Enorm assortiment, altijd behulpzaam

Je komt zelden vergeefs voor een klein hulpmiddel

Vriendelijk en behulpzaam

Vriendelijk en behulpzaam

Top service en heeeeel veel onderdelen

Altijd heel fijn om je klant te voelen

Prettige winkel

Behulpzaam personeel

Klasse, deskundig en altijd helpend om probleem op te lossen.

zie boven

Vriendelijk kundig behulpzaam

Kundige en adviserende man die je erg vriendelijk op een persoonlijke manier helpt.

Ik word altijd prima geholpen en krijg goede adviezen.

Ik word altijd prima geholpen door de adviseur /verkopers van de winkel in Hengelo. Ook in de lockdown periode was het goed geregeld.Men helpt met printerproblemen,mt batterijtjes van de telefoon enz. Ben erg tevreden en blij met deze winkel.

Goed en deskundig geholpen

Oke

ruim assortiment in voorraad

Heel veel artikelen onder een dak en medewerkers met kennis van zaken

prettige winkel met bescheiden prijsjes

vriendelijk geholpen hoewel vroeger met Willem ook altijd een goed advies werd gegeven. Dat mis ik.

Dankjewel voor je reactie! Ook goed te horen dat je het goede advies van Willem mist. Gelukkig is hij steeds vaker weer in de winkel te bewonderen, o.a. meestal op maandag. We hopen allemaal snel weer de hele week met hem samen te kunnen werken.

is zeer goed

heel vriendelijk, spontaan, behulpzaam, beleefd en technisch, denk mee voor een oplossing een aanwinst voor Barneveld en omsteken.

Ik kom er vaak en ervaar dit buitengewoon positief

De klant wordt prettig ontvangen men luistert naar de wensen, en komt dan met een goede oplossing of advies

bij Plentyparts Veenendaal wordt altijd uitgebreid de tijd genomen om een klant naar behoren te helpen!

Zeer goede ervaringen mee.

Veel onderdelen te verkrijgen en wordt er goed geholpen.

Klant vriendelijkheid.

Wordt goed en vakkundig geholpen .

Klantgericht en breed assortiment

Al jarenlang tevreden klant

Behulpzaam en klantgericht meedenken is jullie sterke punt

Behulpzaam en meedenken bij klussen waar ik zelf soms geen oplossing voor zag

Klant en servicegericht

Vriendelijk en deskundig personeel dat altijd bereid is naar oplossingen te zoeken en indien product niet aanwezig te bestellen.

Prima winkel uitgebreid assortiment, erg vriendelijk

Fijne winkel prima personeel

Handig zo'n winkel die alle onderdelen plenty heeft

Je wordt altijd altijd keurig geholpen in deze winkel

Mijn ervaring is dat voor onderdelen en advies Plentyparts een uitstekend adres is.

Prima zaak.

Men begrijpt wat ik wil

Men denkt mee

Veel op voorraad, aardige mensen

Plentyparts Assen is een nette winkel met zeer vriendelijk, kundig en hulpvaardig personeel.

Altijd goede zin en kennis over de producten.

Als klant wordt je gezien en gehoord. Ook tijdens Coronamaatregelen toch producten kunnen kopen. Vriendelihk personeel dat weet wat er te koop is en het product kent.

Twentepoort West 14 7609 RD Almelo

+31 6 18499051

Over Plentyparts Nederland

Al sinds 1975 staan wij in onze winkels klaar om je te helpen aan een oplossing voor je huishoudelijke probleem. Dat doen we met duizenden onderdelen en accessoires voor bijna alles in en om je huis. Een aandrijfriem voor je wasmachine, wieltjes voor je vaatwasser, stofzakken voor je stofzuiger, pedalen voor je fiets, inkt voor je printer, kabeltje voor je smartphone, inbouw contactdoos met randaarde, korfplug voor in de gootsteen? Geen vraag is ons te gek! Sinds 2017 maken we het nog makkelijker voor je en hebben we een groot gedeelte van ons uitgebreide assortiment opgenomen in onze webshop. Vrijwel alles is uit voorraad leverbaar en verzenden we dezelfde dag nog. Niet het juiste product, of niet wat je ervan verwacht had? Dan mag je het binnen 14 dagen gewoon terugsturen. Zie je door de bomen het bos niet meer? Neem gerust contact op met onze klantenservice of een van onze servicewinkels! Met onze expertise gaan we graag met je op zoek naar de beste oplossing voor jouw probleem.