Persoonlijke touch, zelfs via webshops!

Geweldig attent, persoonlijk, eerlijk en professioneel advies zelfs via de webshop/chat! Blij met aankoop en door de persoonlijke benadering voorkom je een miskoop/retour.. lekker duurzaam!

Persoonlijke touch, zelfs via webshops!

Geweldig !!!

Wordt goed geholpen in de winkel en online makkelijk te bestellen! Ik raad Inuz zeker aan.

Mooi vlot en correct geregeld

Snel reactie. Mooi afgehandeld En makkelijk en correcte retourregeling

Mooie broek, prima bezorging.

Tip: met een "drempelhulp" kunnen ook mensen met scootmobiel in de winkel komen.

Nvt

Leuke winkel, mooie kleding, gezellige dames

Goed geholpen bij aankoop

Snelle afhandeling, goed geholpen

Schoenen gekocht, die waren helaas te groot. Geld volgende dag teruggestort. Er wordt echt met je meegedacht.

super

Goede service, erg vriendelijk personeel.

Was weer erg gezellig en uitstekend geholpen.

Zoals altijd was het weer gezellig en prima geholpen!

Artikelen niet leverbaar

Op de website had ik 2 truitjes besteld. Achteraf blijkt 1 van beide niet leverbaar. Dit had ik graag gelijk willen weten want dan had ik de order niet geplaatst.

Dag Margriet, Dank voor je reactie. Het kan voorkomen dat een artikel door een technisch issue in het voorraadsysteem toch niet leverbaar is. Uiteraard heel vervelend voor jou als klant, maar we lossen dit dan ook altijd direct op, waarbij uiteraard ook de complete order kan worden geannuleerd. Het verschuldigde bedrag wordt vervolgens met de grootste spoed retourbetaald aan de klant. Mocht er bij de klantenservice iets zijn misgegaan dan horen we dat graag. Fijne dag, Team inuZ

Snelle top service

Mijn kleding is Super snel geleverd! Top

Super leuke winkel met mooie kleding en enthousiaste verkoopsters

Super leuke winkel met mooie kleding. Je wordt heel leuk geholpen door de enthousiaste en kundige verkoopsters. Zeker een aanrader!

Top !!

Snelle Service Duidelijk ,zowel levering als Terugbetaling

Vriendelijk, behulpzaam en geweldige kleding.

Medewerksters zijn altijd vriendelijk en behulpzaam. Bij een retourzending staan ze ook meteen klaar om het verder af te handelen. Toppie!

Kwaliteit en snelle levering

Winkelpersoneel erg vriendelijk en behulpzaam, besteld en volgende dag in huis, goede kwaliteit.

Snel besteld en toegestuurd gekregen

Hallo Kon nergens meer mijn rok vinden in de goede maat. Jullie hadden hem gelukkig nog.REDEN….. Prijs was wel hoger als andere zaken. Zo’n 20 euro, sale prijs hoger…..maar wilde hem erg graag. Kan ook niet kosteloos retour sturen dus zal een volgende keer niet makkelijk zomaar wat bestellen. Is voor mij een reden, die uit Utrecht komt, om niet zomaar bij jullie te bestellen. Wel prachtige kleding en mooie website.

Verkeerde kleur

Ik kreeg een andere kleur toe Gestuurd dan ik had besteld Geruild in de winkel

Goede service!

Bij online bestellen wordt je nog even gebeld en wordt zeker gesteld of de gekozen optie ophalen in de winkel ook de juiste is om misverstanden te voorkomen.

Lang wachten op levering

Ik heb een week geleden een broek besteld en betaald en tot op heden nog geen telefoon gehad dat ik het kan halen. Zelf na een paar dagen gebeld, vertraging door vakantie medewerkers. Laat dit de kopers dan ook even weten in plaats van dat je er zelf achter aan moet bellen. Updat: snel contact gezocht en opgelost

Klantvriendelijk

Snelle levering, was suuper.

Dijkstraat 10

8801 LV Franeker

Over Inuz

Bij InuZ bent u van harte welkom voor een prachtig aanbod in damesmode, accessoires en bijpassende schoenen. Ieder seizoen stellen we ons assortiment met veel passie en zorg samen naar de laatste trends met de juiste mix van merken waarbij prijs/kwaliteit verhouding belangrijk is. Ons gepassioneerd enthousiast team van stylistes helpt onze klant graag met het allerbeste advies zodat jij kunt stralen. Met onze drie shops in Friesland zijn we inmiddels een begrip in de regio waar we erg trots op zijn. Maar ook online weten de klanten ons te vinden, neem daar alvast een kijkje in onze prachtige collectie en de altijd leuke extra aanvullingen daarop!