Goede communicatie. Snelle levering. Zeer correcte afhandeling.

Parasol besteld. Bj aflevering bleek er een beschadiging op de stang te zitten. Direct per mail gemeld met foto van beschadiging. Volgende dag antwoord met voorstel tot oplossing. Zeer tevreden over de correcte communicatie en snelle oplossing.

Snelle en betrouwbaar

Verloopt allemaal prima met bestellen en leveren. Goede producten voor en goede prijs

Doen wat ze beloven

Ik had e- mail gestuurd omtrent mijn bestelling, dit werd zeer snel opgepakt en opgelost. Een dikke 10 waard!

uitstekende service

snelle reactie na leveringsprobleem, volgende dag vanuit Duitsland alsnog ontvangen!

Correct product en correcte levering

Aangezien ik precies wist wat ik wou en dit product niet beschikbaar was op bol.com ben ik rechtstreeks op de website van 4Goodz gaan kijken. Dit was een aangename ervaring en ik zal in de toekomst zeker nog naar deze webshop gaan kijken voor mijn online aankopen.

Prima Product en snel

Goed product voor een normale prijs, levering was snel!

Wat een super service !

Ik kocht bij 4Goodz een super fijne prullenbak. Na precies 1 jaar & een week werkte het motortje van het deksel niet meer. Ik dacht balen, want het was best een dure aanschaf & ik zal wel de pech hebben buiten de garantie te vallen. Maar nee, 2 jaar garantie. Dus na telefonisch netjes uit te hebben gelegd wat er aan de hand was en even een filmpje te hebben doorgestuurd, werd er meteen de volgende dag een nieuw deksel bezorgd. Wat een super service & zó snel opgelost ! Dankjewel 4Goodz. Dus een betrouwbaar bedrijf dat ook echt meteen klaar staat/oplossingen biedt wanneer er iets aan de hand is met een product. Klasse :)

Correct zoals besteld

Alles was in orde. Enig minpuntje: de montage handleiding kan grotere foto's en groter lettertype gebruiken

Matige kwaliteit

matige kwaliteit van een wandlamp. Zit roest aan de achterkant

Snelle verzending en materialen van goede kwaliteit!

Heel plezierig!

Correcte levering van het product. Het product voldeed aan mijn wensen. Ik ben er heel blij mee.

Teleurgesteld

Zojuist op het contactformulier verzonden.

Na een e mail over een uitverkochte wasbak/fontein is het gelukt hem toch nog te krijgen! Super blij mee, dank jewel ..

Precies als het voorbeeld

Precies als verwacht. Jammer dat als ik een foto verwijder tijdens de opmaak er een lege plek komt. Je kan geen foto's toevoegen...volgens mij...

Prijs kwaliteit goed

Optijd geleverd, netjes verpakt, functioneert naar behoren. Erg tevreden. Misschien handig als er batterijen bij hadden gezeten.

Prima ervaring en ook goede service bij klachten

Ervaring met prullenbak waar deksel van kapot was. Nieuwe deksel ontvangen, prima service

Prima service, product is zoals omschreven.

Duidelijk, snel en een degelijk product.

Duidelijk, snel en een degelijk product.

Correcte communicatie bij heel het bestelproces. Product is exact zoals beschreven

Het hele bestelproces bij 4Goodz is duidelijk en zoals beloofd. Het product is ook exact zoals beschreven op de site.

goede service en vlotte afhandeling, de levering was mooi op tijd

Makkelijk te bestellen Goede producten Super snelle levering

Bovenverwachting Vriendelijke Snelle Topservice 2.0

Top service en kwaliteit

Eindeloos speelplezier

Onze kat is er ontzettend blij mee!

Betrouwbaar en servicegericht

Ik heb 4 handgemaakte schaaltjes besteld. 1 schaaltje toonde afwijkingen en voldeed niet aan mijn eisen. Ik heb vervolgens contact gezocht en 4Goodz heeft geheel kostenloos een nieuw schaaltje verzonden. Topservice!

Vendelier 61 3905 PD Veenendaal

+31645658109

Over 4Goodz

4Goodz levert hoogwaardige, goed geprijsde trendy en functionele artikelen voor in en om het huis, in diverse product categorieën, zoals bijvoorbeeld; - zonnebrillen - kookspullen - dierbenodigdheden - seizoensartikelen - sport- en spelartikelen - kantoor artikelen - teken en schilder benodigdheden - gereedschap - woonaccessoires - telefoon accessoires. Wij kopen zoveel mogelijk direct in bij fabrieken, verkopen dit direct zonder tussenhandel en kunnen daardoor aanbieden voor een scherpe prijs. Waarom bestelt u bij ons: - Wij leveren uit voorraad - Goede productinformatie en beeldmateriaal, zodat u weet wat u koopt - Gratis verzending waarbij u bij pakketverzending uw levering kunt volgen via Track&Trace - Omdat wij bestellen bij de bron, zijn onze artikelen scherp geprijsd! - U heeft 30 dagen bedenktijd