Vlotte levering

Een vlotte levering en de producten zoals verwacht.

Service is bovenverwachting

Het bestellen gaat makkelijk, de levering is compleet en gaat snel. Door een eigen fout, miste ik de levering. Dankzij de vriendelijke en behulpzame medewerkster werd mijn bestelling, wederom super snel geleverd. Hartstikke bedankt voor jullie oplettendheid en medewerking.

Eenvoudig bestellen en snelle levering!

Nog niet eerder had ik via deze site besteld, maar ga het zeker vaker doen; overzichtelijke site, makkelijk om te bestellen en snelle levering!

Goed.

Product is mij al bekend speciaal voor eczeemhuid. Uitstekende producten. Alleen adres waar het naar toe moest was door Ik Skin niet goed ingevoerd maar gelukkig is alles toch goed gekomen

Nageleverde product

Ik had een bestelling geplaatst en er was vergeten 1 product bij te leveren. Hierover had ik een mail gestuurd. Ik kreeg hier een snelle reactie op en het vergeten product werd snel nageleverd.

Superfijne producten!

Al een tijdje op zoek naar verzorgingsproducten die zowel fijn aanvoelen, hun werk doen, niet chemisch zijn én een fijne geur hebben. Kortom, menig potje geprobeerd maar ik heb het nu gevonden. Het voldoet helemaal aan waar ik op gehoopt had. Ik gebruik nu zelfs de cleaner (altijd te lui voor ;-) omdat deze ook zo fijn ruikt en aanvoeld. Op de gok online gekocht omdat ik de uitstraling en het verhaal zo mooi vond. Al snel een tweede bestelling gedaan van nog meer verzorgingsartikelen. Heel fijn; ook supersnel geleverd! Mini’s besteld voor m’n 5 dagen tripje binnenkort. Ik ben fan!!!

Eerste druk is heel positief, huid voelt zacht en ontspannen aan.

Zelf ben ik nu een paar dagen de oogcreme, dagcreme en cleanser aan het gebruiken, mijn huid voel na het aanbrengen van de producten zeer zacht en ontspannen aan. Normaal merk ik wel iets aan mijn huid als ik van product en merk wissel. Dat heb ik nu niet gehad. Over ze conditie van mijn huid kan ik pas wat zeggen als ik de producten langer gebruik.

Fijne producten

Fijne producten en goed advies via de website. Snelle levering

Fijne shopervaring. Er kwam 1 tube leeg aan die wel verzegeld was en al heel snel werd deze vervangen en zat er een nieuwe in de bus … dankjewel! En gewoon super producten!

Eindelijk de juiste verzorging voor mijn huis gevonden!

Hele fijne en gezonde producten voor mijn huid, na een maand zie ik daadwerkelijk verschil. Ik ben fan!

Helaas hebben de itchi oil en exam cream geen effect gehad

We hebben beide zalfjes regelmatig en een aantal weken gesmeerd, maar helaas heeft het geen effect gehad op het eczeem van mijn zoon. De eczeem werd er niet minder van. En zeker met de prijs van de zalfjes, vond ik het eigenlijk wel zonde. De olie en Cream voelen wel erg prettig aan in het gebruik.

Hi Esther, Bedankt voor je review. Eczeem is helaas een vervelende huidaandoening, natuurlijk wil je daar het liefst helemaal vanaf! Je kunt eczeem zelf zo veel mogelijk verminderen door tips zoals kledingkeuze, de juiste huidverzorgingsproducten, niet te krabben en zo min mogelijk water en zeep te gebruiken. Onze EXCM+ producten zijn een veilig en gezond alternatief voor bestaande medicinale zalven. Hiermee verlichten en verzachten we de huidklachten bij eczeem, zonder dat deze op lange termijn schadelijk zijn voor de huid. Wij zouden graag als tip mee willen geven om langs een IK Huidspecialist te gaan voor professioneel advies over de huidbehandeling bij eczeem. Daarnaast raden wij ook altijd aan om de EXCM Cream+ in combinatie met het EXCM Serum+ te gebruiken voor het beste huidresultaat. Lieve groet, IK Skin Perfection

Fijne producten die zeer waardevol zijn voor je huid!

Via mijn schoonheidsspecialiste ben ik bekend geworden met de producten van IK SKIN PERFECTION. De producten zijn van een zeer hoge kwaliteit, en passend voor elke huid. De verpakkingen zien er ook prachtig uit, en worden regelmatig "verbeterd" zodat ik het volledig product kan gebruiken (zonder dat iets achter blijft in de verpakking). Ik ben fan van de oog crème, handcrème (met SPF!) en de zonproducten met name voor het gezicht. Ook de re-newing gezichtsolie is heerlijk! Een product dat ook zeer hoog op mijn lijst staat, is de butterly cream. Dit is echt een heel fijn product voor als de huid ergens "allergisch" op reageert; de roodheid en bultjes van de allergische reactie verdwijnen bij het gebruik van dit product.

Super producten

Ik ben een jaar geleden in aanraking gekomen met jullie product. Ik heb al vanaf mijn geboorte eczeem en dit was weer gaan opvlammen. Nu heb ik mijn huid van mijn gezicht weer normaal. Ik ben begonnen met Excm en zit nu op D-Itch olie in combinatie met de Recovery Creme

Ik ben fan!

Ik gebruik de volgende producten nu 2 jaar: - hyamax 24h -dagelijks - hyaluron - dagelijks - silk (slechts een keer per week) - scrub (slechts een keer per week) - double+ (slechts een keer per week) - handcrème - dagelijks Ik zou mijn gezicht nog wat vaker moeten reinigen, maar daar heb ik vaak geen zin in. Ik had altijd een erg droge schilferige huid die trekkerig en jeukerig aanvoelde. Sinds ik deze producten gebruik is dit vele malen minder en mijn huid heeft een gezonde glans en mijn handen zijn zijdezacht! Ik vind het ook erg fijn dat er geen geurtjes aan zitten. Je hebt maar erg weinig van de producten nodig. Een erwtje is voldoende. Hierdoor doe je er extreem lang mee. Met de 24h crème doe ik ongeveer een jaar. Met de scrub en silk veel langer, maar die gebruik ik niet zo vaak en met de double iets minder dan 1 jaar, maar wel erg lang. Alleen de hyaluron gaat erg snel op, in vergelijking met de rest. Zo'n 2 maanden maar. Zoals eerder al geschreven is het lastig om de flesjes helemaal leeg te maken, dat vind ik wel zonde. Vooral bij de vrij prijzige hyaluron die ook al snel op gaat. Verder zeer tevreden en ben van plan dit te blijven gebruiken!

Less is more!

Fijne producten. No nonsense. Uitstraling puur. Ik persoonlijk zou een frisse tonic als afsluiter na mijn schoonmaak ritueel fijn vinden. Moisturizer zit in een glazen fles, waardoor het niet mogelijk is om de laatste restjes creme er helemaal uit te krijgen wat ik zonde vind.

Bedankt voor jouw review, Mandy! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze producten. Bedankt voor jouw waardevolle input over de producten, dit gaan we zeker delen met de juiste afdeling. Nog heel veel plezier gewenst met de producten! Liefs, IK Skin Perfection

Heel fijn.

Onrustige huid eindelijk rustig na gebruik van IK.

Snelle service en levering

Netjes verpakt, producten zijn mooi vorm gegeven en zien er uit om snel te proberen.

Introductiekit

Ik heb de introductiekit besteld om te proberen hoe m’n huid er op reageert tijdens het chemotherapie. Maar als je deze kit 2x per dag gebruikt gaat is het zo snel op dat ik het nog niet helemaal weet. Maar m’n eerste indruk is goed en het lijkt goed uit te pakken op m’n huid. Nu maar een grotere verpakking bestellen.

Hi Marieke, Bedankt voor je review! Het is zo belangrijk dat je goed voor jezelf, en dus ook voor je huid, zorgt in deze periode. Chemotherapie heeft namelijk een grote invloed op de kwaliteit van de huid. Klachten als een droge, pijnlijke, schilferige huid komen vaak voor. Hopelijk bieden onze pure, veilige huidverzorgingsproducten voor jou verlichting! Heel veel sterkte gewenst! Liefs, IK Skin Perfection

De uitkomst voor je huid tijdens chemo - en daarna.

Op zoek naar goede huidverzorging tijdens chemo kwam ik uit bij IK Skin Perfection. Het was fijn om een proefpakket te kunnen bestellen. Mijn huid glansde en zag er gezonder uit dan voorheen - en dat tijdens de chemo! Ik ben heel blij dat ik IK gevonden heb en blijf het ook ná chemo gebruiken.

Hi Petra, Wat fijn om te horen dat onze producten jouw huid er weer gezond uit laat zien en voelen! Heel veel sterkte gewenst! Liefs, IK Skin Perfection

Mooi resultaat!

Ik ben super blij met de producten van IK SKIN. Ik heb een super gevoelige huid en last van eczeem. Wegens het gebruik van de producten heeft mijn huid de tijd om te herstellen en heb ik minder last van mijn aandoening. Ik voel ik me een stuk beter! Ik hoop dat ik deze producten langer kan blijven gebruiken. Ik vind dat de producten prijzig zijn. Voor een student is het bijna niet te betalen :(

Hi Nina, Wat fijn om te horen dat de onze producten jouw eczeemklachten verminderen! De EXCM+ producten zijn opgebouwd uit huideigen en huididentieke ingrediënten, waardoor ze langdurig en veilig gebruikt kunnen worden zonder enige bijwerkingen. Een veilig en gezond alternatief voor de bestaande medicinale producten met hydrocortison (hormoonzalf)! Veel plezier nog met het gebruik van de producten! Liefs, IK Skin Perfection

Fijne artikelen

Fijne artikelen. Echter vind ik wel dat de hoeveelheid wat tegenvalt. De flesjes zijn snel leeg.

Erg goede ervaring

Ik heb een zeer goede ervaring. Fijne website en snelle levering!

Hi Jamie, Bedankt voor je review en fijn om te horen dat je zo enthousiast bent over ons merk! Liefs, IK Skin Perfection

Ben zeer tevreden over de produkten

Heb de produkten leren kennen bij mijn schoonheids specialiste Senses in Moere Gistel

Fijn merk

Last van onzuivere huid. Masker werkt goed als detox masker. Cleanser maakt de huid op een fijne manier schoon.

Hi Robin, Wat fijn dat de producten goed werken voor jouw huid en jouw huid schoon laten aanvoelen! Wist je dat de AHA+ serum en de SALICYL ACID+ fruitzuurpeeling de echte krachtpatsers zijn bij acne? Deze producten bevatten salicylzuur en pakken doelgericht jouw huidproblemen als onzuiverheden, puistjes of ontstekingen aan. Wie weet zijn deze producten dus perfect voor jou om jouw skincare routine compleet te maken! Liefs, IK Skin Perfection

Over IK SKIN PERFECTION

Bij IK Skin Perfection geloven we in de schoonheid van iedereen. Onze missie is natuurlijke schoonheid versterken met effectieve skincare voor een doeltreffend huidresultaat, ontwikkeld in harmonie met de natuur en goed voor het zeeleven. IK Skin Perfection wil haar steentje bijdragen aan een gezonde leefomgeving voor mens en natuur en maakt hiervoor bewuste keuzes. Onze doeltreffende, huidverbeterende producten zijn zacht voor zelfs de (extreem) gevoelige huid en werken daadkrachtig bij ieder huidbehoefte, huidwens of huidprobleem. - Doeltreffend huidresultaat bij iedere huidwens of huidprobleem. - 100% natuurlijke, hoog geformuleerde actieve ingrediënten. - 0% huidonvriendelijke stoffen: NO-label. - pH-waarde van de huid als basis voor een gezonde huid. - Compleet Nederlands merk: lokaal, dichtbij en betrokken. IK Skin Perfection is een merk van Summery Cosmedical Group. Al 20 jaar lang ontwikkelt Summery hoogwaardige producten die bijdragen aan een mooie en gezonde huid met veilige en natuurlijke ingrediënten.