Snel en oog voor klant.

Snelle levering en heel mooi en verzorgd verpakt.

Super goed

Mooi geregeld

Top service en producten!

Prima webshop met mooie merken en een snelle levering.

Vlotte en nette levering

mijn bestelling had vertraging opgelopen omdat de broek even "zoek" was, keurig op de hoogte gehouden, mocht het zelfs annuleren. daarna broek keurig ontvangen met een presentje erbij voor de vertraging, helaas was de broek te groot, en deze mocht ik ondanks de sale toch ook nog terug sturen en het presentje mocht ik houden, kijk dat noem ik nou service!!

goeie adviezen en inspiratie

goede hulp bij aankopen Eerlijk

Snel geleverd en een prachtige trui !

Ik had de trui online besteld . De trui was precies zoals op de foto.

Mooie kleding en zeer verzorgde website

Goede service en zeer nette afhandeling

Hartstikke goed

In prachtige winkel met goed personeel!

Je wordt er altijd leuk ontvangen en geholpen

Mooie kleding. Goede adviezen.

snelle en verzorgde service

Keurige service en een leuke persoonlijke noot.

Helemaal goed!

Duidelijke website. Snelle bezorgtijd.

Binnen paar klikken bestelling geplaatst

Makkelijk te bestellen, betalen en reserveren. Binnen paar dagen mail met verzoek item op te halen. Ideaal.

Binnen paar klikken bestelling geplaatst

Levering was mooi verpakt en snel geleverd, het enigste wat ik jammer vind/vond; ik had een bodywarmer besteld. Die valt wel erg klein uit Ik draag maat L dit valt wel uit als maat S a M. Zou wel mooi zijn geweest dat dit vermeld zou worden. Ik heb hem door kunnen verkopen anders was ik 2 x verzendingskosten kwijt Verder top!

Persoonlijke touch, zelfs via webshops!

Geweldig attent, persoonlijk, eerlijk en professioneel advies zelfs via de webshop/chat! Blij met aankoop en door de persoonlijke benadering voorkom je een miskoop/retour.. lekker duurzaam!

Dijkstraat 10 8801 LV Franeker

+31 6 54328952

Over Inuz

Bij InuZ bent u van harte welkom voor een prachtig aanbod in damesmode, accessoires en bijpassende schoenen. Ieder seizoen stellen we ons assortiment met veel passie en zorg samen naar de laatste trends met de juiste mix van merken waarbij prijs/kwaliteit verhouding belangrijk is. Ons gepassioneerd enthousiast team van stylistes helpt onze klant graag met het allerbeste advies zodat jij kunt stralen. Met onze drie shops in Friesland zijn we inmiddels een begrip in de regio waar we erg trots op zijn. Maar ook online weten de klanten ons te vinden, neem daar alvast een kijkje in onze prachtige collectie en de altijd leuke extra aanvullingen daarop!