Zeer fijn product!

Tijdens mijn chemotherapie had ik problemen met mijn huid. Deze was erg gevoelig en droog. IK skin perfection is een erg fijne crème die goed voelt, direct intrekt en mijn huid voedt.

Super blij dat ik IkSkin heb ontdekt!

Al jaren zoek ik betaalbare gezichtsverzorging zonder parfum en andere ingrediënten die mijn huid niet verdraagt, die fijn op de huid voelt en het liefst uit Nederland komt (ivm levering). Super fijne producten, m'n huid is voor het eerst sinds jaren niet meer vettig rond m'n neus en de roodheid lijkt weg te trekken. Heerlijk! Oh en deze cleanser, die voelt zo fijn! Overzichtelijke productenlijn duidelijk weergegeven ingrediëntenlijst en snelle bezorging. Ik ben fan!

Snelle levering en goede producten

Snelle levering en goede producten

pas begonnen, maar heerlijk zacht!

door mijn dochter, ben ik dit product gaan gebruiken! Het viel mij op dat haar huid er zo mooi en gaaf uitzag, dat ik heb gevraagd, welk product zij gebruikte. Zodoende gebruik ik het ook, ik woon in Frankrijk en mijn zus heeft de spulletjes aan mij doorgestuurd.

Prima producten en service

Goed en duidelijk contact, prima verpakt pakketje met heerlijke producten en leuke extra gratis proefproducten!

Dik tevreden !

Mee kennisgemaakt als prijs in de Postcodeloterij ! Zonnebrandproducten, omdat ik heel gevoelige huid heb had ik eigenlijk weinig vertrouwen maar… het was TOP. Zowel voor in de zon als aftersun. Dik tevreden !!

Perfecte gezichtsverzorging en snelle levering

De bestelde producten had ik al binnen enkele werkdagen in huis. Sinds ik de gezichtsproducten van Skin Perfection gebruik merk ik dat mijn huid zichtbaar egaler, rustiger en beter gehydrateerd is. Ik heb door de jaren heen een hoop merken geprobeerd maar dit merk maakt het waar! Bijkomende voordeel is dat de producten eco vriendelijk zijn.

Heerlijke producten

Heerlijke producten die echt wat voor je huid doen.

Fijne producten, zelfs voor extreem gevoelige huid

Sinds ik de producten van IK gebruik is de conditie van mijn huid opvallend verbeterd. Ik heb last van Rosacea en al veel verschillende producten geprobeerd, maar nooit met hetzelfde, goede resultaat als bij IK: mijn huid is eindelijk weer rustig en glad. De roodheid is vrijwel volledig verdwenen.

Super fijne producten die mijn huid weer doen glanzen !

Fijne producten, snelle levering.

Perfecte service en producten

Mooie producten en snelle levering

Top!!

Gewoon goed dure producten maar zooooo fijn

Fantastische producten

Heerlijke natuurlijke producten om te gebruiken. Mijn huid wordt hier heel blij van

Fijne producten voor een goede prijs

Ben heel blij met de producten

Ik heb nog steeds geen pakketje ontvangen

Nog steeds geen pakketje ontvangen

Goede klantenservice en topkwaliteit 100% natuurlijke, hoog geformuleerde actieve ingrediënten

Grote fan van gezicht MINERAL SPF 30. Op 23 februari 2022 kennisgemaakt met dit product via Serena, schoonheidsspecialiste BeauSain. Aan de klantenservice gevraagd wanneer dat weer binnen kwam, omdat deze vernieuwd is, moest ik ongeveer 5 weken erop wachten (niet erg). SUN SPF 50 spray voor je lichaam voelt verkoelend en prettig aan. Geen witte waas! BLOOOM HERBAL TEABLEND nog niet gebruikt. IK MATCHA TEABLEND+ is lekker en gezond. Aangeschaft bij salon BEAUSAIN. Cadeau BOTANIC BODY 30ml - MINI erg leuk! Klantenservice met Laurie goed verlopen. Cadeaubon ter waarde van €5,- behandelingen bij één van de IK Huidspecialisten is een leuke verassing

Vlotte levering

Een vlotte levering en de producten zoals verwacht.

Service is bovenverwachting

Het bestellen gaat makkelijk, de levering is compleet en gaat snel. Door een eigen fout, miste ik de levering. Dankzij de vriendelijke en behulpzame medewerkster werd mijn bestelling, wederom super snel geleverd. Hartstikke bedankt voor jullie oplettendheid en medewerking.

Eenvoudig bestellen en snelle levering!

Nog niet eerder had ik via deze site besteld, maar ga het zeker vaker doen; overzichtelijke site, makkelijk om te bestellen en snelle levering!

Goed.

Product is mij al bekend speciaal voor eczeemhuid. Uitstekende producten. Alleen adres waar het naar toe moest was door Ik Skin niet goed ingevoerd maar gelukkig is alles toch goed gekomen

Nageleverde product

Ik had een bestelling geplaatst en er was vergeten 1 product bij te leveren. Hierover had ik een mail gestuurd. Ik kreeg hier een snelle reactie op en het vergeten product werd snel nageleverd.

Superfijne producten!

Al een tijdje op zoek naar verzorgingsproducten die zowel fijn aanvoelen, hun werk doen, niet chemisch zijn én een fijne geur hebben. Kortom, menig potje geprobeerd maar ik heb het nu gevonden. Het voldoet helemaal aan waar ik op gehoopt had. Ik gebruik nu zelfs de cleaner (altijd te lui voor ;-) omdat deze ook zo fijn ruikt en aanvoeld. Op de gok online gekocht omdat ik de uitstraling en het verhaal zo mooi vond. Al snel een tweede bestelling gedaan van nog meer verzorgingsartikelen. Heel fijn; ook supersnel geleverd! Mini’s besteld voor m’n 5 dagen tripje binnenkort. Ik ben fan!!!

Eerste druk is heel positief, huid voelt zacht en ontspannen aan.

Zelf ben ik nu een paar dagen de oogcreme, dagcreme en cleanser aan het gebruiken, mijn huid voel na het aanbrengen van de producten zeer zacht en ontspannen aan. Normaal merk ik wel iets aan mijn huid als ik van product en merk wissel. Dat heb ik nu niet gehad. Over ze conditie van mijn huid kan ik pas wat zeggen als ik de producten langer gebruik.

Fijne producten

Fijne producten en goed advies via de website. Snelle levering

Over IK SKIN PERFECTION

Bij IK Skin Perfection geloven we in de schoonheid van iedereen. Onze missie is natuurlijke schoonheid versterken met effectieve skincare voor een doeltreffend huidresultaat, ontwikkeld in harmonie met de natuur en goed voor het zeeleven. IK Skin Perfection wil haar steentje bijdragen aan een gezonde leefomgeving voor mens en natuur en maakt hiervoor bewuste keuzes. Onze doeltreffende, huidverbeterende producten zijn zacht voor zelfs de (extreem) gevoelige huid en werken daadkrachtig bij ieder huidbehoefte, huidwens of huidprobleem. - Doeltreffend huidresultaat bij iedere huidwens of huidprobleem. - 100% natuurlijke, hoog geformuleerde actieve ingrediënten. - 0% huidonvriendelijke stoffen: NO-label. - pH-waarde van de huid als basis voor een gezonde huid. - Compleet Nederlands merk: lokaal, dichtbij en betrokken. IK Skin Perfection is een merk van Summery Cosmedical Group. Al 20 jaar lang ontwikkelt Summery hoogwaardige producten die bijdragen aan een mooie en gezonde huid met veilige en natuurlijke ingrediënten.