Een dagcrème en serum, die ècht wat doet!

Ik heb al een een vochtarme huid en met het koude weer wordt het nog droger. Het serum werkt heel goed(èn ook de hele dag) om mijn huid een betere balans te geven. Daarnaast gebruik ik de dagcrème en de oogcrème. Ik heb bewust gekozen voor deze producten, omdat er geen troep in zit. Ik raad het iedereen aan, maar zorg wel dat je de juiste producten hebt, passend bij jouw huidtype.

Zeer goede creme

Trekt snel in èn resultaat!

Het is uitstekend

Fijne producten

Hele fijne serums. Roodheid is echt minder en de glow laat je mooi shinen.

Blij met de serums van IK.

Mijn huid is rustig, nauwelijks roodhuid meer en voelt zacht.

Al jarenlang fijne producten

Tot grote tevredenheid gebruik ik de producten Hayamax, Relift en Eye+ al jaren. Ik vind dat de crèmes effectief werken.

Gekocht na een gewonnen setje.

Gestart met het gebruiken van ik skin producten

Relift+ en eye contour crèmes zijn vol en fijn te smeren en trekken goed in. Vanwege mijn start met deze crèmes voelde mijn huid de eerste weken wat trekkerig en droog aan. Dit verdwijnt gedurende het gebruik ervan. De tube waarin de crème zit is mooi maar toch wat onhandig omdat je niet weet hoeveel er nog in zit. Ik denk al meer dan een week dat de tube leeg is maar er komt nog steeds uit, maar daar moet je dan de tube wel voor dubbelvouwen. Zonde dat je niet alles gebruikt, ook vanwege de prijs.

Super fijn om te gebruiken

Fijn in gebruik Zacht voor je huis En het helpt echt!

Hi Laura, Wat super te lezen dat u zo enthousiast bent over de producten. Bedankt voor de revieuw. Geniet van onze mooie producten en een prettige dag gewenst. Lieve groetjes, Ik skin perfection

Fijne producten

Fijne producten zonder poespas. Goede verzorging voor mijn gezicht (probleemhuid). Mooie uitstraling van de producten en misstaat niet in de badkamer.

5 daagse kuur;geen moment hongerig gevoel. Heb mij volledig aan het schema gehouden. Fitter dan ooit en 4 kg afgevallen. Na de Feestdagen doe ik het weer.

Goedemiddag, Wat super om te lezen dat u zo enthousiast bent en bedankt voor de review. Onze producten zijn zeker zo puur dat u ze kunt nuttigen. Al eten wij ze liever niet bij onze lunch haha. Daarom denk ik dat uw review voor een ander bedrijf bedoeld is. Lieve Groetjes, Ik skin Perfecion.

De producten zijn geweldig!

Ik gebruik de producten van IK Skin perfection al een aantal jaren en ik vind ze geweldig. Mijn huid ziet er gewoon goed uit. Ik wil niets anders meer.

HI Miranda, wat super dat de producten zo ervaren worden. Erg leuk om te lezen! Geniet er van. Lieve groetjes, Ik Skin Perfection

De eerste keer dat ik het effect van skin perfection zag was toen een vriendin (60) dit ging gebruiken ( wat ik niet wist ) Haar huid is zag er zo goed uit dat het zichtbaar was ,terwijl ze altijd goede producten gebruikte . Ik ben overgevoelig voor een hoop gezichtsproducten maar ook mijn huid reageert erg goed op skin perfection .

Hi Miranda, Nou wat super leuk dat u en uw vriendin hier zo enthousiast over zijn. Daar worden wij ook weer blij van. Geniet van de mooie producten. Lieve groetjes, Ik Skin Perfection

Prachtig mooi merk ! Goede service en snelle levering!

Met mijn extreem gevoelige huid kan ik dit merk met deze mooie producten iedereen aanbevelen! Mooi resultaat en heerlijke producten om elke dag weer van te genieten!

Snelle levering en alles netjes verpakt!

De Foam heeft een andere samenstelling

Blijkbaar is de Foam vernieuwd, of eerder “vervangen” want de samenstelling en substantie is compleet anders dan dat deze was. Ik weet nog niet of ik het een verbetering vindt. Mijn huid reageert er vooralsnog iig anders op, maar misschien moet ik er nog aan wennen. Ik weet iig nog niet of ik het nogmaals koop nu het een compleet ander product is.

Hele fijne producten en altijd snelle levering

Smeert lekker uit

Fijn product, laat geen witte waas achter, droogt m’n huid niet uit, smeert goed uit en trekt snel in. Heb een setje gekregen om te proberen, de prijs van een nieuwe tube vind ik persoonlijk wel veel te hoog!

Hi Nadja, Bedankt voor de leuke review. Wat super dat je een setje ontvangen hebt om te proberen en hier zo enthousiast over bent. Dit gaat over de vernieuwde Mineral sun toch? We hebben gekozen voor de meest innovatieve, duurzame en future proof formule met het beste, duurdere filter. Hierop is de prijs gebaseerd. Mocht u hier meer informatie over willen. Dan mag u altijd even contact opnemen met [email protected] Geniet van het mooie setje. Team Ik Skin Perfection

Super goed product en een goede bezorging

Super goed product en een goede bezorging. Ben er zeer tevreden over

Hi Helma, Bedankt voor de review. Wat super leuk te lezen dat u zo tevreden bent met de producten. Geniet er van. Prettige dag gewenst. team IK skin Perfection

Prima service en snelle levering

Ik bestelde Glycol Acid Plus voor de verjaardag van mijn dochter en het werd de volgende dag geleverd. Mijn dochter vertelde mij echter dat ze het verkeerde product hadden geleverd, een flesje van 10 ml i.p.v. de bestelde 30 ml. Contact gehad met de service afdeling en die hebben meteen het juiste flesje verzonden dat de volgende dag werd bezorgd. Het flesje van 10 ml mochten we houden !!

Hi Cees, Bedankt voor de leuke reactie/ review. Super dat we dit op deze manier konden oplossen voor uw dochter. Heeft ze fijn een beetje extra om te kunnen gebruiken. Prettige dag gewenst! Team Ik skin Perfection.

Zeer fijne producten!

Ik gebruik de skin care producten en de zonproducten tijdens mijn chemo behandelingen en dadelijk tijdens de radio therapie, ik ben zeer tevreden het is een weldaad voor mijn gezichtsverzorging en mijn lichaam!

Fijn spul

Heel prettige zonnebrand, lekker uitsmeerbaar en lekker luchtje. Voelt goed. Eén ster minder ivm de prijs, best pittig.

Hi Jill, bedankt voor je leuke feedback! Lieve groetjes, Team IK skin perfection

goed product en keurig ingepakt en snel geleverd.

Goeie levering en Goeie producten

Fijne product

Mijn huid wordt steeds mooier.

Sinds ik de producten van IK Skin Perfection gebruik is mijn huid veel egaler en veel minder rood. Eerder had ik veel last van couperose en mede dankzij de behandeling van mijn schoonheidsspecialiste Lynn van Beauty Instituut Synergy Care in Son en Breugel is mijn huid heel mooi geworden, Zo blij mee!

Over IK SKIN PERFECTION

Bij IK Skin Perfection geloven we in de schoonheid van iedereen. Onze missie is natuurlijke schoonheid versterken met effectieve skincare voor een doeltreffend huidresultaat, ontwikkeld in harmonie met de natuur en goed voor het zeeleven. IK Skin Perfection wil haar steentje bijdragen aan een gezonde leefomgeving voor mens en natuur en maakt hiervoor bewuste keuzes. Onze doeltreffende, huidverbeterende producten zijn zacht voor zelfs de (extreem) gevoelige huid en werken daadkrachtig bij ieder huidbehoefte, huidwens of huidprobleem. - Doeltreffend huidresultaat bij iedere huidwens of huidprobleem. - 100% natuurlijke, hoog geformuleerde actieve ingrediënten. - 0% huidonvriendelijke stoffen: NO-label. - pH-waarde van de huid als basis voor een gezonde huid. - Compleet Nederlands merk: lokaal, dichtbij en betrokken. IK Skin Perfection is een merk van Summery Cosmedical Group. Al 20 jaar lang ontwikkelt Summery hoogwaardige producten die bijdragen aan een mooie en gezonde huid met veilige en natuurlijke ingrediënten.