Inhoud en levering conform bestelling

Enige opvallende is dat een DHL pakjes tarief betaald wordt voor in dit geval een (goedkoper?) brievenbuspakketje.

Bestelling zelfde dag nog afgehaald

Ik kon mijn bestelling een paar uur later al afhalen in de winkel. Ideale winkel met veel op voorraad.

Vriendelijk en capabele medewerkers met een ruim winkel assortiment

Medewerkers denken goed mee en weten wat ze verkopen. Goede voorlichting en wat ze niet op voorraad hebben bestellen ze netjes, met tefefonische comfermatie als het binnen is

Een goede klantenservice

Regelmatig kom ik hier en de jongens helpen mij graag met mijn vragen. Ze werken snel en prijzen marktconform

Fijne winkel

Een hele fijne winkel en je word super geholpen door het vriendelijke personeel! Zeker een aanrader om hier je dingen te komen halen.

vakkundig en vriendelijk geholpen

Verkoper nam de tijd voor me, om het juiste onderdeel te vinden.

Artikel paste niet, retourneren een drama

In tegenstelling tot wat vermeld was op de website, paste het artikel (zuigmond voor stofzuiger) niet op het type stofzuiger. Irritant, maar kan gebeuren. Echter, retour zenden kan niet zomaar. Ondanks de 14 dagen wettelijke bedenktijd, moet je een retour beoordelingsproces door. En alleen na goedkeuring, mag je het terugsturen. Dit duurt nu al 4 dagen en het blijft stil, ook na aandringen.

Goedendag, Allereerst excuus voor de verkeerde vermelding op onze webshop. Ik hoop dat u ons het type van uw stofzuiger kan doorgeven, zodat we de fout kan aanpassen. Na wat zoekwerk is het nog niet gelukt de fout op te sporen. Uiteraard moet u gewoon binnen 14 dagen kunnen retourneren, excuus dat dit iets langer op zich heeft laten wachten. In het weekend zijn we gesloten en hebben we niet kunnen reageren. Er is al contact met u geweest en hopen dat u straks toch nog tevreden bent over de rest van onze service. Met vriendelijke groet, Wesley Team Plentyparts

uitstekend

snele levering

Vlotte aflevering en bestelprocedure

Het betreffende artikel werd snel geleverd. De wijze waarop dit kon ging prima. Het artikel kon bij de winkel opgepikt worden. Ik kreeg netjes een berichtje via mijn telefoon dat hij artikel gearriveerd was.

Snelle levering. Goed product

Vlot geholpen

Snel geleverd, fijn in winkel geholpen. Gemis dat winkelvoorraad van een artikel niet via de website te zien is.

PAS OP MET RETOUNEREN

Afgelopen dinsdag met mijn fiets bij Onderdelenhuis plentyparts Hengelo geweest voor nieuwe schijfremblokjes. Zijn door hem opgemeten maar waren niet aanwezig dus heeft meneer deze uit Almelo opgehaald afgelopen week omdat hij daar moest werken. Vandaag schijfblokjes opgehaald voor de fiets van mij. Deze meneer heeft voor mij 1 pinnetje weggeschuurt omdat die anders niet zou passen. Vervolgens kom ik thuis wil ik de remblokjes erop zetten zijn ze een slag te groot in de diameter. Ik ga terug om iets te regelen kan ik ze niet ruilen bij deze meneer omdat hij iets weg heeft moeten slepen. Prijs was 12,99 nieuw. Wil hij mij 7,50 terug doen omdat hij zelf de verkeerde maat mee heeft genomen. OPLICHTERS!!!!!!

Dag David, We vinden het heel erg vervelend dat je een slecht gevoel hebt overgehouden aan onze service. Het schijfremblokje was niet meer te krijgen en we hebben geprobeerd het probleem alsnog voor u op te lossen. Dit was erg moeilijk aan de hand van een foto, we hebben het blokje passend willen maken door een stukje weg te vijlen. Helaas hebben we uit service veel tijd gestoken in het passend maken van het uit Almelo gekomen schijfremblokje en heeft dit uw probleem niet opgelost. Er zijn geen kosten berekend voor de gemaakte aanpassingen omdat we u graag wilden helpen met uw probleem. We betreuren het echt dat we uw probleem niet direct konden oplossen. We hebben geprobeerd met u verder te zoeken naar een passende oplossing en alsnog iets in de juiste maat te vinden. We hopen dat u na onze uitleg begrip heeft voor onze kant en dat we alsnog met u kunnen zoeken naar een oplossing. Onze servicewinkel in Hengelo is het met u eens dat u gewoon het volledige bedrag terug moet krijgen en zou graag contact met u opnemen. Excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Wesley Team Plentyparts

uitstekend

Hele vlotte levering en prima produkt

Product zoals omschreven

Was snel in huis

Top service, zoals beloofd

Bestelde product is op tijd geleverd en kwaliteit voldoet aan de verwachtingen.

Plentyparts is een prima bedrijf

De levering door DHL is rampzalig. Het advies aan Plentyparts is dan ook neem een andere vervoerder.

Snelle levering!

Prima service, positieve ervaring.

Werd telefonisch op de hoogte gehouden van de status van mijn online bestelling. Kreeg netjes bericht wanneer ik deze in de winkel kon komen afhalen. Bestelling voldeed aan mijn verwachtingen.

Uitstekende ervaring met plentyparts

Het artikel wat ik besteld had was niet meer op voorraad en in de winkel werd mij spontaan een vervangend artikel aangeboden zodat ik toch dezelfde dag een artikel wat ik nodig had kon gebruiken.

Goedemorgen, bedankt voor je reactie! We gaan de desbetreffende winkel dit ook doorgeven.

voldoet aan al mijn verwachtingen

snel en correct geleverd

Goede service en advies

Prettige winkel , groot assortiment en goed advies !

Geen levering

Ik heb nog steeds geen levering, artikel direct betaald maar tot nu toe geen artikel ontvangen

Goedemorgen, onze excuses dat deze bestelling langer op zich heeft laten wachten dan wij nastreven. We hebben contact gehad met de lokale vestiging en gevraagd de bestelling snel en netjes af te handelen. Wij vinden het echt heel vervelend, daarom ontvang je ter compensatie een waardecoupon op de mail welke je gebruiken kunt bij een volgende bestelling.

Speciaalzaak

Deskundig en voorkomend personeel

Mooie prijs voor de cartridges

Leuk personeel en deskundig.

Over Plentyparts Nederland

Al sinds 1975 staan wij in onze winkels klaar om je te helpen aan een oplossing voor je huishoudelijke probleem. Dat doen we met duizenden onderdelen en accessoires voor bijna alles in en om je huis. Een aandrijfriem voor je wasmachine, wieltjes voor je vaatwasser, stofzakken voor je stofzuiger, pedalen voor je fiets, inkt voor je printer, kabeltje voor je smartphone, inbouw contactdoos met randaarde, korfplug voor in de gootsteen? Geen vraag is ons te gek! Sinds 2017 maken we het nog makkelijker voor je en hebben we een groot gedeelte van ons uitgebreide assortiment opgenomen in onze webshop. Vrijwel alles is uit voorraad leverbaar en verzenden we dezelfde dag nog. Niet het juiste product, of niet wat je ervan verwacht had? Dan mag je het binnen 14 dagen gewoon terugsturen. Zie je door de bomen het bos niet meer? Neem gerust contact op met onze klantenservice of een van onze servicewinkels! Met onze expertise gaan we graag met je op zoek naar de beste oplossing voor jouw probleem.