Fijn spul

Heel prettige zonnebrand, lekker uitsmeerbaar en lekker luchtje. Voelt goed. Eén ster minder ivm de prijs, best pittig.

Hi Jill, bedankt voor je leuke feedback! Lieve groetjes, Team IK skin perfection

goed product en keurig ingepakt en snel geleverd.

Goeie levering en Goeie producten

Fijne product

Mijn huid wordt steeds mooier.

Sinds ik de producten van IK Skin Perfection gebruik is mijn huid veel egaler en veel minder rood. Eerder had ik veel last van couperose en mede dankzij de behandeling van mijn schoonheidsspecialiste Lynn van Beauty Instituut Synergy Care in Son en Breugel is mijn huid heel mooi geworden, Zo blij mee!

Geweldige producten

Wat een fijne producten. Et name de olie voor mijn hoofdhuid! Ben echt superblij met deze producten what a relieve!

goede ervaring, communicatie kan beter.

Heb op vrijdagmiddag rond 15.30 een bestelling geplaatst, krijg dan een bevestiging van de bestelling en verder hoor ik niks meer overde verzending, uiteindelijk zelf 2x gebeld en de dinsdag erna opgehaald bij de primera bij ons in de buurt, zoals aangegeven bij de bestelling.

Heb het eerst van mijn nichtje gehad.Exzeem in mijn gezicht is zo maar weg.Hebben jullie ook shampoo voor jeuk en eczeem.

Hi Ida, wat super om te lezen! Bedankt voor de leuke revieuw. Voor uw andere vraag, stuur ik u even een persoonlijke mail met uitleg. Groetjes, Team Ik skin Perfection

Lekkere vette creme, die beschermt en soepel blijft.

Het is een creme, Recover, die mijn huid goed verzorgt. Deze is nl gevoelig. Bij uitslag verdwijnt deze binnen 1 dag. Bij zonneschade verzacht hij. Twee opmerkingen: soms iets te stug, moet er wat olie aan toegevoegd. Hij zou wat “vloeibaarder” mogen! Plus in 1 keeris ie leeg: je kan niet zien, wanneer dat is, door het pompsysteem.

Heerlijke producten

Ik kan niet meer zonder deze producten. Stuk voor stuk zijn ze heel fijn. Voor het eerst in mijn leven af van jeuk in mijn gezicht en ook geen trekkerig gevoel meer. Kreeg er allemaal proefjes bij en werd snel geleverd.

Goede eerste indruk van de meeste producten

Ik heb diverse producten aangeschaft en eerste indruk is goed. Huid reageert goed en voelt meer gevoed. De cream cleanser vind ik persoonlijk minder fijn omdat ie niet schuimt en daarmee vind ik m als fashwash minder fijn. Ook oogmakeup gaat er niet gemakkelijk mee af wat wel omschreven staat. Verder dus prima tot nu toe.

Slecht

Na gebruik van lipbalsem ging het juist meer uitdrogen (?). Echt jammer was hoopvol maar nu teleurgesteld!

Goede skincare maar wel prijzig

De producten kreeg ik aangeraden van mijn huid behandelaar. De producten helpen goed tegen acne. Ik vind de producten wel erg prijzig, de opzich kan je kleine beetjes gebruiken maar zelfs dan gaat het redelijk snel met het product.

Zijdezacht

Heerlijke producten die zalig aanvoelen op mijn huid.

Prettig

Nog geen gewenst resultaat

Een geweldig product het huidresultaal verbeterd enorm

Top service, als ik een bestelling plaats Is die meestal de dag erna in huis. Het het product is uitstekend Goede resultaten hiermee . Ben zeer tevreden met de producten.

Fantastisch product

Ikskin is een fantastisch product . Maakt mijn huid zacht en ziet er gezonder uit !

Goeie gezichtscreme na chemotherapie

Goeie gezichtscreme voor de gevoelige dun geworden huid na mijn chemotherapie.

Blij met de producten maar webwinkel stuurt de beloofde kadootjes niet mee

De reiniger en de creme zijn echt supertop. Heel blij mee. De webwinkel beloofde rond de feestdagen een geurkaars maar die zat niet in m’n pakket. Helaas

Super huidverzorging en snelle verzorgde levering

Ik ben uiterst tevreden met de gezichtsverzorgingsproducten van Ik Skin Perfection. Mijn huid is rustiger, egaler en goed gehydrateerd. Ik ben fan! De bestelling krijg je altijd mooi verzorgd en snel bezorgd. Ik raad dit merk boven de bekende namen die nu vaak geadviseerd worden en die ik ook gebruikt heb in het verleden, te zeerste aan.

Tis echt een recover voor de huid..

Ik ben blij met de recover creme. Als het te dik voelt, meng ik het met een paar druppels argan olie. Het voelt zalvig en herstellend. Er zijn 2 kleine opmerkingen: het flesje pompt soms wat lastig de substantie eruit.En opeens is het op: je ziet niet hoeveel er nog inzit.. Dus met de verpakking zie ik nog wat verbeterpuntjes ;-)

Prima website en bezorging, topproducten

Top producten

Hele fijne crèmes

al jaren gebruik ik IK SKIN en dat geheel naar mijn zin ik wil dan ook iedereen adviseren deze crèmes eens te proberen niet om reclame te maken maar omdat ze de huid mooier maken

Snelle bezorging

Makkelijk om de crème te bestellen op de website. De bezorging was ook snel.

Producten fijn, maar service niet oke

Ik ben erg blij met de producten!!! De werking daarvan moet ik nog Afwachten... Wat ik wel ik schandalig vind, dat ik in een bestelling van 150,= iets vergeten was en daarover mail(direct) Of dat product nog toegevoegd kan worden (ivm verzendkosten)...... En dan wordt er aangegeven dat onmogelijk is, sorry maar dat vind ik echt niet kunnen en heel erg klantonvriendelijk!!!

Bokdamsweg 1 7627 NC Bornerbroek

Over IK SKIN PERFECTION

Bij IK Skin Perfection geloven we in de schoonheid van iedereen. Onze missie is natuurlijke schoonheid versterken met effectieve skincare voor een doeltreffend huidresultaat, ontwikkeld in harmonie met de natuur en goed voor het zeeleven. IK Skin Perfection wil haar steentje bijdragen aan een gezonde leefomgeving voor mens en natuur en maakt hiervoor bewuste keuzes. Onze doeltreffende, huidverbeterende producten zijn zacht voor zelfs de (extreem) gevoelige huid en werken daadkrachtig bij ieder huidbehoefte, huidwens of huidprobleem. - Doeltreffend huidresultaat bij iedere huidwens of huidprobleem. - 100% natuurlijke, hoog geformuleerde actieve ingrediënten. - 0% huidonvriendelijke stoffen: NO-label. - pH-waarde van de huid als basis voor een gezonde huid. - Compleet Nederlands merk: lokaal, dichtbij en betrokken. IK Skin Perfection is een merk van Summery Cosmedical Group. Al 20 jaar lang ontwikkelt Summery hoogwaardige producten die bijdragen aan een mooie en gezonde huid met veilige en natuurlijke ingrediënten.