Tot nu toe prima

Kan nog niets zeggen geld nog niet teruggestort

Slechte website online vervelende vrouw

Ik bestelde online Mijn pakket was onderweg en ineens moest ik het ophalen Nee dus ik woon in Alkmaar Maar ook werd ik weer opgebeld dat ik ook nog verzendkosten moest betalen Voor een broek van 129 euro Gezegd dat ik dan de broek wel ergens anders koop waar het wel gewoon wordt opgestuurd en vanaf 75 euro geen verzendkosten gelden Een vervelende ervaring met een rigide vrouw op online winkel die niet voor of achteruit wilde

Dank voor uw reactie. Jammer dat u niet tevreden bent over hoe het proces is verlopen. Daarom doen we via deze weg graag nog een poging om dit proces nog een keer aan u uit te leggen. Er is in onze webshop door u tijdens het bestelproces in ons keuzemenu gekozen voor ‘afhalen in Franeker’. Wanneer wordt gekozen voor verzenden dan vragen wij een verwerkingsbijdrage van €4,99. Dit bedrag wordt aangegeven op onze website, maar ook tijdens het bestelproces. De weborder wordt vervolgens verwerkt door het systeem van waaruit u op 22-03 een mail heeft mogen ontvangen met de volgende inhoud: “Heb je voor verzenden gekozen, dan is je pakket verzonden. Indien je voor de verzendmethode ‘afhalen in één van onze winkel’ hebt gekozen, zal één van onze enthousiaste collega’s van het betreffende filiaal contact met jou zoeken (mail/Whatsapp of telefonisch). Heel veel plezier van je aankoop! Liefs Inuz! Team Webshop” Wanneer wij constateren dat er voor afhalen is gekozen terwijl de afstand toch wel erg groot is dan bellen wij voor de zekerheid de klant of het klopt dat er voor afhalen is gekozen in één van onze filialen of dat we het pakketje, met betaling van verzendkosten, mogen opsturen. Wanneer de klant dit niet wenst dan storten wij het volledige bedrag retour op rekening. Dit is wat er in uw geval is gebeurd en dat heeft u helaas als zeer onprettig ervaren. Gelukkig heeft u de gewenste broek inmiddels elders kunnen aankopen. Hartelijke groet, Team inuZ

Liefdevolle online winkel

Zooo leuk!!!!!

Super collectie, gezellige winkel met leuke verkoopsters

Goede ervaring

Bestel proces gaat prima en bestelling snel geleverd!

Wat fijn ! Dank voor je feedback.

Super goed geholpen

Online een bestelling gedaan en opgehaald in de winkel. Alles paste. In de winkel nog een leuk shirtje gescoord. Ik kom zeker weer eens langs.

Duidelijk en helder inzichtelijk

Prima geholpen!!

Prachtige winkel en fijn geholpen!

Product precies zoals omschreven

Mooie jas, snelle levering

Zeer vriendelijk

Heel erg goed geholpen, goede service

Prima service…..

Na een verkeerde levering, verliep het contact met de medewerkster (gelukkig een echt mens!) erg plezierig. En kon ik mn bestelling terugsturen. Helaas was het gilet wat ik wel graag wilde niet meer te leveren….

zeer goed ervaring

Bestelling is vlot afgehandeld en kon mijn bestelling snel zelf ophalen

Heb het snel kunnen ophalen. Leuke verkoopster helemaal top

Goede service en aardig personeel.

Online jurkje besteld en deze werd snel geleverd.

snel actie/reactie

snelle afhandeling

Zéér klantvriendelijk

Klantvriendelijk, meedenkend en goed advies ontvangen.

Persoonlijk advies en vlotte levering

Snelle levering en mooie kwaliteit

Zie boven

Vlotte en keurige levering en ook blij met de jumpsuit die ik bestelde

Fijne klantvriendelijke medewerkster

Snelle verzending Klantvriendelijk

Snelle levering.wordt goed op de hoogte gehouden en superleuke website

Ze hebben een leuk assortiment , vriendelijk en behulpzaam personeel. Een leuke vlotte winkel.

Over Inuz

Bij InuZ bent u van harte welkom voor een prachtig aanbod in damesmode, accessoires en bijpassende schoenen. Ieder seizoen stellen we ons assortiment met veel passie en zorg samen naar de laatste trends met de juiste mix van merken waarbij prijs/kwaliteit verhouding belangrijk is. Ons gepassioneerd enthousiast team van stylistes helpt onze klant graag met het allerbeste advies zodat jij kunt stralen. Met onze drie shops in Friesland zijn we inmiddels een begrip in de regio waar we erg trots op zijn. Maar ook online weten de klanten ons te vinden, neem daar alvast een kijkje in onze prachtige collectie en de altijd leuke extra aanvullingen daarop!