Vlotte afhandeling

Eenvoudig bestellen en op de afgesproken dag het pakje ontvangen

De AED werd 1 week later geleverd dan dat ik had verwacht omdat hij niet in voorraad was, maar dit werd netjes gecommuniceerd. 1 week later werd hij afgeleverd.

Snel geleverd tegen scherpe prijs

Ik had voor het werk een nieuwe batterij nodig voor onze AED en was getipt om bij AEDsupermarkt te kijken. Dat heb ik gedaan en daar besteld. Waarom daar? - Een positieve aanbeveling - Een scherpe prijs - Korte levertijd

Snel en goede communicatie

Producten worden vlot geleverd, communicatie is ook goed.

Juist artikel, binnen 1 dag verzonden

Niks op aan te merken. Doet het, zoals je verwacht. Bestellen, leveren, in 1x just

Bestelling snel in huis.

Nieuwe smart pads besteld en die waren snel binnen. AED weer online en beschikbaar. Top.

Mijn eerste bestelling

Dit is zeer vlot en goed verlopen

Goed product

Prima ervaring.

Goed geholpen. Tevreden over het product.

Goedkoop en snel

Op de website goed de AED's kunnen vergelijken. De beste prijs, dus de keuze was snel gemaakt. Vervolgens ook zeer snel gekregen. Dus helemaal top!

Eenvoudige bereikbaarheid. Ruime keuze. Vlotte afhandeling.

Gewoon goed

Vlotte levering en een scherpe deal

Uitstekende service en prijzen

Heel vriendelijk en kundig geholpen bij mijn vragen alvorens de aankoop. En de scherpste prijs. Doesn’t get any better!

Prima en snel geregeld

Super behulpzaam

Accu besteld voor onze AED, ons apparaat had wat opstartproblemen. Telefonisch erg goed geholpen.

Uitstekende service en snelle levering

Snelle service dus volgende keer weer ….

Snelle levering ,maar lees wel de opmerkingen in het vakje opmerkingen .en de pads zijn van mei 2022 dat scheelt 4 maanden levensduur ?

Beste Jan, Dank voor je beoordeling! Bij deze elektroden staat bij de afbeelding van het fabriekje de datum 2022-08-05. Je kan dan het idee hebben dat hier 08 mei 2022 mee wordt bedoeld. Maar het gaat in dat geval om 05 augustus 2022. Deze elektroden zijn dus net vorige maand geproduceerd. Als we kijken naar het zandlopertje dan wordt daar de datum 2025-02-05 genoemd. De houdbaarheidsdatum ligt dan op 05 februari 2025. Bijna 2 jaar en 5 maanden! Ruim langer dus dan de gewenste 2 jaar. Nogmaals dank voor de beoordeling en als er nog vragen zijn vernemen wij dat graag! Met vriendelijke groet, AEDSupermarkt.nl

Goede prijs en volgende dag al levering

Ze waren éen van de goedkoopste. Snelle levering: in 1 dag in huis. Prima verpakt

Snel gevonden site.

Goede prijs en snel geleverd.

Zeer snel geleverd

Na 2 dagen al in huis. Super.

Netjes geprijsd en binnen 2 dagen geleverd

Prima, duidelijke site snelle service

Prima, ging alles zoals verwacht Snelle service voor goede prijs

Makkelijk

Makkelijk bestellen echter niet geleverd op het moment dat was aangegeven

Batterij en elektrodes waren snel bezorgd en voor een heel nette prijs Bedankt, Ruud

Middelbuurtseweg 5 3903 LB Veenendaal

+31653491130

Over AEDSupermarkt.nl

De webshop voor uw AED, AED batterijen en elektroden. Naast AED's, AED batterijen en elektroden heeft AEDSupermarkt.nl een ruim assortiment aan AED toebehoren zoals AED Trainers en AED Kasten. Als u niet goed weet welke AED u zou moeten aanschaffen en welke AED het beste bij u past kunt u altijd contact met ons opnemen. Dit kan via de mail: [email protected] of telefonisch: 0318 - 507 506. Kijk gerust rond in onze webwinkel. Als u een specifiek artikel zoekt en niet kunt vinden, laat het ons dan weten. Wij zullen dan alsnog voor een passende oplossing zorgen. De meeste artikelen zijn op voorraad en mocht dit niet meer het geval zijn dan zullen wij vrijwel altijd binnen een paar dagen kunnen leveren. Alle bestellingen worden gratis verzonden!