwork stoel

Product goed

Zeer mooi en goed

Prima afhandeling van de bestelling

Helaas zat er een foutje in ons zonnescherm, maar dit is geheel naar tevredenheid opgelost

Netjes en goed ingepakt. Snelle levering. Goed product

Top en super service

Ik zocht een nieuw doek voor het ligbed van mijn hond. Overal gekeken maar nergens verkrijgbaar meer,toen maar de online winkel zelf gemaild die het ligbed verkocht,waren hier ook niet meer verkrijgbaar maar werd in de mail wacht gezet dat als de doeken er waren ik gelijk een mail kreeg en kon bestellen. En per toeval werd er nog één doek gevonden in het magazijn,kreeg een mail en gelijk bestelt en mijn hond kan weer heerlijk liggen.

Snelle levering,goede kwaliteit

Schaduwdoek waterdoorlatend

Mooi schaduwdoek van goede kwaliteit. Werd snel geleverd.

Mooie doeken en mooie kwaliteit

Had eerst de verkeerde besteld, gebeld voor een maat en kleur die ik niet kon vinden. Kreeg een heer aan de lijn en hij stuurde de link door naar mijn email en de volgende dag had ik het al binnen. Top service

Beschadigd product geleverd.

In een naad van het parasol doek zat een scheur.

Grote keuze, schappelijke prijzen snelle verzending en levering.

zeer snelle levering

Veel producten en zeer snelle levering

Mooi sterk schaduwdoek.

Zorg voor stevige ophangpunten. Door wat ruimte aan de zijkanten kan het er onderdoor waaien. Houdt fijn de warmste stralen van de zon tegen.

Super fijne leverancier

Hele fijne leverancier. We waren aan het zoeken naar de juiste maat. We konden het doek gemakkelijk retourneren en later weer een nieuwe bestellen.

Prima zonnebrillen

Snel geleverd en prima zonnebrillen voor een nette prijs.

Voor het eerst iets gekocht bij 4Goodz. Schaduwdoek. Het bestelproces was duidelijk. De verzending snel en het doek was precies zoals op de website beschreven. Prima ervaring!

Geweldig om zaken mee te doen.

Verder niets aan toe te voegen.

Goed product, snelle levering.

Voldoet volledig aan de verwaching

Geen bouwtekening meegeleverd met kastje

We kunnen het kastje nu niet in elkaar zetten.

Perfect schaduwdoek

Had in eerste instantie per abuis de verkeerde maat doorgegeven. Terug gestuurd en de juiste maat besteld. Vlot geleverd en het schaduwdoek voldoet aan de beschrijving en heeft de eerste regenbui al glansrijk doorstaan.

Telefonisch kreeg ik deskundig advies. De medewerker adviseerde mij professioneel. Mijn gewenste maat was niet aanwezig, hij gaf uit zichzelf welke maten er wel aanwezig waren. Dat waardeer ik, meedenken met mij/de klant. Svp niet mijn plaats vermelden bij publicatie.

Goed product verzending kan duidelijker

De verzending bestond uit twee delen, op verschillende dagen geleverd. Via het systeem ontvang je 1 track en tracé, de ander kreeg ik na een telefoontje. Klantenservice is geweldig, behulpzaam en niet gehaast.

Servies is prima . Heel over gekomen van de lange reis.

Snelle service, product zoals vermeld

We bestelden eerst hetzelfde product bij bol.com, bleek echter niet op voorraad. Rechtstreeks aangekocht via de site, volgende dag al aan huis geleverd.

Snelle en nette levering

We zijn zeer tevreden. De order is snel geleverd. Omdat we kleur niet helemaal onze smaak is wordt deze terug gezonden maar dit zegt niets over 4goodz.

Over 4Goodz

4Goodz levert hoogwaardige, goed geprijsde trendy en functionele artikelen voor in en om het huis, in diverse product categorieën, zoals bijvoorbeeld; - zonnebrillen - kookspullen - dierbenodigdheden - seizoensartikelen - sport- en spelartikelen - kantoor artikelen - teken en schilder benodigdheden - gereedschap - woonaccessoires - telefoon accessoires. Wij kopen zoveel mogelijk direct in bij fabrieken, verkopen dit direct zonder tussenhandel en kunnen daardoor aanbieden voor een scherpe prijs. Waarom bestelt u bij ons: - Wij leveren uit voorraad - Goede productinformatie en beeldmateriaal, zodat u weet wat u koopt - Gratis verzending waarbij u bij pakketverzending uw levering kunt volgen via Track&Trace - Omdat wij bestellen bij de bron, zijn onze artikelen scherp geprijsd! - U heeft 30 dagen bedenktijd