Hele fijne crèmes

al jaren gebruik ik IK SKIN en dat geheel naar mijn zin ik wil dan ook iedereen adviseren deze crèmes eens te proberen niet om reclame te maken maar omdat ze de huid mooier maken

Snelle bezorging

Makkelijk om de crème te bestellen op de website. De bezorging was ook snel.

Producten fijn, maar service niet oke

Ik ben erg blij met de producten!!! De werking daarvan moet ik nog Afwachten... Wat ik wel ik schandalig vind, dat ik in een bestelling van 150,= iets vergeten was en daarover mail(direct) Of dat product nog toegevoegd kan worden (ivm verzendkosten)...... En dan wordt er aangegeven dat onmogelijk is, sorry maar dat vind ik echt niet kunnen en heel erg klantonvriendelijk!!!

Een ontzettend fijn product ! Maakt mijn huid zacht en levendig, vermindert de rimpels en andere verouderings tekenen.

Fijn!

Prettige producten. Ik merk dat mijn huid rustiger wordt. De rode bultjes die ik eerst had zijn weg. Je kunt lang doen met de inhoud.

Fijn!!

2x zonnebrandcreme factor 50 voor gezicht op mineraalbasis gehaald. Snel binnen en goede crème!

Prachtige producten

Super blij met deze merk . Ik gebruik deze aantal jaren .en ben nog steeds erg tevreden.

Heel goed, de producten zijn in twee dagen op het adres bezorgt

Het is een hele goede ervaring om een bestelling bij jullie te plaatsen. Zal ik in de toekomst zeker blijven doen. Ben er super tevreden over.

Iets retourneren kost je geld!

De producten zijn best wel duur, en niet alles is even overzichtelijk als bij andere producten. Waardoor je wel is een foutje kunt maken, maar juist daarom moet ik zelf de verzendkosten betalen ipv dat het vanuit hun komt. Helaas is dit een beetje ouderwets en vind ik dit jammer omdat het om best wel dure producten gaat die je niet zomaar even besteld.

Mijn huid heeft rust gevonden.

Altijd rode kleur gehad in het gezicht en nu is deze egaal en veel minder vlekkerig.

Snelle bezorging, keurig verpakt.

Heerlijke producten, fijn voor mijn huid.

Superfijne producten

Na een tijdje een (goedkopere) huidverzorgingsproduct van een ander merk te hebben gebruikt, heb ik toch weer besloten naar IK SKIN Perfection terug te gaan. Na een week ziet mijn huid er weer rustiger uit voelt veel zachter en gladder aan. Ik ben blij dat ik weer ben overgestapt naar IK SKIN PERFECTION.

Gladde huid de hele vakantie

Ik heb de set aangeschaft voor de vakantie. Ik gebruik normaal al producten zonder meuk voor mijn gezicht en dit leek me een handig setje voor op reis. Ik moet zeggen het werkte top, ik kreeg een gladde huid het is makkelijk in gebruik.

Helaas met mijn allergie geen match

De producten zijn prettig in gebruik. Helaas voor mij geen match vanwege een allergische reactie.

Heerlijke creme

Mijn huid voelt en ziet er beter uit met jullie producten

Fijne producten, snelle levering.

Door het gebruik van de IkSkin producten is mijn huid rustiger geworden, geen tot minder onzuiverheden meer. Heel tevreden!

Geen resultaat

Ik heb nog geen gemerkt

Snelle levering, goede producten. Alleen vind ik de nieuwe grote flessen wel heel erg duur om in 1x te moeten betalen. En erg onhandig, want niets kan meer makkelijk mee als handbagage. Ik vond de 30ml beter. Wacht de 15ml is in verhouding zoveel duurder

Hele fijne producten!

Na de 24 hrs Dagcreme gekocht te hebben wilde ik tevens een fijne oogcreme erbiij. Ontzetten fijn product, ik ben zeer tevreden.

Heerlijk product en snelle levering.

Ik ben heel erg blij met de skinoil. Het is zuinig in gebruik en heel fijn voor mijn huid!

Perfecte werking, verhoudingsgewijs duur

Product is perfect, flesjes zijn prachtig. Groot nadeel...... veel product gooi je weg omdat het niet uit het flesje meer komt

Heel fijne crème.

Zie hierboven!!

Makkelijk, snel en veilig

Makkelijk om bestellingen te plaatsen. Veilig om online te betalen en de levering is super snel. De producten worden ook altijd Goed beschermt en netjes verpakt aangeleverd.

Gewoon top!

Vlotte levering!

Bokdamsweg 1

7627 NC Bornerbroek

Over IK SKIN PERFECTION

Bij IK Skin Perfection geloven we in de schoonheid van iedereen. Onze missie is natuurlijke schoonheid versterken met effectieve skincare voor een doeltreffend huidresultaat, ontwikkeld in harmonie met de natuur en goed voor het zeeleven. IK Skin Perfection wil haar steentje bijdragen aan een gezonde leefomgeving voor mens en natuur en maakt hiervoor bewuste keuzes. Onze doeltreffende, huidverbeterende producten zijn zacht voor zelfs de (extreem) gevoelige huid en werken daadkrachtig bij ieder huidbehoefte, huidwens of huidprobleem. - Doeltreffend huidresultaat bij iedere huidwens of huidprobleem. - 100% natuurlijke, hoog geformuleerde actieve ingrediënten. - 0% huidonvriendelijke stoffen: NO-label. - pH-waarde van de huid als basis voor een gezonde huid. - Compleet Nederlands merk: lokaal, dichtbij en betrokken. IK Skin Perfection is een merk van Summery Cosmedical Group. Al 20 jaar lang ontwikkelt Summery hoogwaardige producten die bijdragen aan een mooie en gezonde huid met veilige en natuurlijke ingrediënten.