TOP service Plentyparts Oldenzaal.

Óók voor nieuwe knoopcel-batterij horloge kun je hier terecht. Ze zetten het er óók in voor jou. Super service, dankjewel!

Top, snel, netjes, leuk kaartje erbij, superservice dus!

Zie hierboven.

TOP SERVICE!!

Klant vriendelijk en Bekwaam. Luuk en Jenny Assen.

Ben prima geholpen

Ik kwam op een zaterdagochtend bij Plantyparts om een verlengkabel voor mijn alarmcamera (wit) doch deze was niet op voorraad samen hebben we de mogelijkheden bekeken en het advies wat ik kreeg was om de bestaande kabel bij de aansluitpunten door te knippen en er een nieuwe losse kabel op lengte tussen te bevestigen middels kant en klare krimp soldeerstrips omdat het vroeg in de ochtend was en er nog niet zoveel klanten aanwezig waren bood de filiaalhouder aan om het even ter plekke in de winkel te doen, het lukte prima en ik was heel goed en vriendelijk geholpen bij thuiskomst functioneerde het snoertje op de juiste lengte en in de door mij gevraagde kleur wit prima. Pluim voor Plantyparts Veenendaal. Gerrit van Dijk

geweldig

binnen no time hadden zij het product klaar liggen

Netjes en snel geleverd

Pakketjes kunnen door de lokale vestiging direct geleverd worden, dit wordt echter niet gecommuniceerd. Opzich prima en snelle service maar het kan voor verwarring zorgen als je een pakket bezorger verwacht met track en tracé code.

Bedankt voor gewijzigde beoordeling, We hebben de door u op zondag geplaatste bestelling op maandagavond afgeleverd in de brievenbus. Het was handig geweest wanneer we dit met u gecommuniceerd hadden, hier is ook met onze collega's over gesproken. We vinden het vervelend dat u hierdoor het pakketje pas later heeft gezien. Wel erg bedankt voor de herbeoordeling. Met vriendelijke groet, Wesley van Team Plentyparts

Wat een uitstekende service!!!

We hadden problemen met het aansluiten van een Bluetooth koptelefoon op een tv zonder Bluetooth. De man van plentyparts Veenendaal gaf super advies en dacht echt met ons mee! Complimenten.

Severin stofzuiger gekocht, geweldig, lekker klein en super zuigkracht en mooie prijs

Fijne winkel, personeel denkt met je mee.

Ik kon ter plekke even uitproberen of mijn aangekochte kabel matchte met mijn telefoon

Klantenservice staat op 1!

Ik kwam een fietskrat voor mijn zoontje kopen bij Plentyparts Hengelo en ze vroegen of ze hem er meteen op moesten zetten. Het had even wat voeten in de aarde, maar het is uiteindelijk gelukt en dat viel onder hun service. Top toch! Dat maak je niet vaak meer mee.

Het deksel van mijn miele stofzuiger wou niet meer dicht nadat ik de stofzak vervangen had. Dus ermee naar plentyparts Rijssen. De vriendelijke jongeman genaamd Zoran, hielp me tussen de bedrijven door, maar hoe we met elkaar ook praatten en zochten, we konden het niet voor elkaar krijgen. Dus uiteindelijk met wd40 geprobeerd, schroevendraaier erbij, maar tegen sluitingstijd zei hij, laat hem hier maar en ik ga er naar kijken. En ja, verdraaid, hij heeft het voor elkaar gekregen. Dus deze jongeman verdiend een medaille. Zoran! Nogmaals bedankt

Q-bond was snel besteld en verzonden.

Product snel en in goede staat ontvangen. Website is ook duidelijk.

Netjes geholpen

Stofzuigermonden besteld, die achteraf niet pasten, zonder problemen retour en aan de telefoon zeer vriendelijk geholpen.

Online bestelling gedaan en vervolgens mailtje ontvangen dat ik kon ophalen.

Goed.

Snelle levering maar...

Ik was in de veronderstelling 2x motorolie 5 liter besteld te hebben. Helaas was het 2x 1 liter. Inhoud stond niet duidelijk vermeld helaas. Nu veel te veel betaald.

Goedemiddag Johan, Wat vervelend dat dit verkeerd is gegaan, we doen ons best onze artikelen zo duidelijk mogelijk te omschrijven. Direct onder de product titel staat de inhoud vermeld, we gaan kijken of dit duidelijker zou kunnen. We zijn wel blij dat u tevreden was over de snelle levering.

Topservice en vriendelijke behulpzaamheid

Altijd goed geadviseerd en prima geholpen

Bestellen ging vlot

De bestelling ging snel en makkelijk. Bestelling was snel binnen.

Snelle levering, goede service

Via Internet besteld, maar dezelfde dag al af te halen in we winkel. Goed product, redelijke prijs.

Goed assortiment, goede service en vriendelijke mensen.

Mijn online bestelling keurig geleverd in de winkel van mijn keuze. Aanrader!

Goed en netjes

Netje en snel en volgens afspraak

Snel

Goed geholpen.

Great Shop

Plentyparts was super fast in the delivery and the Fietstas so far are great! If you need to buy them I suggest this shop!

Keurig

Keurig. Netjes op de hoogte gehouden van de bestelling. Mijn product was niet leverbaar, ze hebben mij hier over febeld en overlegd of ik een duurder product voor de zelfde prijs zou willen accepteren. Ik noem dat keurig.

Bedankt voor je reactie! We gaan onze servicewinkel de complimenten doorgeven.

TOP!

Gisteren bij de Plentyparts geweest in Borne voor ruitenwisser vloeistof. De medewerker (Damien geloof ik) heeft mij zelfs nog geholpen met het bijvullen. Top service!

Fijn dat je de tijdgenomen hebt voor het geven van een review. We gaan ons best doen Damien de complimenten door te geven. Bedankt!

Over Plentyparts Nederland

Al sinds 1975 staan wij in onze winkels klaar om je te helpen aan een oplossing voor je huishoudelijke probleem. Dat doen we met duizenden onderdelen en accessoires voor bijna alles in en om je huis. Een aandrijfriem voor je wasmachine, wieltjes voor je vaatwasser, stofzakken voor je stofzuiger, pedalen voor je fiets, inkt voor je printer, kabeltje voor je smartphone, inbouw contactdoos met randaarde, korfplug voor in de gootsteen? Geen vraag is ons te gek! Sinds 2017 maken we het nog makkelijker voor je en hebben we een groot gedeelte van ons uitgebreide assortiment opgenomen in onze webshop. Vrijwel alles is uit voorraad leverbaar en verzenden we dezelfde dag nog. Niet het juiste product, of niet wat je ervan verwacht had? Dan mag je het binnen 14 dagen gewoon terugsturen. Zie je door de bomen het bos niet meer? Neem gerust contact op met onze klantenservice of een van onze servicewinkels! Met onze expertise gaan we graag met je op zoek naar de beste oplossing voor jouw probleem.