Helaas was veel uitverkocht , maar wat er was is oké

Eerst een hele test gedaan en dan blijkt het aangegeven pakket niet leverbaar . Duurde daardoor lang om te bestellen, Tot nu toe heb ik geen ongewenste huidreactie s Om meer te kunnen zeggen over de geleverde middelen moet ik ze langer gebruiken

Hi Hilde, Bedankt voor uw review. Wat jammer dat de producten die u wou bestellen niet voorradig zijn. Op dit moment zijn er inderdaad enkele producten die we aan het herformuleren of vernieuwen zijn. We doen ons best om alles weer zo spoedig mogelijk leverbaar te krijgen. Excuses voor het ongemak. Bij vragen horen wij het graag. Groetjes, Ik skin perfection

Mijn plekjes vervagen

Ik heb, na chemotherapy, een erg kwetsbare huis. Met IK SKIN is het langzaam maar fantastisch aan het verbeteren!

Heel fijne producten

Heb nu een stick met SPF 50 gekocht. Net als de spray heel fijn in gebruik en makkelijk mee te nemen

Hele fijne verzorging. Had veel last van onzuivere huid en roodheid. Gebruik het nu ong een maand en mijn huid is zoveel beter. Heel erg blij mee.

Eindelijk goede skincare

Na een lange zoektocht naar een goed skincare product voor mijn gevoelige huid IK ontdekt; mijn huid is rustig, egaal en 5 jaar jonger!

Hi Petra, wat super om te lezen zeg! Bedankt voor de leuke review. Pas op dat u straks niet te jong lijkt, dan herkend je omgeving u straks niet meer haha. Geniet er van! Lieve groetjes, Laurie - Ik skin Perfection

Heerlijke producten voor mijn gevoelige huid.

De oogcreme is echt geweldig. Geen enkele oogcreme werkt zo goed als deze. Bij andere toch vaak wat irritatie.

Eindelijk een reinigingsmiddel die werkt voor mij

Jullie reinigingsmiddel voelt fantastisch aan. Het brandt niet, haalt alle make up weg en geeft mijn huid een fijn gevoel. Bedankt!

Producten zijn geweldig goed!

Minpuntje; verpakking waar het in zit. De pompflesje hyamax+ blijft veel cream in zitten, wat je op een begeven moment er niet meer uit krijgt. De cream is niet heel goedkoop. Jammer dat je er dan niet alles uit kan halen.

Uitstekend product

Uitstekend product

Ik ga al heel lang naar Sharon. Beauty & Balance in Boxmeer. Fijne behandeling en fijne producten. (Alleen jammer dat ik mijn kortingsbon ben vergeten in te leveren)

Uitstekende service bij elke afspraak.

Ik ben uiterst tevreden over de gezichtsbehandelingen en de gebruikte producten. Mijn huid ziet er geweldig uit.

Ik ben tevreden met het product. Huid voelt goed geen irritatie of droogheid. Bij te veel inwrijven of teveel product soms wat wat witte schilfertjes.

Het geeft een verfrissende uitstraling, ik gebruik het nog niet zo lang maar zie nu al resultaat. Ik ben zeer tevreden.

Snelle levering..

Ik gebruik al een paar jaar Ik Skin producten en zeer tevreden over dit merk..

Zeer fijne scrub

Ik heb de fijne 3 in 1 scrub besteld en ben er erg blij mee. De korrels zijn fijn waardoor het geen pijn doet aan je gezicht. Het mag wat kosten, maar is toch beter dan menig ander scrub dat ik heb gekocht.

Vond alleen de levering aan de late kant

heel goede ervaring

Na heel lange tijd met strubbelingen met mijn zeer gevoelige huid met neiging tot eczeem eindelijk de juiste produkten gevonden, ik ben ontzettend blij met de serum en de creme! mijn huid is enorm opgeknapt en roodheid en plekjes zijn verdwenen. Ik gebruik de speciale lijn voor Derma problemen in blauwe verpakking

Fijne website en snelle levering!

Fijne producten, mijn huid knapt zienderogen op. Website is overzichtelijk en de levering snel.

Goede kwaliteit

Fijne producten van goede kwaliteit, geadviseerd door mijn specialist. Daarnaast snelle levering en zeer goede service.

geweldig aangenaam

Het is een verademing voor mijn huid om IK Skin te gebruiken.

Fijne huidverzorging

Na gebruik van de producten voelt de huid zacht en helend aan.

Ik wil niets anders meer

De beste producten voor mijn huid. Mijn huid is gevoelig met rode plekjes en jeukt vaak. Deze producten kalmeren mijn huid en de de-itchy olie zorgt dat mijn huid veel minder jeukt.

Geweldig!!!!

Door de chemo kreeg ik een hele heftige reactie op de skincare die ik voorheen gebruikte. Terwijl ik er al heeeeel erg op let wat er in de producten zit die ik op mijn gezicht smeer. Eigenlijk waren al mijn producten al zo goed als 100% natuurlijk maar alsnog kreeg ik rode vlekken en uitslag als ik het gebruikte. Wat voorheen nooit het geval was. Misschien dat het ook veel met de chemotherapie te maken had, dat mijn huid zo slecht werd maar de skincare die ik op dat moment gebruikte werd het er niet beter op. Toen ben ik wat onderzoek gaan doen op internet wat ik hiermee aan moest, en kwam ik dit merk tegen. Ik moest iets proberen dus heb het cadeau/introductie pakket besteld en serieus… binnen 3 dagen zag mijn huid er beter als ooit uit. Trouwens.. ik had er wel een monstertje bij van de salon waar ik kwam van het masker Double+ en die heeft echt het meest voor me gedaan. Deze voelt ook ZO fijn aan op je huid. Echt hemels. Ik zou hem ook echt toevoegen aan het pakket. Want zonder het masker was mijn huid nooit zo goed geworden als hij nu is! Ga hem ook zeker blijven gebruiken als ik klaar ben met mijn chemotherapie. Mocht je hetzelfde ervaren tijdens je chemokuren zou ik echt zeggen; probeer het alsjeblieft uit!

Snelle bezorging

Dit is de 2de keer dat ik een bestelling plaats bij IK Skin en mijn bestelling wordt snel en correct afgehandeld.

Over IK SKIN PERFECTION

Bij IK Skin Perfection geloven we in de schoonheid van iedereen. Onze missie is natuurlijke schoonheid versterken met effectieve skincare voor een doeltreffend huidresultaat, ontwikkeld in harmonie met de natuur en goed voor het zeeleven. IK Skin Perfection wil haar steentje bijdragen aan een gezonde leefomgeving voor mens en natuur en maakt hiervoor bewuste keuzes. Onze doeltreffende, huidverbeterende producten zijn zacht voor zelfs de (extreem) gevoelige huid en werken daadkrachtig bij ieder huidbehoefte, huidwens of huidprobleem. - Doeltreffend huidresultaat bij iedere huidwens of huidprobleem. - 100% natuurlijke, hoog geformuleerde actieve ingrediënten. - 0% huidonvriendelijke stoffen: NO-label. - pH-waarde van de huid als basis voor een gezonde huid. - Compleet Nederlands merk: lokaal, dichtbij en betrokken. IK Skin Perfection is een merk van Summery Cosmedical Group. Al 20 jaar lang ontwikkelt Summery hoogwaardige producten die bijdragen aan een mooie en gezonde huid met veilige en natuurlijke ingrediënten.