Onduidelijk hoeveel ik moet gebruiken

Het zou fijn zijn als er ergens aangegeven wordt hoeveel je ongeveer nodig hebt. Dan heb je een leidraad. Het is een duur serum, dus iets meer info zou heel handig zijn

Goedemorgen, Bedankt voor uw review en feedback. Graag neem ik nog even persoonlijk contact me u op, om u hierbij te helpen. Groetjes, Ik skin Perfection

Perfect huidsproduct

Perfect product voor mijn gevoelige huid. Geen enkel ander product evenaart dit.

Goedemorgen Jolanda, Wat super om te lezen. Geniet van de mooie producten! Groetjes, Ik skin perfection

Mijn eczeem eindelijk weg

Ik gebruikte al een tijdje IK Skin huidproducten nadat mijn schoonheidsspecialiste ermee kwam. Echter kreeg ik door een nieuwe allergie voor oorbellen eczeem rond de randen van mijn gezicht en rond mijn neus en wenkbrauwen. Ik wilde geen hormoonzalf waar mijn huisarts mee kwam en probeerde van alles door te sleutelen aan mijn voeding. Het lukte niet om het weg te krijgen totdat ik de Excm lijn ontdekte. Na één week gebruik was het eindelijk weg! Nu gebruik ik het dagelijks en heb er geen last meer van. Zo fijn! Waarom ik geen 5 sterren geef is omdat ik wel ontdekte met de app beat the mirco bead dat er wel mircoplastic inzit (een soort) dat vind ik wel jammer maar durf niet over te stappen op iets anders uit angst dat mijn eczeem weer terug komt.

Hi Winnie, wat super om te lezen dat u zo enthousiast bent over de EXCM produceren. En dat dit uw huidprobleem zo goed aanpakt. Via de mail stuur ik u wat extra informatie over microplastics. Dit ligt wat ingewikkelder dan dat de app aan geeft. Groetjes, Ik skin perfection!

Huid onrustiger geworden

Helaas reageert mijn huid niet goed op de EXZM creme en serum. Een soort allergische reactie (ontsteking) gekregen.

Hai daniëlle, Bedankt voor uw Review en wat vervelend dat u een allergische reactie heeft gekregen. Graag nemen wij even persoonlijk contact met u op om dit te bespreken. Groetjes, Laurie - Ik skin perfection

Fijne producten voor body en face

De verschillende producten van IK Skin zijn vegan en mijn huid reageert er super goed op. Ze zijn ook makkelijk in gebruik.

Hai Hellen, wat super om te lezen. Veel plezier met de mooie producten en een fijn weekend. Groetjes, IK Skin Perfection

Factor 50 = 2e graads verbranding

Een dagje naar het strand, met zonnebrand factor 50. Herhaaldelijk gesmeerd, en maar opnieuw smeren. Eenmaal uit de zon ontzettend rood. Ben nog nooit zo erg verbrand. Ongelofelijk dat zij zonnebrand mogen verkopen. Het werkt duidelijk niet. NIET AAN TE BEVELEN!

Hai Tara, Bedankt voor uw review. We nemen huidreacties absoluut serieus en onderzoeken graag hoe dit heeft kunnen gebeuren. De wetgeving op het gebied van zonbescherming is uiterst streng en deze regels hanteren wij uiteraard met zorg. Onze SUN producten zijn uitvoerig getest waarbij de SPF testen met een positief resultaat zijn afgerond. Om te kunnen onderzoeken waarom jij toch bent verbrand zouden we graag in contact komen met je. We hebben je via de mail een aantal aanvullende vragen gestuurd en zien je reactie heel graag tegemoet Bedankt alvast.

Helemaal tevreden

Helemaal tevreden over alle producten voor mijn gevoeljge huid.

Zeer fijn

Ik had onrustige rode huid, en sinds ik Ikskin gebruik is mijn huis een stuk rustiger

Fantastische producten

Ik gebruik jullie producten nu een jaar wn mijn huid is zichbaar verbeterd. Mijn favo's zijn: SILK, HYAMAX en C Glow

Hai Zsuzi, Wat super te lezen dat uw huid zo veel verbeterd is. Dit zijn ook zeker favo's van ons. Geniet van de mooie producten ! Groetjes, Ik Skin Perfection.

Geweldig!!

Een duidelijke website van waaruit je heel gemakkelijk kunt bestellen. Tevens een hele snelle levering!

Hai Marie-Margriet, wat super te lezen! Geniet van de mooie producten. Groetjes, Ik- Skin perfection

Precies goed

Wat een goede produkten. Doen precies wat ze beschrijven. Ik ben van jarenlange 'lastige' huid af

Hai Bianca, Wat fijn dat wij jou hierbij hebben kunnen helpen. Daar worden we blij van! Bedankt voor de review. Groetjes, Laurie- Ik skin perfection

Super producten

Heerlijke producten, fijne structuur. Gebruik nu meer dan 2 week producten van ik skin, mijn huid straalt weer, en minder last van oneffenheden.

Geeft mijn huid rust

Heb onder mijn ogen en naast mijn neus makkelijk rode plekken. Door gebruik van IK double gaat het weg

Sinds ik IK SKIN producten gebruik is mijn huid enorm verbeterd!

Mijn huid is nog nooit zo blij geweest

De producten zijn erg zacht en verzorgend. Ik merkte na een paar dagen al verschil. Mijn gezicht voelt zachter en de crème is super voedend. Echt mooie producten.

fijne producten

Ik heb last van eczeem en gebruik de Cream EXCM en het serum EXCM. Sindsdien gaat het heel goed met mijn huid. Jammer dat ze niet meer producten van EXCM hebben want dan zou ik deze allemaal gaan gebruiken.

Helaas was veel uitverkocht , maar wat er was is oké

Eerst een hele test gedaan en dan blijkt het aangegeven pakket niet leverbaar . Duurde daardoor lang om te bestellen, Tot nu toe heb ik geen ongewenste huidreactie s Om meer te kunnen zeggen over de geleverde middelen moet ik ze langer gebruiken

Hi Hilde, Bedankt voor uw review. Wat jammer dat de producten die u wou bestellen niet voorradig zijn. Op dit moment zijn er inderdaad enkele producten die we aan het herformuleren of vernieuwen zijn. We doen ons best om alles weer zo spoedig mogelijk leverbaar te krijgen. Excuses voor het ongemak. Bij vragen horen wij het graag. Groetjes, Ik skin perfection

Mijn plekjes vervagen

Ik heb, na chemotherapy, een erg kwetsbare huis. Met IK SKIN is het langzaam maar fantastisch aan het verbeteren!

Heel fijne producten

Heb nu een stick met SPF 50 gekocht. Net als de spray heel fijn in gebruik en makkelijk mee te nemen

Hele fijne verzorging. Had veel last van onzuivere huid en roodheid. Gebruik het nu ong een maand en mijn huid is zoveel beter. Heel erg blij mee.

Eindelijk goede skincare

Na een lange zoektocht naar een goed skincare product voor mijn gevoelige huid IK ontdekt; mijn huid is rustig, egaal en 5 jaar jonger!

Hi Petra, wat super om te lezen zeg! Bedankt voor de leuke review. Pas op dat u straks niet te jong lijkt, dan herkend je omgeving u straks niet meer haha. Geniet er van! Lieve groetjes, Laurie - Ik skin Perfection

Heerlijke producten voor mijn gevoelige huid.

De oogcreme is echt geweldig. Geen enkele oogcreme werkt zo goed als deze. Bij andere toch vaak wat irritatie.

Eindelijk een reinigingsmiddel die werkt voor mij

Jullie reinigingsmiddel voelt fantastisch aan. Het brandt niet, haalt alle make up weg en geeft mijn huid een fijn gevoel. Bedankt!

Producten zijn geweldig goed!

Minpuntje; verpakking waar het in zit. De pompflesje hyamax+ blijft veel cream in zitten, wat je op een begeven moment er niet meer uit krijgt. De cream is niet heel goedkoop. Jammer dat je er dan niet alles uit kan halen.

Bokdamsweg 1

7627 NC Bornerbroek

Over IK SKIN PERFECTION

Bij IK Skin Perfection geloven we in de schoonheid van iedereen. Onze missie is natuurlijke schoonheid versterken met effectieve skincare voor een doeltreffend huidresultaat, ontwikkeld in harmonie met de natuur en goed voor het zeeleven. IK Skin Perfection wil haar steentje bijdragen aan een gezonde leefomgeving voor mens en natuur en maakt hiervoor bewuste keuzes. Onze doeltreffende, huidverbeterende producten zijn zacht voor zelfs de (extreem) gevoelige huid en werken daadkrachtig bij ieder huidbehoefte, huidwens of huidprobleem. - Doeltreffend huidresultaat bij iedere huidwens of huidprobleem. - 100% natuurlijke, hoog geformuleerde actieve ingrediënten. - 0% huidonvriendelijke stoffen: NO-label. - pH-waarde van de huid als basis voor een gezonde huid. - Compleet Nederlands merk: lokaal, dichtbij en betrokken. IK Skin Perfection is een merk van Summery Cosmedical Group. Al 20 jaar lang ontwikkelt Summery hoogwaardige producten die bijdragen aan een mooie en gezonde huid met veilige en natuurlijke ingrediënten.